Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides!

3 participantes

Ir abajo

Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! Empty Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides!

Missatge  shira-chan Ds 04 Jun 2011, 17:31

Doncs se m'ha acudit (tot traduint Sakura Gari) que probablement tots devem imaginar-nos algun dels personatges dels mangues i animes que seguim, en persona. Quin actor us agradaria que, si mai es fes alguna pel·lícula (BONA) de la vostra sèrie preferida, tingués el paper de tal i tal altre personatge? Quin actor creieu que faria millor de Ruffi? I d'en Sena de E21? I de Shinagawa?

Jo començo posant el duo protagonista de Sakura Gari. Els actors no tenen perquè ser japonesos (poden ser catalans i tot!) però en aquest primer cas meu ho són. I no és perquè s'assemblin, sinó perquè m'agradaria veure'ls fer aquest paper.

Souma Saiki - Kamenashi Kazuya
Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! SAKURAGARI-23Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! Images?q=tbn:ANd9GcRVfLNl83_bN2kDMDRdTOsqYbrILGGg7eYf1LKWErRJU8wo9n_z2A&t=1

Tagami Masataka - Ninomiya Katsunari
Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! ProtaPoseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! Ninomiya+kazunari+1

Tot i que he trobat aquesta altra semblança que potser us agradi més:
Souma - Gackt

No són perfectes? Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! 113108

En tinc algun altre de pensat però vull que, si teniu temps, us animeu a buscar-ne vosaltres!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20232
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! Empty Re: Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides!

Missatge  Shruikan Dg 05 Jun 2011, 11:32

Ui, jo amb el tema d'actors vaig molt peix i quasi no me'n conec. xD
Però si és veritat que l'altra dia parlant amb la Redles vam dir que la Mila Jovovich quedaria de perles fent de Lightning del videojoc Final Fantasy XIII si mai se'n fes una peli.

Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! Millajovovich2
Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! Finalfantasyxiiilightnik
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7214
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! Empty Re: Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides!

Missatge  Manto-kun Dg 05 Jun 2011, 18:54

Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! 80629_488Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! Gallery_Steve_Stifler_1

Oualà!
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6603
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! Empty Re: Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides!

Missatge  shira-chan Dg 05 Jun 2011, 21:03

Vols morir, Manto? Llengota 2
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20232
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! Empty Re: Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides!

Missatge  Manto-kun Dg 05 Jun 2011, 23:39

Però Shira per l'amor de Déu, és el millor actor per a interpretar aquest personatge! Hahaha! ^^
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6603
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides! Empty Re: Poseu cara als personatges de les vostres sèries preferides!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum