Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

+9
Shruikan
Akuma
Manto-kun
Sikanda
kohaku_93
surreak
shira-chan
oharu-chan
Sothe
13 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  kohaku_93 Ds 03 Jul 2010, 08:22

Hmmmmmm home, sí, el tràiler no m'ha pas desagradat però nose... jo crec que em quedo amb la versió animada ^^U (Sí, ho sé, sense haver vist la pel·lícula sencera no hauria d'opinar, però és que...) silent

EDIT: Acabo de veure una valoració sobre la pel·li en un journal de deviantart i no és que m'hagi animat massa... ^^UU



kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Fecha de inscripción : 26/05/2010

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Gruay Dl 05 Jul 2010, 23:22

Avui he vist Summer Wars, buffff, només una paraula: im-pres-sio-nant. És increïble, m'ha encantat. Em pregunto com deu ser la d'Strong World perque la votessin millor que aquesta...
M'ha encantat la partida del joc aquell de cartes, n'he de buscar informació...

Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Fecha de inscripción : 25/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Shruikan Dl 05 Jul 2010, 23:27

Sí, Summer Wars mola. xD És fantàstica, no li trobo res de dolent.
Això de Strong World és veritat: com ha de ser perquè la gent la votés més que aquesta? O potser només va ser perquè era One Piece? Pensatiu
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7216
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Daichi Dt 10 Ago 2010, 01:45

Manga de Ranma 1/2. Obra mestra, sens dubte!
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6285
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Mark Sànchez Dc 11 Ago 2010, 17:14

Doncs jo, d'anime l'ùltim que he vist a sigut Gungrave, una bona història de mafiosos i venjança en un futur distant i amb certa part de ciència-ficció. Li donaria un 8/10, m'ha agradat força. Pel que fa a manga, lúltim que vaig llegir va ser Doubt una gran història de suspens amb cert estil Saw, basada en un joc de mòbil. Aquesta li poso un 7/10.
Mark Sànchez
Mark Sànchez
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 7
Puntuació : 5058
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 17/07/2010
Edad : 38
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Manto-kun Dc 11 Ago 2010, 22:23

Evangelion 2.0: You Can [Not] Advance, em va agradar moltíssim, bé Evangelion sempre ha estat l'anime predilecte per a mí i si t'agrada una cosa... en fi jajaja ^^
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6605
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració. - Página 2 Empty Re: Quina sèrie acabes de veure? I la teva valoració.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum