Parlem sobre Nisekoi
+10
Rini
lostbrain
Gray Slimner
Natsu_Dragneel
itrebla
shira-chan
Luffy
Gruay
barretdepalla
surreak
14 participantes
Pàgina 3 de 4
Pàgina 3 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Parlem sobre Nisekoi
Gruay, m'espantes per moments. Prou xD
NO al fanservice!
No trobo que a Nisekoi nhi hagi massa, però...
NO al fanservice!
No trobo que a Nisekoi nhi hagi massa, però...
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Doncs rini,si t'estranya que a en Gruay li agradi el fanservice de fairy tail,t'hauria d'espantar mes que m'agradi a mi xD
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Rini escrigué:Gruay, m'espantes per moments. Prou xD
Tens motius, germaneta meva...
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9376
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Luffy escrigué:que es n fanservise o com es digui xD
doncs és quan en una serie,per atraure audiencia i fiquen noies amb banyador,que excitin als espectadors,pero hi han autors que hi fiquen algunes noies amb una bona delanttera i ja esta xD
barretdepalla- Dupont
Puntuació : 6094
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Que us queixeu del fanservice de Fairy Tail ho puc entendre, però que us exclameu del fanservice de Niseoki... però si no n'hi ha!
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6478
Reputació : 14
És que tu no pares de sorprendre'm, Barret... Llegeixes segons què que per edat... No em sembla adequat.
Tots els nois del fansub sou innocents i purs, zizi.
Mira qui surt, ara! xD Millor de tu no en parlem, jaja. No vull traumar-me més...Tens motius, germaneta meva...
Tots els nois del fansub sou innocents i purs, zizi.
Rini- Ex-fansuber
Puntuació : 6975
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Rini escrigué:És que tu no pares de sorprendre'm, Barret... Llegeixes segons què que per edat... No em sembla adequat.
Quins?
barretdepalla- Dupont
Puntuació : 6094
Reputació : 1
A mi a Nisekoi no em sembla que hi hagi ni ecchi ni fanservice, sou massa exagerats... si llegíssiu Battle club, Change 123, Ikkitōsen... veureu que és fanservice (tot i que alguns ja ho sabreu..). I són shonens de lluita, eh! xD
Bé, a mi Nisekoi m'està agradant molt i tinc ganes de veure que farà l'Onodera ara que ja sap que en Raku i la Chitoge no estan junts!
Bé, a mi Nisekoi m'està agradant molt i tinc ganes de veure que farà l'Onodera ara que ja sap que en Raku i la Chitoge no estan junts!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7865
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
A veure,
Potser que deixem ja de fer offtopic, no?
Deixeu estar el tema del fanservice en general, si voleu feu un post per parlar-ne, aquí només es parla de Nisekoi i pareu ja de discutir la meva relació amb el fanservice/ecchi, si voleu feu un post que sigui Parlem d'en Gruay xD Concedeixo entrevistes.
Dono per tancat l'offtopic!
Potser que deixem ja de fer offtopic, no?
Deixeu estar el tema del fanservice en general, si voleu feu un post per parlar-ne, aquí només es parla de Nisekoi i pareu ja de discutir la meva relació amb el fanservice/ecchi, si voleu feu un post que sigui Parlem d'en Gruay xD Concedeixo entrevistes.
Dono per tancat l'offtopic!
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9669
HOME!!!!! Que ja sabeu que amb el gruay no li agrada gens l'offtopic, continuem amb nisekoi, hi ha una cosa que encara no entenc, perquè li diuen ruri de cop amb aquella de les ulleres, i com és que a l'onodera li diuen per un altre nom?
Es perque onoreda es el seu cognom en realitat es diu Kosaki Onoreda i la Ruri es diu Ruri Minamoto (em sembla) alla al Japo entre amics es diuen pel nom de pila sense els onorifics (-san,-kun,-chan etc...) pero entre els que no hi ha una relacio d'amistat per exemple entre coneguts o els que no coneixen sempre es diu per el cognom i am el onorific darrera.
Mortimer- Castafiore
- Nombre de missatges : 234
Puntuació : 5087
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès
Es perque onoreda es el seu cognom en realitat es diu Kosaki Onoreda i la Ruri es diu Ruri Minamoto (em sembla) alla al Japo entre amics es diuen pel nom de pila sense els onorifics (-san,-kun,-chan etc...) pero entre els que no hi ha una relacio d'amistat per exemple entre coneguts o els que no coneixen sempre es diu per el cognom i am el onorific darrera.
Doncs no et pensis, diria que inclús si els anomenen pel nom de "pila" li solen posar l'honorífic.
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6478
Reputació : 14
Si diria que si pero lo del nom de pila si que ho fan que nomes so diuen entre la familia i els amics mes propers i lo dels onorifics nouse avegades el diuen altres no suposu que depen de la relacio que tinguin amb l'altra personaDaichi escrigué:Es perque onoreda es el seu cognom en realitat es diu Kosaki Onoreda i la Ruri es diu Ruri Minamoto (em sembla) alla al Japo entre amics es diuen pel nom de pila sense els onorifics (-san,-kun,-chan etc...) pero entre els que no hi ha una relacio d'amistat per exemple entre coneguts o els que no coneixen sempre es diu per el cognom i am el onorific darrera.
Doncs no et pensis, diria que inclús si els anomenen pel nom de "pila" li solen posar l'honorífic.
Mortimer- Castafiore
Això dels honorífics no ho acabo d'entendre, jo tampoc xD Em sembla que fan una mica el que els rota, i a cadascú li diuen com volen xD
Confirmo el que ha dit en Mortimer, l'una es diu Kosaki Onodera i l'altra Ruri Miyamoto. La Ruri no fa servir honorífics amb les amigues (amb en Raku i en Shuu sí, els diu -kun), però la Kosaki i la Chitoge fan servir el -chan.
Perdoneu el lio, però és norma de la casa no posar honorífics a les traduccions (cosa que em sembla bé) xD
Confirmo el que ha dit en Mortimer, l'una es diu Kosaki Onodera i l'altra Ruri Miyamoto. La Ruri no fa servir honorífics amb les amigues (amb en Raku i en Shuu sí, els diu -kun), però la Kosaki i la Chitoge fan servir el -chan.
Perdoneu el lio, però és norma de la casa no posar honorífics a les traduccions (cosa que em sembla bé) xD
A mi tambe em sembla be que no poseu onorifics perque realment hi ha vegades que tan -chan, -kun, -san + els noms japonesos que n'hi ha cada un que tela. No Joan o Maria, no Ruiji o Kosaki. Vaja que tambe deixals anar que de fet son noms la mar de macos pero complicats de la hostia
Mortimer- Castafiore
Dacord, la ruri és la miyamoto i la kosaki l'onodera: només volia saber aixó no cal que us lieu més xD
Suposo que trencaria una mica la màgia de la relació entre l'Ichijou i l'Onodera, però seria un moviment realment original que en Koshi deixés el lector amb un pam de nas, fent que la promesa de la qual parlen tots dos sigui diferent. És a dir, que l'Ichijou fes aquella promesa amb una altra nena, i l'Onodera amb un altre nen. I que ara es trobin i es pensin que són ells, però resulti que no.
Ah, i després, és clar, han d'aparèixer els reals, i ja tenim sèrie per dies.
Ah, i després, és clar, han d'aparèixer els reals, i ja tenim sèrie per dies.
I després de llegir-me el 13 amb la gran edició d'en Gray penso... quin tros de cliffhanger... El senyor Komi s'està lluint fent-nos patir, eh?
Uaaaala!
Del cap. 13:
Del cap. 13:
- Spoiler:
- Jo vull que sigui la Chitoge, per l'amor de Déu, l'Onodera és una fleuma! Avall amb ella! xD
Rini- Ex-fansuber
Almenys l'Onodera no reparteix mastegots, Rini xD
- Spoiler:
- A mi m'estranya una mica que la Chitoge hagi trigat tant a dir això. Que se n'havia oblidat?
En fi, sigui com sigui, aquí falta un manso xD Hi ha dues noies que van fer una promesa amb un xicot, però només tenim un noi... Aviam si apareix aviat i embolica una mica més la troca xD
Nois, els fils de parlar de les sèries ja estan fets perquè es pugui parlar de la sèrie en concret, i per tant, que hi hagi spoilers. Si a dins del post de nisekoi on l'únic que fem és parlar de nisekoi, ho hem de posar en spoilers...
Doncs jo el que trobo estrany és que doni la casualitat que dues noies de la mateixa edat i que acaben al mateix institut fessin la mateixa promesa de petites a un noi en POLONÈS. Espero que en Komi tingui una bona explicació per tot això.
Doncs jo el que trobo estrany és que doni la casualitat que dues noies de la mateixa edat i que acaben al mateix institut fessin la mateixa promesa de petites a un noi en POLONÈS. Espero que en Komi tingui una bona explicació per tot això.
No estava segura de si estaven permesos o no els spoilers, gràcies per l'aclariment xD
Explicació per tant batibull?
El pare del Komi va tenir una aventura amb una polaca, i el Komi els va sentir... I clar, després va voler posar en pràctica el que havia sentit, tot dient-ho a les dues noies.
Potser té a mitja ciutat amb candaus xD
Ara de debò, realment s'està embolicant molt la troca, però és que com és que uns nens recorden una promesa tan trascendental? Coi...
Però renoi, té més caràcter, l'Onodera és tot submisa i bona nena! Te n'acabaries cansant, Gray, millor algú que et dongui marxa, en comptes de preguntar-te tota l'estona si et sembla bé que t'acompanyi a comprar un refresc!Almenys l'Onodera no reparteix mastegots, Rini xD
Explicació per tant batibull?
El pare del Komi va tenir una aventura amb una polaca, i el Komi els va sentir... I clar, després va voler posar en pràctica el que havia sentit, tot dient-ho a les dues noies.
Potser té a mitja ciutat amb candaus xD
Ara de debò, realment s'està embolicant molt la troca, però és que com és que uns nens recorden una promesa tan trascendental? Coi...
Rini- Ex-fansuber
Del capítol 15, em quedo amb aquestes vinyetes/cares! jaja
M'encanta aquest capítol i la seva expressivitat xDD
- Spoiler:
M'encanta aquest capítol i la seva expressivitat xDD
Rini- Ex-fansuber
- Spoiler:
- Sóc l'únic que no s'esperava gens això de l'últim capítol? A mi em va sorprendre força, la veritat.
És cert que van donant pistes, però com que la primera pàgina que vaig obrir va ser aquella on surt la Tsugumi asseguda i amb la camisa oberta, em va agafar desprevingut xD
Bé, no tinc massa cosa a dir, només que això comença a semblar un harem xD
Quina promesa es devien fer, ella i la Chitoge?
Tens raó, a mi també m'ha sorprès. M'esperava una batalla de parelles creuades i que s'havien fet promeses, i ara ha sortit amb això. No està mal, és un bon gir. Ara del que tinc ganes és d'explicacions!
Pàgina 3 de 4 • 1, 2, 3, 4