Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Fate stay night (novel·la visual en anglès) EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Fate stay night (novel·la visual en anglès) EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Fate stay night (novel·la visual en anglès) EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Fate stay night (novel·la visual en anglès) EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Fate stay night (novel·la visual en anglès) EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Fate stay night (novel·la visual en anglès) EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Fate stay night (novel·la visual en anglès) EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Fate stay night (novel·la visual en anglès) EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Fate stay night (novel·la visual en anglès) EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Fate stay night (novel·la visual en anglès)

4 participantes

Ir abajo

Fate stay night (novel·la visual en anglès) Empty Fate stay night (novel·la visual en anglès)

Missatge  tyrex Dc 06 Gen 2010, 23:40

Suposo que ja coneixereu Fate pr la gran difussió de fans que té arreu del món, i suposo que sabreu que m'ha agradat per l'avatar que duc posat ara mateix. Només dir-vos que és una novel·la visual que m'ha agradat bastant pel seu argument, i que si al pròxim estiu no teniu masses coses a fer i esteu avorrits, doneu-li una oportunitat i llegiu-la. Quedareu gratament sorpresos per la bona trama. Recomano no tornar a veure l'anime abans de la novel·la, perquè la primera ruta és la que descriu l'anime, i potser us avorrirà. La segona i la tercera ruta, van sortir de les meves expectatives, sobretot la segona.
Us deixo els links de descàrrega, igual algun dia hi teniu interès, i la podeu jugar:

SI VOLEU EL JOC CONTACTEU AMB EN TYREX QUE SEGUR QUE US EL FACILITA (incrusió de l'administració)

Per a que la tingueu traduïda del tot al anglès, pràcticament.

Igual al 25 de gener, quan treguin la pel·lícula, us dic de traduir-la, si algú es veu amb cor de corregir-me amb tant de text que hi haurà, i/o fer altres coses si també en sou fans com jo.
Saluts!
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9167
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Fate stay night (novel·la visual en anglès) Empty Re: Fate stay night (novel·la visual en anglès)

Missatge  shira-chan Dj 07 Gen 2010, 02:15

Ostres! Doncs m'ho apunto! Aviam si tinc temps per donar-li una ullada!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20218
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Fate stay night (novel·la visual en anglès) Empty Re: Fate stay night (novel·la visual en anglès)

Missatge  shira-chan Ds 19 Feb 2011, 22:08

Avís, he repenjat la novel·la visual al megaupload del fansub, els de l'staff hi tenim accés, si algú el vol, que ho digui i li passarem els enllaços Wink
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20218
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Fate stay night (novel·la visual en anglès) Empty Re: Fate stay night (novel·la visual en anglès)

Missatge  lostbrain Ds 19 Feb 2011, 22:22

Jo, jo la vull!! Ultimament estava interessat en alguna novela visual!! I sembla que pot estar bé! Very Happy
Merci!

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7656
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Fate stay night (novel·la visual en anglès) Empty Re: Fate stay night (novel·la visual en anglès)

Missatge  tyrex Dg 20 Feb 2011, 02:37

Genial! No tinc més paraules... Moltíssimes gràcies shira! Tremolor
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9167
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Fate stay night (novel·la visual en anglès) Empty Re: Fate stay night (novel·la visual en anglès)

Missatge  Ragna Dg 20 Feb 2011, 15:23

Confiarem en el criteri del Tyrex de seguida que tingui un moment mirarem a veure què tal, quan estigui ja donaré l'opinió i ja que la recomanació és del senyor Tyrex serem extremadament crítics XD
ara parlant seriosament pot ser una bona forma de matar el temps i divertir-se, merci ^^
Ragna
Ragna
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5354
Reputació : 5
Fecha de inscripción : 13/12/2010
Edad : 32
Ubicació : Vic - Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Fate stay night (novel·la visual en anglès) Empty Re: Fate stay night (novel·la visual en anglès)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum