Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

+23
Kvothe
RuffyNatsu
Nykai
Cano
Ragna
Shruikan
Suntzu
Luffy
lostbrain
Mortimer
Rini
barretdepalla
tyrex
Gruay
solde24
Manto-kun
Daichi
Akuma
itrebla
surreak
Gray Slimner
shira-chan
Surrui
27 participantes

Pàgina 17 de 17 Previ  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Gray Slimner Dl 01 Jul 2013, 03:19

tyrex escrigué:Això de Fate/Kaleid Liner... És horrible, és una altra història amb nenes màgiques, amb l'Illya pel mig de protagonista. I sí, intentaré veure-la, haha... Però abans mireu Fate/Zero, que l'hem feta al fansub! Cop de fuet Cop de fuet Llengota 
Home, doncs si s'assembla una mica a Madoka, la cosa promet! (Ara ve quan és un pet de sèrie i m'he d'empassar les paraules xD) Llàstima que en Gen Urobuchi no hi sigui pel mig... :S

Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Fecha de inscripción : 11/01/2011

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Shruikan Dc 03 Jul 2013, 21:53

A que no sabeu quin manga he començat a llegir?
Comença per Saint i acaba amb Seiya. Manly tears are awaiting...

Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Fecha de inscripción : 13/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Nina-chan Dc 03 Jul 2013, 21:56

Mmm, no sé, és molt difícil XD. Saint Seya potser?
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5959
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Minamino Shuuichi Dj 04 Jul 2013, 16:01

Shruikan escrigué:A que no sabeu quin manga he començat a llegir?
Comença per Saint i acaba amb Seiya. Manly tears are awaiting...

Siiiiii, "manly" xDD
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6496
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  lostbrain Dg 07 Jul 2013, 23:54

Fa uns dies navegant per internet, buscant fansubs en català vaig acabar trobant el projecte Dengeki Daisy en català. I m'ha sorprès força. Primer que fos en català, i després perquè diria que hi treballa una persona solament. I a més ho fa molt bé.
I bé, després la sèrie que m'ha acabat enganxant força xD
Aquí teniu, no sé si ja el coneixíeu: http://dengekidaisycat.wordpress.com/

Ja li he comentat que que si algun dia vol fer alguna visita al fansub, que cap problema. Que aquí tots som molt bona gent, eh. xd

PD: Ja tinc ganes de que tregui més capítols.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7658
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  shira-chan Dl 08 Jul 2013, 00:02

Looool, jo també l'acabo de trobar i també li he enviat un mail convidant-la a apuntar-se al fansub. affraid affraid 
I ja vaig pel segon volum de Dengeki Daisy, m'està agradant molt ^.^ Tan de bo que vulgui venir aquí amb nosaltres!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20220
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  surreak Dl 08 Jul 2013, 00:05

Jo també m'he trobat aquest fansub remenant per casualitat per submanga... I també he trobat un parell de fansubs que fan one piece...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16653
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  lostbrain Dl 08 Jul 2013, 00:17

Vaja, Shira, quina casualitat xD Jo vaig al dia i està moolt interessant a veure com avança la cosa.
I veig que vas al gra eh, jo no he volgut ser tan directe de dir-li que se'ns apuntes al fansub... xD

En fi, a veure si vol venir Wink

PD: Vaig a puja al media les neteges de chrno...

lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7658
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Rini Dl 08 Jul 2013, 11:00

No sabia que ho feien en català! M'ho rellegiré doncs Very Happy

Ostres, en lost llegint Shojo? Això és digne de veure xD
Jo també vaig al dia, de fet m'hi vaig enganxar molt al seu moment, encara que aquests últims capítols em semblen una mica... No sé com dir-ho xD Rolling Eyes Diguéssim que molt "Friendship is magic" a lo My little pony jaja

Però bueno, tot sigui per saber com acaba. Ara sí, et pinten els informàtics com uns Déus i nono.
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6768
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  lostbrain Dl 08 Jul 2013, 13:25

xDD si es que a mi m'agrada tot, Rini. Si una sèrie enganxa, enganxa sigui el que sigui xD
A més, si passes per la meva llista de manga a MAL hi trobaras de tot, des de shojo, joseis, shonens, seinens i ero-guro un génere que vaig descobrir fa poc gràcies a EDT i que es brutal xD
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7658
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Nina-chan Dl 08 Jul 2013, 15:15

No l'havia llegit mai aquest manga, ja tinc ganes de que surti el pròxim capítol Wink
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5959
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  lostbrain Dt 16 Jul 2013, 11:22

Estic contentíssim!!! M'ha tocat un val de 70€ a un concurs d'un fòrum per gastar en merxandatge en una tenda en concret!!
Ara m'he de pensar bé quina figura triar! Uaa encara no m'ho crec, a mi que mai em toca res. xD
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7658
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  shira-chan Dt 16 Jul 2013, 11:45

Uau Lost, que bé!! Potser amb 70€ pots triar dues figuretes, no?

Aquella que vas penjar d'Angel Beats molava molt! Ja ens ensenyaràs les que triïs ara!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20220
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  lostbrain Dt 16 Jul 2013, 11:54

Bé, depen bastant de la figura i el fabricant. I en aquest cas també de la tenda. La botiga en que em puc gastar els 70€ és aquesta: nkplayers i a part de que tenen poca cosa, les poques coses que tenen són força cares. Per això acostumo a comprar sempre directament a tendes japoneses que em surt moolt més barat. Tarda força més a arribar però val la pena.
Però que carai, a sobre que em toquen 70€ em queixaré... tinc algunes en el punt de mira però m'ho he de pensar bé. I sinó videojocs i consoles xD

Precisament ahir em va arribar un paquet del Japó!! Sakuragi de Slam dunk. després poso fotos.

edit: per cert, si us interessa això de les figures, bones tendes on comprar i participar en aquests concursos... és aquest fòrum:
figuradictos Potser alguns ja la coneixeu. Cada setmana és fa un repàs general a ramen para dos de les figures noves que apareixen. Jo la vaig conèixer d'allà.
I mireu, nou concurs, el 27º del fòrum. També un val de 70€ per només contestar unes simples preguntes. Jo si puc hi torno a participar xDD
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7658
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  lostbrain Ds 27 Jul 2013, 23:06

M'espera una nit ben llarga! Diumenge 28 a les 10:00h obre les portes el Wonder Festival 2013 Summer (Event de figures més important i gran del món xD) al Makuhari Messe de Chiba, fins a les 17:00h (hora japonesa) per tant... de les 3 del matí a les 10 del mati hora nostra T.T per seguir-lo en directe i veure quines novetats apareixen. Quines ganes!!! Ja queda menys!!
A veure quan aguanto! xd
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7658
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Surrui Ds 18 Gen 2014, 02:40

Mare meva, si encara te vida el fòrum!! Me'n faig creus, quina alegria ^^ Feia molt que no passava per aquí ¿Com va tot canalla? ¿Ja mengeu bé?
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5185
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  lostbrain Ds 18 Gen 2014, 11:29

Osti, quina sorpresa, en Surrui!! Quina alegria veure antics membres passar-se per aquí. Espero que et vagi tot molt bé!

Pd: Trobo a faltar el concurs musical d'openings... a més era el primer, i em tocava dir numero a mi...  Sad Ploraner
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7658
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Surrui Ds 18 Gen 2014, 15:59

lostbrain escrigué:Osti, quina sorpresa, en Surrui!! Quina alegria veure antics membres passar-se per aquí. Espero que et vagi tot molt bé!

Pd: Trobo a faltar el concurs musical d'openings... a més era el primer, i em tocava dir numero a mi...  Sad Ploraner

Jajajajajaja, pobre XDDD Si tinc temps tornaré a fer-ne un, tranquil ^^
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5185
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 17 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 17 de 17 Previ  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum