Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 13 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 13 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 13 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 13 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 13 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 13 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 13 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 13 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 13 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

+23
Kvothe
RuffyNatsu
Nykai
Cano
Ragna
Shruikan
Suntzu
Luffy
lostbrain
Mortimer
Rini
barretdepalla
tyrex
Gruay
solde24
Manto-kun
Daichi
Akuma
itrebla
surreak
Gray Slimner
shira-chan
Surrui
27 participantes

Pàgina 13 de 17 Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Següent

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 13 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  itrebla Dv 15 Jun 2012, 15:18

L'estic a punt de tancar. En tinc bastants de repetits, si algú els vol, els hi regalo.

Per cert, costa molt que la gent et canvi els daurats eh...

itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 13 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Shruikan Ds 16 Jun 2012, 00:09

Canviant de tema, l'altre dia passant-me per la pàgina del fansub a Submanga vaig quedar-me flipant una mica al veure que actualment, el manga/capítol que tenim més llegit és l'Omake 2 de Yankee-kun to Megane-chan amb 87.695 lectures. Sweet Girls, que fins ara era el primer, només en té 23.467. Algú sap a què es deu aquesta diferència tan avismal? Què té l'especial de Yanmega, que hagi pogut derrotar el poder del yuri/pr0n? xD

Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Ds 16 Jun 2012, 11:50

Hehehe!

Pos jo tinc 2 teories.

1. els jefes de submanga ens estimen i volen que pugem al rànking i ens han donat lectures a saco.

2. se'ls va destarotar la web un dia a favor nostre pq el Déu del manga en català ens estima.

Sigui com sigui no he demanat explicacions a ningú Razz
hehehe

btw, l'omake aquest és més aviat minso com pq tingui tantes lectures...
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  RuffyNatsu Dg 17 Jun 2012, 13:04

Jo tinc una altre teoria. Hi ha poca gent que hagi pujat l'omake, o vosaltres sou els primers (no ho he vist u.u) i la gent entra i se'l comença a mirar (encara que sigui gent sudamericana o espanyola, i després veuen que està en català (o com ells diuen Francés -.-), i d'aqui tantes visites. Ho dic perquè a mi quan tenia el meu fansub, em passava això i la gent em deia esto esta en francés i jo.... pots llegir aquí dalt que fica que està en català....
Sol passar, ja q sino no te explicació algunes vegades arribava a les 4000 visites amb one piece i les altres u.u
RuffyNatsu
RuffyNatsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 437
Puntuació : 5321
Reputació : 2
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  tyrex Dg 17 Jun 2012, 15:23

Shruikan escrigué:Algú sap a què es deu aquesta diferència tan avismal? Què té l'especial de Yanmega, que hagi pogut derrotar el poder del yuri/pr0n? xD

El yuri és tan poderós? I don't know, però a mi no m'agrada massa que diguem... xD Aaaara, ja sé que tinc gustos fora del comú. Ho accepto (aquí vegi's que no m'agrada el yaoi, les lolis, la zoofília, ni res estrany que us pugui passar pel cap), m'agraden situacions home-dona.
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dl 18 Jun 2012, 11:44

Jo estic bastant en la línia de la Shira. Crec que ha de ser algun tipus d'error. Primer de tot perquè no hi ha ni un sol capítol de Yankee (no dels nostres, dels espanyols) que arribi a aquesta xifra; el que més lectures té, no passa de les 20.000. I segon, perquè em sembla estranyíssim que, amb 87.000 lectures, no hi hagi ni un miserable comentari. Ni tan sols un d'aquells que reclamen que ho pugem en castellà.
No ho sé, ho trobo sospitós :S
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9261
Reputació : 40

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Dv 20 Jul 2012, 16:30

La visió que té l'autor de Hetalia sobre la crisi de la Unió Europea és bastant surrealista.
http://www.hetarchive.net/scanlations/nonlinear.php?blog-entry-1240
Però bé, la sèrie en si ja és prou surrealista en ella mateixa...
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dv 20 Jul 2012, 18:09

Que fort, m'ha agradat molt llegir-lo, gràcies per l'aportació Shru!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mortimer Dl 23 Jul 2012, 14:44

Aqui on visc jo estan arrivant les cendres de la jonquera, i jo visc prop de sabadell! Espero que si hi ha algu del fansub de alla aprop o prop de port bou estigui be.
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 5088
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun Dl 23 Jul 2012, 23:43

Sí han sortit imatges per la tele dels incendis i fan molta por, a hores d'ara dèien que el foc segueix fora de control.

Esperem que en les pròximes hores la cosa estigui més controlada.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6799
Reputació : 18
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mortimer Dt 24 Jul 2012, 03:04

Fa una estona al 3/24 deien que s'esta revifant per la zona de boadella i dosrius i que la gent s'estava agrupant a figueres.
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dc 25 Jul 2012, 01:05

Heu vist això de les piulades anticatalanistes sobre l'incendi de l'Alt Empordà? Em sembla fortíssim... Mireu, mireu: http://www.aragirona.cat/noticia/127180/alguns-espanyols-contents-per-lincendi-a-lalt-emporda

I encara n'hi ha que s'estranyen quan els dic que sóc independentista...
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9261
Reputació : 40

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mortimer Dc 25 Jul 2012, 04:12

I com aquets cantitat al twitter. Es una vergonya. I el govern catala un altre que no diu res, no es mou. Son tots uns sense vergonya que no fan res mes que per ells i als catalans que ens fotin. Lu pitjor es que gent com els dels comentaris existeixen tambe aqui dintre catalunya. Sense anar mes lluny a principis de mes un noi va denunciar un parell de mossos que el van amenaçar per el fet que ells parles en catala i els mossos li ordenessin parlar en castella.
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini Dc 25 Jul 2012, 10:50

Sí, sí, indignantíssim.
Aquest recull corre pel facebook:
http://apuntem.cat/recull-de-comentaris-sobre-els-incendis-de-lemporda/
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak Dc 25 Jul 2012, 12:52

Si teniu twitter, podeu seguir a "Despertem el poble" o "@apuntem", són els que s'encarreguen de fer aquests reculls i de retuitejar els comentaris. N'hi ha per tothom. Des de comentaris antipuyol per no jugar l'eurocopa fins ara, els més greus, els de l'incendi.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16861
Reputació : 89
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun Dc 25 Jul 2012, 19:34

De fet és sabut, des de sempre, que UNA PART dels espanyols els hi encanta que es cremi casa seva. Recordeu el boicot als productes catalans? Quin pais del món fa això?

Per sort la majoria de persones, estic segur que han vist aquests incendis com una desgràcia i parlo de la gent de la resta de l'Estat.
I ara això em sembla molt heavy, denigrant i patètic, que s'en alegrin que és cremi part de casa seva, volen que ens quedem amb ells però s'en alegren que ens cremem.

Canteu amb mi!: "Yo soy españoool, españoool!"

Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini Dj 26 Jul 2012, 00:21

Manto, em sap greu per a tu, però sembla que t'has quedat sol... xD
I ui com surti un "cara al sol" ò.ó
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mortimer Dj 26 Jul 2012, 01:06

Mare meva com al meu institut que a un noi de la meva edat li va sonar el movil a mitja clase que ya de per si es tenir poca educacio a sobre tenia el cara el sol.
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun Dj 26 Jul 2012, 19:22

En aquest món hi ha gent per tot... Shocked Shocked
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Dj 26 Jul 2012, 22:54

Jo en això estic d'acord amb en Manto, que s'hagin publicat aquests missatges no vol dir que tohom pensi igual. En vaig llegir un o dos i sincerament, en vaig tenir prou. Ho trobo molt trist. Però penso que potser és pitjor fer-ne una bola de tot això, perquè després ens anirem passant la pilota i no s'acabarà mai, i s'anirà fent més i més grossa...
Per cert, hi ha qui diu que aquests missatges poden haver estat fruit de gent d'aquí per fomentar el sentiment independentista. Si fos així (improbable, tot i que ja no sé que pensar) em sembla una maniobra molt cruel, no sé que seria pitjor. xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun Dl 30 Jul 2012, 19:18

Cavi de tema.. què seguiu les olimpíades? Si és així quines disciplines us agraden més?

Tot i què ara la polèmica està en coses alienes a l'esport i que Spain encara no ha fet cap xapa en tres dies que porten de Jocs Olímpics. Pel Twitter podeu seguir un hastag. #ExcusasParaLosJJOO Que hi ha comentaris força divertits respecte al tema.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak Dl 30 Jul 2012, 21:27

A mi m'agrada molt seguir els Jocs Olímpics. L'ambient m'encanta, i anar veient esports diferents, també. A més, pots veure televisats molts esports que si no, no veus de cap manera, com voley, ping-pong o judo.
Si sóc a casa, sempre ho tinc posat de fons!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Kvothe Dl 30 Jul 2012, 21:37

A mi també m'agrada seguir-los, no sóc incondicional de cap disciplina en concret, simplement quan puc miro el que fan m'agrada i si m'agrada ho deixo posat. Avui he vist bastant judo, un minutet d'esgrima, algun combat de boxa i una mica de gimnàstica artísica. Very Happy
Kvothe
Kvothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 74
Puntuació : 4582
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Natsu_Dragneel Dl 30 Jul 2012, 21:39

A quin canal el donen? Jo vull veure el Judo!!! I a quina hora si pot ser.
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5489
Reputació : 1
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak Dl 30 Jul 2012, 21:54

A mi la gimnàstica artística em flipa. No tan les coreografies i els balls, però els salts i les piruetes em tornen boig.

De judo ja n'han fet bastant entre ahir i avui, no sé si en queda gaire més... Razz
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Kvothe Dl 30 Jul 2012, 23:22

Natsu_Dragneel, a La 1 fan els jocs tant per la tele com per internet. A la seva pàgina web es pot veure en directe, i també trobaràs els horaris de cada disciplina. De judo he vist que encara queden els pesos més grans, demà a les 17h precisament toca femení i després masculí.
Kvothe
Kvothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 74
Puntuació : 4582
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Natsu_Dragneel Dt 31 Jul 2012, 10:08

Kvothe escrigué:Natsu_Dragneel, a La 1 fan els jocs tant per la tele com per internet. A la seva pàgina web es pot veure en directe, i també trobaràs els horaris de cada disciplina. De judo he vist que encara queden els pesos més grans, demà a les 17h precisament toca femení i després masculí.

Moltes gràcies Kvothe! Més ben explicat impossible! Moltes gràcies! Very Happy
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5489
Reputació : 1
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 13 de 17 Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Següent

Tornar a dalt