M'agradaria unir-me al fansub
+9
tyrex
shira-chan
Akuma
Gruay
Rini
surreak
barretdepalla
lostbrain
Dabria
13 participantes
Pàgina 1 de 1
M'agradaria unir-me al fansub
Ola sóc nova en aquest fansub, ja m'he presentat en el tema corresponent, i com que principalment m'he unit a aquest fansub per poder ajudar i/o contribuir amb nous o amb existents projectes.
Com a experència he estat movent-me amb el manga, però en àmbit personal he estat karaokeant algunes cançons (nose si es pot dir amb això que tinc una vaga idea de com es deu karaokear animes). En el manga he estat: netejant i corregint (errades del català que el traductor no se'n ha adonat). Traduint no sé el suficient anglès com per estar segura en aquest àmbit, i editant he fet alguna prova com a experiència personal, però res que s'hagués de publicar.
Dit la meva experiència, també haig de dir que fa una temporada que he estat "inactiva" però que tot i això tincles mateixes ganes o més (ara que he trobat un fansub actiu i en català) d'ajudar. També, per suposat, estic disposada a aprendre com fer noves coses.
Crec que no m'he deixat res XD
Merci.
PD: Per respecte a la meva disponibilitat ultimament he estat algu ocupada, i segons quina temporada o altres quan venen els examens estic més ocupada. Però gairebé sempre tinc temps per anar fent alguna cosa!
Com a experència he estat movent-me amb el manga, però en àmbit personal he estat karaokeant algunes cançons (nose si es pot dir amb això que tinc una vaga idea de com es deu karaokear animes). En el manga he estat: netejant i corregint (errades del català que el traductor no se'n ha adonat). Traduint no sé el suficient anglès com per estar segura en aquest àmbit, i editant he fet alguna prova com a experiència personal, però res que s'hagués de publicar.
Dit la meva experiència, també haig de dir que fa una temporada que he estat "inactiva" però que tot i això tincles mateixes ganes o més (ara que he trobat un fansub actiu i en català) d'ajudar. També, per suposat, estic disposada a aprendre com fer noves coses.
Crec que no m'he deixat res XD
Merci.
PD: Per respecte a la meva disponibilitat ultimament he estat algu ocupada, i segons quina temporada o altres quan venen els examens estic més ocupada. Però gairebé sempre tinc temps per anar fent alguna cosa!
Dabria- Nèstor
- Nombre de missatges : 9
Puntuació : 4722
Reputació : 0
Ubicació : Algun lloc perdut de Catalunya.
Re: M'agradaria unir-me al fansub
Doncs com ja et vaig dir, sigues benvinguda i quan algun dels admins t'hagin entrat dins ja podràs començar a buscar la feina que més t'agradi, que segur que la trobaràs perquè de feina no en sobra pas! xD
Espero t'ho passis molt bé treballant amb nosaltres!
Espero t'ho passis molt bé treballant amb nosaltres!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Si!!Quants més siguweu més fareu i podrem veure o llegir més coses!
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6095
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Uooo, genial!! És fantàstic que vulguis entrar! I precisament, del que anem més mancats és de netejadors i editors de manga. Però si vols aprendre a fer altres coses, també t'hi ajudarem!
Ara t'entro al fansub. Quan hi siguis, passeja't pels projectes actius, a veure on t'agradaria ajudar o on hi falta algú, i a començar!
Ara t'entro al fansub. Quan hi siguis, passeja't pels projectes actius, a veure on t'agradaria ajudar o on hi falta algú, i a començar!
Doncs benvinguda a la part interna del fansub. Un cop hi entres, no en surts mai... Diu la llegenda que aquell que gosa parlar cara a cara amb els administradors i el cap d'anime, (el de manga no, és un sol), no torna a veure la claror del dia...
Va, prou desvariar xD Una gran, GRAN notícia que sapigues netejar i editar! I karaoke, encara ens n'hauràs d'ensenyar!
Res, benvingudíssma al fansub!
Va, prou desvariar xD Una gran, GRAN notícia que sapigues netejar i editar! I karaoke, encara ens n'hauràs d'ensenyar!
Res, benvingudíssma al fansub!
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Netejar!!!!! Editar!!!!! Que bé! xDDDD
Benvingudíssima al fansub
Benvingudíssima al fansub
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Jo també he sentit algo d'aquesta llegenda, però crec que son rumors... xD
Benvinguda a la família. A treballar molt!!
Benvinguda a la família. A treballar molt!!
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
I què passa si parles amb el moderador? xDRini escrigué:Diu la llegenda que aquell que gosa parlar cara a cara amb els administradors i el cap d'anime, (el de manga no, és un sol), no torna a veure la claror del dia...
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Benvinguda! De seguida t'envio el MP amb tot d'instruccionetes pels nous!
Digue'ns més o menys quin estil de manga t'agrada i mira't els projectes que tenim actius així et podem oferir més la feina segons els teus gustos!
Digue'ns més o menys quin estil de manga t'agrada i mira't els projectes que tenim actius així et podem oferir més la feina segons els teus gustos!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Gruay escrigué:
I què passa si parles amb el moderador? xD
Res, espero.
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Ubicació : Barcelona
Sigues molt benvinguda, altre cop!
Mai ens sobren mans per a tota la feina que hi ha... Gaudeix molt de tot el que facis!
Ja veus que la gent aquí és ben maca ^.^
Mai ens sobren mans per a tota la feina que hi ha... Gaudeix molt de tot el que facis!
Ja veus que la gent aquí és ben maca ^.^
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Ens agrada molt que vulguis ajudar-nos! Prepara't per pa... vull dir per passar-t'ho super bé editant i fent tot allò que més t'agradi tens per triar i remenar!
Uooo, molt benvinguda , ara toca pencar moooooooolt. xD Si hi ha algun projecte que et faci el pes, comenta-ho i et trobarem un lloc.
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5440
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa
Que bé doncs. Felicitats.
Al-Vhandrel- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7716
Reputació : 28
Estic molt content que hagis decidit ajudar-nos ^^ A més, el que més necessitem ara mateix són editors i netejadors de manga, o sigui que ens vas de conya =P
Espero que fem un bon equip, i si tens qualsevol dubte, pregunta sense por
Espero que fem un bon equip, i si tens qualsevol dubte, pregunta sense por