Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Vull posar el meu granet de sorra EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Vull posar el meu granet de sorra EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Vull posar el meu granet de sorra EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Vull posar el meu granet de sorra EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Vull posar el meu granet de sorra EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Vull posar el meu granet de sorra EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Vull posar el meu granet de sorra EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Vull posar el meu granet de sorra EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Vull posar el meu granet de sorra EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Vull posar el meu granet de sorra

3 participantes

Ir abajo

Vull posar el meu granet de sorra Empty Vull posar el meu granet de sorra

Missatge  sergipc88 Dj 21 Maig 2020, 18:43

Hola que tal!!!!
Doncs si, vull col.laborar al fansub, m'agradaria que el primer projecte fos Asadora!, l'ultim manga d'en Naoki Urasawa(Monster, Master Keaton, 20th Century Boys,Billy Bat,...), de fet, estic preparant una petita mostra, de que ser fer amb les 2 o 3 primeres pagines del manga.

sergipc88
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 5
Puntuació : 1450
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/05/2020
Edad : 36
Ubicació : Beika

Tornar a dalt Ir abajo

Vull posar el meu granet de sorra Empty Re: Vull posar el meu granet de sorra

Missatge  victor_v Dj 21 Maig 2020, 20:14

Hola Sergipc88! Et dono la benvinguda i l'agraïment pel teu missatge i el teu interès pel fansub!

Primer de tot, caldria fer alguns aclariments: Lluna Plena no Fansub som un grup de persones de gusts divers que funcionam en equip a l'ombra d'un mateix projecte i, així, també assumint unes normes i acords concrets. Algunes normes potser 'xoquin' amb la idea amb què arribes: els traductors i correctors han de passar una prova de correcció, els projectes els aprovam entre tots, els usuaris nous abans d'encetar projectes han d'estar un temps fent altres tasques i demostrar un mínim de compromís (després si no, la gent ens deixa amb els seus projectes a mig fer)... Ah! I s'ha de tenir més de 15 anys!

Justament ens agafes en ple moment de remodelació de fòrums, blog, apartats... prepararem un "preguntes més freqüents" amb les normes bàsiques per facilitar la dissolució d'aquesta mena de malentesos, però encara no ho tenim fet, així que si tens cap dubte, te'l resolem aquí mateix Razz

Anem al teu cas: jo de tu em plantejaria què és exactament el que vols fer: al fansub et pots formar prou, treballar en comunitat,  'posar el teu granet de sorra' en projectes que tenim començats (ara necessitaríem editor per a Eyeshield 21, per exemple); si, en canvi, la teua prioritat immediata és fer el manga que t'has proposat, el més sa per a les dues parts és que treballis pel teu compte (a més és un manga ongoing i som molt reticents amb aquesta mena de projectes). Que si és el cas, i vols treballar pel teu compte, et podem assessorar i donar quatre idees d'on penjar el material perquè la comunitat catalana el vegi, o si tens dubtes tècnics sobre edició o neteja, et podríem orientar... Al final, independentment que la gent entri o no al fansub ens interessa que el material que tradueixin els fansubs catalans tingui la major qualitat possible!
victor_v
victor_v
TCNRM - Manga
TCNRM - Manga

Nombre de missatges : 555
Puntuació : 3023
Reputació : 44
Fecha de inscripción : 04/10/2017
Edad : 35
Ubicació : Mayoruka

Tornar a dalt Ir abajo

Vull posar el meu granet de sorra Empty Re: Vull posar el meu granet de sorra

Missatge  sergipc88 Dv 22 Maig 2020, 02:16

victor_v escrigué:Hola Sergipc88! Et dono la benvinguda i l'agraïment pel teu missatge i el teu interès pel fansub!

Primer de tot, caldria fer alguns aclariments: Lluna Plena no Fansub som un grup de persones de gusts divers que funcionam en equip a l'ombra d'un mateix projecte i, així, també assumint unes normes i acords concrets. Algunes normes potser 'xoquin' amb la idea amb què arribes: els traductors i correctors han de passar una prova de correcció, els projectes els aprovam entre tots, els usuaris nous abans d'encetar projectes han d'estar un temps fent altres tasques i demostrar un mínim de compromís (després si no, la gent ens deixa amb els seus projectes a mig fer)... Ah! I s'ha de tenir més de 15 anys!

Justament ens agafes en ple moment de remodelació de fòrums, blog, apartats... prepararem un "preguntes més freqüents" amb les normes bàsiques per facilitar la dissolució d'aquesta mena de malentesos, però encara no ho tenim fet, així que si tens cap dubte, te'l resolem aquí mateix Razz

Anem al teu cas: jo de tu em plantejaria què és exactament el que vols fer: al fansub et pots formar prou, treballar en comunitat,  'posar el teu granet de sorra' en projectes que tenim començats (ara necessitaríem editor per a Eyeshield 21, per exemple); si, en canvi, la teua prioritat immediata és fer el manga que t'has proposat, el més sa per a les dues parts és que treballis pel teu compte (a més és un manga ongoing i som molt reticents amb aquesta mena de projectes). Que si és el cas, i vols treballar pel teu compte, et podem assessorar i donar quatre idees d'on penjar el material perquè la comunitat catalana el vegi, o si tens dubtes tècnics sobre edició o neteja, et podríem orientar... Al final, independentment que la gent entri o no al fansub ens interessa que el material que tradueixin els fansubs catalans tingui la major qualitat possible!

Primer de tot dir-te que gracies per la informació victor_v, respecte a lo de les normes i les proves que feu als nous, ja ho he llegit en el fil que teniu.

"Vui aportar el meu granet de sorra" bueno... era una forma de dir que, vui ser col·laborador, m'he fixat que la gran majoria de topics tenen quasi el mateix títol, i volgut fer un, una mica diferent.

tinc experiència en traduir mangas i en maquetació , també porto mes d'un any estudiant japonès, però, les traduccions que he fet han sigut de l'angles(tinc un b2).
La part que mes m'agrada, es el procés de traducció i adaptació(perque no només s'ha de traduir el que posa en japonès o angles, s'ha de fer una adaptació a la forma de parlar nostre).

sergipc88
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 5
Puntuació : 1450
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/05/2020
Edad : 36
Ubicació : Beika

Tornar a dalt Ir abajo

Vull posar el meu granet de sorra Empty Re: Vull posar el meu granet de sorra

Missatge  shira-chan Dv 22 Maig 2020, 11:50

Benvingut! Ara t'entrem i tindràs accés a la prova de correcció que m'has d'enviar a mi o a en víctor.

La proposta que fas, si finalment és un manga d'una longitud agradable, és molt bona i la podrem estudiar si arriba el moment. Com t'ha dit en víctor, però primer cal que ens coneguem tots i vegem que es pot comptar amb tu per portar un projecte a bon port alien
Ens llegim!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20218
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Vull posar el meu granet de sorra Empty Re: Vull posar el meu granet de sorra

Missatge  sergipc88 Dv 22 Maig 2020, 11:56

shira-chan escrigué:Benvingut! Ara t'entrem i tindràs accés a la prova de correcció que m'has d'enviar a mi o a en víctor.

La proposta que fas, si finalment és un manga d'una longitud agradable, és molt bona i la podrem estudiar si arriba el moment. Com t'ha dit en víctor, però primer cal que ens coneguem tots i vegem que es pot comptar amb tu per portar un projecte a bon port alien
Ens llegim!

Gracies shira-chan!!!

sergipc88
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 5
Puntuació : 1450
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/05/2020
Edad : 36
Ubicació : Beika

Tornar a dalt Ir abajo

Vull posar el meu granet de sorra Empty Re: Vull posar el meu granet de sorra

Missatge  sergipc88 Dv 22 Maig 2020, 18:41

Ja he fet la prova, ara que faig? És a dir, haig d'esperar que em digueu com ha anat la prova, o haig de parlar amb algú per unir-me a on faci falta?
Per exemple, veig que fan falta traductors a Eyeshield 21, però, no se amb qui he de parlar.

sergipc88
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 5
Puntuació : 1450
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/05/2020
Edad : 36
Ubicació : Beika

Tornar a dalt Ir abajo

Vull posar el meu granet de sorra Empty Re: Vull posar el meu granet de sorra

Missatge  victor_v Dv 22 Maig 2020, 20:16

Ens la pots enviar per missatge intern al fòrum, igual que l'has rebut, obre el missatge, prement a una barreta que posa "Post reply"!
victor_v
victor_v
TCNRM - Manga
TCNRM - Manga

Nombre de missatges : 555
Puntuació : 3023
Reputació : 44
Fecha de inscripción : 04/10/2017
Edad : 35
Ubicació : Mayoruka

Tornar a dalt Ir abajo

Vull posar el meu granet de sorra Empty Re: Vull posar el meu granet de sorra

Missatge  sergipc88 Dv 22 Maig 2020, 22:20

victor_v escrigué:Ens la pots enviar per missatge intern al fòrum, igual que l'has rebut, obre el missatge, prement a una barreta que posa "Post reply"!

La he enviada aquest migdia.

sergipc88
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 5
Puntuació : 1450
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/05/2020
Edad : 36
Ubicació : Beika

Tornar a dalt Ir abajo

Vull posar el meu granet de sorra Empty Re: Vull posar el meu granet de sorra

Missatge  victor_v Dv 22 Maig 2020, 23:40

Ai, no t'havia entès! T'hem entrat a la zona interna del fòrum, i els administradors ens mirarem la prova!
victor_v
victor_v
TCNRM - Manga
TCNRM - Manga

Nombre de missatges : 555
Puntuació : 3023
Reputació : 44
Fecha de inscripción : 04/10/2017
Edad : 35
Ubicació : Mayoruka

Tornar a dalt Ir abajo

Vull posar el meu granet de sorra Empty Re: Vull posar el meu granet de sorra

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum