Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Adéu a Onemanga EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Adéu a Onemanga EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Adéu a Onemanga EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Adéu a Onemanga EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Adéu a Onemanga EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Adéu a Onemanga EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Adéu a Onemanga EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Adéu a Onemanga EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Adéu a Onemanga EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Adéu a Onemanga

+3
Shruikan
Gruay
Akuma
7 participantes

Ir abajo

Adéu a Onemanga Empty Adéu a Onemanga

Missatge  Akuma Dj 22 Jul 2010, 14:31

Si fa poc veiem com tancaven les portes els nostres companys els de mangahelpers, ara li toca el rebre a onemanga, i es que realment sembla que la lluita contra aquest tipus d'activitats està irremediablement perseguida, i per a nosaltres que tot i fer-ho amb la nostra bona fe fen-t'ho de forma gratuita, però com a afició, entrar en tribunals i aquestes coses és una cosa molt dura. La meva pregunta és si realment el manga segueix el camí que hauria de seguir, o s'està canviant a dolent, ja que només cal recordar que moltes series que les editoarials porten a espanya, es cancelen o es deixen en suspensió indefinidament. Llavors els aficionats que ja ens hem gastat uns diners importants, ens toca no tenir cap mena o'oportunitat? O Per la seva banda d'aquesta forma ens veurem obligats a comprar més manga i d'aquesta forma no cancel·laran series? Finalment, el fet que el monopoli de les series sigui tan exclusiu de aquestes grans empreses, fa que el preu dels mangues no siguin gens competitius moltes vegades, i nosaltres els consumidors ens toqui com sempre pagar el gust i les ganes. Espero que no sigui així, i que poguem gaudir d'un material de calitat al nostre país, i que a més sigui a un preu raonable. En tot cas la última paraula la tenen les editorials de comic japonesses.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7132
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Adéu a Onemanga Empty Re: Adéu a Onemanga

Missatge  Gruay Dj 22 Jul 2010, 15:40

Ho acabo de veure i és una molt mala notícia, ja que per mi era el millor sense dubte, però bé no s'hi pot fer res, ergo, hauré de migrar xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9481
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Adéu a Onemanga Empty Re: Adéu a Onemanga

Missatge  Shruikan Dj 22 Jul 2010, 15:42

Gruay escrigué:Ho acabo de veure i és una molt mala notícia, ja que per mi era el millor sense dubte, però bé no s'hi pot fer res, ergo, hauré de migrar xD

Idem. Ves a saber com acabarà tot això del manga online.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7221
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Adéu a Onemanga Empty Re: Adéu a Onemanga

Missatge  shira-chan Dj 22 Jul 2010, 16:02

La veritat és que m'estic espantant una mica, no pel nostre futur com a fansub, de moment, sinó pel meu com a gran lectora pobra que sóc. Jo compro molt manga però no puc comprar tot el que llegeixo, d'això se'n diria consumisme desmesurat. Aquest cap de setmana em dedicaré a baixar tot el que em pugui arribar a semblar interessant de Mangatraders per poder tenir anys de manga (manga que acabarà essent vell però bueno)... Quina pena, de debò. OneManga no feia res dolent, no tenien sèries que estiguessin llicenciades al seu país (USA)... Haurem de passar-nos a Mangafox fins que no el tanquin... Crying or Very sad
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20239
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Adéu a Onemanga Empty Re: Adéu a Onemanga

Missatge  Manto-kun Dj 22 Jul 2010, 18:19

També estava pensant amb Mangafox jo ara, Shira, si tanquen Onemanga, Mangafox pot patir el mateix destí, mira que fa temps que llegueixo a Mangafox, però ostres... em faria un pal terrible això.

En fi, no sé com acabarà tot això...


Editat per darrera vegada per Manto-kun el Dj 22 Jul 2010, 22:29, editat 1 cop en total
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6610
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Adéu a Onemanga Empty Re: Adéu a Onemanga

Missatge  Akuma Dj 22 Jul 2010, 18:34

A mi se m'acud una cosa quan pasen coses així. Algu ha llegit farenheit 431? És un llibre on es mostra un futur on no existeixen els llibres. Tot llibre que hi ha és cremat, i a les persones se les tracta com gent que ha fet un delicte gravíssim. En tot cas, a mi lo que està passant em sembla casi excessiu. Planejo fer una recolecta de comics xD. He estat mirant eines que rastregin les imatges de forma automatica, i he trobat aquesta eina:
http://winhttrack-website-copier.softonic.com/

La idea seria que cadasci agafes uns pocs mangues, i segons com fer recolecta després. Pot ser ultrapassa les lleis per tot arreu, però sincerament crec que lo q estan fent es una brutalitat.

En tot cas us animo a anar contra el sistema que es vol imposar, ja que al final no podrem ni expressar-nos lliurement per internet, un lloc que és de tothom.

Revolució!!!! xD
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7132
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Adéu a Onemanga Empty Re: Adéu a Onemanga

Missatge  Al-Vhandrel Dj 22 Jul 2010, 20:10

Acabo d'entrar a la pagina i basicamnet no m'en se avenir. Es una pessima noticia, per als
lectors de manga.

Alli hi podies trobar qualsevol manga. Gracies a onemanga vaig poder acabar la serie de Fly
que fa anys que ningu la publica a tot espanya i començar-ne infinites (que moltes no han acabat).
Trist, trist
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7527
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Adéu a Onemanga Empty Re: Adéu a Onemanga

Missatge  Sherry Dv 23 Jul 2010, 11:59

Sembla que només puguem quedar-nos de braços plegats. Com?
Akuma, he estat mirant l'eina aquesta que has posat i no em sembla una mala idea, se suposa que és un programa que copia una web sencera amb els seus enllaços, fotos, etc, però no sé com funciona. De totes maneres i tenint en compte que no queda pràcticament res per el tancament, estaría molt bé fer-la servir i almenys poder gaudir-ne dels mangues que hi han.
Jo m'hi apunto si s'ha de fer alguna cosa, digueu-me.
Però ha de ser aviat.
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5262
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Adéu a Onemanga Empty Re: Adéu a Onemanga

Missatge  Akuma Dv 23 Jul 2010, 13:47

Sherry escrigué:Sembla que només puguem quedar-nos de braços plegats. Com?
Akuma, he estat mirant l'eina aquesta que has posat i no em sembla una mala idea, se suposa que és un programa que copia una web sencera amb els seus enllaços, fotos, etc, però no sé com funciona. De totes maneres i tenint en compte que no queda pràcticament res per el tancament, estaría molt bé fer-la servir i almenys poder gaudir-ne dels mangues que hi han.
Jo m'hi apunto si s'ha de fer alguna cosa, digueu-me.
Però ha de ser aviat.

Ahir la vaig provar, i serveix per al propòsit que vaig comentar al post anterior. Bàsciament li dones una URL, que seria per exemple: http://www.onemanga.com/Chrno_Crusade/, i autoameticmaent rastreja tots els links als que es pot accedir desde allà. Basicament mira les pagines i descarrega elc ontingut, o sigui q descarrega les images dels mangues. Jo planejo descarregar Chrno Crusade, per si un cas en un futur puc rependre la serie en qüestió, i les que s'emacudeixi. Estaria bé, q algú descarregues EyeShield21 si voleu seguir traduint-la crec jo. En tot cas, lo millor que podem fer es baixar tantes com poguem, i jo recomano sobretot series complertes, però que cadascu faci el que vulgui.

En tot cas es una llàstima el que està passant.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7132
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Adéu a Onemanga Empty Re: Adéu a Onemanga

Missatge  shira-chan Dv 23 Jul 2010, 15:28

Jo fa temps que tiro de www.mangatraders.com T'hi has d'enregistrar però hi ha tot el que hi ha a One Manga i més. Et descarregues els volums dels mangues directament. Jo, aquest cap de setmana em posaré a baixar tot el que em sembli interessant. Espero que no hi hagi cap límit per usuari (hi ha límit de quants volums t'estàs baixant alhora però de quantitat total, crec que no).

Després de que haguem fet les recol·lectes, podríem pensar maneres de compartir-les entre nosaltres. També podríem fer una llista dels mangues que tinguem guardats cadascun, potser per cobrir més ventall...

Si fem això potser podem cobrir la nostra set de lectura durant un temps, fins que les coses es calmin i tornin a aparèixer pàgines així o que es regularitzin i es vengui manga online o el que sigui... Jo crec que ens en podem sortir!!

Potser també provaré aquest programa que has penjat, Akuma, em sembla curiós.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20239
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Adéu a Onemanga Empty Re: Adéu a Onemanga

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum