Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides?

+4
Caterorist
Nina-chan
shira-chan
Akuma
8 participantes

Ir abajo

A on gaudiu de les vostres sèries preferides?

Al mòbil
 
A la tablet
 
A l'ordinador
 
MediaCenter
 
Play Station
 
XBox
 
Altres
 
 
 
Veure resultats

On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? Empty On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides?

Missatge  Akuma Dj 10 Jul 2014, 22:35

Personalment m'agrada mirar-ne mentre faig altres coses, per tant la meva opció habitual és l'ordinador per veure anime, però el manga el consumeixo al mbil gràcies a Mangastream, que s'ho van currar amb un disseny responsive.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7112
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? Empty Re: On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides?

Missatge  shira-chan Dj 10 Jul 2014, 22:53

Gràcies per fer l'enquesta, Akuma! Ara hi ha la de la Nina, quan hagin passat alguns mesos posem la teva!

Jo mira anime a la tele a l'ordinador i al mòbil i llegeixo manga a l'ordinador i al mòbil. ^.^
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20219
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? Empty Re: On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides?

Missatge  Nina-chan Dj 10 Jul 2014, 23:13

Jo sempre a l'ordinador excepte cops ocasionals que ho veig a la tablet.
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5958
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? Empty Re: On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides?

Missatge  Caterorist Dv 11 Jul 2014, 13:11

Jo sempre miro l'anime i el manga a l'ordinador i quant puc el conecto a la tele gran hi ha disfrutar com un nen  Laughing Laughing 
Caterorist
Caterorist
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 16
Puntuació : 3632
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 07/07/2014
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? Empty Re: On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides?

Missatge  lostbrain Dv 11 Jul 2014, 14:29

L'anime sempre al PC. A la tele miro shin-chan els migdies però res mes xD

El manga sempre que estigui llicenciat el compro per llegir-lo en format físic que aquella sensació de tocar el paper, l'olor de paper nou buff no ho supera res. Fins i tot estic pensant en comprar manga en anglès i francès. La por es que un cop els tingui, s'acabi llicenciant aquí també...
I si no hi ha més remei, doncs també pel PC. Però no acostumo a aguantar massa, em fan molt mal els ulls i no faig més que deixar-m'hi la vista. Es diferent a veure anime.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7657
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? Empty Re: On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides?

Missatge  Gokiba Dv 11 Jul 2014, 14:44

Normalment les series les miro a l'ordinador, abans d'anar a dormir i a l'hivern dins el llitet, que s'hi està molt bé.  Escèptic 
Tot hi que quant mirem algun anime amb la parella, acostumem a mirar-lo amb l'HDD endollat a la tele, que també és molt còmode, tot hi que hi ha que descarregar-lo i passar-lo previament de l'ordenador al disc dur.

El manga en format digital últimament el llegio des de l'e-book. Tot hi que si el puc llegir en físic millor que millor.
Gokiba
Gokiba
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 302
Puntuació : 4183
Reputació : 11
Fecha de inscripción : 10/09/2013
Edad : 30
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? Empty Re: On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides?

Missatge  Invitat Dv 11 Jul 2014, 15:34

Jo a l'ordinador i a la tele. (quan els altres me la deixen...) ^^ (Aquesta enquesta és molt més fàcil que l'altra!)

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? Empty Re: On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides?

Missatge  Nina-chan Dv 11 Jul 2014, 15:36

Marcmpujol escrigué:Jo a l'ordinador i a la tele. (quan els altres me la deixen...) ^^ (Aquesta enquesta és molt més fàcil que l'altra!)
Hahahaha, sembla que us he complicat el dia, eh? XD
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5958
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? Empty Re: On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides?

Missatge  Al-Vhandrel Dv 11 Jul 2014, 16:34

Aquesta és fàcil de respondre. Veig el manga online. Una de les coses que més gaudeixo és tragar-me series senceres d'un tiron. I l'anime preferiblement online. Alguns fansubs fan una feina espectacular en aquest aspecte.
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7507
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? Empty Re: On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides?

Missatge  bombillero Dv 11 Jul 2014, 22:54

Doncs últimament veig més anime a l'Aegisub subtitolant xD Personalment prefereixo veure'l a la tele des de la PS3 conectada al disc dur extern o al mediaserver de l'ordinador.
bombillero
bombillero
TCANRMVK - Anime
TCANRMVK - Anime

Nombre de missatges : 2191
Puntuació : 5315
Reputació : 59
Fecha de inscripción : 05/09/2012
Edad : 40
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides? Empty Re: On aconstumeu a gaudir de les vostres sèries preferides?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum