Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Toqueu algun instrument? Quin?

+11
lostbrain
Manto-kun
Shruikan
Gruay
Choun
tyrex
Cano
Gray Slimner
shira-chan
Ragna
Akuma
15 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  kyoraku Dc 27 Jul 2011, 20:52

Ep! Jo fa 5 anys que toco la guitarra, to va començar a partir d'una optativa a batxillerat que va durar 6 messos, a partir d'aqui he anat aprenet gràcies a internet XDD

kyoraku
AK-Anime
AK-Anime

Nombre de missatges : 282
Fecha de inscripción : 11/05/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  lostbrain Dc 27 Jul 2011, 20:58

Jo continuo pràcticant amb l'acordeo diatònic, que es genial!! I el piano le deixat una mica de banda ara.
Estic més amb l'acordeo i he començat amb la gralla a veure si surt alguna coseta. Que també m'agrada molt! Very Happy
Tot i que ara ho he deixat tot una mica de banda, que vull gaudir de les vacances.

L.B. Wink

lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Fecha de inscripción : 19/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  Gruay Dc 27 Jul 2011, 21:54

Aquí un que s'intenta baixar un programa per mac per poguer tocar el piano i aprendre'n sense haver-se de comprar un piano de debò xDDD

A mi m'agradaria aprendre a tocar la gralla, últimament m'ho estic plantejant molt seriosament...
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9483
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  NahaUmiNayuu Dc 27 Jul 2011, 23:28

Si, en internet hi ha un munt de cursets o petites guies amb les quals s'aprèn molt bé a tocar bastants instruments, de fet, jo he après a tocar la guitarra i el piano gràcies a internet xDD

lostbrain escrigué:Jo continuo pràcticant amb l'acordeo diatònic, que es genial!! I el piano le deixat una mica de banda ara.
Estic més amb l'acordeo i he començat amb la gralla a veure si surt alguna coseta. Que també m'agrada molt! Very Happy
Tot i que ara ho he deixat tot una mica de banda, que vull gaudir de les vacances.

L.B. Wink


Toques l'acordió ?? quina sort, m'encanta l'acordió *o*
La gralla és un instrument folklòric ??


Gruay escrigué:Aquí un que s'intenta baixar un programa per mac per poguer tocar el piano i aprendre'n sense haver-se de comprar un piano de debò xDDD

A mi m'agradaria aprendre a tocar la gralla, últimament m'ho estic plantejant molt seriosament...

Jo vaig començar a tocar amb un petit teclat, i ara m'he comprat un de millor que emmagatzema música i té partitures, però va ser pura sort que ho vaig aconseguir d'oferta en el Carrefour xDD

De tota manera hi ha pianos online per si vols tocar sense comprar-t'ho, aquí et deixo uns links

http://www.bgfl.org/bgfl/custom/resources_ftp/client_ftp/ks2/music/piano/index.htm

http://www.pianoworld.com/fun/javapiano/javapiano.htm

http://www.primaryresources.co.uk/music/piano.html
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4927
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  Gruay Dj 28 Jul 2011, 00:06

Wo! Merci, ja hi donaré un cop d'ull!
Ara que acabo alemany ja tindré alguna cosa per entretenir-me Wink
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9483
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  NahaUmiNayuu Dj 28 Jul 2011, 11:41

De gens, espero que et siguin útils Very Happy
Saps alemany?? això si què és més difícil que aprendre piano >_>
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4927
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  lostbrain Dj 28 Jul 2011, 13:37

Doncs si! La gralla es un instrument folklòric. Aquí per les festes majors dels pobles no falta mai! Very Happy
I si, a mi també m'agrada molt l'acordeo, es toca molt per aquí dalt també!

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  Manto-kun Dj 28 Jul 2011, 14:02

Doncs sí l'acordió aqui al Pirineu és un símbol de la vida rural, el 29, 30 i 31 de Juliol és cel·lebra a Arsèguel la Trobada d'Acordionistes que aplega gent d'arreu del món que toca aquest instrument a aquest petit poble camí a Puigcerdà sortint des de La Seu.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6612
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  shira-chan Dj 28 Jul 2011, 14:59

NahaUmiNayuu escrigué:De gens, espero que et siguin útils Very Happy
Saps alemany?? això si què és més difícil que aprendre piano >_>

Naha, que t'ho he vist sovint, espero que no et sàpiga greu que et corregeixi. En català "De nada" és "De res". Ara no et sabria explicar la diferència ben bé de "res" i "gens" ja que tots dos es tradueixen com "nada"... :S Però bé, per respondre a "Gràcies" és "de res" Wink
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20241
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  NahaUmiNayuu Dj 28 Jul 2011, 15:11

shira-chan escrigué:
NahaUmiNayuu escrigué:De gens, espero que et siguin útils Very Happy
Saps alemany?? això si què és més difícil que aprendre piano >_>

Naha, que t'ho he vist sovint, espero que no et sàpiga greu que et corregeixi. En català "De nada" és "De res". Ara no et sabria explicar la diferència ben bé de "res" i "gens" ja que tots dos es tradueixen com "nada"... :S Però bé, per respondre a "Gràcies" és "de res" Wink

que malament És clar! , moltes gràcies per haver-me corregit perquè sempre ho posava així =S
Mil gràcies, ja no cometré més aquest fallo n_n I no et preocupis no em sap greu, de fet m'agradaria que em corregissin qualsevol fallada que vegin per poder aprendre millor study Smile
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4927
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  Gruay Dj 28 Jul 2011, 23:08

NahaUmiNayuu escrigué:
que malament És clar! , moltes gràcies per haver-me corregit perquè sempre ho posava així =S
Mil gràcies, ja no cometré més aquest fallo n_n I no et preocupis no em sap greu, de fet m'agradaria que em corregissin qualsevol fallada que vegin per poder aprendre millor study Smile
error Rolling Eyes (fallo és incorrecte, fallada crec que no, però queda raro, millor error)

I per no fer spam: alemany m'ha resultat més fàcil del que esperava i m'ha agradat més del que m'esperava, per tant, de díficil o pesat, gens ni mica!
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9483
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  NahaUmiNayuu Dj 28 Jul 2011, 23:18

Ok, gràcies per la correcció n_n
Doncs al meu em sembla bastant difícil, però ha de ser genial saber més idiomes *^*
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4927
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  Gray Slimner Ds 30 Jul 2011, 13:20

NahaUmiNayuu escrigué:Ok, gràcies per la correcció n_n
Doncs al meu em sembla bastant difícil, però ha de ser genial saber més idiomes *^*
Doncs posats a fer correccions... espero que no et sàpiga greu, però és que ja he vist més d'una vegada que deies això i em fa gràcia xDD
En català, el determinant possessiu ("mi" en castellà) és "el meu/la meva" en funció de si la paraula "posseïda" és masculina o femenina: Mi libro = El meu llibre, Mi libreta = La meva llibreta.
En canvi, el pronom "mí", en català és igualment "mi", però sense l'accent diacrític, ja que no cal diferenciar la paraula de cap altre "mi" (excepte la nota musical, però no es fa xD): A mí me parece bien = A mi em sembla bé

Espero que no t'hagi molestat i que ho trobis útil ^^

Pel que fa al tema de música... sí, la gralla és un instrument folclòric català, igual que el tible i la tenora, emprats en les cobles de sardanes ^^
Per cert, tinc una petició, algú sap on puc trobar la partitura de la cançó "Tank!" de "The Seatbelts"? (És l'opening de Cowboy Bebop xD) Si pot ser completa, perfecte, si no, amb la partitura del saxo en tindria prou ^^ I si no, doncs res xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  NahaUmiNayuu Ds 30 Jul 2011, 14:01

Ok, moltes gràcies per dir-m'ho, ho estic apuntant tot en una llibreta n_n
jajaja m'imagino que ha de ser graciós com escric xDD
Gràcies per l'explicació, em serveixen per corregir errors i per entendre millor el català. Smile I no em molesta n_n

Vagi, doncs no ho sabia, conec bastant el folklore basc (perquè el meu avi patern era basc), però del Català no sabia molt, en els documentals que he vist no sortia molt del folklore. Buscaré en el Youtube per escoltar alguna cosa n_n

Quant a la partitura, l'he pujat al costat d'unes altres que vaig trobar en el compte de Mediafire. Encara que la que demanes està per a piano.

Són aquestes:

- Tank! (piano)
- Green bird (piano)
- Rain (piano)
- Cat Blues (flauta)
- The Realk Folk Blues (piano)
- Piano Bar
- Goodnight Julia (Piano)
- Piano sol (piano)
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4927
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  Gray Slimner Ds 30 Jul 2011, 14:23

Uooooh! Moltíssimes gràcies Naha! Crec que, encara que sigui per a piano, ja farà el fet. Segurament l'hagués hagut de transcriure igualment si hagués estat la de saxo xD Algun dia d'aquests m'hi posaré de nou, que és una feinada que Déu n'hi do :-/

Per cert... xD
NahaUmiNayuu escrigué:Vagi, doncs no ho sabia, conec bastant el folklore basc [...]
"Vaya" com a 1º persona del singular del present de subjuntiu del verb "ir" és "vagi", sí, però l'expressió "vaya" de, per exemple "Vaya, pues no lo sabía..." en català seria "vaja". Així de simple xD
Bé, potser que afluixi una mica amb les correccions, que no voldria fer-me pesat xDD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9074
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  NahaUmiNayuu Ds 30 Jul 2011, 14:35

De gres, espero que et serveixin n_n
Jo també haig de tornar a tocar el piano, que últimament estic a la platja i ho he abandonat xDD

Jajaja xDDD no et preocupis, m'agrada que em corregeixin els errors, i les teves explicacions m'encanten Smile gràcies de nou per la correcció =D
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4927
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Toqueu algun instrument? Quin? - Página 2 Empty Re: Toqueu algun instrument? Quin?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum