Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012

+3
Rini
lostbrain
surreak
7 participantes

Ir abajo

[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 Empty [Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012

Missatge  surreak Ds 24 Mar 2012, 10:22

Comença la temporada d'anime de privamera! Podeu veure'n tot un resum de la mà de Ramen para Dos, aquí .

Hi ha alguna cosa que us faci gràcia? Què mirareu? Què no mirareu? Hi ha alguna sorpresa relacionada amb Lluna Plena no fansub, també!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 Empty Re: [Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012

Missatge  lostbrain Ds 24 Mar 2012, 10:52

Genial!!
Jo tinc pensat començar Sankarea. Vaig seguint el manga i estar molt bé i ara tinc ganes de veure-la en anime!
I em llegiré a veure que tal són les altres sèries i si estan bé potser en començo una altra.
Ah, i també tinc ganes de que surti la peli 16 de Detectiu Conan, el 14 d'abril! Smile
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7662
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 Empty Re: [Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012

Missatge  Rini Ds 24 Mar 2012, 11:08

Una nit de tempesta?!
Q super guai, a aquesta li haurem de fer una ullada!
Dic el mateix amb Fate/Zero 2!

Doncs Sankarea m'ha cridat l'atenció, potser la comenci... Però molt fanservice veig per aquí, as always T_T
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6772
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 Empty Re: [Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012

Missatge  Gray Slimner Ds 24 Mar 2012, 16:04

Així a priori, suposo que miraré la segona temporada de Kore wa Zombie, que la primera em va agradar prou, i Fate, obviously. Quan hi hagi crítiques de la resta me les llegiré per sobre, a veure si hi ha res destacable =P

Per cert, fins quan durarà, això de Saint Seiya?
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9057
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 Empty Re: [Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012

Missatge  Sakuragi Ds 24 Mar 2012, 17:14

Segur al 100% que mirare Kuroko Basket Very Happy ! també tinc curiositat per Haiyore! Nyaruko-san y per Saki: Achiga-hen episode of side-A Razz
També estic interesat en l'especial de C3 y pot ser algun altre especial Razz
Sakuragi
Sakuragi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 266
Puntuació : 4883
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/12/2011
Edad : 27
Ubicació : Palma

Tornar a dalt Ir abajo

[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 Empty Re: [Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012

Missatge  beauty_felurian Ds 24 Mar 2012, 18:56

Doncs jo opto per Mirai Nikki, que hi ha gent que me n'ha parlat bé. Per altra banda, crec que Minami-ke em tira força hehehe.

beauty_felurian
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 29
Puntuació : 4527
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/02/2012

Tornar a dalt Ir abajo

[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 Empty Re: [Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012

Missatge  Arashino Ds 24 Mar 2012, 19:39

Ara que torno a tenir una mica de temps i calma, anava a fer un post similar XD
A veure, que agafo la llista que vaig fer…

-Saint Seya Omega: Curiositat pura i dura per veure com intenten ressuscitar la saga. Amb la Canvas ho van fotre prou decentment, per tant l’hi donaré una oportunitat.
-Uchuu Kyoudai: Un seinen d’astronautes? Planetes em va deixar molt bon gust de boca, a veure que tal resulta aquesta.
-Ozuma: Leji Matsumoto forever!
-Yurumates 3D: Fa temps em vaig baixar l’OVA i vaig riure prou, a veure que tal serà aquesta.
-Medaka Box: Sóc un fan de les obres de Nisio Isin i de Gainax, per tant és iobvi que donaré un cop d’ull a aquest shonen tant típic per una banda... i tant metaficcional per l’altre.
-Acchi Kocchi: Tsundere a la vista!!!! Tothom preparat per l’abordatge!
Sankarea: El manga (del creador d’Umisho) és molt bo... a veure que tal l’anime, però tinc por que abusin del fanservice, la veritat.
-Fate/Zero2: All Hail Iskander!!!!
-Fushigi no Umi no Nadia Digital Remaster: Versió actualitzada tècnicament d’una de les joies clàssiques de l’anime? Endavant les atxes!
-Nazo no Kanojo X: El manga és geeeeenial, terriblement estrany i en part pertorbador... just l’ho que a mi m’agrada XD A veure que tal l’anime, perquè no el veig gaire adaptable....
-Eureka Seven AO: Em vaig enganxar terriblement a la saga principal, serà qüestió de veure si l’spin off manté l’esperit original...
-Sakamichi no Apollon: No se perquè però em fa cert tuf a shonen ai... però no em vull perdre un seinen amb el jazz com a motor principal!
-Tasogare Otome x Amnesia: Un dels manges que m’és m’ha enganxat dels ultims temps. Com a Sankarea, tinc por que no abusin del fanservice i deixin de banda el terror que hi ha de fons a la sèrie.
-Tsuritama: Rara... sona rara, i precisament per això em crida XD

Masses series, la veritat, masses series.... en fi, a veure com m’ho faig per intentar seguir el ritme a tot plegat Rolling Eyes
Arashino
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4692
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 24/01/2012
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 Empty Re: [Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012

Missatge  surreak Ds 24 Mar 2012, 19:45

Jo tinc ganes que et facis una firma de MyAnime List i puguem veure tot el que segueixes! Deu fer venir vertigen.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 Empty Re: [Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012

Missatge  Arashino Ds 24 Mar 2012, 22:31

De fet, fa un temps, em vaig inscriure a myanimelist per tenir en un sol lloc la llista del que segueixo, que molts cops me n’oblido. El problema era i és que la llista tindria que ser taaaaaaant enorme que em fa fer una mandra enorme posar-m’hi XD
Ho tinc com a pendent, si Rolling Eyes
Arashino
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4692
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 24/01/2012
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

[Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012 Empty Re: [Estrenes Japó] Temporada d'anime primavera 2012

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum