Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

+3
surreak
shira-chan
Intervención
7 participantes

Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Itram Ds 08 Ago 2015, 17:59

Doncs be el titol ho diu tot per si sol. Comenzó, actualment segueixo miran Bola de Drac Multiverse un Fanmanga basat en Bola de Drac que comença despres del final del Manga.

Hi tenen Fics, Especials dels 20 Universos. I encara tindran corda per anys.

Despres tinc pausat un manga molt interessant que aixi que pogui continuare, es diu "Nana to Kaoru". Una historia Seinen d'una relacio "Especial" que tenen els nostres 2 protagonistes en relacio als seus "Respirs".

Tinc pendent veure la tercera películ•la de la quartologia de Evangelion, Fukkatsu no F i ha ser posible veure l'Anime de La Guerra de Lodoss.

Fins aquí, el meu report.
Itram
Itram
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 27
Puntuació : 4774
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 28/04/2011
Edad : 39
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Intervención Dg 09 Ago 2015, 02:22

Nana to Kaoru mola.

Segueixes la versió de DJ21 no? XD
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6402
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  shira-chan Dj 13 Ago 2015, 11:59

Podríem dir que m'estic mirant alguns animes de temporada perquè en tyrex me'ls recomana, com Junjou Romantica, Charlotte, Gate i Rokka no Yusha. Després m'agradaria mirar-me els 7 pecats capitals que hem fet al fansub.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  surreak Dj 13 Ago 2015, 14:55

Jo ara mateix estic amb baccano, i la següent serà la segona temporada de Kaiji. Però tinc començat els 7 pecats capitals del fansub. I d'altra banda, em feu molta enveja mirant i llegint tantíssimes coses. Jo ni que vulgui...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Shruikan Dj 13 Ago 2015, 18:18

Jo estic mirant JoJo'z Bizarre Adventure i la veritat és que això m'omple tots els horitzons. Un cop acabi l'anime, vull legirme el manga, que es força llarg i en tindré per dies xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Itram Dc 26 Abr 2017, 00:57

De moment segueixo amb Bola de Drac Multiverse i aviat llegire la vostra traducció de Urooboe Uroboros! i Platinum End.

Una mica de Hentai (es a dir moltissim).

Per acabar Anteriorment vaig veure la serie d'Ovas Code Geass Akito the Exiled i puc dir que en va agradar molt, pero ara que recordó abans había vist Asura una peli d'Anime on els personatges son animats amb Cellshading. El nostre protagonista Asura es un nen caníbal que te molta força i molta mala llet. Es una bestia salvatge que de mica en mica apendra del mon que l'envolta. Cap mencionar que qui li posa veu es la Dobladora Japonesa d'en Goku.
Itram
Itram
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 27
Puntuació : 4774
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 28/04/2011
Edad : 39
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Maür Dc 26 Abr 2017, 09:29

Jo d'anime, l'última sèrie que vaig acabar, va ser Cullera de plata, juntament amb Grimgar of Fantasy and Ash. Actualment estic mirant Log Horizon, que se m'està fent eterna, no perquè sigui un pal sinó perquè no tinc molt temps... Després tinc la intenció de veure la segona temporada KonoSuba, La meva acadèmia d'herois, si aconsegueix un ritme raonable i també m'agradaria veure la segona de l'Avanç dels titans, però m'esperaré un temps, a veure si per coses de la vida la puc veure subtitulada en català Rolling Eyes

Pel que fa a manga, diria que l'últim que vaig acabar va ser Naruto, Actualment estic seguint One Piece, Donten (a ritme del fansub), Knights & Magic, Platinum end (a ritme del fansub), Vinland Saga i Only Sense Online. Després d'aquests no en tinc cap en ment, a part de Fairy Tail, que tinc intenció de llegir-lo algun dia.
Maür
Maür
NM-Neteja
NM-Neteja

Nombre de missatges : 267
Puntuació : 3525
Reputació : 7
Fecha de inscripción : 04/05/2015
Edad : 32
Ubicació : Empordà

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  shira-chan Dc 26 Abr 2017, 09:43

La recomanes, Asura? La tinc baixada però encara no m'he atrebit a prémer el play...
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Itram Dc 26 Abr 2017, 15:09


Si t'agradan els drames de gent passant gana i miseria si.
Itram
Itram
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 27
Puntuació : 4774
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 28/04/2011
Edad : 39
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  surreak Dc 26 Abr 2017, 16:22

Doncs jo estic en fase Digimon total. Tinc Digimon Tri al dia, i esperant la nova entrega, i estic en ple Digimon Savers. Ah! I Bola de Drac Super.
I de manga m'estic llegint Konjiki no Gash, que la veritat és que m'està agradant molt, i Dr. Stone, que és el nou manga de l'autor d'Eyeshield 21.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16622
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Itram Dc 26 Abr 2017, 19:46

Intervención escrigué:Nana to Kaoru mola.

Segueixes la versió de DJ21 no? XD

Seguía una versio en Castella, pero la vaig deixar perque el ritme de la historia es lent i es centren molt al que els hi passa pel cap als protagonistes. Tot giran en torn al BDSM entre estudiants de secundaria.

Els ultims Manga que vaig llegir van ser Tokyo Ghoul y One Punch Man.

Sincerament Tokyo Ghoul está sobrevalorada, l'historia podría haber sigut millor ja que volen donar dilema moral envers al canibalisme pero mes aviat sembla una excusa perfecta poder ficar-hi Gore i lluites al mes pur estil Shonen on la part de misteri​ e intriga passa a un pla secundari.

