Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Gènere preferit en videojocs EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Gènere preferit en videojocs EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Gènere preferit en videojocs EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Gènere preferit en videojocs EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Gènere preferit en videojocs EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Gènere preferit en videojocs EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Gènere preferit en videojocs EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Gènere preferit en videojocs EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Gènere preferit en videojocs EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Gènere preferit en videojocs

+2
tyrex
Sothe
6 participantes

Ir abajo

Gènere preferit en videojocs Empty Gènere preferit en videojocs

Missatge  Sothe Dt 26 Gen 2010, 15:00

No sé vosaltres, però encara que l'anime i el manga m'agraden molt, li dedico molt més temps a jugar a videojocs. Em considero gamer, ja que tendeixo a probar nous videojocs i, excepte en casos molt específics, difícilment dic no a un videojoc.
Jo us pregunto ¿quin és el vostre gènere favorit en els videojocs?
Jo em quedo amb els RPGs, ja que són els videojocs amb històries més envolvents, complicades i treballades, i podemo trobar des de RPGs per torns (Final Fantasy, Valkyrie Profile, Dragon Quest, Suikoden...), de temps real (Tales of, Terranigma, Illusion of Gaia, Kingdom Hearts...), estratègics (Fire Emblem, Advance Wars...) entre d'altres sub-gèneres. A més de ser dels gèneres que a un més li fan pensar en com fer una bona estratègia.
Per altra banda també m'agraden els shooters en primera persona (FPS), des de jocs com Bioshock fins a d'altres com Metroid Prime, que se'n va més al Plataformes tradicional.

¿Com porteu la vostra vida videojugadora? Espero les vostres opinions.
Sothe
Sothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 138
Puntuació : 5385
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Gènere preferit en videojocs Empty Re: Gènere preferit en videojocs

Missatge  tyrex Dt 26 Gen 2010, 15:45

No estic massa posat en el tema, la veritat. Però ara mateix, a vegades, jugo partides a Civilization III, un joc d'estratègia íntegra.
I si em treieu d'aquí... vaig jugar al tibia, ja fa dos anys d'això, i vaig acabar ratllat, pel que mai més he tocat cap rpg online (tampoc m'hi aficionaria ara).

També he jugat alguna novela visual traduïda al anglès, com Fate/Stay Night, i Tsukihime (que no vaig acabar, massa repetitiva). Vaja, a l'estiu, a moments morts, segurament em busqui alguna que em sembli bona, per exemple Clannad, que té bona pinta. El que vull dir que has de anar molt sobrat de temps per aficionar-te a una novel·la visual, i no us recomano enganxar-vos-hi si no esteu de vacances.
______
No és cap videojoc, però ho vull esmentar:
Si em poseu un joc d'estratègia de taula, doncs no surto dels escacs. La lògica juga un paper en que has de preveure els moviments del contrari i anticipar-te, a la vegada que avances i fas dobles i triples amenaces, per intentar guanyar hegemonia en el taulell. M'encanta, no deixes res a la sort, guanyar o perdre només depèn de tu, i no del rival.
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9178
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Gènere preferit en videojocs Empty Re: Gènere preferit en videojocs

Missatge  surreak Dt 26 Gen 2010, 18:24

Doncs a mi sempre m'han agradat força els jocs d'estratègia, tot i que l'època dels rpg no m'ha agafat tant. A més, també he jugat molt poc en consoles, i la majoria de jocs que he provat són per ordinador. Sóc de l'època dels Age of Empires, Heroes, Caesar, Comandos, i semblants. D'altres jocs específics d'esports també m'agraden, ja sigui de futbol, bàsquet, fórmula 1 o vòlei platja.
La veritat és que ara jugo molt poc tot sol, i quan ho faig és en companyia. Així, m'he passat més als jocs d'esports col·lectius, als jocs absurds multiplayer (el Rabbits de la wii, un que no me'n recordo el nom i que has de fer boles com si fossis un escarabat piloter...) i, curiosament, els shooters. Tinc un amic amb qui ens hem viciat als shooters tan per un com per dos jugadors. Quan en són dos, portem dos comandaments, i quan n'és un, els l'anem tornant. La gràcia és viure l'aventura plegats No
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16662
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Gènere preferit en videojocs Empty Re: Gènere preferit en videojocs

Missatge  kohaku_93 Ds 29 Maig 2010, 12:05

A mi m'agraden especialment els RPG, sobretot perquè moltes vegades t'has de trencar el cap per trobar la solució a alguna cosa.
Ara ja no jugo mai, però em solien agradar els de final fantasy (només he jugat al III i IV de la DS, i al XII, però ja és més estratègic), kingdom hearts, zelda...
De fet, diria que dels jocs que he jugat, els dos que m'han agradat més amb moltíssima diferència respecte a tot lo altre que he vist van ser Zelda: The Wind Waker (Simplement brutal, una història molt bona a més de la genial idea de la navegació per illes, ara entenc per què a la revista nintendo el varen tenir amb 100 punts durant molt molt temps) i Paper mario II per la gamecube (aquest també em va agradar molt la història... i que vaig tardar més de dos anys a passar-m'ho perquè era despistat i no sabia a on havia d'anar XD).
A part d'aquests, però ja no RPGs em van agradar força (molt) pikmin 2 i luigi's mansion, potser perquè va ser el primer joc que vaig tenir i li tinc un afecte especial ^^U

Buahh ara que hi penso i em baixo les OST d'aquests jocs se'm cau la llagrimeta Sad Ah~ quins temps aquells TT^TT
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5309
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Gènere preferit en videojocs Empty Re: Gènere preferit en videojocs

Missatge  Akuma Dt 08 Jun 2010, 08:08

Els meus génres preferits són en ordre:
- Hack slash
- RPG's
- Segon quin joc de lluita
- Conducció
Recomano respectivament per estil de joc: Bayonetta (360 i ps3) tot i que God Of War de la psp que vaig jugar tb em va agradar; Per torns un dels q més em va agradar va ser el FF9(psx), tot i que tb sempre m'han agradar els zelda, són els millors; de joc de lluita el que mes recomano és el Naruto Gekitou Ninja taisen 4 de game cube tot i que han tret un EX2 per la wii que no esta mal i weno, l'smash bross de la game cube tb, es chapó; de conducció podria recomanar el Collin MacRae Dirt2, la veritat es està força graciós XD.

Els shooters abans no m'agradaven, però suposo que amb el pas dels anys les coses canvien. L'Halo és un bon joc, en que encara que no sàpigues apuntar massa al cap t'ho pots passar bé. I sens dubte un shooter que m'agrada es l'unreal Tournament 3.

M'acabo d'adonar que m'agraden massa tipus de jocs xD. El fet és que crec que a mi m'agrada anar variant. Un únic estil de joc em cansa ràpid.

En tot cas, jo vaig començar a estudiar informàtica per programar jocs, com la majoria em sembla a mi Razz. El cas és que encara no ha programat mai un joc, ja que requereix saber molta informàtica de moltes branques. Espero poder fer algun joc aviat. Si és així ja el penjaré per el fòrum tb xD.

Salutacions!
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7122
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Gènere preferit en videojocs Empty Re: Gènere preferit en videojocs

Missatge  Gruay Dt 08 Jun 2010, 08:46

Els gèneres que m'agraden més són:
- Estratègia
- MMORPG
- RPG
El millor de cada gènere? Per mi, el millor d'estratègia és sense dubte el Age of Empires: The Conquerors Expansion, de petit m'hi vaig viciar més que a cap joc i, ara per ara, encara hi jugo sovint amb els amics xD. De MMORPG he jugat a molts, el millor via web és l'Ikariam, també m'hi vaig viciar massa, i el millor dels que s'han d'instalar que he jugat és el Tibia sense cap mena de dubte, hi he jugat durant la majoria de l'ESO i algo a Batxillerat i era molt divertit i entretingut, tot i que n'hi ha d'altres que també estan bé com el Silkroad. De RPG el que més m'ha agradat és el FFX, bàsicament perquè va ser el primer joc de la PS2 que vaig tenir i m'hi ha tingut enganxat bastant de temps.
Aquests són els meus preferits, tot i que n'hi ha d'altres que també m'agraden molt, de fet diria que m'agraden gairebé tots els gèneres excepte els d'esports xD No m'agraden, perque normalment perdo xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9471
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Gènere preferit en videojocs Empty Re: Gènere preferit en videojocs

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum