Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

+9
Shruikan
Akuma
Manto-kun
Sikanda
kohaku_93
surreak
shira-chan
oharu-chan
Sothe
13 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Sothe Ds 13 Feb 2010, 00:20

Vaig treure aquesta idea de del fòrum de Mcanime, i es basa només en quan acabem una sèrie posar aquí quina, la nostra opinió i la valoració que li donaríem.

Jo l'última que he vist (va ser el cap de setmana passat, el divendres) va ser els 6 OVAs de FLCL (o Furi Kuri, com li volgueu dir).
Què dir-vos, són boníssims, en només 6 OVAs han sapigut molt bé barrejar un mecha amb molt d'humor, perquè no sé si ho he dit, però el mecha és el meu gènere d'anime preferit, i si va acompanyat d'una història paranormal i molt graciosa, encara millor.
De veritat, no hi ha moment d'aquesta sèrie que no et parteixis, moltes coses sense sentit que no venen a conte, molts gags, dibuixos molt exagerats en algun cop i personatges que un li acaba agafant molta estima, potser perquè evolucionen molt al pas de la sèrie (alguns cap a millor, i altres cap a pitjor). Això sí, quan hi ha escenes d'acció, hi ha escenes d'acció. Encara que es basa molt en l'humor i només són 6 OVAs, té unes escenes d'acció que t'ho passes súper bé, amb un dibuix i efectes boníssims (sobre tot l'últim capítol).
Em va encantar, jo li dono un 9/10... Li donaria un 10, però es que 6 OVAs es veuen en res...

I voaltres, heu vist alguna sèrie últimament i us agradaria donar la vostra opinió?
Sothe
Sothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 138
Puntuació : 5376
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  oharu-chan Ds 13 Feb 2010, 13:26

L'últim anime que he vist ha sigut Lovely Complex, i m'ha agradat força. Té una temàtica amorosa, pero amb grans dosis d'humor, ja que tracta d'una noia molt alta, que s'enamora del noi més baixet del seu curs. La vaig descobrir de casualitat, i de veritat, la recomano.
Li posaria un 9/10, ja que amb els 24 capítols que té els agafes molta estima, i tot el que fa la noia per aconseguir el seu amor tot i els complexes que han de fer per lluitar pel seu amor es digne d'admiració. I love you
oharu-chan
oharu-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5766
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 09/01/2010
Edad : 28
Ubicació : Olesa de Montserrat

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  shira-chan Ds 13 Feb 2010, 17:54

Jo, de Lovely Complex en vaig veure la peli. (la Live Action, que en diuen) I em va agradar molt! (i el noi baixet era moníssim!) La noia feia la seva gràcia, molt mona no era, però vaja, i feia coses rarotes... però amb el noi em van robar el cor, i les situacions ridícules, eren la bomba.

Doncs jo... L'última sèrie que he acabat és Sakura Gari (la que he proposat i que quan pugui ens posarem a traduir) que és un drama romàntic entre dos homes, carregat d'imatges presioses i metafòriques.

I també em vaig llegir Tista, d'un tirón. Molta sang, però una història potent i plena de patiments amanida amb una història romàntica pel mig. Parla de la Tista, una noia universitària, assassina a sou de l'església.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20220
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  surreak Dj 18 Feb 2010, 23:21

Doncs jo, l'última sèrie que he vist és Samurai Champloo.
M'ha agradat força, tot i que li trobo un argument força fluix. Bé, no m'agraden gaire les sèries que no tenen un fil conductor clar, i que el que passa és quasi bé per passar l'estona, que no s'argumenten les per quès de les coses. Però vaja, en aquest cas, m'ha agradat força, perquè m'ha entretingut. L'acció, l'humor, i els "guinyos" a tot el tema dels raperos i els grafitis, ho he trobat molt ben fet. A més, els carisma dels personatges està molt ben aconseguit. Així que sí, la recomano força, sobretot si t'agrada el gènere.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16653
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  kohaku_93 Dc 02 Jun 2010, 18:54

Doncs jo l'última sèrie (si es poden dir mangues, que d'animes només segueixo one piece per TVC xD) que he llegit ha estat chobits, de CLAMP (bé, de fet vaig pel tom 4, i fins després dels exàmens no em penso comprar res més XD).
Em va fer il·lusió començar la col·lecció perquè acabava de llegir Angelic Layer, també de CLAMP, i pel que es veu els fets de chobits passen uns anys després (de fet l'inventor dels persocons i dels angels és el mateix) i volia veure com seguia "aquell món" XD
La veritat es que els primers toms són força entretinguts, la Chii és molt innocent i fa tornat boig en Hideki, que s'esforça per no "posar-se catxondo" quan la veu. Ara ja, al tom 4 les coses s'estan posant una miqueta més serioses, o més ben dit, no serioses, sinó misterioses, perquè hi ha un fotimer de personatges que no saps d'on surten, ni que volen, ni si són bons, dolents, etc.
Té un estil bastant diferent a Angelic Layer (aquest simplement eren combats un rere l'altre, amb l'únic alicient de les habilitats dels angels; o sigui, que no tenia una trama brutal però em va agradar). Chobits és més tirant a filosòfic, especialment pel dilema aquell d'estimar a un ordinador, no considerar-lo com un electrodomèstic més Rolling Eyes

M'estic adonant que els meus comentaris són acad vegada més totxos o.o
Egh, això segur que és crònic @.@
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5300
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Sikanda Dc 02 Jun 2010, 22:14

Doncs, vejam...
D'anime acabo de veure Maria†Holic i m'ho he passat bomba. S'ha de dir que ja m'esperaba que no fós gran cosa però no està malament una mica d'humor yuri sense passar-se de cursi ni de fanservice.

Manga, acabada últimament no ho recordo, ara el que he vist són els últims capítols que han sortit de Luck Stealer. No està malament l'argument i és força interessant cada capítol, tot i que la història té moments massa "macos" pel meu gust i preferiria que tirés més dels mometns dramátics i de tensió, però tot i així està prou bé. Ah, resum de l'argument: Tracta d'un home que quan toca a una persona pot robar-li tota la sort que té (és a dir, el condemna a mort ja que al moment la persona té un accident o qualsevol causa atribuible a la casualitat). És assassí de professió, i li va bé perque no pot ser enxampat de cap manera però té els seus problemes amb el seu "dó".
Sikanda
Sikanda
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 143
Puntuació : 5394
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 06/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Manto-kun Dj 03 Jun 2010, 21:43

Jo recentment he acabat de veure la mítica Trigun, tot i què el final em va deixar una mica decebut ja que m'esperava alguna cosa més elaborada, un final més filosòfic i amb una mica més de diàleg i d'acció, em va donar la sensació que amb quatre trets arreglem 26 capítols i allò no em va agradar gaire, tot i així hi ha capítols que son genials i literalment devastadors.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6591
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Akuma Dj 03 Jun 2010, 23:14

Jo em penso que la darrera que vaig veure va ser Nyan Koi. Es una series de les que m'agrada, té humor, romanç etc etc. A l'últim capítol surt que faran una segona temporada. Espero que no quedi gaire ja xD.

Salut!
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7113
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Sikanda Dc 09 Jun 2010, 11:38

Manto-kun escrigué:Jo recentment he acabat de veure la mítica Trigun, tot i què el final em va deixar una mica decebut ja que m'esperava alguna cosa més elaborada, un final més filosòfic i amb una mica més de diàleg i d'acció, em va donar la sensació que amb quatre trets arreglem 26 capítols i allò no em va agradar gaire, tot i així hi ha capítols que son genials i literalment devastadors.

Hauries de llegir el manga, explica molt millor les coses i li dona un aire més profund ^^
Sikanda
Sikanda
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 143
Puntuació : 5394
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 06/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  surreak Dc 09 Jun 2010, 11:56

Sikanda escrigué:
Manto-kun escrigué:Jo recentment he acabat de veure la mítica Trigun, tot i què el final em va deixar una mica decebut ja que m'esperava alguna cosa més elaborada, un final més filosòfic i amb una mica més de diàleg i d'acció, em va donar la sensació que amb quatre trets arreglem 26 capítols i allò no em va agradar gaire, tot i així hi ha capítols que son genials i literalment devastadors.

Hauries de llegir el manga, explica molt millor les coses i li dona un aire més profund ^^

És veritat, a l'anime es donen massa coses per sabudes, i et perds la meitat de la història. El manga és força més explicatiu, i el cert és que la història és molt bona.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16653
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Manto-kun Dc 09 Jun 2010, 11:58

Sikanda escrigué:

Hauries de llegir el manga, explica molt millor les coses i li dona un aire més profund ^^

Doncs m'ho apunto a la llista de tasques per fer, gràcies ^^
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6591
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  oharu-chan Dl 28 Jun 2010, 20:56

Avui he acabat de veure K-ON!, una sèrie que tracta sobre una noia força despreocupada (Yui-chan) que com no sabia a quin club apuntar-se, s'inscriu al de música lleugera perquè creia que seria fàcil. En aquest acaba forman un grup amb les altres 3 noies que el formen. Aquest anime és una mica, com ho diria, simple, però està força bé perquè et diverteix. Les noies són molt bufones (moe, moe!) i posen unes cares... Les coses que els hi passen et fan riure una bona estona.
Personalment, m'ha agradat, hi ha música i diversió. Crec que és un anime molt entretingut, potser d'aquí un temps el torno a veure!
oharu-chan
oharu-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5766
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 09/01/2010
Edad : 28
Ubicació : Olesa de Montserrat

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Shruikan Dl 28 Jun 2010, 21:10

Jo lúltim anime que he vist també ha estat Trigun. xD A mi m'ha agradat molt tot i que el final em va semblar molt obert i em vaig quedar amb la sensació de que des de l'inici de la sèrie no havia canviat res. Però bé, els últims capítols mereixen molt la pena. Wink

Pel que tinc entès hi ha com a mínim una película apart de l'anime, i m'agradaria veure-la algun dia.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7202
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  tyrex Dl 28 Jun 2010, 21:13

oharu-chan escrigué:Avui he acabat de veure K-ON!, una sèrie que tracta sobre una noia força despreocupada (Yui-chan) que com no sabia a quin club apuntar-se, s'inscriu al de música lleugera perquè creia que seria fàcil. En aquest acaba forman un grup amb les altres 3 noies que el formen. Aquest anime és una mica, com ho diria, simple, però està força bé perquè et diverteix. Les noies són molt bufones (moe, moe!) i posen unes cares... Les coses que els hi passen et fan riure una bona estona.
Personalment, m'ha agradat, hi ha música i diversió. Crec que és un anime molt entretingut, potser d'aquí un temps el torno a veure!

Fa poc ha acabat la 2na temporada pel que he vist. Encara l'he de veure!
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9169
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  surreak Dl 28 Jun 2010, 21:32

K-ON el tinc a la cua, jo també. Em fa força gràcia.
Per cert, oharu, fent cas a una recomanació teva em vaig començar Lovely Complex i m'està agradant força! Wink

Jo, el que he acabat ara és Tengen Toppa Gurren Lagann, que m'ha sorprès moltíssim. Semblava un shonen amb poc argument, lluites de mechas i noies lleugeres de roba, però... a part que no deixa de ser això, han aconseguit donar un aire molt més profund a la sèrie. No voldria fer spoilers, però a la meitat, la sèrie fa un gir espectacular i implementa arguments molt atractius. Tyrex, si no l'has vist, te'l recomano. No oblidis que no deixa de ser un shonen, però també es dediquen a filosofar força. A veure què et sembla.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16653
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Gruay Dl 28 Jun 2010, 22:47

oharu-chan escrigué:Avui he acabat de veure K-ON!, una sèrie que tracta sobre una noia força despreocupada (Yui-chan) que com no sabia a quin club apuntar-se, s'inscriu al de música lleugera perquè creia que seria fàcil. En aquest acaba forman un grup amb les altres 3 noies que el formen. Aquest anime és una mica, com ho diria, simple, però està força bé perquè et diverteix. Les noies són molt bufones (moe, moe!) i posen unes cares... Les coses que els hi passen et fan riure una bona estona.
Personalment, m'ha agradat, hi ha música i diversió. Crec que és un anime molt entretingut, potser d'aquí un temps el torno a veure!
Que gran! A mi em va agradar molt i les noies son super kawaii xD Sobretot l'Azu-nya! 100% recomenable


surreak escrigué:K-ON el tinc a la cua, jo també. Em fa força gràcia.
Per cert, oharu, fent cas a una recomanació teva em vaig començar Lovely Complex i m'està agradant força! Wink

Jo, el que he acabat ara és Tengen Toppa Gurren Lagann, que m'ha sorprès moltíssim. Semblava un shonen amb poc argument, lluites de mechas i noies lleugeres de roba, però... a part que no deixa de ser això, han aconseguit donar un aire molt més profund a la sèrie. No voldria fer spoilers, però a la meitat, la sèrie fa un gir espectacular i implementa arguments molt atractius. Tyrex, si no l'has vist, te'l recomano. No oblidis que no deixa de ser un shonen, però també es dediquen a filosofar força. A veure què et sembla.
Tengen Toppa buff quins records xD La vaig veure gairebé d'una tirada i em va agradar moltíssim, la primera part moooolt més que la segona i també:
Spoiler:

Shruikan escrigué:Jo lúltim anime que he vist també ha estat Trigun. xD A mi m'ha agradat molt tot i que el final em va semblar molt obert i em vaig quedar amb la sensació de que des de l'inici de la sèrie no havia canviat res. Però bé, els últims capítols mereixen molt la pena. Wink

Pel que tinc entès hi ha com a mínim una película apart de l'anime, i m'agradaria veure-la algun dia.
Pos jo el mateix, em va agradar moltíssim, sobretot pel fet de deixar el final tant obert, segons tinc entès (informació confosa) al manga no queda tant obert, per tant, no descarto llegir-la.

Avui he remirat la pelicula de Lupin III vs Detectiu Conan, m'ha agradat tant com la primera vegada, m'encanta en Lupin remasterizado xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9462
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  tyrex Dl 28 Jun 2010, 22:56

surreak escrigué:K-ON el tinc a la cua, jo també. Em fa força gràcia.
Per cert, oharu, fent cas a una recomanació teva em vaig començar Lovely Complex i m'està agradant força! Wink

Jo, el que he acabat ara és Tengen Toppa Gurren Lagann, que m'ha sorprès moltíssim. Semblava un shonen amb poc argument, lluites de mechas i noies lleugeres de roba, però... a part que no deixa de ser això, han aconseguit donar un aire molt més profund a la sèrie. No voldria fer spoilers, però a la meitat, la sèrie fa un gir espectacular i implementa arguments molt atractius. Tyrex, si no l'has vist, te'l recomano. No oblidis que no deixa de ser un shonen, però també es dediquen a filosofar força. A veure què et sembla.
Doncs me la miraré dintre de poc aleshores. Ja et diré a veure què em sembla. Gràcies!

tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9169
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Daichi Dt 29 Jun 2010, 16:03

Fa poc vaig acabar de veure Hajime no Ippo (les dues temporades del anime) i ara estic veient el manga (encara no ha acabat). És una sèrie de boxe, d'aquelles que motiven, de vegades és un pèl flipada, però està bé de debó, molt recomenable Very Happy Very Happy
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6271
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Gruay Dv 02 Jul 2010, 16:06

Paufiri escrigué:Fa poc vaig acabar de veure Hajime no Ippo (les dues temporades del anime) i ara estic veient el manga (encara no ha acabat). És una sèrie de boxe, d'aquelles que motiven, de vegades és un pèl flipada, però està bé de debó, molt recomenable Very Happy Very Happy
Està a la llista, de fet l'he començat, he llegit el primer capítol i me la vull llegir però 800 capítols són molts capítols xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9462
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Akuma Dv 02 Jul 2010, 18:23

Hajime no ippo es la millor serie del món. Jo segueixo el manga i tot i portar gairebé 1000 capitols ja, la serie segueix sent la canya, amb una dibuix insuperable.

Jo ara fa poc he vist Avatar, l'últim mestre de l'aire. No la vaig poder veure quan la feinen al K3, pero em va cridar la atenció el dibuix, i realment la historia es fantàstica també. Us la recomano de debó.

Saluten forten!
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7113
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Shruikan Dv 02 Jul 2010, 22:07

Akuma escrigué:Hajime no ippo es la millor serie del món. Jo segueixo el manga i tot i portar gairebé 1000 capitols ja, la serie segueix sent la canya, amb una dibuix insuperable.

Jo ara fa poc he vist Avatar, l'últim mestre de l'aire. No la vaig poder veure quan la feinen al K3, pero em va cridar la atenció el dibuix, i realment la historia es fantàstica també. Us la recomano de debó.

Saluten forten!

D'Avatar en treuràn la pelicula amb actors aquest Agost. Ja veure'm com serà tot i que a mi no em dona gaire bona espina. Només de veure com han pintat en Zuko ja em ve algo.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7202
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  surreak Dv 02 Jul 2010, 22:14

Doncs comparat amb altres adaptacions cinematogràfiques, trobo que encara s'han cenyit força als dissenys originals. I els efectes estan molt bé. Jo tinc esperances que sigui una bona peli, i ja tinc ganes de veure-la.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16653
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Gruay Dv 02 Jul 2010, 23:47

surreak escrigué:Doncs comparat amb altres adaptacions cinematogràfiques, trobo que encara s'han cenyit força als dissenys originals. I els efectes estan molt bé. Jo tinc esperances que sigui una bona peli, i ja tinc ganes de veure-la.

El trailer té bona pinta, sobretot el principi i tal. Jo n'espero bastant i tinc ganes d'anar-la a veure.
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9462
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  kohaku_93 Ds 03 Jul 2010, 08:22

Hmmmmmm home, sí, el tràiler no m'ha pas desagradat però nose... jo crec que em quedo amb la versió animada ^^U (Sí, ho sé, sense haver vist la pel·lícula sencera no hauria d'opinar, però és que...) silent

EDIT: Acabo de veure una valoració sobre la pel·li en un journal de deviantart i no és que m'hagi animat massa... ^^UU


kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5300
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Gruay Dl 05 Jul 2010, 23:22

Avui he vist Summer Wars, buffff, només una paraula: im-pres-sio-nant. És increïble, m'ha encantat. Em pregunto com deu ser la d'Strong World perque la votessin millor que aquesta...
M'ha encantat la partida del joc aquell de cartes, n'he de buscar informació...
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9462
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum