Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

4 participantes

Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  NahaUmiNayuu Dt 26 Jul 2011, 22:45

M'encanta el pop-rock, i m'agradaria molt saber d'algun grup català o algun cantant d'aquest estil. No conec a cap cantant que canti català, i bé m'agradaria molt escoltar música catalana. Tant de bo que pugueu dir-me algun grup. n_n
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4920
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  surreak Dc 27 Jul 2011, 00:18

Lax'n'busto, Sopa de cabra, Sangtraït, Els Pets, Sau, Ja t'ho diré, Manel, Antònia Font, Glaucs, Els amics de les arts, Gossos, La carrau, Whisky'ns, Rauxa, Gertrudis, 4t primera, Teràpia de xoc...

Així per anar fent boca, si els busques els trobaràs. Wink

Quan tingui més temps ja te'n diré amb més calma, posant-te cançons i tal.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16667
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  NahaUmiNayuu Dc 27 Jul 2011, 12:27

Moltes gràcies, començaré a buscar CDs d'aquests grups, mil gràcies Very Happy
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4920
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  NahaUmiNayuu Dc 27 Jul 2011, 12:46

Surreak !! vaig estimar el primer grup, em vaig baixar un disc que es diu "Llença't" i és fantàstic *o* està genial !!
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4920
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  surreak Dc 27 Jul 2011, 20:20

Lax'n'busto està molt bé, sí! Very Happy
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16667
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  Gruay Dc 27 Jul 2011, 21:55

Braaaaaaaaaams! xD Hòstia! Això em recorda que vaig obrir un fil per comentar grups... Ja en tinc alguns per parlar-ne, a veure si trobo una mica de temps i en comento algun...
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9476
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  NahaUmiNayuu Dc 27 Jul 2011, 23:17

Si, és genial, ara em vaig baixar un de Sopa de Cabra, ara ho passaré el mp4 per escoltar-ho, la veritat és que m'encanto molt Lax'n'busto, de fet ja em vaig descarregar un altre disc que es diu "Relax".

Dels grups catalans segur que hi ha molt del que parlar, perquè del que és els cantants canaris... pff no sé si coneixereu a les K-narias o a Pepe Benavente (tant de bo que no i així us lliureu d'un mal xD)
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4920
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  Gruay Dj 28 Jul 2011, 00:15

De Sopa de Cabra sobretot escolta l'Empordà, Plou i fa sol i El far del Sud.
De Lax'n'Busto escolta Miami Beach, Tinc fam de tu, Johnny Melenes, Llença't, Trepitja Fort i Emiliano Zapata.

Llavors també et recomano:
- Els pets: Bon dia, Tarragona m'esborrona, menja avellanes, noia de vidre, vine a la festa, estúpidament feliç i jo vull ser rei.
- Sangtraït: Les creus vermelles, el vol de l'home ocell i els senyors de les pedres.
- Sau: Boig per tu (òbviament), Tu encens el meu foc i ningú ens mourà d'aquí.
- Brams: pfff n'hi ha masses xDDD Mira't el post del rock català que hi ha vídeos al youtube amb les millors cançons.
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9476
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  NahaUmiNayuu Dj 28 Jul 2011, 12:39

Moltes gràcies n_n
Ok, anotats els de Sopa de Cabra, ara els buscaré. De Lax'n'bust ja tinc dos dels quals em nomenes, buscaré els altres. De Els Pets encara no he trobat descàrregues, perquè vaig trobar el de Bon Dia però el link no funcionava >_> encara que vaig poder escoltar les seves cançons en youtube.
I de Sau segueixo buscant el de Boig per tu, que vaig escoltar la cançó en el youtube i em va encantar.

Ara em va passar pel tema de Rock Very Happy gràcies per les recomanacions de CDs. n_n
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4920
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  Gray Slimner Ds 30 Jul 2011, 12:55

surreak escrigué:[...] Manel, [...] Els amics de les arts [...]
Surreak... consideres que els Manels i "els abrics de les arts" són grups de pop-rock? No ho sé, jo només he escoltat 3 o 4 cançons seves i n'he tingut més que prou, però diria que són més aviat de folk... penso que un senyor tocant l'ukelele no pot fer Rock, però bé xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9067
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  surreak Ds 30 Jul 2011, 13:17

He obviat una mica lo del pop-rock i he tirat pel dret, posant tots els noms de grups catalans que se m'acudien. He pensat que si no li agraden ja ho sabrà quan els escolti, i almenys en coneixerà el nom.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16667
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  Gray Slimner Ds 30 Jul 2011, 13:30

Ah, d'acord, perfecte, és que m'ha sobtat veure'ls a la llista, però ja està. Ben pensat, sí senyor xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9067
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  NahaUmiNayuu Dg 31 Jul 2011, 15:43

u_u no he trobat molt, coneixeu alguna web per a descàrregues de música en català ??
perquè jo vaig trobar una que es diu "Descàrrega directa" però els enllaços per a aquests discos estan caiguts >_>
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4920
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  surreak Dg 31 Jul 2011, 22:20

A veure si aquesta respon a les expectatives Very Happy

http://www.compartim.cat/
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16667
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  NahaUmiNayuu Dt 02 Ago 2011, 14:50

Moltes gràcies Surreak !! =D a buscar música *3* wuiijii !! cheers
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4920
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quins grups catalans de pop-rock hi ha ?? Empty Re: Quins grups catalans de pop-rock hi ha ??

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum