Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

+23
Kvothe
RuffyNatsu
Nykai
Cano
Ragna
Shruikan
Suntzu
Luffy
lostbrain
Mortimer
Rini
barretdepalla
tyrex
Gruay
solde24
Manto-kun
Daichi
Akuma
itrebla
surreak
Gray Slimner
shira-chan
Surrui
27 participantes

Pàgina 10 de 17 Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Següent

Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  barretdepalla Ds 04 Feb 2012, 23:59

Gruay escrigué:Sho, a tots ens queda molt per aprendre.
Ara el barretdepalla serà el mestre i en Sho l'aprenent....

No,no,pobre Sho xD.Jo només miro videos de VBloggers i dic que tenen ells que ell no tingui. D'ara a que ensenyi a en Sho,i ha un abisme infinit

barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Fecha de inscripción : 08/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Rini Dg 05 Feb 2012, 00:57

Shooo! Fés una walktrough comentada de Fragile Dreams, i ja em tindràs guanyada al teu blog!! *-*

Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Fecha de inscripción : 07/03/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Surrui Dg 05 Feb 2012, 05:01

A veure, anem per parts XDDD

Barretdepalla... encara no he fet res que mereixi la pena fer, aquell video va ser molt random XDDD Aquest dilluns en penjaré un altre XDD

Gruay, ves a cagar maco XD

Manto, et puc asegurrar que tinc una llista moooooolt llarga de jocs bizarres, no l'acabaré mai XD

Rini... demanes poc eh? XD Ara toca baixarme el joc al pc i esperar que funcioni XDD En fi, provaré de fer-lo, pero no prometo res XD
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5199
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Rini Dg 05 Feb 2012, 12:33

Ueeee! Només amb què el provis un ratet ja seré feliç.
I si l'acabes, que enganxa molt la història... Tot comentadet i tal, bueno. No sé què faré.
Per cert, el pots jugar en castellà, traducció feta per fans, que en van treure un parche. Van traduir fins i tot els mapes... Cosa q no van fer amb la traducció oficial en anglès.

Ai, ja em faig il·lusions xD
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6782
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  lostbrain Dg 05 Feb 2012, 13:35

L'altre dia em van arribar per correu uns quants còmics que vaig demanar, i al veure el volum 39 i 40 de Bleach m'he espantat!! xD
He mirat per internet que a finals de 2010 els de Glenat van canviar el paper per un de merdós en algunes de les sèries de les que fan... (També em sona d'haver-ho vist per aquí el fansub fa temps, però no hi vaig parar atenció xD) I crec que a finals de 2011 van tornar al paper blanc de sempre.
Bé, resulta que del volum 39 al 44 estan editats amb aquest paper... i no tenen intenció de reeditar-los fins que no s'acabin els que hi han. Anem bé... Crying or Very sad
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7672
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Surrui Dg 05 Feb 2012, 15:30

Rini escrigué:Ueeee! Només amb què el provis un ratet ja seré feliç.
I si l'acabes, que enganxa molt la història... Tot comentadet i tal, bueno. No sé què faré.
Per cert, el pots jugar en castellà, traducció feta per fans, que en van treure un parche. Van traduir fins i tot els mapes... Cosa q no van fer amb la traducció oficial en anglès.

Ai, ja em faig il·lusions xD

La cosa es... també hi estarà el "parche" a la versió DD del joc? XD
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5199
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Rini Dg 05 Feb 2012, 15:50

Òndia ara que ho dius, em sembla que el parche nomçes el doanven per a que l'apliquessis am Riivolution (i per tant, necessites el joc original).
Meh, no hi havia pensat...
És igual, juga-hi en anglès, que s'enten perfestamente! xD
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6782
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Gruay Dg 05 Feb 2012, 18:14

Ahir va sortir Esterri al temps xD

Avui he anat a dinar amb la família i ha nevat, he tornat a artés i també començava a nevar *_*
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9476
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  lostbrain Dg 05 Feb 2012, 18:19

Aquí dalt fot un fred que pela!! Ara neva de tant en tant. Però el fred igual es nota! xD
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7672
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Rini Dg 05 Feb 2012, 18:38

Doncs a Barcelona no neva. Em feu una enveja, als que sí que us neva... Mad
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6782
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Mortimer Dg 05 Feb 2012, 18:54

Aii Rini es el que te viure a la gran ciutat Laughing Laughing pensa que a l'estiu envejem els de Barna amb la seva platja a petar de gent i la seva falta higienica a no espera que no ho envejem ens en riem Very Happy aqui castellar tambe neva i no es pas tan lluny de Barcelona Razz
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 4894
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 06/01/2012
Edad : 27
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  lostbrain Dg 05 Feb 2012, 19:25

El que passa aquí dalt es que neva 1 metre de neu i tots cap a l'insti! Encara que arribem una hora tard, o la carretera no estigui en condicions... però sempre a fer classe...
En canvi a Barcelona i zones on quasi mai neva, neva 10cm i ja tanquem escoles, sense transport... A més a més tot surt per la TV i d'aquí dalt mai diuen res, n'hi que quedéssim colgats de neu, tu!
Sempre passa igual, la gent que no ha passat mai un hivern dels bons a la muntanya no sap que és que nevi. Són tant exagerats... sobretot els del temps i aquestos que surten tant per la tele! xD
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7672
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  itrebla Dg 05 Feb 2012, 19:44

lostbrain escrigué:El que passa aquí dalt es que neva 1 metre de neu i tots cap a l'insti! Encara que arribem una hora tard, o la carretera no estigui en condicions... però sempre a fer classe...
En canvi a Barcelona i zones on quasi mai neva, neva 10cm i ja tanquem escoles, sense transport... A més a més tot surt per la TV i d'aquí dalt mai diuen res, n'hi que quedéssim colgats de neu, tu!
Sempre passa igual, la gent que no ha passat mai un hivern dels bons a la muntanya no sap que és que nevi. Són tant exagerats... sobretot els del temps i aquestos que surten tant per la tele! xD

+1 Em feia gràcia, durant 20 min del TN parlaven sobre el temps i tal, tot molt exagerat.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5246
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  barretdepalla Dg 05 Feb 2012, 19:59

Aqui ha començat a nevar,m'he fet ilusions i als 20 miuts ha parat...
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5901
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Shruikan Dg 05 Feb 2012, 20:32

Ai, barret, ha de començar a entendre la climatologia particular de la plana del Bages. xD Si ja es raro que plogui imagina't que nevi i la neu es quedi. M'en recordo que l'any passat o l'altre, quan hi va haver aquella nevada tan forta, vaig trucar a l'institut per demanar si hi havia classe i em van dir que sí. I va ser arribar a Manresa amb un fred que pelava i amb la que estava caient i dir-me que no, que les havien anulat. Una mica més i em quedo allà tot el dia!

I Sho, you must play Dragon Age! És igual l'ordre, però juga-hi. xD Compleix les demandes del Qun, bas. e____e
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7216
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Surrui Dg 05 Feb 2012, 21:01

Shruikan escrigué:I Sho, you must play Dragon Age! És igual l'ordre, però juga-hi. xD Compleix les demandes del Qun, bas. e____e

Tradueix, sisplau XD
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5199
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Shruikan Dg 05 Feb 2012, 21:17

Es podria traduir com a "compleix amb la teva obligació, persona ajena a la secta del Qun". I ara, com que són una persona així de malvada, et deixaré els trailers del DA: Origins i del II per veure si t'entren ganes de jugar-hi i burxar-te fins que ho facis si no es dóna el cas.





Aix, l'Arishok amb aquest parell de banyes m'enamora. *¬*
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7216
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Manto-kun Dg 05 Feb 2012, 23:03

itrebla escrigué:
lostbrain escrigué:El que passa aquí dalt es que neva 1 metre de neu i tots cap a l'insti! Encara que arribem una hora tard, o la carretera no estigui en condicions... però sempre a fer classe...
En canvi a Barcelona i zones on quasi mai neva, neva 10cm i ja tanquem escoles, sense transport... A més a més tot surt per la TV i d'aquí dalt mai diuen res, n'hi que quedéssim colgats de neu, tu!
Sempre passa igual, la gent que no ha passat mai un hivern dels bons a la muntanya no sap que és que nevi. Són tant exagerats... sobretot els del temps i aquestos que surten tant per la tele! xD

+1 Em feia gràcia, durant 20 min del TN parlaven sobre el temps i tal, tot molt exagerat.

Homes de muntanya que quan veiem que neva a la ciutat, recordem haver passat tres eres glacials. Aquí encara que nevés o caigués foc, tot Déu cap a l'escola!
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6605
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Surrui Dl 06 Feb 2012, 06:35

Shruikan escrigué:Es podria traduir com a "compleix amb la teva obligació, persona ajena a la secta del Qun". I ara, com que són una persona així de malvada, et deixaré els trailers del DA: Origins i del II per veure si t'entren ganes de jugar-hi i burxar-te fins que ho facis si no es dóna el cas.





Aix, l'Arishok amb aquest parell de banyes m'enamora. *¬*

Si, pinten molt bé... pero el Fable 3 em va lent y aixó que ho tinc tot baixat, no em vull imaginar jugant a aquests XD
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5199
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Gray Slimner Dl 06 Feb 2012, 19:39

Ahir vaig veure Akira i no em va agradar. Vinga, endavant, lapideu-me xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9067
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  surreak Dl 06 Feb 2012, 19:43

Jo n'he vist la meitat, perquè em vaig adormir. Em solidaritzo amb en Gray.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16667
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Manto-kun Dl 06 Feb 2012, 20:25

A mi em va passar un cop que la fèien a la 1 de la matinada al 3xL, em vaig quedar fregit al sofà i quan just acabava em vaig despertar. Però sí que l'he vist sencera i està interessant, però la vaig trobar una mica lenta.

Ja en som tres de damnificats.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6605
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Shruikan Dl 06 Feb 2012, 20:35

Jo la vaig veure fa poc i home, no es pot negar que a nivell d'animació està curradíssima, és una matada monumental, i en general em va agradar. L'ambient post-apocalíptic aquest no acaba de ser del meu gust, però, massa decadent. I sóc l'única que al final el va entedre a mitges i que es va perdre totalment amb l'explicació de l'energia absoluta? No se què d'una ameva, deien.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7216
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Gray Slimner Dt 07 Feb 2012, 01:47

No ets l'única, Shru xD De lo de les energies i l'evolució, no només no ho vaig entendre sinó que em va donar la sensació que s'ho treien de la màniga a tope. No li vaig trobar cap mena de sentit, igual que al final.
No ho sé, tu. Allò dels poders mentals, explicat amb el cul, només anaven dient "Akira té més poder!". Quin poder? Semblaven súper guerrers ¬¬ I molts científics amunt i avall però sempre mirant els mateixos diagrames i dient "Increïble!" "No pot ser!" i frases que queden molt guais però que no volen dir res xD Documentació 0, vaja...
Només em van agradar l'ambientació post-apocalíptica (no és que hi haguessin barris marginals, és que tot Tòquio era una ciutat marginal xD) i l'animació, que per ser de fa 25 anys estava molt i molt bé.


En fi, canviant de tema, l'altre dia mirava els comentaris de Nisekoi del bloc i vaig descobrir que en Tyrex ha lligat! xD Shira, tens competència xDD

Miaka Jan 27, 2012 05:11 AM

Ànims Lluna Plena!

M'ha agradat molt el capítol :3. Espero que us recupereu ràpid! Tyrex, treu més Fate/Zero! Sou uns friquis ben macos... M'agradaria quedar-me amb un Tyrex per mi sola (potser em registro al fòrum més endavant per conèixer-vos, vergonya i tal, amb exàmens, a més..)

Serà un fake? O.o xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9067
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  shira-chan Dt 07 Feb 2012, 10:10

Akira tampoc em va agradar, a mi... Ni tan sols l'ambient... Molt ben feta amb l'animació, però per currar-s'ho tant podrien haver-s'ho currat tot. Igualment Evangeleon tampoc l'entenc i quan no entenc algu perquè es veu d'una hora lluny que ho fan expressament per deixar l'espectador amb un Question M'enfado.

En Tyrex ha lligat, sí ò.ó Ja li he preguntat qui és aquesta tal Miaka... i va dient que no ho sap... Neutral Si algú té alguna pista, li agrairé molt que me la faciliti... a la caçaaa!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20234
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  surreak Dt 07 Feb 2012, 10:26

Doncs jo he sospitat que no fos la shira. Escriu igual que tu!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16667
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  tyrex Dt 07 Feb 2012, 11:36

Hehehe.

Com puc saber qui és? Shocked Embarassed M'honoren tals paraules...

Però no hi tens res a pelar, amb mi... Em sap greu. :-)
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9183
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 10 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 10 de 17 Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum