Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Quin anime em recomaneu EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Quin anime em recomaneu EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Quin anime em recomaneu EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Quin anime em recomaneu EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Quin anime em recomaneu EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Quin anime em recomaneu EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Quin anime em recomaneu EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Quin anime em recomaneu EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Quin anime em recomaneu EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Quin anime em recomaneu

+8
surreak
lostbrain
Akuma
shira-chan
Gray Slimner
Ragna
Daichi
NahaUmiNayuu
12 participantes

Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Quin anime em recomaneu

Missatge  NahaUmiNayuu Dj 07 Jul 2011, 12:06

Bé, m'agradaria molt veure algun anime nou i no sé quin triar, m'agrada les sèries de l'estil de InuYasha, ambientades en el Japó antic com Peace Maker, i les sèries d'amor i comèdia.
Quina sèrie o sèries em recomaneu?


Editat per darrera vegada per NahaUmiNayuu el Dj 07 Jul 2011, 12:31, editat 1 cop en total
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4905
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  Daichi Dj 07 Jul 2011, 12:21

Pel que dius que t'agrada, podries provar de veure... Fushigi Yuugi.... Acció, Aventures, Comèdia, Romanç, Fantasia, Històrics, Màgia, Arts Marcials, Shoujo, Shounen Ai.

A més a més, la pots trobar en català per allà a Animelliure. Wink

http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=16600&hilit=Fushigi

PD: Què anime em recomaneu -> Quin anime... Wink
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6270
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  Ragna Dj 07 Jul 2011, 12:26

Pel que has dit podries mirar Rurouni Kenshin si no l'has vist ja, és un clàssic i crec que et pot agradar ^^
Ragna
Ragna
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5355
Reputació : 5
Fecha de inscripción : 13/12/2010
Edad : 32
Ubicació : Vic - Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  NahaUmiNayuu Dj 07 Jul 2011, 12:45

Daichi escrigué:Pel que dius que t'agrada, podries provar de veure... Fushigi Yuugi.... Acció, Aventures, Comèdia, Romanç, Fantasia, Històrics, Màgia, Arts Marcials, Shoujo, Shounen Ai.

A més a més, la pots trobar en català per allà a Animelliure. Wink

http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=16600&hilit=Fushigi

PD: Què anime em recomaneu -> Quin anime... Wink

Oh, i està en català ¿? Doncs començaré a descarregar-lo, O.o i si té tots aquests gèneres ha de ser una sèrie molt completa.
Ups ... Embarassed no faig més que equivocar-me >_< gràcies per dir-m'ho, ja ho vaig corregir ^_^

Ragna escrigué:Pel que has dit podries mirar Rurouni Kenshin si no l'has vist ja, és un clàssic i crec que et pot agradar ^^

Rurouni Kenshin, ja la vaig escriure per buscar, a veure si també està en català. Gràcies per recomanar un anime Smile
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4905
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  Gray Slimner Dj 07 Jul 2011, 14:06

Hmmm... Jo et recomano FullMetal Alchemist: Brotherhood (important que sigui "Brotherhood" o "Shintetsu", que és el mateix, ja que l'altre FullMetal no és tan bo u.U o almenys, a mi no em va agradar gaire xD). Ja sé que no té res a veure amb InuYasha i que no s'ajusta al que has demanat, però te la recomano igualment perquè val molt la pena.

I si busques una sèrie de dimonis (això sí, està ambientada en el Japó actual)... el primer que se m'acudeix és "Nurarihyon no mago". No l'he vista mai, o sigui que potser no val res, però té molt bona fama i diuen que s'assembla molt a InuYasha. Pots probar de mirar-la i dir-nos si val la pena xD
Ah, ara, a més, n'estan fent una segona temporada =P
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9052
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  shira-chan Dj 07 Jul 2011, 14:07

Jo et recomano els 12 regnes, tot i que no hi ha gaire amor, sí que hi ha fantasia i està ambientada en una època mitològica a l'estil Japò medieval.

També està en català per AnimeLliure Wink
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20219
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  Akuma Dj 07 Jul 2011, 14:50

Jo també et recomano Full Metal, però al contrari que en Gray et recomano les dos, amb la peli inclosa, perquè a mi em van ecantar les dues.
Respecte a Rurouni Kenshin recomano més el manga, tot i que a l'anime es veuen millor els atacs i tal.
Ara mateix a mi no se m'acud cap, gomen >.<
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7112
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  lostbrain Dj 07 Jul 2011, 15:06

Bé, com ha dit en Daichi també et recomano Fushigi Yugi! Es la més semblant a Inuyasha!
Després també et pot agradar Ayashi no Ceres, també de Yuu Watase com Fushigi Yugi. I potser Vampire Knight i també Samurai Deeper Kyo tot i que l'anime no sé si es gaire bo.
Més o menys totes són de fantasia, comedia i romanç.
Espero que et serveixi. Very Happy

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7657
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  shira-chan Dj 07 Jul 2011, 15:11

[offtopic]

lostbrain escrigué:
Després també et pot agradar Ayashi no Ceres, també de Yuu Watase com Fushigi Yugi.

L.B. Wink
Que, recordem, és l'autora, també, de Sakura Gari!
[/offtopic]

A mi no em va acabar de convèncer Fushigi Yugi precisament perquè hi havia massa amor. M'agradaria donar-li una segona oportunitat, perquè l'autora realment és molt bona i la història estava molt ben buscada.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20219
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  surreak Dj 07 Jul 2011, 15:16

Si amb comèdia i amor en tens prou, mira't Lovely Complex, que és genial!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16652
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  Manto-kun Dj 07 Jul 2011, 22:28

Si t'agrada així ambientada durant el Japó antic, bé pots mirar Samurai Champloo, l'estic veient ara i està molt bé a més a més la tens doblada al català i la pots descarregar per Animelliure ^^.

D'amor i comèdia jo et recomanaria Karekano, a mi personalment em va agradar força i és molt divertida, tant l'anime però més el manga.


Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6590
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  NahaUmiNayuu Ds 09 Jul 2011, 14:53

Gray Slimner escrigué:Hmmm... Jo et recomano FullMetal Alchemist: Brotherhood (important que sigui "Brotherhood" o "Shintetsu", que és el mateix, ja que l'altre FullMetal no és tan bo u.U o almenys, a mi no em va agradar gaire xD). Ja sé que no té res a veure amb InuYasha i que no s'ajusta al que has demanat, però te la recomano igualment perquè val molt la pena.

I si busques una sèrie de dimonis (això sí, està ambientada en el Japó actual)... el primer que se m'acudeix és "Nurarihyon no mago". No l'he vista mai, o sigui que potser no val res, però té molt bona fama i diuen que s'assembla molt a InuYasha. Pots probar de mirar-la i dir-nos si val la pena xD
Ah, ara, a més, n'estan fent una segona temporada =P

No sabia que hi hagués dos Fullmetal >_>, bé llavors el "Brotherhood" és el bo, anotat, bé encara que no tingui res a veure si dius que val la pena doncs caldrà veure-ho. ^_^
"Nurarihyon no mag" mai l'havia sentit xDD la buscaré a veure que tal està Smile Gràcies !!

shira-chan escrigué:Jo et recomano els 12 regnes, tot i que no hi ha gaire amor, sí que hi ha fantasia i està ambientada en una època mitològica a l'estil Japò medieval.

També està en català per AnimeLliure Wink

Genial, si està ambientada en el Japó medieval em encantarà, i si està en català doncs fantàstic. Smile Gràcies!

Akuma escrigué:Jo també et recomano Full Metal, però al contrari que en Gray et recomano les dos, amb la peli inclosa, perquè a mi em van ecantar les dues.
Respecte a Rurouni Kenshin recomano més el manga, tot i que a l'anime es veuen millor els atacs i tal.
Ara mateix a mi no se m'acud cap, gomen >.<

Ok, llavors em veuré les dues. Però en què es diferencien??
Rurouni Kenshin, també el manga, ok, anotat. =D Moltes gràcies ^o^

lostbrain escrigué:Bé, com ha dit en Daichi també et recomano Fushigi Yugi! Es la més semblant a Inuyasha!
Després també et pot agradar Ayashi no Ceres, també de Yuu Watase com Fushigi Yugi. I potser Vampire Knight i també Samurai Deeper Kyo tot i que l'anime no sé si es gaire bo.
Més o menys totes són de fantasia, comedia i romanç.
Espero que et serveixi. Very Happy

L.B. Wink

Ok, Fushigi Yugi ha de ser bona, ja vaig començar a descarregar el primer capítol. Smile
Ayashi No Ceres està en català?? aquesta és la sèrie que la noia és un dimoni o alguna cosa així?? anotada! =) Vampire Knight ja me la vaig veure i està genial. ^_^
I la de Samurai Deeper Kyo no la coneixia, anotada també!
Moltes gràcies per la teva ajuda! ^O^

surreak escrigué:Si amb comèdia i amor en tens prou, mira't Lovely Complex, que és genial!
Aquesta m'han dit que aquesta genial, així que la baixaré. Gràcies Smile

por shira-chan el 7/7/2011, 2:11 pm

[offtopic]

lostbrain escrigué:

Després també et pot agradar Ayashi no Ceres, també de Yuu Watase com Fushigi Yugi.

L.B.

Que, recordem, és l'autora, també, de Sakura Gari!
[/offtopic]

A mi no em va acabar de convèncer Fushigi Yugi precisament perquè hi havia massa amor. M'agradaria donar-li una segona oportunitat, perquè l'autora realment és molt bona i la història estava molt ben buscada.

Bé, començaré a veure-la a veure que tal, molt d'amor?? bo a veure que tal xD espero que no em faci plorar xD

Manto-kun escrigué:Si t'agrada així ambientada durant el Japó antic, bé pots mirar Samurai Champloo, l'estic veient ara i està molt bé a més a més la tens doblada al català i la pots descarregar per Animelliure ^^.

D'amor i comèdia jo et recomanaria Karekano, a mi personalment em va agradar força i és molt divertida, tant l'anime però més el manga.



Oh, Samurai Champloo la vaig començar a veure en l'època bona de "Buzz" i després vaig perdre el fil, si està en català ara mateix la busco per descarregar!!
Karekano la vaig veure fa temps, i és molt bona, encara em queda llegir el manga i si és millor que l'anime doncs lucinant! Moltes gràcies Smile
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4905
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  Gray Slimner Ds 09 Jul 2011, 16:09

NahaUmiNayuu escrigué:
Akuma escrigué:Jo també et recomano Full Metal, però al contrari que en Gray et recomano les dos, amb la peli inclosa, perquè a mi em van ecantar les dues.
Respecte a Rurouni Kenshin recomano més el manga, tot i que a l'anime es veuen millor els atacs i tal.
Ara mateix a mi no se m'acud cap, gomen >.<
Ok, llavors em veuré les dues. Però en què es diferencien??
Rurouni Kenshin, també el manga, ok, anotat. =D Moltes gràcies ^o^
Doncs bàsicament, FullMetal Alchemist (a seques) va seguir la història original fins més o menys la meitat (crec que una mica més). Després, imagino que veient que havien avançat l'argument del manga perquè aquest és mensual, mentre que l'anime era setmanal, van decidir crear un final alternatiu (que a mi no em va agradar gaire xD encara que he de reconèixer que no vaig veure la pel·lícula que diu l'Akuma :/). En canvi, Brotherhood és una adaptació molt més fidel del manga i, al ser més nova, també compta amb una millor animació. Dit això, FMA tampoc està gens malament, el que passa és que, per mi, no té res a fer amb Brotherhood, que és collonuda xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9052
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  itrebla Ds 09 Jul 2011, 17:51

Si busques comèdia i amor, mira't School Rumble, és bastant divertida. Millor que te la miris subtitulada perquè el doblatge espanyol és força pèssim.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5231
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  NahaUmiNayuu Dl 11 Jul 2011, 11:11

Gray Slimner escrigué:Doncs bàsicament, FullMetal Alchemist (a seques) va seguir la història original fins més o menys la meitat (crec que una mica més). Després, imagino que veient que havien avançat l'argument del manga perquè aquest és mensual, mentre que l'anime era setmanal, van decidir crear un final alternatiu (que a mi no em va agradar gaire xD encara que he de reconèixer que no vaig veure la pel·lícula que diu l'Akuma :/). En canvi, Brotherhood és una adaptació molt més fidel del manga i, al ser més nova, també compta amb una millor animació. Dit això, FMA tampoc està gens malament, el que passa és que, per mi, no té res a fer amb Brotherhood, que és collonuda xD

Llavors prefereixo veure Brotherhood, perquè si és més fidel al manga millor. Wuo i la pel.lícula?? és dolenta?? xD

por itrebla el 9/7/2011, 4:51 pm

Si busques comèdia i amor, mira't School Rumble, és bastant divertida. Millor que te la miris subtitulada perquè el doblatge espanyol és força pèssim.

Si, Joo quanta raó tens >_> no m'agrada gens el doblatge espanyol T^T destrossar la sèrie, me la vaig veure fa temps, i en japonès només vaig veure uns quants capítols, crec que me'ls veuré tots. Està doblada al català ¿?


_______________
Edit del moderador Tyrex: Per fer 3 multiquotes a la vegada. Endavant amb el tema!
NahaUmiNayuu
NahaUmiNayuu
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 178
Puntuació : 4905
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  Nina-chan Ds 08 Jun 2013, 15:24

Una de tipus semblant a Inuyasha seria Gintama, representa el Japó antic, però amb extraterrestres i més o menys tecnologia actual, però no gaire XD. És de comèdia, i crec que té dos o tres temporades Cool
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5958
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  kurama_1_5 Dt 13 Ago 2013, 13:40

Les que et recomanaré no estan doblades al català, bé, crec que no estan ni doblades, i no tinc constància que hi hagin subtitols al català tampoc, pero lo bo de saber parlar el català es que el castellà també el dominem, així que... XD

Sakurasou no pet na kanojo

Els Dormitoris Sakurasou de la Preparatòria Suimei per a les Arts tenen fama de reunir als estudiants més estranys de tot l'institut, com bé sap Sorata Kanda, obligat com està a viure allí i compartir residència amb Misaki Kamiigusa, una dibuixant d'anime que es defineix a si mateixa com a extraterrestre, Jin Mitaka, un guionista faldiller amb un grapat de núvies i Ryūnosuke Akasaka, un misteriós estudiant que rares vegades surt de la seva habitació i que es comunica amb la resta dels habitants per xat. Desesperat, Sorata fa de sortir de Sakurasou el seu objectiu vital, però llavors es trasllada al dormitori Mashiro Shiina, una noia monísima reconeguda mundialment per les seves pintures que no obstant això no té ni la menor idea sobre com cuidar de si mateixa. Arrossegat en la “Missió Mashiro”, Sorata veurà com la seva vida comença a canviar inesperadament.

(Aquest es un copy-paste del argument, ja que jo probablement faria més d'un spoiler sense voler XD)


Yamada i les 7 bruixes

Si no m'equivoco aquesta serie començava ja mateix (em sembla recordar que el dissabte passat).


Escola de bruixes

Aquesta si que està doblada en català, jo no he sigut capaç de trovarla menys per emule, pero la recordo amb molt de "carinyo" de quan la feien al 3xl
kurama_1_5
kurama_1_5
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 78
Puntuació : 3975
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 13/08/2013
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  shira-chan Dt 13 Ago 2013, 14:51

kurama_1_5 escrigué:

Yamada i les 7 bruixes

Si no m'equivoco aquesta serie començava ja mateix (em sembla recordar que el dissabte passat).

No és un anime, és un dorama Wink És de gent real. Suposo que aviat posarem algun link a algun lloc del fòrum cap al capítol. De moment només hi és amb subs anglesos, però és força fidel al manga ^.^ Jo també el recomano molt!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20219
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Quin anime em recomaneu Empty Re: Quin anime em recomaneu

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum