Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago

2 participantes

Ir abajo

[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago Empty [Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago

Missatge  surreak Dv 03 Feb 2012, 21:06

Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago

Título: Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago
Formato: Película
Producción: Studio 4ºC
Web: http://berserkfilm.com/

[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago Berserk1poster



Font: MisionTokyo
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

[Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago Empty Re: [Estrenes Japó] Berserk Ôgon Jidai-hen I: Haô no Tamago

Missatge  Arashino Dv 03 Feb 2012, 21:28

Mmm.... la saga de l’era dorada de la Brigada del Falcó, suposo. Serà una molt bona pel•lícula si apliquen el mateix codi ètic que les OVAs de Hellsing,fidelitat al manga a les verdes i a les madures. Si s’han de tallar caps i desbudellar penya, endavant i amb tot realista, que fet i fet sió no seria Berserk XD
Només de pensar amb el realisme de les batalles i els diferents setges, això com les lluites de poder dins la família real, ja em cau la baba XD

PD: pell de gallina al veure l’avanç de la peli, pell de gallina!!
Arashino
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4692
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 24/01/2012
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum