Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 14 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 14 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 14 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 14 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 14 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 14 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 14 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 14 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 14 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

+23
Kvothe
RuffyNatsu
Nykai
Cano
Ragna
Shruikan
Suntzu
Luffy
lostbrain
Mortimer
Rini
barretdepalla
tyrex
Gruay
solde24
Manto-kun
Daichi
Akuma
itrebla
surreak
Gray Slimner
shira-chan
Surrui
27 participantes

Pàgina 14 de 17 Previ  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Següent

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 14 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Kvothe Dl 30 Jul 2012, 23:22

Natsu_Dragneel, a La 1 fan els jocs tant per la tele com per internet. A la seva pàgina web es pot veure en directe, i també trobaràs els horaris de cada disciplina. De judo he vist que encara queden els pesos més grans, demà a les 17h precisament toca femení i després masculí.

Kvothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 74

Tornar a dalt Ir abajo

Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!! - Página 14 Empty Re: Offtopic, que tothom tenim alguna cosa a dir!!

Missatge  Natsu_Dragneel Dt 31 Jul 2012, 10:08

Kvothe escrigué:Natsu_Dragneel, a La 1 fan els jocs tant per la tele com per internet. A la seva pàgina web es pot veure en directe, i també trobaràs els horaris de cada disciplina. De judo he vist que encara queden els pesos més grans, demà a les 17h precisament toca femení i després masculí.

Moltes gràcies Kvothe! Més ben explicat impossible! Moltes gràcies! Very Happy

Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak Dt 31 Jul 2012, 12:05

Genial! No hi havia pensat, en la pàgina web, i ho pots veure tot!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16861
Reputació : 89
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain Dt 31 Jul 2012, 22:26

Uoo quina tarda-vespre de JJOO!

El Phelps s'ha deixat escapar el rècord històric de medalles quedant segon a la final de 200m papallona i li ha deixat al sud africà Chad le Clos! I Matsuda 3è uee! xD
Però als relleus s'han superat els Estats Units! Quina pallissa! Al menys el Phelps ha atrapat amb 18 medalles a Larisa Latynina, la gimnasta més condecorada de la història.

A gimnàstica artística, que és flipant, han acabat guanyant les nord americanes. I les xineses que eren les campiones de fa 4 anys a Pekín, s'han quedat a la quarta posició.

I a salts de trampolí les xineses han fundit! xDD
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak Dt 31 Jul 2012, 22:34

Jo també he vist com el Phelps ha perdut l'or... Ha sigut de photo-finish! I el comentarista es cagava en ell. Es que no se puede llegar así! Es que lo ha hecho muy mal! xD

Per cert, en salts de trampolí no sé pas com coi puntuen, perquè jo no he vist en cap moment res que justifiqués una victòria tan aplastant de les xineses. Ho feien de conya, però d'altres parelles també, i les puntuaven molt baix.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain Dc 01 Ago 2012, 22:18

Gran tarda avui també!!

Impressionant la final masculina de gimnàstica artística! Dos japonesos es jugaven l'or i la plata! I al final or per Uchimura i Tanaka l'ha cagat a l'últim exercici. Una llàstima.

A tennis he flipat quan el japonès Nishikori li ha clavat al primer set 0-6 a David Ferrer! Brutal! Però després, Ferrer ha guanyat el segon set amb 6-3.

I després a natació, Belmonte guanya la primera medalla per Espanya. I la selecció de futbol cap a casa! xD

lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun Dc 01 Ago 2012, 22:45

Us recomano a partir de les 14:25 que poseu les Olimpiades a TDP o La1, que fan piragüisme d'eslàlom si voleu veure un esport que mola mil!

Demà fan K1 Femení i és molt bonic!
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6799
Reputació : 18
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dc 01 Ago 2012, 22:57

lostbrain escrigué:I després a natació, Belmonte guanya la primera medalla per Espanya. I la selecció de futbol cap a casa! xD
Francament, jo no volia que Espanya guanyés ni una sola medalla, però he de reconèixer que em fa certa gràcia que la primera hagi estat per una persona que es diu igual que jo de cognom =P

Manto-kun escrigué:Us recomano a partir de les 14:25 que poseu les Olimpiades a TDP o La1, que fan piragüisme d'eslàlom si voleu veure un esport que mola mil!
Jo vaig veure un tros de la final de C-1, ahir! No sé si és ben bé el mateix, però allò era una autèntica passada. Quan feien la volta als pals vermells aquells era Shocked Impressionant!
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9261
Reputació : 40

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain Dc 01 Ago 2012, 23:02

Et faré cas Manto! Demà piragüisme doncs. Wink

Tampoc me n'alegro pas, Gray... La primera i l'última, espero. Jo vaig amb els japonesos! xD

Per cert, canvio de tema un moment i ja després si voleu tornar a les JJOO endavant.
Ja ha sortit cartell de Festa Major d'ESTERRI! (No es veu molt però l'important ja es veu ja! xD)
Spoiler:
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  itrebla Dj 02 Ago 2012, 20:23

Ara que veig el cartell, cada dos per tres pujo a Esterri a repartir, em sembla que em coneixo mig poble de memòria xD
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5440
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dj 02 Ago 2012, 21:29

Vosaltres sí que moleu, a la Garriga no hi toca NINGÚ conegut... T_T

Gertrudis són del meu poble!! What a Face
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun Dv 03 Ago 2012, 01:16

Ho sento si peco de histèria però, des que la Maialen Chourraut ha guanyat avui la medalla de bronze a Londres estic hiperventilant com una fan del Justin Bieber.

Aquesta noia és de Lasarte-Oria (Euskadi) però viu i entrena a La Seu des de fa molts anys i és una bona coneguda dels qui remem aquí. Us deixo el vídeo de la seva baixada si el voleu veure:

http://www.rtve.es/londres-2012/videos/video?v=3366&1343921507

Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak Dv 03 Ago 2012, 09:44

Jo ho vaig estar seguint! Vaig pensar en tu, Manto, quan va guanyar la medalla. Aquell deu estar traient espuma per la boca, ara. Haha! Felicitats, per la part que et toca!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Ds 04 Ago 2012, 22:59

Canviant de tema, i em sorprèn que no es mencionés aquí o en alguna notícia del calendari, però ahir van fer pel 3xl la pel·lícula de "El Samurai sense nom" o una cosa així, no ho recordo, que la vaig veure quan ja havia començat.
No sé si sóc l'única aquí que l'ha vist, però la veritat és que em va agradar força. El dibuix és molt maco, amb uns fondos i una animació més que dignes. A més, pels fans de Hachiko, us he de dir que surt un Akita Inu, així que una altra bona raó per mirar-la. xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak Dg 05 Ago 2012, 00:10

La van fer fa uns mesos, i vam obrir un tema per parlar-ne i tot: https://llunaplenanofansub.forosactivos.net/t777-sword-of-stranger

D'altra banda, ja no faig notícies al calendari.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun Dv 24 Ago 2012, 13:32

Menys mal que la onada de calor s'ha acabat, aquí d'alt ha sigut horrorós la calor que ha fet aquests ultims dies.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma Dv 24 Ago 2012, 13:35

Vols dir que ha marxat, perquè a mi em sembla que encara està per aquí...
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain Dj 27 Set 2012, 12:38

Esterri d'Àneu es converteix en el primer municipi del Pirineu de Lleida a declarar-se ''territori català lliure''
Visca! Visca! Visca!
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dj 27 Set 2012, 15:01

Els pobles del nord sí que els teniu ben posats. Quina enveja, tu...
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dj 27 Set 2012, 15:04

La Garriga també s'hi va declarar ahir... hehehe Aplaudiments Murmuracions Tortuga feliç
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dj 27 Set 2012, 19:51

O.o Em maleeixo per viure en un poble quillo Mad

I enhorabona a tots dos, per cert xD Afortunats!
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Manto-kun Dv 28 Set 2012, 20:17

Òstia heu vist això? http://www.ara.cat/el_radar/televisio-Taiwan-problemes-Rajoy-dibuixos_3_782351760.html

Hil·larant és poc.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay Dt 25 Des 2012, 03:13

Guau guau
Que vol dir: acabo de tornar de festa i estic al fòrum evolucionant de Harlock a Milú
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Dt 25 Des 2012, 11:32

Gruay escrigué:Guau guau
Que vol dir: acabo de tornar de festa i estic al fòrum evolucionant de Harlock a Milú

Haddock, no Harlock. xD El Harlock és aquest. És nota que tornaves de festa. xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay Dc 26 Des 2012, 23:40

OMG!
Tens tota la raó xD
Quin lapsus hehe Embarassed
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dj 27 Des 2012, 00:28

OFFTOPIC: Gruay, treu-te aquesta firma, plis, sembla SPAM
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay Dj 27 Des 2012, 16:08

Amb lo bons que estan...
A veure què us sembla la següent xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 14 de 17 Previ  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Següent

Tornar a dalt