Recomanem-nos sèries!
+16
Monkey.D.Kirito
surreak
Arashino
Natsu_Dragneel
Rini
Surrui
barretdepalla
Minamino Shuuichi
Daichi
Gruay
Shruikan
Manto-kun
Gray Slimner
lostbrain
Akuma
shira-chan
20 participantes
Pàgina 2 de 4
Pàgina 2 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Recomanem-nos sèries!
Baccano!
Trobo que es una serie molt bona i que mereix molt la pena veure. Al principi et deixa bastant perdut, pero després et quedes meravellat veient com abança la historia
Trobo que es una serie molt bona i que mereix molt la pena veure. Al principi et deixa bastant perdut, pero després et quedes meravellat veient com abança la historia
Una sèrie que he descobert no fa gaire i que estic seguint és Area no Kishi. És de futbol i realment està molt bé, us la recomano de debò. Això sí, no està acabada encara, van pel 82 que és on m'he quedat.
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Doncs a mi m'agradaria recomanar Mirai Nikki (millor manga que anime).
El vaig començar ahir i m'he llegit 12 capítols de cop...
El vaig començar ahir i m'he llegit 12 capítols de cop...
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
De què va?
Daichi- Ex-fansuber
Puntuació : 6479
Reputació : 14
D'un noi que escriu al seu mòbil tot un diari personal del que passa al seu voltant constantment. Llavors, no té més amics que dos personatges "especials" que viuen a la seva ment, producte de la seva imaginació. El que no sap, però, és que un dia es llevarà i trobarà escrit al seu mòbil el futur del que li espera durant si no recordo malament, 6 mesos. El noi es veu involucrat en una mena de joc macabre... I una noia el voldrà protegir.
No sé, això és el que et puc dir xD Te la recomano encaridament, si més no, pel que he llegit fins ara! Ara em posaré a llegir més. Això sí, té una mica de gore... No tan fort com Elfen Lied, però Déu n'hi do. No el recomano a nois de menys de 15 anys.
No sé, això és el que et puc dir xD Te la recomano encaridament, si més no, pel que he llegit fins ara! Ara em posaré a llegir més. Això sí, té una mica de gore... No tan fort com Elfen Lied, però Déu n'hi do. No el recomano a nois de menys de 15 anys.
Rini- Ex-fansuber
Jo ara estic seguint ara a ritme japonès Inu X Boku SS, és una mica rara però està bé... Però és del 2012 i només té 3 capítols, també segueixo Brave 10, una altre del 2012 de 3 capítols (Els que en sortit) Brave 10 per això té més acció...
Li faré una ullada a Mirai Nikki, Rini.
Jo estic seguint Sankarea, que està molt interessant. I a veure si aviat estrenen l'anime, que ja en tinc ganes!
Jo estic seguint Sankarea, que està molt interessant. I a veure si aviat estrenen l'anime, que ja en tinc ganes!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Gràcies Rini, l'hi faré un cop d'ull quan pugui.
Per cert, he estat un idiota, com m'havia pogut perdre una sèrie tan bona com Bakuman?
Per cert, he estat un idiota, com m'havia pogut perdre una sèrie tan bona com Bakuman?
Daichi- Ex-fansuber
Puntuació : 6479
Reputació : 14
Ostres, jo Bakuman la vaig deixar pel capítol 25 o més per falta de temps... M'hi hauré de reenganxar.
Per altra banda, Mirai Nikki llegida. No sé què dir, absteniu-vos els sensibles, és com una barreja de Death Note amb Elfen Lied... El final no m'acaba de convèncer...
Per altra banda, Mirai Nikki llegida. No sé què dir, absteniu-vos els sensibles, és com una barreja de Death Note amb Elfen Lied... El final no m'acaba de convèncer...
Rini- Ex-fansuber
Rini, Mirai nikki és la que m'has dit que em llegeixi o m'estic confonent?
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Ubicació : Artés
És la que et vaig dir l'altre dia que m'estava llegint i pensava que tu m'havies recomanat, sí.
Rini- Ex-fansuber
Jo de Bakuman 'he llegit 9 volums,per narutouchiha
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6095
Reputació : 1
És una mica vellet, però la veritat és que val molt, però molt la pena: Bio-Meat: Nectar.
Imaginem un futur molt pròxim on s’han solucionat dos dels grans problemes de la humanitat: falta d’aliments i generació d’escombraries. Mitjançant la genètica s’ha crear un esser que menja de tot, exceptuant metalls i plàstic, que es multiplica ràpidament i exponencialment si té menjar... i que a més la seva carn és gustosa i nutritiva, molt semblant a la del porc.
Ara imaginem que, per culpa d’un accident una d’aquestes besties escapa. I comença a menjar el que troba... primer les deixalles dels contenidors de la cantonada, a continuació el gos emprenyador del veí, i tot seguir el veí mateix. Per quan te n’adonis, ja tindràs centenars d’aquestes coses devorant la porta de casa buscant quelcom més nutritiu... a tu.
Resumint, cria corbs i t’arrencaran els ulls XD
No són zombies, però s’expandeixen molt més ràpidament ^^
PD: l’autor té un estil de dibuix molt curiós. Saps allò de cos sà, ment sana? Ho aplica tal com raja, si veus una persona d’aparença normal, és legal. Si en veus una de molt lletja, és que té l’ànima retorçada. Que és super guapo? Comença a córrer...
Imaginem un futur molt pròxim on s’han solucionat dos dels grans problemes de la humanitat: falta d’aliments i generació d’escombraries. Mitjançant la genètica s’ha crear un esser que menja de tot, exceptuant metalls i plàstic, que es multiplica ràpidament i exponencialment si té menjar... i que a més la seva carn és gustosa i nutritiva, molt semblant a la del porc.
Ara imaginem que, per culpa d’un accident una d’aquestes besties escapa. I comença a menjar el que troba... primer les deixalles dels contenidors de la cantonada, a continuació el gos emprenyador del veí, i tot seguir el veí mateix. Per quan te n’adonis, ja tindràs centenars d’aquestes coses devorant la porta de casa buscant quelcom més nutritiu... a tu.
Resumint, cria corbs i t’arrencaran els ulls XD
No són zombies, però s’expandeixen molt més ràpidament ^^
PD: l’autor té un estil de dibuix molt curiós. Saps allò de cos sà, ment sana? Ho aplica tal com raja, si veus una persona d’aparença normal, és legal. Si en veus una de molt lletja, és que té l’ànima retorçada. Que és super guapo? Comença a córrer...
Arashino- Nèstor
- Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4896
Reputació : 0
Ubicació : Depèn
Jo recomano the prince of tennis,a cada partit m'emociona massa..Em fico a passar pagines comm un boig llegint lo més rapid ppossible...
Recomanada al 100 per 100
barretdepalla- Dupont
barretdepalla escrigué:Jo recomano the prince of tennis,a cada partit m'emociona massa..Em fico a passar pagines comm un boig llegint lo més rapid ppossible...
La gracia de Prince és veure l'anime, perquè si al manga ja van fumats, a l'anime no us ho podeu ni arribar a imaginar xD. Tot i així, no és gaire recomanable per nois, entre d'altres, perquè la quantitat de fanservice pel sector femení és aclaparadora ^^. Ara, a mi em va encantar... sobretot els atacs, sí, ATACS que s'inventen els jugadors: això de derrapar per una pista de ciment té el seu què xD
També us recomano Nurarihyon no Mago; jo estic amb l'anime (la primera temporada) i estic enganxadíssima, ara, el manga me'l prenc amb calma perquè em costa molt de pair.
I també Kimi ni Todoke... un shojo bastant divertit, la veritat xD. A més, el prota és clavadet a en Luffy!!
Ja que parlem de tennis, hi ha una petita joia del mestre Seo Kouji que es diu W’s. Seria una barreja entre Slam Dunk (per com progressivament t’ensenyen els fonaments del basquet) i Dome, el geni del beisbol, amb el toc costumista d’aquest gran mangaka.
Arashino- Nèstor
Doncs per mi el prota de kimi no todoke no hi te res de semblant amb en Luffy
barretdepalla- Dupont
barretdepalla escrigué:Jo recomano the prince of tennis,a cada partit m'emociona massa..Em fico a passar pagines comm un boig llegint lo més rapid ppossible...
Jo la vaig dropejar quan van començar a fotre Kamehameraquetazos... Sisplau no
Jo en vaig començar els volums que els tenien a la biblio però no em va acabar d'enganxar i després en vaig mirar la peli, que, per contra, em va encantar! Tot s'ha de dir, recolzant el comentari de la Shuu, que en gran part va ser per la participació de tant mascle guai ^.^ hohoho.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Doncs a mi em va encantar! L'he llegit gairebé tot i m'ho passava molt rebé, tot i els Kamehameraquetazos XD
Gruay- TCNM-Correcció
Gruay escrigué:Doncs a mi em va encantar! L'he llegit gairebé tot i m'ho passava molt rebé, tot i els Kamehameraquetazos XD
Wooow!!!! Invoco els poders del deu raqueta per fotre-li un bon cop!!!
"Pilota volant al camp contrari" "Impacte a l'estomac del rival" "Rival a fer punyetes llençat a la graderia"
Bon tir...
DA FUQ?
És que no entens l'art de The Prince of Tennis xD
M'estan venint ganes de tornar-la a llegir xD
M'estan venint ganes de tornar-la a llegir xD
Gruay- TCNM-Correcció
Jo m'he llegit els 28 volums que hi havien a la biblioteca i ara els estic tornant a llegir.L'uniic que em toca una mica la moral es l'inui amb els seus calculs...
barretdepalla- Dupont
barretdepalla escrigué:Jo m'he llegit els 28 volums que hi havien a la biblioteca i ara els estic tornant a llegir.L'uniic que em toca una mica la moral es l'inui amb els seus calculs...
L'Inui és genial xD... no hi ha ningú més al món que sigui capaç de jugar un partit de tennis a base d'estadística, jejeje. Ara, jo em quedo amb l'Atobe i el seu "Atobe Kingdom"... és capaç de veure a través dels altres com si d'una màquina de raigs X es tractés!! Boníssim...
- Spoiler:
està torrat!! xD
Adjunto referència de dues series de les que enganxen, que comparteixen el gust pel misteri en ambients escolars.
• Tasogare Otome x Amnesia, boníssima sèrie de misteri i horror, amb les seves correctes dosis de comèdia i fanservice. El protagonista és un noi qualsevol amb cert gust pels misteris i les històries de por, i per una casualitat és l’única persona que pot veure el fantasma amnèsic d’una noia que va morir a l’escola. Els intents per descobrir el passat de la fantasma portaran al protagonista al costat més fosc de la història de l’escola, posant en perill la seva integritat física i mental. Altament recomanable.
• Classmate, Kamimura Yuuka wa Kou Itta. Intenteu posar-vos en situació. Que us passaria si un bon dia us diuen que tota la vostre vida és una farsa? Que en realitat tothom qui t’envolta, tret de la noia rara de classe, són robots. És més, que tu també ets un robot. Això és el que l’hi passa el protagonista, que un bon dia se l’hi acaba la seva tranquil•la i avorrida vida escolar per descobrir que en realitat tot és una espècie de barreja entre Haruhi i Matrix. Paranoia i misteri, una combinació deliciosa!
• Tasogare Otome x Amnesia, boníssima sèrie de misteri i horror, amb les seves correctes dosis de comèdia i fanservice. El protagonista és un noi qualsevol amb cert gust pels misteris i les històries de por, i per una casualitat és l’única persona que pot veure el fantasma amnèsic d’una noia que va morir a l’escola. Els intents per descobrir el passat de la fantasma portaran al protagonista al costat més fosc de la història de l’escola, posant en perill la seva integritat física i mental. Altament recomanable.
• Classmate, Kamimura Yuuka wa Kou Itta. Intenteu posar-vos en situació. Que us passaria si un bon dia us diuen que tota la vostre vida és una farsa? Que en realitat tothom qui t’envolta, tret de la noia rara de classe, són robots. És més, que tu també ets un robot. Això és el que l’hi passa el protagonista, que un bon dia se l’hi acaba la seva tranquil•la i avorrida vida escolar per descobrir que en realitat tot és una espècie de barreja entre Haruhi i Matrix. Paranoia i misteri, una combinació deliciosa!
Arashino- Nèstor
Doncs ara us recomanaria Katanagatari.
De què va?
Jo diria que a simple vista, és el típic Shonen de lluita: recuperar les 12 espases fetes per en Kiki Shikizaki que tenen un poder descomunal, amb un dels protagonistes apàtic, i l'altra (noia), molt animada. Això sí, tot i que en un principi els dos no semblen tenir cap mena de lligam, el seu destí ja estava decidit des de generacions enrere... És aquí on el catalogaria de Seinen, ja que si saps aprofundir una mica en la història i apreciar els petits detalls, té una mica més de rerefons, no t'has de limitar a l'història. Fins i tot et conmous per les morts dels contrincants...
Són 12 capítols, 12 històries amb 12 oponents, i cada episodi dura 40min (la van començar un gener, i va acabar un desembre).
Durant el transcurs de la història es pot apreciar un canvi a les personalitats dels protagonistes bastant remarcable i molt ben aconseguit.
Una OST bona però no destacable i un OP que quan mires per primer cop penses: que mediocre, i després t'hi enganxes... Per cert, cada capítol té un ED diferent!
Artísticament parlant em sembla una passada, molt variat i únic, l'estil, fins i tot un capítol imiten un videojoc i una visual novel xD
La recomano, però espero que disposeu de temps, ja que si bé les lluites són un punt fort de cada capítol, no en són l'argument principal. I ja de pas, si algú la mira, que m'expliqui una mica el final, que m'he quedat a quadres
D'alguna manera té un cert aire a Mushi-shi, per això del missatge al rerefons...
De què va?
Jo diria que a simple vista, és el típic Shonen de lluita: recuperar les 12 espases fetes per en Kiki Shikizaki que tenen un poder descomunal, amb un dels protagonistes apàtic, i l'altra (noia), molt animada. Això sí, tot i que en un principi els dos no semblen tenir cap mena de lligam, el seu destí ja estava decidit des de generacions enrere... És aquí on el catalogaria de Seinen, ja que si saps aprofundir una mica en la història i apreciar els petits detalls, té una mica més de rerefons, no t'has de limitar a l'història. Fins i tot et conmous per les morts dels contrincants...
Són 12 capítols, 12 històries amb 12 oponents, i cada episodi dura 40min (la van començar un gener, i va acabar un desembre).
Durant el transcurs de la història es pot apreciar un canvi a les personalitats dels protagonistes bastant remarcable i molt ben aconseguit.
Una OST bona però no destacable i un OP que quan mires per primer cop penses: que mediocre, i després t'hi enganxes... Per cert, cada capítol té un ED diferent!
Artísticament parlant em sembla una passada, molt variat i únic, l'estil, fins i tot un capítol imiten un videojoc i una visual novel xD
La recomano, però espero que disposeu de temps, ja que si bé les lluites són un punt fort de cada capítol, no en són l'argument principal. I ja de pas, si algú la mira, que m'expliqui una mica el final, que m'he quedat a quadres
D'alguna manera té un cert aire a Mushi-shi, per això del missatge al rerefons...
Rini- Ex-fansuber
Aquesta em sona...
Qui me la deu haver recomanat, també?
Qui me la deu haver recomanat, també?
Gruay- TCNM-Correcció