Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres

+2
Sikanda
Narbudis
6 participantes

Ir abajo

Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres Empty Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres

Missatge  Narbudis Dg 07 Feb 2010, 00:06

Bé m'agradaria que algu hem recomanes llibres aixi interesants, m'agradaria sapiguer si algu sap d'algun llibre relacionat amb samurais, cultura japonesa o oriental antiga i actual, o novel·les inspirades amb japó.
Narbudis
Narbudis
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 37
Puntuació : 5294
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/01/2010
Edad : 32
Ubicació : Impel Down

Tornar a dalt Ir abajo

Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres Empty Re: Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres

Missatge  Sikanda Dg 07 Feb 2010, 20:42

Abans d'entrar, ja que sé poquet de lite japonesa, et recomano un llibre molt conegut en el que s'han basat la majoría de japonesos i (més tard) els altres:
"L'art de la guerra", aurot: Sunsui, traducció al català Sean Golden.
Molt recomanat per fer-se a la idea de com anaven les guerres, és com un manual però molt clar i ben explicat. El recomano fermament.
Sikanda
Sikanda
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 143
Puntuació : 5413
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 06/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres Empty Re: Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres

Missatge  Akuma Ds 05 Jun 2010, 12:09

L'art de la guerra no és un llibre de narrativa. Jo el veig més com un llibre d'autoajuda per a gestió del món empresarial, realment lo que hi ha escrit en aquest llibre encara és aplicable a aspectes de la nostra vida cootidinada. Està prou bé.

Jo et recomano que et llegeixis: "El honor del samurai"
Títol en anglés: "cloud of sparrows"

Realment el nom en anglés no s'assembla en res, pero bé, ja se sap que la traducció del títol de certs llibres a películes de vegades deixa molt que desitjar xD.

Salutacions!
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7132
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres Empty Re: Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres

Missatge  Crumusant Ds 05 Jun 2010, 13:29

Jo sens dubte et recomano en Harui Murakami, uns dels més famosus son Tòquio blues i Kafka a la platja, Tòquio blues le llegit i et passa volant el llibre està molt bé! i la majoria estan en català així que ja pots anar corrents a comprar-los XD


Editat per darrera vegada per Crumusant el Dg 06 Jun 2010, 12:34, editat 1 cop en total
Crumusant
Crumusant
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 84
Puntuació : 5208
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 17/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres Empty Re: Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres

Missatge  kohaku_93 Ds 05 Jun 2010, 15:30

Sí, jo també vaig llegir Tòquio Blues i em va agradar força.. ^^
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5319
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres Empty Re: Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres

Missatge  hunterfox Dj 03 Feb 2011, 11:04

jo et recomano el llibre dels 5 anells, de Musashi Miyamoto, es un llibre que hem va a agradar molt, perquè vaig poder veure com pensava Musashi, val la pena llegir-ho sobre tot si ests fan de la serie Vagabond(que explica la vida de Musashi) o però saber com pensava el espadachín mes famós de la historia de Japó. El pots trobar a la Casa del libro.
hunterfox
hunterfox
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4862
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/02/2011
Edad : 35
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres Empty Re: Hola m'agradaria que hem recomanesiu llibres

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum