Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face! EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face! EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face! EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face! EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face! EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face! EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face! EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face! EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face! EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face!

+5
surreak
shira-chan
Akuma
tyrex
detonatorss
9 participantes

Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face! Empty Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face!

Missatge  detonatorss Dj 21 Jun 2012, 08:52

bones em presento bé Razz

Nom: Sergi Canaleta
Edat : 18 anys (20/05/1994)
Ocupació: Estudiant (carnet de conduir i CFM d'informàtica)

Traduccions: Angles-Català-Castellà(Cap problema amb anglès)

Per motius de feina meva necessitu un bon angles perquè m'estic fundant una empresa de videojocs i per reclutar a gent tothom es d'europa.

Gracies per atendrem !

detonatorss
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 19
Puntuació : 4670
Reputació : 0
Ubicació : Arbúcies

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face! Empty Re: Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face!

Missatge  tyrex Dj 21 Jun 2012, 10:43

Molt benvingut!

Hi ha molta cosa per aquí... A consumir!
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face! Empty Re: Em presento a les traduccions de series ecchi ja em coneixeu pel face!

Missatge  Akuma Dj 21 Jun 2012, 10:45

Weno, tothom és d'europa si els vols d'europa, de programadors n'hi de molt bons a espanya, tot i que si que et donaré la raó en que fa falta l'anglés, però més aviat per buscar partners i inversors...
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dj 21 Jun 2012, 11:51

Que ens deixis el teu currículum és com a presentació o és que t'agradaria entrar al fansub?

Si és així demana-ho al fil de "Uneix-te al fansub!"

D'altra banda, molt benvingut! A consumir!!

Ai, ho sento, ja estàs al fil pertinent... Durant aquest matí t'entro i tota la pesca, hehehe. Sorry.

I a més, molt benvingut!!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak Dj 21 Jun 2012, 12:13

Sigues molt benvingut!

Veuràs que en aquest fansub hi ha lloc per tots els gustos i gèneres, així que segur que trobaràs coses que t'agradin!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16861
Reputació : 89
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain Dj 21 Jun 2012, 12:32

Benvingut noi!
Passa-t'ho molt bé pel fansub. I remena bé que de ben segur trobes alguna cosa que t'agrada!
En llegim! Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Totti Dj 21 Jun 2012, 12:47

Uep! Sigues molt bevingut al forum! Pareix que arribes amb molta força donant ajut, això es bo. Passa-t'ho bé que hi ha coses molt interessants per aquí.

Totti
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 46
Puntuació : 4709
Ubicació : Shin Sekai

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  detonatorss Dj 21 Jun 2012, 13:41

home intentaré ajudar a la comunitat catalana, com a català que soc i com a ecchi-maníac que sóc

es doble presentació xD per entrar coma a fansuber i com a membre xD aixi matu d'un tret 2 pardals xD

EDIT shira: no entenc pq no ho escrius tot en un mateix post enlloc de fer-ne 2... Si els fas l'un darrera l'altre, fes un "edit", que per això hi ha el piu.

detonatorss
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 19
Puntuació : 4670
Ubicació : Arbúcies

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  RuffyNatsu Dj 21 Jun 2012, 14:58

Benvingut detonatorss. Wiii haver si aquest estiu podem portar més animes pros ^^ Espero poder treballar amb tu en algun projecte ^^
RuffyNatsu
RuffyNatsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 437
Puntuació : 5321
Reputació : 2
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dj 21 Jun 2012, 19:12

Potser no calia donar tantes dades... Però bé, sigui com sigui, passa-t'ho bé Wink
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9261
Reputació : 40

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt