Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
el planeta dels simis,(no ho confongueu amb el origen del planeta dels simis) EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
el planeta dels simis,(no ho confongueu amb el origen del planeta dels simis) EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
el planeta dels simis,(no ho confongueu amb el origen del planeta dels simis) EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
el planeta dels simis,(no ho confongueu amb el origen del planeta dels simis) EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
el planeta dels simis,(no ho confongueu amb el origen del planeta dels simis) EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
el planeta dels simis,(no ho confongueu amb el origen del planeta dels simis) EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
el planeta dels simis,(no ho confongueu amb el origen del planeta dels simis) EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
el planeta dels simis,(no ho confongueu amb el origen del planeta dels simis) EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
el planeta dels simis,(no ho confongueu amb el origen del planeta dels simis) EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


el planeta dels simis,(no ho confongueu amb el origen del planeta dels simis)

Ir abajo

el planeta dels simis,(no ho confongueu amb el origen del planeta dels simis) Empty el planeta dels simis,(no ho confongueu amb el origen del planeta dels simis)

Missatge  barretdepalla Dc 14 Set 2011, 22:09


L'altre dia vaig veure la del origen del planeta dels simis i em van donar ganes de veure la vella,si algú l'ha vista,que ho comenti i posi la seva opinió.
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5886
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum