Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 5 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 5 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 5 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 5 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 5 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 5 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 5 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 5 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 5 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

+23
Kvothe
RuffyNatsu
Nykai
Cano
Ragna
Shruikan
Suntzu
Luffy
lostbrain
Mortimer
Rini
barretdepalla
tyrex
Gruay
solde24
Manto-kun
Daichi
Akuma
itrebla
surreak
Gray Slimner
shira-chan
Surrui
27 participantes

Pàgina 5 de 17 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Següent

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 5 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Gruay Dc 11 Gen 2012, 22:22

barretdepalla escrigué:Que fan els uploaders?¿
A veure, t'ho dic de bones, eh?
Fa res ja vas preguntar que què feien els admins i els mods i els caps de secció i et van dir quin era el lloc per preguntar... Per què no proves de preguntar-ho allà?

Sho, si trobes una còpia en pdf o algo del teu tdr penja-la si us plau xD
Sho, si us plau, no em pressionis més el nano, pobre T.T

Manto, ets una perla, t'estimo xD

Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 5 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Mortimer Dc 11 Gen 2012, 22:27

De fet a primer i a segon fem una cosa que es diu treball de síntesi pero en absolut es el mateix del que m'esteu dient pero be encara em falten any i mig d'ESO i 2 més de batxillerat aixi que de moment encara no em preocupa pero ja que parlem del batxiller suposo que heu sentit a parlar de la proposta del nou president de govern el senyo Rajoy (o com s'escrigui) de afegir un 3r any de batxillerat algu hem pot explicar ben bé de que és tracta si ho a entes?? perqué no tinc clar si es que ara hi hauran 3 anys de batxillerat i si aixo s'aplicaria sobre els estudiants que ja son a 3r i 4t i etc...

Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  solde24 Dc 11 Gen 2012, 22:50

Donc suport a la proposta d'en Gruay, volem el pdf! xDDD

I sobre això del treball de síntesi, el meu isnti no es feia però en posaven nota (que solia ser una mitjana de la resta treta de la "patilla" xDD)
solde24
solde24
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 250
Puntuació : 5161
Reputació : 1

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dc 11 Gen 2012, 22:52

Ja el contesto, Gru, està al fil d'offtopic, aquí res està mal col·locat...

Els Uploaders agafen el material que traiem al fansub i el pengen a altres webs. En aquest cas MCanime.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dc 11 Gen 2012, 22:54

solde24 escrigué:
I sobre això del treball de síntesi, el meu isnti no es feia però en posaven nota (que solia ser una mitjana de la resta treta de la "patilla" xDD)

Sento el doble post, però és que no tenen res a veure l'un amb l'altre.

QUE QUÈEEE? Descaradament: PROFES VAGOS!! Amb lo diver que és el crèdit de síntesi! Però clar, porta curro prepara-ne un. Uau, a quin insti vas anar, Solde?
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mortimer Dc 11 Gen 2012, 22:59

En el meu insti no Shocked en el meu el treball de síntesi consistia en que cada profe et diu un tema de la seva assignatura i tu busques 4 coses sobre el que ta dit i despres li dones una parida perquè eren chorrades tipus a mates buscar el origen dels nombres i tu et quedes vale pot ser un pel (numes un pel) interessant pero com a un treball final del curs Rolling Eyes
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Puntuació : 5088
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain Dc 11 Gen 2012, 23:03

Els crèdits de síntesi!!! com els enyoro!! Aquí ha Esterri s'havia de fer el treball d'un viatge que es realitzava a tota l'ESO. No sé si als vostres instis també, però com que nosaltres erem molt pocs s'aprofitava el viatge per fer el treball i ens ho passàvem pipa! A primer d'ESO vam anar al País Basc, a segon vam anar lloret de mar, figueres... a tercer vam anar a Futuroscope i a quart vam anar a la catalunya nord!
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  itrebla Dc 11 Gen 2012, 23:04

Ufff, crèdits de síntesi, la pitjor setmana de tot el curs, si no recordo malament els vam fer sobre: oli, guerra civil, cos humà, Tremp xD

Mortimer escrigué:heu sentit a parlar de la proposta del nou president de govern el senyo Rajoy (o com s'escrigui) de afegir un 3r any de batxillerat algu hem pot explicar ben bé de que és tracta si ho a entes?? perqué no tinc clar si es que ara hi hauran 3 anys de batxillerat i si aixo s'aplicaria sobre els estudiants que ja son a 3r i 4t i etc...

A veure, pel que tinc entès es proposa ficar un 3r curs de Batxillerat eliminant 4t ESO, d'aquesta manera us podreu especialitzar més i millor en allò que vulgueu fer. Tot allò que corria pel fb i altres xarxes sobre que s'afegia un any més perquè sí és mentida.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5440
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay Dc 11 Gen 2012, 23:05

Nosaltres teníem treball de síntesi, la veritat és que no m'agradaven massa perquè sempre era jo qui currava i els altres no feien res...
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mortimer Dc 11 Gen 2012, 23:30

Carai els viatges Païs Basc, Fututrescop nosaltres ens vam menjar un viatge de 3 o 4 hores en bus a ple estiu a final de curs per anar a roses a estudiar els vaixells i anar a cala Montjoi que si que va estar bé pero entre la calor insuportable i la quantitat inimaginable de pijos anant al restaurant de Ferran Adria que era al costat mateix i que els professors no ens deixaven quasi llibertat tela el viatge i esclar les 4 hores de tornada pero s'ens dubte si que va ser la millor setmana de curs Razz

I merci per aclarir el que tanta gent comentava d'un 3r curs i etc... ja em tenien espantat pale pero hi ha gent com jo que fent tercer encara no sabem que volem fer o que ens volem especialitzar i a avansar aquesta desicio un any abans es una putada perdo per la paraula en comptes si s'afegis un any de carrera si que estaria bé perqué encualsevol cas qui no vol fer batxillerat i vol anar a moduls directament o a treballar 1r que no pot perque tindria 15 anys com a mol i menys estudis que el que a acabat 4t de la ESO no? Question
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Puntuació : 5088
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini Dc 11 Gen 2012, 23:36

Gruay escrigué:
Manto, ets una perla, t'estimo xD

Sakura Gari fan spotted! O potser apliques els coneixements adquirits del manga a la vida real...

Quin mal li fa el yaoi al Gruay Sad
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay Dc 11 Gen 2012, 23:38

L'estimo virtualment, com a ens virtual sense sexe que sóc l'estimo a ell, ens virtual sense sexe. xD

Em sap greu però no he consumit Sakura Gari :/
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  itrebla Dc 11 Gen 2012, 23:59

Mmmm, quan dic especialitzar, vull dir una cosa molt general. M'imagino que serà lletres i ciències, en els quals els primers aprofundiran llengües i els altres matemàtiques i potser un principi de física o química.
I això que dius dels que volen fer un cicle, no ho havia pensat, potser es veuran obligats a fer aquest primer any de batxillerat i si no s'hauran de treure la "prova d'accés" que és una mini selectivitat però amb el nivell de l'ESO per poder fer el mòdul.
Però tranquil, si ara fas tercer no t'afectarà pas, encara passaran uns anys fins que s'implanti.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5440
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  solde24 Dj 12 Gen 2012, 09:22

shira-chan escrigué:
solde24 escrigué:

Sento el doble post, però és que no tenen res a veure l'un amb l'altre.

QUE QUÈEEE? Descaradament: PROFES VAGOS!! Amb lo diver que és el crèdit de síntesi! Però clar, porta curro prepara-ne un. Uau, a quin insti vas anar, Solde?

No ser, a un institut normal, amb les seves aules, amb la seva aula d'examens, amb els animals dissecats al laboratori de bio, amb les seves calaveres humanes, amb el seu esquelet d'un frare de l'any de la pera xD

Tot molt normal Very Happy

Jo creia que el treball de síntesi no es feia enlloc ._.
solde24
solde24
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 250
Puntuació : 5161
Reputació : 1

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini Dj 12 Gen 2012, 16:21

Doncs a nosaltres ens feien currar, al crèdit de síntesi xD A 4t d'ESO, però, no vaig fer-lo, sinó que vaig fer el projecte del treball de recerca... Un amor de treball que vaig dedicar als videojocs muahahahahaha.

Per cert, normal normal.. Jo no tinc animals dissecats ni calaveres humanes Sad
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Surrui Dj 12 Gen 2012, 16:42

Gruay escrigué:Sho, si trobes una còpia en pdf o algo del teu tdr penja-la si us plau xD
Sho, si us plau, no em pressionis més el nano, pobre T.T

El treball el vaig fer fa pffff anys, no es va passar a pdf, pero el buscaré i l'escanejaré XD Aixó si, son unes 250-300 pagines de TdR, m'hi estaré anys XDDDD

Manto, tu si ets el meu ídol XD
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5393
Reputació : 14
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay Dj 12 Gen 2012, 17:34

300 pàgines de TDR? WTF?! xD
Què collons vas escriure?
El penses escanejar tot? xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Surrui Dj 12 Gen 2012, 17:55

Gruay escrigué:300 pàgines de TDR? WTF?! xD
Què collons vas escriure?
El penses escanejar tot? xD

Ni de conya, hi han masses pagines XDD. A part, 80 d'aquestes pagines (o més) son escanejades del manga de One Piece
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini Dj 12 Gen 2012, 18:46

300 pàgs? Collons... Vas explicar cada moviment de batalla o què? xDD
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Surrui Dj 12 Gen 2012, 19:39

Rini escrigué:300 pàgs? Collons... Vas explicar cada moviment de batalla o què? xDD

Cada moviment, acció, traducció d'onomatopeies,... tot el que es pogues analitzar
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay Dj 12 Gen 2012, 21:09

I què vas treure? Bona nota, no? xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini Dj 12 Gen 2012, 21:46

Això pensava jo... Amb tantes pàgines, ja et poden haver posat bona nota!
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Surrui Dj 12 Gen 2012, 22:07

Gruay escrigué:I què vas treure? Bona nota, no? xD

Un 7, esperaba més, la veritat D:
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay Dj 12 Gen 2012, 23:02

Un 7? Doncs jo vaig treure un 8 i sense fer tanta cosa Razz
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun Dj 12 Gen 2012, 23:10

Jo els crèdits de síntesi que vam fer a l'ESO eren molt monotemàtics, a primer crec que va ser del Parc del Segre, a segon dels escriptors de l'Alt Urgell (Quin petardo de treball), a tercer sobre el clima Alturgellenc i a quart sobre la gastronomía (Aquest em va molar perquè ens van portar a fer un tast de formatges). I els viatges van ser molt xulos tot i que una mica polèmics, sobretot el de quart d'ESO.

En teoría haviem d'anar a Mallorca, però al final vam acabar anant a Cantàbria (preciós, per cert), ja que l'últim curs abans de naltres la van liar bastant, però una cosa força greu.

- Un noi va agafar un coma etílic a la platja de s'Arenal i és va fotre un trau al cap quan va caure a terra.
- Dos més no van aparèixer per l'hotel durant dos dels cinc dies que eren allí, diuen també que aquests dos van obligar a respirar colònia a un guiri que havien conegut i el van haver de portar a urgències.
- Incautació de mariola i alcohol per part dels mestres als alumnes.
- Macrofestes a les habitacions amb guiris, gent que no coneixien, és veu que un mestre va entrar a una de les habitacions i hi havia set o vuit negres a una de les habitacions on hi dormien cinc alumnes a més a més dels alumnes.
- I no continuo perquè és el que m'han explicat.

El nostre any ja va ser més normalet, incautació d'altes quantitats d'alcohol, tabac i mariola i para de comptar.

A mí em van fotre una bota de ví ara que hi penso.

Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6799
Reputació : 18
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay Dj 12 Gen 2012, 23:36

Puto manto xD
Me l'imagino allà: La meva bóta! Torneu-me la bóta! xDDD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dj 12 Gen 2012, 23:38

Manto-kun escrigué:- Macrofestes a les habitacions amb guiris, gent que no coneixien, és veu que un mestre va entrar a una de les habitacions i hi havia set o vuit negres a una de les habitacions on hi dormien cinc alumnes a més a més dels alumnes.
LOL! Fent què, si es pot saber? xD
I lo de la colònia... Tremendo xD Quina bona pensada, sí senyor (ironia i tal xD).
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9261
Reputació : 40

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 5 de 17 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Següent

Tornar a dalt