Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Bleach perd popularitat EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Bleach perd popularitat EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Bleach perd popularitat EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Bleach perd popularitat EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Bleach perd popularitat EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Bleach perd popularitat EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Bleach perd popularitat EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Bleach perd popularitat EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Bleach perd popularitat EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Bleach perd popularitat

+6
Shruikan
Gruay
lostbrain
Akuma
Gray Slimner
surreak
10 participantes

Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Bleach perd popularitat

Missatge  surreak Dt 09 Ago 2011, 18:16

Bleach perd popularitat


Bleach perd popularitat Images?q=tbn:ANd9GcSAm-5HClYx2WUJ5mRB2Ie_Gvh6zBkri2ZQCnzT52OklwxVS3n-iw

Es veu que Bleach ha estat perdent popularitat a Japó, últimament. Com tots sabeu, havia estat un dels puntals actuals de la Shonen Jump, juntament amb Naruto i One Piece. Recentment, però, es veu que la seva popularitat ha descendit, i ha arribat a caure del top ten.

Font: Rament para dos

Què us sembla, això? Hi esteu d'acord? Per a vosaltres també està perdent pistonada? Creieu que això profetitza el final de la sèrie?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16658
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  Gray Slimner Dt 09 Ago 2011, 18:25

Hi estic molt d'acord. El final de la saga de l'Aizen, tan llarga que era (de fet, es podria dir que comença amb el primer capítol de la sèrie) em va decebre una barbaritat. I la nova saga no és pas millor. Els últims 4 o 5 episodis no m'han desagradat, però tot i així no té cap sentit. Trobo que s'està allargant innecessàriament la sèrie :S
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9058
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  Akuma Dt 09 Ago 2011, 20:11

Jo estic vastant d'acord amb el Gray. Realment els darrers capitols ha donar una mica de joc, però ha estat una saga pastelosa. I weno, l'Aizen mereixia morir amb tots els ets i uts. Sigui com sigui crec que segurament en breu la tornarem a veure en el top ten. O si més no alguna altra sèrie d'en Tite.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7118
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  lostbrain Dt 09 Ago 2011, 20:26

Potser que es faci llarga, però per mi es una gran sèrie. M'agrada molt i estic seguint el manga. Potser si que hagues quedat maco acabar el manga al final de la saga Aizen i en el volum 50. Però crec que aquesta nova saga esta per veure encara. A veure com va això. Very Happy

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7663
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  Gruay Dt 09 Ago 2011, 20:29

Ha caigut del top 10? Doncs Déu ni dó...
Jo fa bastant que no estic al ritme correcte, la veritat és que últimament no he llegit res de res i estic despenjat de tot...
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9467
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  Shruikan Dt 09 Ago 2011, 21:09

Ja feia temps que ho sentia dir això de que Bleach estava decaiguent, i em sembla que és bàsicament per dues raons: que l'autor té la mania de no explicar mai clarament les coses i deixar buits argumentals que es revelaràn més endavant, i el ritme lent general de la sèrie.
Tot i així, a mi Bleach és una serie que m'agrada molt, només pel dibuix ja val la pena. I si, jo també penso que la saga nova no sé ben bé d'on ha sortit ni que s'hi pinta. De fet, sembla que tot el tros fins ara només hagi estat una llarga introducció, perquè encara no s'ha explicat res de res, tampoc. Però bé mira, és el que hi ha.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7207
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  surreak Dt 09 Ago 2011, 21:36

Jo vaig molt endarrerit, de fet vaig pel capítol 250 o així, o sigui que m'he menjat una d'spoilers que dóna gust. Aneu amb cuidado, amb això, si el tema no és un lloc on es posin spoilers específicament, com a les sèries, que s'avisa, poseu les coses amagades amb l'eina que tenim. Que a mi, perquè em preocupa poc, per Bleach, però menjar-se spoilers quan no ho vols és de lo pitjor. Oi? Razz

De fet, a mi em va costar d'entrar. Al principi no m'agradava gaire, la trobava força avorrida i repetitiva. Vaig seguir per insistència de la shira, i de fet ho agraeixo, perquè a partir d'aquí em va començar a agradar molt.

Spoiler:

El que vull dir, és que entenc que baixi de popularitat, perquè sempre m'ha semblat que, tot i ser una sèrie molt bona, no manté el mateix nivell d'atenció que Naruto i One Piece, i té alts i baixos més marcats. Això sí, em sembla de sobres bona per estar al top ten, així que també em sap greu que perdi així. Ara bé, com que fa que n'estic desconnectat, no śe com ha evolucionat, i no sé si els fans (els que tenen criteri) creuen que ja és hora d'acabar la sèrie o no.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16658
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  Manto-kun Dt 09 Ago 2011, 22:16

El manga el vaig seguir fins que;

Spoiler:

Tot i així em va agradar però hi havia trams una mica pesats, potser la gent s'en va avorrir, han estat molts capítols darrere l'Aizen i per mí alguns d'ells els vaig trobar una mica avorrits. Tot i què hi ha trams genials com la lluita contra l'Ulquiorra o el final.

l'Anime? Em mata el farcit, el farcit que hi ha hagut fins l'últim capítol de la saga dels Arrancars a mí m'ha deixa't molt cansat i ara han començat la saga del Kageroza (farcit)... pfff Qui em va parir.
A més a més de la saga dels Bound (estava bé cap al final) i especialment la de les Zanpakutô (què al principi prometia, però al final ja em fotia de mala llet en veure com arribaven a estirar els capítols)

Puc entendre que hagi perdut popularitat si penso que la gent està cansada de veure Bleach i com s'estira fins més enllà de la imaginació del propi autor.



Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6596
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  Shawl Dv 12 Ago 2011, 01:21

Jo vaig veure el final de la saga de l'Aizen, un pèl fluixa i flipada pel meu gust la veritat, i vaig deixar la serie. Una llastima. Em recomaneu qe vegi els capis de relleno? :S Jo no els puc aguantar, de debó, em foten dels nervis tinc la sensacio qe perdo el temps. Si no mels recomaneu, per on puc reenganxar la saga nova? Sé qe em tragare tots els capitols de relleno però com a minim saber a quin capitol s'anima la cosa una mica... uu'

Bleach em recorda a Death Note. Si algú m'explica com va lo del spoiler ho explicare, sino no vull esguerrar una de les millors series de la historia explicant coses qe no toqen i on no toquen xd
Shawl
Shawl
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 37
Puntuació : 4721
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/08/2011
Edad : 30
Ubicació : Èdoras

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  Akuma Dv 12 Ago 2011, 09:37

Shawl escrigué:Jo vaig veure el final de la saga de l'Aizen, un pèl fluixa i flipada pel meu gust la veritat, i vaig deixar la serie. Una llastima. Em recomaneu qe vegi els capis de relleno? :S Jo no els puc aguantar, de debó, em foten dels nervis tinc la sensacio qe perdo el temps. Si no mels recomaneu, per on puc reenganxar la saga nova? Sé qe em tragare tots els capitols de relleno però com a minim saber a quin capitol s'anima la cosa una mica... uu'

Bleach em recorda a Death Note. Si algú m'explica com va lo del spoiler ho explicare, sino no vull esguerrar una de les millors series de la historia explicant coses qe no toqen i on no toquen xd

Piques al botó de Otros, i dins trobaràs els de Spoiler (tercer començant a contar des d'adalt).
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7118
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  Shawl Dv 12 Ago 2011, 14:47

Merci Akuma! Aqui va la meva opinio! (Sobre Death Note i Bleach, avisu!)
Spoiler:
Shawl
Shawl
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 37
Puntuació : 4721
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/08/2011
Edad : 30
Ubicació : Èdoras

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  Reng Dv 12 Ago 2011, 21:12

És ben normal que Bleach hagi perdut popularitat. L'Aizen, l'arxienemic de la sèrie ja ha estat derrotat, i la gent està farta de veure farcit per aquí i per allà. Per molts la serie va acabar amb l'Aizen, i tots els invents que està fent l'autor per allargar la sèrie no agraden a tothom.
Jo personalment estic encara seguint el manga, perquè crec que acabarà posant un "Final feliç", en el que l'Ichigo acabarà recuperant els poders al màxim, convertint-se en capità general / Cap de les forces especials del Rei / Rei del Hueco Mundo; és a dir, un rol important per al protagonista, i aquest final m'atrau més que no pas el final actual de la sèrie.

A més, hi ha altres motius que ja s'han mencionat: l'evolució de la història és horriblement lenta, la quantitat de farcit mata i, sobretot, l'únic personatge que evoluciona és l'Ichigo. Els demés, segueixen al nivell de quan va començar la sèrie com aquell qui diu.

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5209
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  shira-chan Dv 12 Ago 2011, 23:06

M'agrada el tema.

Bleach era una canya, una passada, genial. Per mi la passada es va acabar quan va acabar la primera saga a la societat de les ànimes. La saga de Hueco mundo molava perquè m'agrada més l'Orihime que la Rukia i perquè les alliberacions d'els arrancar i algunes lluites estaven prou bé. Però l'intriga desapareix per complet. A la primera saga hi és, no saps qui és el dolent, l'Hitsugaya-Conan corrent per tot el Gotei, l'Ichimaru malote, etc, molen. A Hueco mundo això no hi és i jo ho vaig notar molt. El carisma dels personatges molava i alguna lluita també, però no era res més que això. Presentació de personatges, de poders, lluita i tornem-hi. Del final només salvo la part de l'Ichimaru, la resta no em va agrada gens. Semblava en freezer, l'Aizen, una basura.

I la nova saga... doncs a mi em va començar agradant prou, vaja, prometia perquè tornava a haver-hi intriga. Però una cosa és intriga i l'altre que l'autor et prengui el pèl. Els últims 5 capítols són un mareig incomprensible. Ni els poders nous que apareixen tenen sentit. I l'Ichigo sembla sortit de Marvel. Ara bé, el dibuix és sublim. Realment no l'he aparcat per aquest motiu. Passa una cosa semblant amb One Piece o Naruto (que se'm fan més emfarfagosos de seguir per "culpa" del dibuix) i la deixo.

Sobre l'Anime. El vaig deixar quan va començar la saga de les Zampakutos dient-me que quan tornés la batalla de l'Ulquiorra tornaria a mirar-me-la. Però és com amb Son Goku o One Piece. Quan veig que allarguen les lluites per allargar el capítol em poso de mala llet. Això, amb l'anime de Fairy Tail, passa molt menys, i mola.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20225
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  Shruikan Dv 12 Ago 2011, 23:17

Shira, a tu també t'agrada més l'Orihime? Per fi algú que m'entén! *w* I si, això de l'intriga no ho havia notat (o si més no conscientment) però és cert, donava molt punts a fabor de Bleach, i amb la saga de Hueco Mundo es perd. I, oh, en Gin, és l'amo! Que bonic que va ser... M'ho has fet recordar, i feel the nostalgia...
I lo de l'evolució dels personatges que ha comentat en Reng també crec que té una mica de raó. També és cert que tampoc s'han centrat massa amb els altres apart de l'Ichigo, però bé. Tot i que jo vaig trobar que l'Orihime si que estava una mica més canviada, però penso que tot lo de Hueco Mundo li hauria d'haver afectat més. O potser ja ho ha superat, ves a saber. Coses dels talls espai-temporals.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7207
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach perd popularitat Empty Re: Bleach perd popularitat

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum