Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Batalla de Pop-Rock!!! EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Batalla de Pop-Rock!!! EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Batalla de Pop-Rock!!! EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Batalla de Pop-Rock!!! EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Batalla de Pop-Rock!!! EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Batalla de Pop-Rock!!! EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Batalla de Pop-Rock!!! EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Batalla de Pop-Rock!!! EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Batalla de Pop-Rock!!! EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Batalla de Pop-Rock!!!

+2
Gray Slimner
shira-chan
6 participantes

Ir abajo

Batalla de Pop-Rock!!! Empty Batalla de Pop-Rock!!!

Missatge  shira-chan Dv 29 Abr 2011, 23:53

Bé nois! Fa cosa d'un any que vaig començar a descobrir els Johnnys. La companyia és una productora d'ídols, és a dir, creen grups de música amb nois guapos (i metrosexuals). Aquests nois, a més, surten a programes d'entreteniment i, sobretot, a Dorames. Total, són molt i molt famosos al Japó.

Porto un any que em vaig baixar les discografies dels grups que m'agradaven: Arashi, Kat-Tun i NewS (i alguna de Kanjani8) i començo a cansar-me'n... A més, m'he mirat la tira de dorames on pogués sortir algun d'ells (segur que us sonen més d'un d'ells). La qüestió és que treuen singles cada 3 mesos, aprox. I a un ritme de 3 cançons cada 3 mesos... la shira no queda assedegada...

Al Saló del Còmic vau parlar dels BigBand i em van cridar l'atenció. Me'ls he estat mirant, però em semblen una mica quinquis... estic acostumada a noiets metrosexuals... tendres i guaperes... i segur que en coneixeu. Que em podríeu obrir els horitzons?

I la manera de fer-ho! Vosaltres postejeu un videoclip d'algun grup que cregueu que us agradi i jo postejaré un videoclip que em sembli de l'estil, d'algun dels grups Johnnys. No cal donar punts ni res, vaig amb molt bona predisposició a que m'agradi el que poseu, és només per fer-ho més amè. També poden ser grups femenins (Perfume que va recomanar en Manto m'agrada força). Us dono una pista: em solen agradar les cançons animades o que, almenys, tenen un rere fons de lluita per tirar endavant. NO suporto les cançons que parlin de suïcidis o que siguin tristes. Per mi la música "popular" és per gaudir-la amb un somriure. A més, m'agraden molt els videoclips on surten nois (o noies) ballant. Ale, qui em captivarà?

Per cert, els Johnnys van molt perseguits al Youtube, així que hauré de penjar links a pàgines amb els vídeos. Cliqueu-los, plis, no us faci mandra...

I aquí el primer videoclip! Crazy Moon d'Arashi!! http://pann.nate.com/video/210350297
(el video tarda a carregar, però val la pena, es veu força bé Wink )

Ja em direu què us sembla la idea!

PD: perdó infinit a tan llarga parrafada... Petó 2
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20220
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Batalla de Pop-Rock!!! Empty Re: Batalla de Pop-Rock!!!

Missatge  Gray Slimner Dl 02 Maig 2011, 00:30

Ehm... ha de ser música japonesa? És que a mi no m'agrada massa xD I el videoclip és important? Perquè el que posaré a continuació és un "truny" com un puny xD Bé, és igual. Aquí teniu una de les poquíssimes (diria que tres, i en sobra 1 ¬¬) cançons en japonés del meu mp3! Very Happy Gekidou, d'UVERworld. Aquesta peça és un dels openings de D.Gray-Man, però també en van fer un de Bleach; DTecnolife. Crec que són prou metrosexuals pel teu gust, Shira xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9053
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Batalla de Pop-Rock!!! Empty Re: Batalla de Pop-Rock!!!

Missatge  shira-chan Dl 02 Maig 2011, 01:00

Sip! Ja els coneixia i m'agrada molt la seva música (almenys l'openning de bleach)!! Però no ballen... de tota manera, com que busco música per escoltar, me'ls apunto i buscaré la discografia!! Merci!!

I m'has posat 2 videoclips... t'he de respondre amb dos!!

Un de fosquet amb occidentals com el primer que has posat: Change ur world - KAT-TUN

I un en una habitació amb el grup cantant: Sakura Sake - Arashi

Qui em dóna més música?? bom
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20220
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Batalla de Pop-Rock!!! Empty Re: Batalla de Pop-Rock!!!