One Punch Man es una nova visió del que son els classics Shonen de lluites on en Saitama, l'Heroi per Diversio es tan poderos que cap problema que se li presenta no li suposa el mes minim esforç que un simple cop de puny.

Amb una historia i personatges tan bons com dolents que no deixent indiferent al lector i sempre veus com tot no gira entorn a l'Heroi sino que son els personatges secundaris i l'historia que donen forma al mon que envolta en Saitama, algu que podrías pendre per un paio vulgar i corrent que nomes passa per allá a fer la compra.
Itram
Itram
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 27
Puntuació : 4774
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 28/04/2011
Edad : 39
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Shruikan Ds 29 Abr 2017, 19:02

surreak escrigué:Doncs jo estic en fase Digimon total. Tinc Digimon Tri al dia, i esperant la nova entrega, i estic en ple Digimon Savers. Ah! I Bola de Drac Super.
I de manga m'estic llegint Konjiki no Gash, que la veritat és que m'està agradant molt, i Dr. Stone, que és el nou manga de l'autor d'Eyeshield 21.

BÉ BÉ SURRI, AQUÍ T'HE VIST
Konjiki no Gash (aka Zatch Bell) és de les series més èpiques i divertides que he vist. En guardo molts bons records. :3

Doncs jo vaig estar en un buit de manga i anime important, però aquestes últimes setmanes m'he estat posat al dia amb diverses series. Vaig començar també el manga de Boku no Hero Academy, que si bé no m'ha apassionat especialment el començament (dins de temática manga de super-herois prefereixo One Punch Man xD) sí que la trobo molt entretinguda. El dibuix és interesant, tot i que el contrast de l'All Might amb la resta em fa mal als ulls (oju, que em sembla un recurs ben trobat, però estéticament desagradable).

Llavors, l'únic manga que estic llegint així A TOPE és Saint Seiya - Episode G: Assassin (toma ya) que bàsicament seria el millor spin-off de la serie si no fos pel dibuix. Pero bé, no es pot tenir tot en aquesta vida.

I d'anime l'últim que he vist ha estat Yuri on Ice, que em va sorprendre gratament, tbh. Em va agradar més del que m'esperava, tot el discurs hater de la shira i el fandom tòxic que veia per tot arreu. Nice series.
Ara tinc planejat veure'm Fate / Grand Order, per saber de què va básicament tot i que tinc 0 expectatives.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  shira-chan Dg 30 Abr 2017, 20:03

Shruikan escrigué:
I d'anime l'últim que he vist ha estat Yuri on Ice, que em va sorprendre gratament, tbh. Em va agradar més del que m'esperava, tot el discurs hater de la shira i el fandom tòxic que veia per tot arreu. Nice series.
Ara tinc planejat veure'm Fate / Grand Order, per saber de què va básicament tot i que tinc 0 expectatives.

A mi la sèrie em va agradar molt, eh. No tant el rotllo yaoi... era massa "hola sóc fanservice descarat" tan descarat que fregava el yaoi del tot però sense ser-ho. O és yaoi i llavors tenen relacions de debò (no cal que sexuals, però es parla sense eufemismes) o es fa un fanservice més normal, com el de Free... Evil or Very Mad

Sobre Fate / Grand Order... no ho sé, la vam mirar amb en tyrex (que sàpiga és una ova d'un sol capítol) i personalment no vaig entendre res... mola veure algun personatge conegut per allà mig, però no fa que s'entengui més la cosa Neutral Diria que és una adaptació d'algun videojoc o algo i que si hi has jugat, doncs es deu entendre, però sense... Rolling Eyes
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10237
Puntuació : 20188
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Minamino Shuuichi Dl 08 Maig 2017, 17:34

Doncs jo m'he reenganxat a Natsume no Yujin-chou, que fa un mes va començar la sisena temporada cheers cheers ...però necessito alguna cosa més, el problema és que no sé QUÈ busco ;___;

I amb el manga em passa el mateix: en segueixo tres o quatre però vaig al dia. Per moltes ganes que tingui de començar un manga nou, no sé quin.

I em passa el mateix amb les series de ficció. Quina merda... p*** primavera.
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Itram Dt 16 Maig 2017, 22:56


Jo normalment quan ja no veig res de nou que volgui mirar, faig reposicións. Sobre tot OVAs Bola de Drac en Catalá.
Itram
Itram
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 27
Puntuació : 4774
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 28/04/2011
Edad : 39
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Shruikan Dc 07 Jun 2017, 15:48

Ahir vaig atrevir a mirar-me el primer episodi de No Game No Life i em va semblar escòria. No veia uns protagonistes tan repulsius des de Mirai Niki.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7171
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Minamino Shuuichi Dj 08 Jun 2017, 17:01

Shruikan escrigué:Ahir vaig atrevir a mirar-me el primer episodi de No Game No Life i em va semblar escòria. No veia uns protagonistes tan repulsius des de Mirai Niki.

Hahahaha! Mirai Nikki era un terror. Jo me la vaig empassar sencera perquè hi havia algú que volia fer-la i em vaig oferir a corregir-la. Ara que, gràcies a l'OP em vaig animar a estudiar alemany xD
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6465
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent? Empty Re: ¿Quin Manga Anime mires i quin sera el seguent?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum