Inaguració del fanclub de One Piece
+3
Akuma
NahaUmiNayuu
surreak
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Inaguració del fanclub de One Piece
Doncs aquí ho tenim! Ara, a fer-lo servir! Parleu i poseu de tot sobre la sèrie! Imatges, vídeos, jocs, muntatges musicals, discussions... el que vulgueu!
Re: Inaguració del fanclub de One Piece
Fantàstic, i també podríem posar una barreta de fans per al club?? Es podria proposar fer alguna. =D
NahaUmiNayuu- Nèstor
- Nombre de missatges : 178
Puntuació : 5114
Reputació : 0
Uoooh kakoiii. One piece no fanclub!
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Sí! I hi esteu tots convidats eh? No cal pas demanar permís, per participar-hi!
Jo no em considero un "fan" de One Piece, simplement m'agrada (alguna saga més que una altra xD), però suposo que també hi participaré ^^ Bona iniciativa, enhorabona!
A mí l'anime m'encanta, per tant també hi posaré algun granet de sorra, però es clar el manga n el segueixo així que sóc força susceptible de ser espoilejat si em passo per aquí sovint. haha ^^
Enhorabona nois!
Enhorabona nois!
Hole he vist q teniu un fanclub de one piece i he volgut comentar una cosa q he vist a la portada del cap 668 (Apartir d'aqui pot esser un spoiler, ja q al tractar-se d'una portada, pos molt spoiler no es -.-'')
EDITAT PER LA SHIRA: tot el que no hagi sortit a l'anime del 3XL és un spoiler, en aquest fanclub!!
- Spoiler:
- Us heu fixat lo q hi ha al costat de la tomba de l'Ace??? No es veu be, pero jo per mi fa referencia a les copes de germans den Ruffy, Ace i Sabo!!!! Mi jugu lo q vulguis q l'Oda ens vol fer entendre q en Sabo a nat a visitar a l'Ace, i coma consecuensia al trobarse la tomba al nou mon ell si troba alla ^w^
EDITAT PER LA SHIRA: tot el que no hagi sortit a l'anime del 3XL és un spoiler, en aquest fanclub!!
RuffyNatsu- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 437
Puntuació : 5321
Reputació : 2
Ubicació : Mataró
RuffyNatsu escrigué:Hole he vist q teniu un fanclub de one piece i he volgut comentar una cosa q he vist a la portada del cap 668 (Apartir d'aqui pot esser un spoiler, ja q al tractar-se d'una portada, pos molt spoiler no es -.-'')
- Spoiler:
Us heu fixat lo q hi ha al costat de la tomba de l'Ace??? No es veu be, pero jo per mi fa referencia a les copes de germans den Ruffy, Ace i Sabo!!!! Mi jugu lo q vulguis q l'Oda ens vol fer entendre q en Sabo a nat a visitar a l'Ace, i coma consecuensia al trobarse la tomba al nou mon ell si troba alla ^w^
Ho deixaré en Spoiler perque es tracte del manga:
- Spoiler:
- Estic convençut de que es tracte del Sabo ja que hi ha les 3 copes dels germans (no es veuen bé ja que han posat el títol damunt una d'elles, fins a la sortida del volum no veurem la portada ben clara), a més, junt amb les 3 copes hi ha la botella de Saque que les acompanyava.
Una altra pista es que a la tomba de l'Ace hi ha clavat amb una estaque el diari que surt la tripulació del Ruffy. El que em suposo es que el Sabo, al estar viu, va anar a visitar la tomba de l'Ace i sabia que el Ruffy es passejava pel món amb la seva tripulació.
I bé es suposa, o almenys estaria molt bé que visitas la tomba del germà, d'aquesta forma veuria les 3 copes que el Sabo va deixar i es donaria compte de que està viu, o almenys ho sospitaria.
Totti- Nèstor
- Nombre de missatges : 46
Puntuació : 4709
Reputació : 0
Ubicació : Shin Sekai
Si voleu parlar del manga de one piece, i fer-ho al dia sense por dels spoilers, ho podem fer sense problemes en aquest tema: https://llunaplenanofansub.forosactivos.net/t200-one-piece-ritme-japones