Parlem sobre Nisekoi
+10
Rini
lostbrain
Gray Slimner
Natsu_Dragneel
itrebla
shira-chan
Luffy
Gruay
barretdepalla
surreak
14 participantes
Pàgina 4 de 4
Pàgina 4 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Parlem sobre Nisekoi
- Spoiler:
- Sóc l'únic que no s'esperava gens això de l'últim capítol? A mi em va sorprendre força, la veritat.
És cert que van donant pistes, però com que la primera pàgina que vaig obrir va ser aquella on surt la Tsugumi asseguda i amb la camisa oberta, em va agafar desprevingut xD
Bé, no tinc massa cosa a dir, només que això comença a semblar un harem xD
Quina promesa es devien fer, ella i la Chitoge?
Tens raó, a mi també m'ha sorprès. M'esperava una batalla de parelles creuades i que s'havien fet promeses, i ara ha sortit amb això. No està mal, és un bon gir. Ara del que tinc ganes és d'explicacions!
Aquí hi ha Shojo ai... aquesta la Tsugumi n'està de la Chitoge.
A mi personalment no m'ha agradat gota. Aviat a en Raku li poses ulleres i es torna el prota de Love Hina... ple de promeses amb noies del passat, noies variades i ell anar veient tetes com qui no vol la cosa...
Espero una bona explicació i una mica més contribució masculina...
(Això no treu que trobi la sèrie molt bona, eh! )
A mi personalment no m'ha agradat gota. Aviat a en Raku li poses ulleres i es torna el prota de Love Hina... ple de promeses amb noies del passat, noies variades i ell anar veient tetes com qui no vol la cosa...
Espero una bona explicació i una mica més contribució masculina...
(Això no treu que trobi la sèrie molt bona, eh! )
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Com ho veieu, nois? Després de llegir el 21, vaig pensar "Ja està, li queden 2 capítols", però veure que tots dos passen olímpicament del que han vist i l'excursió continua com si no hagués passat res em fa pensar que encara li queda corda per estona... No ho sé, suposo que aviat apareixerà el nen de l'Onodera per donar una mica de joc, o hi tornarà a haver un altre gir i es desfarà l'aparent RakuxChitoge...
Continuo sense entendre per què en Komi no ho mata aquí, ja xD
Continuo sense entendre per què en Komi no ho mata aquí, ja xD
Doncs perquè també s'ha apuntat a la moda d'estirar el xiclet, omplir pàgines de fanservice i a viure que són dos dies. Suposo que les editorials hi tenen molt a veure, però em sap greu que un autor que havia demostrat tenir criteri, bones idees, capacitat per fer històries maques i bon dibuix s'estigui apuntant (o es vegi obligat a apuntar-se, que tots sabem que primer són els calés) al carro de la mediocritat.
En part l'entenc. Llegint Double Arts em va donar la sensació que aquella era "l'obra de la seva vida". Que portava molt de temps pensant-hi i la tenia ben desenvolupada dins el seu caparró. Que el seu somni hagués estat triomfar com a mangaka amb aquella sèrie. Que te la cancel·lin als 23 capítols t'ha de deixar tocat per força.
Jo, si fos ell, ara estaria satisfet amb mi mateix per haver sabut aplicar la fòrmula de l'èxit amb Nisekoi, però indignat amb el gran públic per valorar més el meu manga actual que l'anterior, infinitament més ric en tots els aspectes.
Jo, si fos ell, ara estaria satisfet amb mi mateix per haver sabut aplicar la fòrmula de l'èxit amb Nisekoi, però indignat amb el gran públic per valorar més el meu manga actual que l'anterior, infinitament més ric en tots els aspectes.
Completament d'acord. Double Arts feia pinta d'estar molt ben tramada i que la feia amb molta il·lusió. Jo també entenc que si et tallen les ales et rebotis i ho engeguis tot a rodar.
Això demostra que el públic és sobirà i gilipolles.
Això demostra que el públic és sobirà i gilipolles.
Bé, potser ha anat al revés, eh... perquè que la primera aposta sigui "el manga de la teva vida" i no un que vagi bé, et faci famós i després fer el que et vingui de gust em sembla una mica precipitat... Vaja, crec que Double Arts és molt més Jump que Nisekoi, voleu dir que no el va fer seguint criteris jump, també? (no dic que Nisekoi no els tingui, eh, però fijo que no li desagrada dibuixar monades en pilotes). I així com l'escena del vestuari amb l'Onodera amb sostens o els plans dels banyadors em van semblar fanservise que no aportava res a la història, el del capítol 22 el trobo divertit, picant i portarà cua.
És com a Yamada, hi ha fansevice gratuït però és que en Yamada és un pervertit, hehehe. (en secret espero que no es passin més, amb el fanservice...).
I bé, parlem del fanservice per a nois, però als Shojos hi ha una de fanservise per noies que no vegis... Land és un bon exemple (l'Aro descamisat, l'Aro suat, l'Aro camiseta-mojada, l'Aro directament sense samarreta... brrr!) i no per això deixa de ser un manga tendre i d'amor.
És com a Yamada, hi ha fansevice gratuït però és que en Yamada és un pervertit, hehehe. (en secret espero que no es passin més, amb el fanservice...).
I bé, parlem del fanservice per a nois, però als Shojos hi ha una de fanservise per noies que no vegis... Land és un bon exemple (l'Aro descamisat, l'Aro suat, l'Aro camiseta-mojada, l'Aro directament sense samarreta... brrr!) i no per això deixa de ser un manga tendre i d'amor.
Ja saps què en penso, del fanservice...
Una obra s'ha de vendre per la seva qualitat argumental, i en el cas del manga, també per la qualitat del dibuix. M'acostumo a queixar del fanservice eròtic per tios perquè és el més corrent, però em molesta tot per igual. També hi ha fanservice violent, que encara és pitjor.
El que trobo és que el fanservice desvirtua l'obra. Land pot ser un shojo tendre i d'amor, però m'agradarà més si no hi ha fanservice que si n'hi ha. El motiu és ben senzill, i és el mateix pel qual m'agradarà molt més una cançó no comercial que no pas una comercial. La intenció que hi ha en la creació d'aquella peça artística té una voluntat molt diferent si és comercial o si no ho és. Per tant, fer melodies fàcils i enganxoses amb lletres de merda per tal de vendre, és el mateix que omplir pàgines d'hòsties gratuïtes i pit i cuixa, o pectorals mullats, m'és igual. Per mi és un punt molt negatiu.
I malgrat tot, ja sabeu que m'empasso tones de fanservice. Només pel fet que la meva sèrie preferida sigui One Piece, ja pillo. I a One Piece, segurament l'hi disculpo el fanservice perquè la història està tan ben treballada que prefereixo passar-lo per alt. Però us asseguro que defensaria One Piece amb molta meś convicció si no en tingués.
I a banda d'això, potser és que últimament he estat veient sèries que m'han deixat flipant. Aquella sèrie que ha llicenciat no sé qui, Ivrea em sembla, que és un shonen d'un tio que fa power ups si pot mamar pits, em sembla delirant. To Love-Ru Darkness és espectacular. Es continua classificant com a shonen? Es publica a la shonen jump? És que també m'empipa que es vulguin fer passar coses per altres coses que no són. Si ets autor i vols fer hentai, a mi em sembla perfecte, és un gènere com un altre. Però almenys tingues els collons de dir que fas hentai, i no que fas shonen amb ecchi picantó. Llegiu-vos una mica to love-ru darkness, i imagineu-vos l'autor dibuixant els capítols.
Una obra s'ha de vendre per la seva qualitat argumental, i en el cas del manga, també per la qualitat del dibuix. M'acostumo a queixar del fanservice eròtic per tios perquè és el més corrent, però em molesta tot per igual. També hi ha fanservice violent, que encara és pitjor.
El que trobo és que el fanservice desvirtua l'obra. Land pot ser un shojo tendre i d'amor, però m'agradarà més si no hi ha fanservice que si n'hi ha. El motiu és ben senzill, i és el mateix pel qual m'agradarà molt més una cançó no comercial que no pas una comercial. La intenció que hi ha en la creació d'aquella peça artística té una voluntat molt diferent si és comercial o si no ho és. Per tant, fer melodies fàcils i enganxoses amb lletres de merda per tal de vendre, és el mateix que omplir pàgines d'hòsties gratuïtes i pit i cuixa, o pectorals mullats, m'és igual. Per mi és un punt molt negatiu.
I malgrat tot, ja sabeu que m'empasso tones de fanservice. Només pel fet que la meva sèrie preferida sigui One Piece, ja pillo. I a One Piece, segurament l'hi disculpo el fanservice perquè la història està tan ben treballada que prefereixo passar-lo per alt. Però us asseguro que defensaria One Piece amb molta meś convicció si no en tingués.
I a banda d'això, potser és que últimament he estat veient sèries que m'han deixat flipant. Aquella sèrie que ha llicenciat no sé qui, Ivrea em sembla, que és un shonen d'un tio que fa power ups si pot mamar pits, em sembla delirant. To Love-Ru Darkness és espectacular. Es continua classificant com a shonen? Es publica a la shonen jump? És que també m'empipa que es vulguin fer passar coses per altres coses que no són. Si ets autor i vols fer hentai, a mi em sembla perfecte, és un gènere com un altre. Però almenys tingues els collons de dir que fas hentai, i no que fas shonen amb ecchi picantó. Llegiu-vos una mica to love-ru darkness, i imagineu-vos l'autor dibuixant els capítols.
No estic defensant el fanservice. A Fairy Tail, per exemple, és descarat, a One Piece també. I a Land, segons com també, però no va moll pq sí, l'Aro. He dit molt clar que el fanservice que tenia Nisekoi ensenyant perquè sí el vestuari o enfocant banyadors no em va agradar i era fanservice total. El que no podem negar és que la sexualitat és una part de la nostra vida que ens agrada. Molt millor que la violència, per exemple. Així que si algun argument en algun moment la toca a mi no em sembla que estiguin venent l'ànima al dimoni. Agrada a qui crea l'obra i a qui la llegeix. Que és poc original? Potser sí... Però no veig que sigui tan criminal.
Una altra cosa són les sèries que giren entorn a això. Però aquestes ja són ecchi, picant o no. Si no hi ha actes sexuals al mig, no és hentai. I la jump també fa coses d'ecchi, no? Si no agrada, no es llegeixen i ja està, no? Tampoc es pot dir que sigui un gènere de masses, crec... això serà que tant i tant no deu vendre...
Una altra cosa són les sèries que giren entorn a això. Però aquestes ja són ecchi, picant o no. Si no hi ha actes sexuals al mig, no és hentai. I la jump també fa coses d'ecchi, no? Si no agrada, no es llegeixen i ja està, no? Tampoc es pot dir que sigui un gènere de masses, crec... això serà que tant i tant no deu vendre...
Què és aquesta mena de cosa creuada que porta en Raku al cap? Ja l'hi havia vist d'altres vegades, però no m'hi feia cap nosa. Però en aquesta imatge, trobo que semblen clips de noia i li donen un aspecte efeminat.
Bon dia Surri!! Hahaha! Els porta des del One Shot
Curiosament en Raku i la Shiraishi de Yamada porten els mateixos clips!! Hahaha!! Els japos són així, els nois i tot es posen clipets
Ja sabeu què us toca!!
També és veritat que a vegades netejant me'ls carrego... tot i que si els he de netejar és que tot sovint hi té lletres al damunt, potser per això no t'hi havies fixat abans.
Curiosament en Raku i la Shiraishi de Yamada porten els mateixos clips!! Hahaha!! Els japos són així, els nois i tot es posen clipets
Ja sabeu què us toca!!
També és veritat que a vegades netejant me'ls carrego... tot i que si els he de netejar és que tot sovint hi té lletres al damunt, potser per això no t'hi havies fixat abans.
Al dia
Bobopatch- Nèstor
- Nombre de missatges : 45
Puntuació : 4263
Reputació : 1
Ubicació : Cocen
Doncs em sap greu, però segurament hauràs de seguir-la d'una altra banda, perquè l'hem hagut de cancel·lar :S
No passa res, m'ho imaginava un poc, però ja que tenieu uns quants capis més dels que havia llegit, els he llegit ^^
Bobopatch- Nèstor
- Nombre de missatges : 45
Puntuació : 4263
Reputació : 1
Ubicació : Cocen
Pàgina 4 de 4 • 1, 2, 3, 4