Missatge  Redles Dl 02 Maig 2011, 17:29

Crec que no compleixo cap de les teves preferències, bàsicament nois... boo i guapos... booo XDD Nah, simplement m'agraden les cançons amb veu femenina XP

Et deixo una cançó que m'encanta, és l'OP d'un dorama que em va agradar molt anomenat Last Friends. La cançó és de Utada Hikaru - Prisoner of love

Després un grup que s'anomena Noodles que també són BSO d'una pel·lícula amb el mateix nom crec, i està basat en un manga. Noodles - Love my life
Una altra del mateix grup Noodles - Grease

Per últim, no se si això compta com a cançó però mola XD Hinoi Team - Night of fire (Hi ha ball Wink)
Redles
Redles
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5310
Reputació : 7
Fecha de inscripción : 07/12/2010
Edad : 29
Ubicació : Mota de polvo

Tornar a dalt Ir abajo

Batalla de Pop-Rock!!! Empty Re: Batalla de Pop-Rock!!!

Missatge  oharu-chan Dl 02 Maig 2011, 19:09

Doncs... nuse Shira, a mi m'agrada molt el grup SHINee i em sembla que la cançó Hello et pot agradar ^^ La coreo està molt bé.

I potser també la cançó dels B2ST Beautiful.

I els altres grups masculins que m'agraden millor no els poso :$ XD De noies m'agraden les SNSD, i la cançó Oh! i Gee. Totes estan en coreà eh? =D
oharu-chan
oharu-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5766
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 09/01/2010
Edad : 28
Ubicació : Olesa de Montserrat

Tornar a dalt Ir abajo

Batalla de Pop-Rock!!! Empty Re: Batalla de Pop-Rock!!!

Missatge  Sherry Dl 02 Maig 2011, 23:53

Boníssim tema Shira. Sobretot pels que ens anem a dormir i ens llevem amb música com jo Very Happy
Al igual que la Redles, no sé si podré complir totes les teves preferències pero bé...
Si vols alguna cosa molt, molt molt metrosexual doncs només em ve a la ment GACKT (encara que no sabria definir el seu estil XD). De fet no m'agrada gaire, però la cançó Redemption está força bé.

De grups de nois m'agraden molt Asian Kung-fu Generation (crec que no els hi cal presentació) però també Aqua Timez (la de Niji está molt maca i la lletra)

De grup de noies les Scandal i la seva cançó del ending de FMA -
Shunkan Sentimental

I per acabar, de ballables hi han uns cuants grups com : C-Ute o AKB48, però posaré una de les Buono! que es diu
Renai Rider

PD: Oharu, les de les SNSD les porto a l'Ipod Wink les coreanes son molt mogudetes
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5243
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Batalla de Pop-Rock!!! Empty Re: Batalla de Pop-Rock!!!

Missatge  shira-chan Dt 03 Maig 2011, 10:58

Moltes gràcies noies!! Les tindré totes en compte!!

Alguns d'aquests crups com AquaTimez o les Scandal ja les coneixia d'openings de Bleach però res més que el sigle de la sèrie. Me'ls miraré!!

Quan tingui temps busco moooolts videoclips per contraatacar-vos!! I, per descomptat, em baixaré el que m'heu proposat, aviam què tal. Buf! Se'm gira feina!

Moltes gràcies!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20220
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Batalla de Pop-Rock!!! Empty Re: Batalla de Pop-Rock!!!

Missatge  lostbrain Dt 03 Maig 2011, 18:23

Bé, Shira, jo també conec alguns els grups de Johnny's Entertainment, potser que ja els coneguis:

Masahiko Kondo
Shōnentai
SMAP
Kenichi Okamoto (ex-Otokogumi)
Tokio
V6
Atsuhiro Sato (ex-Hikaru Genji)
KinKi Kids
Tackey & Tsubasa
NEWS (having two members of Tegomass)
Kanjani8
Hey! Say! JUMP
NYC
Jin Akanishi
Kis-My-Ft2

No es que m'agradin molt, però faig igual que als gèneres de manga, escolto tot tipus de música.

I molts dels grups que heu dit, també els coneixo, i m'agraden molt. Per exemple d'Aqua Timez i Uverworld, tinc la discografia completa! M'encanten!! Very Happy
A veure si a mesura que avança el post trobo algun grup interessant!

L.B. Wink




lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7658
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Batalla de Pop-Rock!!! Empty Re: Batalla de Pop-Rock!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum