Parlem de Fate/Zero.
+5
Gray Slimner
Rini
tyrex
Akuma
shira-chan
9 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Parlem de Fate/Zero.
Deixant de banda que a partir d’ara ja aniré comentant capi x capi que vagi sortint, i que en Rider és el puto amo i sols de pensar amb el seu destí ja em ve la depre...
Hi ha calendari per quan sortirà en DD el capítol 12? He vist que volta per l’emule però no hi ha manera de baixar-lo... i clar, un té el seu mono XD
Hi ha calendari per quan sortirà en DD el capítol 12? He vist que volta per l’emule però no hi ha manera de baixar-lo... i clar, un té el seu mono XD
Arashino- Nèstor
- Nombre de missatges : 124
Doncs encara s'ha de repujar el 12... Però hi havia un error en una línia pel que recomprimiré el capítol.
Tinc l'últim examen final el dimecres vinent, i ja m'hi posaré per a tenir el 12 pujat ràpidament i acabar amb el 13è, que MU ens va deixar en calçotets...
Celebro molt que t'estigui agradant la sèrie! Espero que puguis aguantar...
Tinc l'últim examen final el dimecres vinent, i ja m'hi posaré per a tenir el 12 pujat ràpidament i acabar amb el 13è, que MU ens va deixar en calçotets...
Celebro molt que t'estigui agradant la sèrie! Espero que puguis aguantar...
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Ara seriosament, després de veire el capítol 13, puc afirmar que cada vegada m’agrada més en Caster. No sols perquè representa ser l’esperit heroic d’un personatge que em fascina (tinc una breu col.lecció de documentals sobre ell XD ), sinó que a més les converses amb el seu màster són, de moment, de les millors de la sèrie, barrejant l’spleen de Paris de finals del XIX amb la visió expressionista i macabra de després de la 1a Guerra Mundial. Fascinant, realment fascinant.
I, per si fos poc,
I, per si fos poc,
- Spoiler:
- va i convoca en aquest món ni més ni menys que Cthulhu!!!!
Arashino- Nèstor
- Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4895
Reputació : 0
Ubicació : Depèn
Hola! Em vull començar a veure aquest anime, però he vist que hi ha pelis i especials... Per on he de començar?
Invitat- Invitat
Fate Zero és la preqüela de la resta, pots començar per aquí perfectament i empalmant amb la de Fate Stay Night que faran a la tardor. I amb la peli d'Unlimited, que és una història alternativa a Stay Night. (Com que són animes d'una Novel·la Visual, és la segona ruta.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Marcmpujol escrigué:D'acord, moltes gràcies. ^^
Tan de bo t'hagi agradat!
tyrex- Ex-fansuber
Puntuació : 9376
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Encara no l'he vista XD Perdó... És que també he estat fora i no m'ha donat temps de descarregar-me-la... I aquests dies m'he estat mirant Saint Seiya: The Lost Canvas en català que ja tenia descarregada... (Per cert, m'encanta!) En quan me l'acabi me la miraré i ja comentaré! ^^ Per cert, heu vist això: http://myanimelist.net/anime/22297/Fate/stay_night_(2014) ?
Invitat- Invitat
Oi tant! I m'agradaria fer-ne projecte... Però no puc, tindré un curs molt ocupat :S
Tenim una peli que segueix la mateixa via, com la Shira-chan ja ha dit. Aquesta temporada suposo que allargarà tot al que la peli no queda explicat
Tenim una peli que segueix la mateixa via, com la Shira-chan ja ha dit. Aquesta temporada suposo que allargarà tot al que la peli no queda explicat
tyrex- Ex-fansuber
Puntuació : 9376
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Marcmpujol escrigué:Encara no l'he vista XD Perdó... És que també he estat fora i no m'ha donat temps de descarregar-me-la... I aquests dies m'he estat mirant Saint Seiya: The Lost Canvas en català que ja tenia descarregada... (Per cert, m'encanta!) En quan me l'acabi me la miraré i ja comentaré! ^^ Per cert, heu vist això: http://myanimelist.net/anime/22297/Fate/stay_night_(2014) ?
Tu ets dels meus!! TOT <3
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7409
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Fua! Doncs m'encanta!! No l'he acabat de veure perquè se m'ha espatllat l'ordinador... (ara avisaré a inactivitat...)¨, però em queden pocs i me'ls veuré en 2 segons!! ^^
Invitat- Invitat
Pàgina 2 de 2 • 1, 2