Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes

+8
Nina-chan
surreak
Bobopatch
Totti
Natsu_Dragneel
Kvothe
Min3
shira-chan
12 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes Empty Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes

Missatge  shira-chan Dc 22 Ago 2012, 22:58

Per parlar de la sèrie.

Què us està semblant, gent? Hehehe.

Obro el post per posar aquesta imatge que m'ha fet gràcia. En realitat és una crítica, però fa gràcia igual.

Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes BPpUa
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes Empty Re: Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes

Missatge  Min3 Dc 22 Ago 2012, 23:40

Per a mi, que no llegeixo manga habitualment, m'esta atraient, me l'haure de llegir si no em bull auto-spoilejar quan faci les neteges...
La veritat, pe'l que he vist esta força bé...
Ostres mai hages pensat que un manga seria tan bo, es increïble... El que no entenc es perque es diu així? En Yamada i les set bruixes,
potser es el que poso en spoiler?
Spoiler:
Min3
Min3
N - Neteja
N - Neteja

Nombre de missatges : 948
Puntuació : 5183
Reputació : 31
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes Empty Re: Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes

Missatge  Min3 Dj 23 Ago 2012, 20:42

Cada vegada es més interessant, al final em desesperaré!!!
Min3
Min3
N - Neteja
N - Neteja

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dj 23 Ago 2012, 21:43

Així què? Bona l'experiència de llegir manga? ^.^

A mi la Nene no m'acaba de caure gaire bé... i el seu poder encara menys... ara, quan el té en Yamada mola! Hahahaha! Ha donat joc tan amb la Shiraishi com amb l'Itou i en Miyamura (aquest parell estan torrats! M'encanten!)

Us heu fixat que la Shiraishi només ha fet petons a en Yamada? Per això no ho havien descobert abans! Que fort, si no dos tan estreta i es deixés fer petons per en Miyamura ja ho tindríem. Però és normal que s'hi negui, en Miyamura, li dones la mà i t'agafa el braç.

A més, trobo que és un manga genial tan per nois com per noies.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Min3 Dj 23 Ago 2012, 21:51

shira-chan escrigué:Així què? Bona l'experiència de llegir manga? ^.^

A mi la Nene no m'acaba de caure gaire bé... i el seu poder encara menys... ara, quan el té en Yamada mola! Hahahaha! Ha donat joc tan amb la Shiraishi com amb l'Itou i en Miyamura (aquest parell estan torrats! M'encanten!)

Us heu fixat que la Shiraishi només ha fet petons a en Yamada? Per això no ho havien descobert abans! Que fort, si no dos tan estreta i es deixés fer petons per en Miyamura ja ho tindríem. Però és normal que s'hi negui, en Miyamura, li dones la mà i t'agafa el braç.

A més, trobo que és un manga genial tan per nois com per noies.
I tant, crec que m'enganxaré a llegir...
Estic molt intrigat per llegir fins al capítol 26!!!
Això pot ser un total spoiler al tanto al obrir-lo...
Spoiler:
Estic impacient Súper salt Tortuga feliç Plàtan dansaire
Min3
Min3
N - Neteja
N - Neteja

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Kvothe Dj 23 Ago 2012, 23:13

Jo també hi estic enganxat!! La vaig descobrir fa poc i em vaig llegir tots els capítols en un no res...

En els últims capítols s'està posant interessant, tinc ganes de saber quins nous poders apareixeran i quin paper tindran Rolling Eyes
Kvothe
Kvothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 74
Puntuació : 4581
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Natsu_Dragneel Dv 24 Ago 2012, 13:22

Està molt interessant, al principi això del nou poder no m'agradava, però ara m'encanta! Espero més capítols amb impaciencia per veure el que la Yoshikawa en prepara Very Happy Very Happy Very Happy
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5488
Reputació : 1
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Totti Dl 03 Set 2012, 15:39

Per fi he agafat el vostre ritme ^^
Ha estat llegir un i no poder parar, m'ha encantat. Té lo suficient per convertir-se d'aquí poc en un bon manga. Em sembla que serà més un manga curtet, però intens i molt interessant que a mí son els que més m'agraden.

Bé, tenc varies coses a comentar que no sé exactament que en penseu.

La primera es el poder de la nova alumne de repas. A mí em dona la impressió que encaixaria en el perfil del poder de poder llegir la ment. En totes les classes de repas anteriors, no s'havia fixat amb en Yamada, però de sobte just quan veu que en "Yamada" es capaç de fer els exercicis sense cap problema, decideix fer-li un petó.
Després ella diu que aprovaran tots dos junts. Jo crec que el seu objectiu era llegir la ment a en Yamada per poder saber fer els problemes i quan li deu que quan acabi l'examen no es sorprengui, jo crec ho diu perque no li pareixi raro que ella també aprovi l'exàmen.
De totes formes, el poder aquest de la ment trob que pot funcionar d'una de les dues formes:
1. Llegir la ment una vegada ha fet el petó.
2. Al que fa el petó es capaç de llegir-li la ment a distància i en tot moment. Això ho dic perque el poder de llegir la ment, no et diu com resoldre problemes de matemàtique, però en canvi si fossis capaç de llegir la ment a distància sí que podria saber les solucions.

Bé, una altra cosa que volia comentar es que no sé com interpretau el títol del manga: En Yamada i les 7 bruixes.
Pel títol pareix que hi haurà 8 poders, és a dir, en Yamada i 7 més. Però, el que no sé es si el poder den Yamada contarà dins aquesta llista. Pot esser que els poders no tenguin perque estar en noies o també podria esser que hi hagués altres poders més exclusius de nois (Ja em menjo massa el cap amb el títol xD).

I finalment, crec que sé quina persona té un poder: la presidenta de tir amb arc. Aquesta entra en el perfil de bruixa ja que seria una noia, a en Yamada li va costar moltíssim fer-li un petó i justament quan li va oferir un petó en Yamada es va negar. Només per això, penso que aquesta noia pot esser aguarda un dels 7 poders.

I bé, no m'allargaré més, anava a comentar alguns possibles poders, però pot esser m'espero per tenir la sorpresa dels nous poders.

Vaig bé!

Totti
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 46
Puntuació : 4708
Ubicació : Shin Sekai

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dl 03 Set 2012, 18:40

Sí, jo també penso que serà la de la ment. Tot i que si fa que sigui un altre també molaria. Ara bé, segurament només pots llegir la ment de l'última persona a qui hagis fet un petó, no? També sembla que hagi de "connectar" el cervell per llegir-la, ja que li costa adonar-se que no va bé el poder.

Els propers poders no intento imaginar-me'n... aviam si em sorprenen més.

Sobre el títol... jo em vaig basar amb la primera imatge de la sèrie on hi havia nois que semblaven "mags", per això es deia "En Yamada i els 7 bruixots" però es veu que al títol de debò hi diu "bruixes" en femení, així que serà en Yamada, el comodí, i 7 noies bruixes. Cosa que em sap prou greu ja que molt probablement acabarem amb un harem... Sort en tinc d'en Miyamura I love you De tota manera a la dona li agrada dibuixar homes, ja veiem que tampoc en falten (com l'Ushio, etc). Aviam què! El que dubto és que apareguin més nois amb poders... tot i que molaria força.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Totti Dl 03 Set 2012, 19:07

Sí a mí em sembla el mateix, lo més probable es que seria com bé dius una conexió entre cervells i el deu conectar amb el darrer al que se'l hi ha fet un petó. La cara de la noia de repas es tot un poema, pareix que no sap ben bé que està escrivint xD.

Amb el títol la part bona per nosaltres es que ens ha asegurat amb el títol 7 bruixes i la part bona pel public femení es que es tracta d'una autora i tirarà també per les seves preferències. Per ara, cada vegada que ha aparegut una bruixa, ha aparegut un personatge masculí que l'acompanya. Seria una mica per fer fanservice al public, però de bona manera ja que ni es nota. I bé, esperem que cada personatge nou dugui una personalitat característica.

Tinc ganes sobretot de saber que més es feia a l'antic club de fans d'estudis sobrenaturals ja que estaria mot bé que mirassin els mites aquells xD (encara que tenen més pinta de fets puntuals per omplir la llibreta).

Per cert, que jo soc una mica travat amb això, aquest manga a quína revista es publica i cada quan? Es que he estat cercant, però com que es de no fa gaire no trobo més que l'autora.

Vagi bé Smile

Totti
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dl 03 Set 2012, 20:06

És de la Weekly Shonen Magazine, on també es publicava Yankee-kun to Megane-chan i on es publica Fairy Tail, Code: Breaker i tota aquesta pila de mangues:
http://en.wikipedia.org/wiki/Weekly_Sh%C5%8Dnen_Magazine
(he posat la pàgina anglesa pq la catalana no està actualitzada)
Veuràs que surt cap a sota ^.^
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Totti Dl 03 Set 2012, 21:03

Gràcies Shira! Es que pràcticament que només coneixia com a revista la Jump xD. Fins i tot, pensava que Fairy Tail hi perteneixia.

Crec que el pròxim tiraré cap a Yankee-kun to Megane-chan ^^

Totti
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Bobopatch Dl 17 Jun 2013, 17:21

Este manga m'ha enganxat moltíssim!!! M'he posat al dia amb la vostra versió començant-lo ahir per la nit en "latino" i no hi ha color... Menys mal que vos vaig trobar per submanga XDDDDD
Felicitacions a tot el team pel seu gran treball, i espere seguir disfrutant d'aquesta serie i d'altres que tingueu per ací ^^
Utilitze este missatge per a presentar-me també en societat (?)

PD: No sé si este tema seguix actiu, així que perdoneu si no ho està... Very Happy
Bobopatch
Bobopatch
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 45
Puntuació : 4263
Ubicació : Cocen

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak Dl 17 Jun 2013, 18:25

Benvingut, doncs! M'alegro que t'agradi la nostra feina!

Ara a mirar One Piece! Devil (ens falta una emoticona que sigui algú escombrant cap a casa... Àngel)
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16860
Reputació : 89
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Bobopatch Dl 17 Jun 2013, 19:11

Gracies per la benvinguda ^^
Jo per mi estaria encantat de posar-me a mirar/llegir OP, però amb els exàmens de juliol a la porta és imposible T_T
Bobopatch
Bobopatch
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dl 17 Jun 2013, 23:35

Moltes gràcies pel post!! Em fa molta il·lusió que comentis! No està mort ni molt menys, està innactiu :S

Intentem portar un ritme tan enganxat a l'anglès (que és d'on traduïm) com ens és possible tot i que a vegades ens endarrerim. De totes maneres, intentem que no sigui mai un endarreriment de més d'una setmana. Així que si t'esperes a les nostres versions ens faràs molt contents!

Comentaris com el teu ens donen energies, oh, i tant! Gràcies per seguir-nos!Consolació

I quan acabis exàmens, ja pots mirar-te Yankee-kun to Megane-chan! És de la mateixa autora, força diferent pel que fa al tema, però també hi ha escola, un yankee i situacions còmiques ^^

I per descomptat, també toca llegir One Piece i totala resta!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dt 18 Jun 2013, 00:09

Per ceeeert, nois i noies!! Que hi haurà Dorama de Yamada to Nananin no Majou!! 

http://mahouxscans.wordpress.com/2013/06/16/yamadas-got-a-tv-series/

http://www.fujitv.co.jp/yamadamajo/index.html

Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes Y7_drama

El tio no m'agrada gens... T_T no el trobo gens maco i tot i que està considerat molt bon actor jo l'he vist fent papers on no m'ha agradat gens (Ouran Host Club un d'ells), espero que en Miyamura estigui millor... La Shiraishi sí que m'agrada molt i tinc ganes de veure-la fer el paper de Yamada ^.^

Algú el seguirà? S'estrenarà el 10 d'agost! (n
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Bobopatch Dt 18 Jun 2013, 00:52

Per descomptat que m'esperaré a la vostra versió, es la millor de totes les que he vist ^^
Sé molt bé el que costa que la gent comente en la part manga de un fansub i segur que si és en català la cosa serà encara més difícil... :S
Si et dic la veritat, ja tinc el primer volum del yankee descarregat i obert per a quan faça el descans dels estudis XDDDDDDDDDD

PD: Un dorama?! Pensaba que era un anime... Sad
Bobopatch
Bobopatch
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Bobopatch Dt 18 Jun 2013, 19:17

Una cosa que porte pensant des que em vaig començar Yankee-kun to Megane-chan, es cosa meua o el manga de Yamada-kun i les 7 bruixes va molt ràpid? Perque anem pel seté volum i ja va a per la setena bruixa, no? Tantes ganes te d'acabar? XDDDDD
Bobopatch
Bobopatch
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dt 18 Jun 2013, 21:10

Sí! Està anant molt ràpid! Això és que l'objectiu del manga no deu ser trobar les 7 bruixes! Vés a saber què passarà després... hehehe.

Seria divertit que, com diu en Tamaki, hi hagués el bruixot del copia, del retalla i de l'enganxa, hahaha, com a mínim. Si per mi fos, m'agradarien més nois amb poders, perquè en Yamada ok, però en Tamaki fa angunieta...

A més, fa poc que va sortir l'institut Seiyu (on anava en Miyamura abans del Suzaku), sent punts cardinals a l'estil Fushigi Yugi (amb les seves 7 constel·lacions) no m'estranyaria que també hi hagués bruixes... qui sap, qui sap... Vosaltres què en penseu?
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Bobopatch Dt 18 Jun 2013, 21:19

Jo estic a favor de més bruixes, sempre que siguen tan sexis com les d'ara o si pot ser més XDDDDDDD *Resa per a que la professora vella no siga una bruixa*
Bobopatch
Bobopatch
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dt 18 Jun 2013, 21:23

Ha, ha, ha! Sí! Va ser una bona finta!! Ja em veia en Yamada fent-li petons... Em rendeixo!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Bobopatch Dt 18 Jun 2013, 21:28

Ahí deixaria de llegir la serie jo (?) XDDDDDDD
Bobopatch
Bobopatch
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Bobopatch Dg 07 Jul 2013, 19:05

Al dia altra vegada ^^
Bobopatch
Bobopatch
Nèstor
Nèstor

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dg 07 Jul 2013, 19:25

Hehe, doncs aquest vespre en tindràs un altre!

Què et sembla això de perdre la memòria? A mi em fa força por...
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt