Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes
+8
Nina-chan
surreak
Bobopatch
Totti
Natsu_Dragneel
Kvothe
Min3
shira-chan
12 participantes
Pàgina 3 de 3
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Re: Parlem sobre en Yamada i les 7 bruixes
- Spoiler:
- Noooo han perdut la memòria tots
A ver com continua
Eudald- TCAMVK-Traducció
- Nombre de missatges : 210
M 'he posat al dia jo també. xD Anava uns 20 capítols endarrerit.
M'ha agradat molt el capítol 123,
Sobre la situació actual:
M'ha agradat molt el capítol 123,
- Spoiler:
- m'encantaria veure la Urara , la Nene i la Miyabi de petites també Oish!! xd
Sobre la situació actual:
- Spoiler:
- Des de fa bastant el que m'interessa més a la sèrie són les relacions que hi ha i les parelles, i no tant la trama, que em comença a avorrir. I més ara que tornen a aparèixer més bruixes... I per això, jo estic amb la Nene, ànims amb en Yamada. La veig molt més enamorada que la Urara... i també m'agrada molt més. Ha canviat bastant des del començament de la sèrie. Estic impacient per veure quan es confessarà...
També es veritat que m'agradaria que anessin més enllà en les relacions però que hi farem... continua sent un shonen (El capítol que li pregunten a en Yamada com li va amb la Urara també es divertit)
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Com es nota que t'encanten les loli
- Spoiler:
Doncs jo trobo força interessants que les noves "bruixes" siguin bruixots, ara. Encara que al final comença a avorrir una mica, com tu dius, tenir tanta bruixa/bruixot suelto ja cansa força. I, no sé com dir-ho, però les situacions de "la Primera Guerra de Bruixes" (com li'n diu la noia tetuda xD) les trobo més divertides que les d'ara. El fet que la Nancy estigui tan disposada a ajudar... :/ I aquest paio que és un geni, más de lo mismo xD Però bé, caldrà veure com evoluciona la cosa.lostbrain escrigué: i no tant la trama, que em comença a avorrir. I més ara que tornen a aparèixer més bruixes...
Totalment d'acord a totes dues coses xDDlostbrain escrigué:També es veritat que m'agradaria que anessin més enllà en les relacions però que hi farem... continua sent un shonen [...] Ha canviat bastant des del començament de la sèrie.
Eudald- TCAMVK-Traducció
Puntuació : 4086
Reputació : 6
Ubicació : Barcelona
Ja has llegit fins aquí? Que ràpid no?
Per altre banda, que hagin aparegut els bruixots m'ha semblat un gir interessant. Ara a veure com continuarà.
Per altre banda, que hagin aparegut els bruixots m'ha semblat un gir interessant. Ara a veure com continuarà.
Nina-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 6166
Reputació : 42
Ubicació : Cornellà
M'he llegit 125 capitols en una sol dia. Sí, sóc un monstre, ho reconec xD Llegeixo massa ràpid
Eudald- TCAMVK-Traducció
eudald9 escrigué:M'he llegit 125 capitols en una sol dia. Sí, sóc un monstre, ho reconec xD Llegeixo massa ràpid
Ja tens temps d'apreciar ni que sigui el dibuix? L'estil de l'autora, etc..?
Min3- N - Neteja
- Nombre de missatges : 948
Puntuació : 5183
Reputació : 31
Ubicació : Tarragona/Barcelona
Si, i tant. Quan llegeixo a l'ordinador (no en paper) llegeixo molt ràpid. Pero ho capto i m'hi fixo en tot. Però quan llegeixo tant ràpid es quan el manga m'agrada molt i per tant en vull mes. Pero es principalment pel primer motiu. I una cosa de l'estil de l'autora que m'ha cridat l'atencio (a part d'altres) es que els nasos de perfil son mes reals que en altres manga. I en haver-hi molts petons, se'n veuen força. Tambe trobo interessant el fet que no hi hagi tantes "cara manga" (tot i que n'hi ha unes quantes) com per exemple a Fairy Tail. Aixo si, algun cop m'he hagut de rellegir la pagina perque no ho havia acabat de copsar tot. I altres cops m'aturo a veure el dibuix quan es força rellevant i interessant, ja sigui un general de tota una pagina o d'una vinyeta.
Eudald- TCAMVK-Traducció
Que rebé que t'estiguis mirant Yamada i que t'hagi agradat tant que te l'hagis llegit tan ràpid!!
Doncs jo m'espero més baralles i menys amoríos. No em cau bé la Nene (vigileu que no la faci més dolenta quan la tradueixi). Hi ha molta tensió amb l'Ushio, jo n'espero força. També espero amb ganes la "batalla" Nancy vs Rui ^.^
També estic d'acord que la primera saga de bruixes molava més, però crec que ja se n'han adonat i per això no les hem acabat de mirar totes. Ara, si tota la tercera tongada de bruixes són tot bruixots, crec que hi pot haver molt més joc. El poder del viatge al passat és espaterrant, a veure què més surt! ^.^
Avui publicaré el 126, a veure si aviat podem tornar al ritme que toca
Doncs jo m'espero més baralles i menys amoríos. No em cau bé la Nene (vigileu que no la faci més dolenta quan la tradueixi). Hi ha molta tensió amb l'Ushio, jo n'espero força. També espero amb ganes la "batalla" Nancy vs Rui ^.^
També estic d'acord que la primera saga de bruixes molava més, però crec que ja se n'han adonat i per això no les hem acabat de mirar totes. Ara, si tota la tercera tongada de bruixes són tot bruixots, crec que hi pot haver molt més joc. El poder del viatge al passat és espaterrant, a veure què més surt! ^.^
Avui publicaré el 126, a veure si aviat podem tornar al ritme que toca
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
shira-chan escrigué:Doncs jo m'espero més baralles i menys amoríos.
Tu sempre tan constructiva...
shira-chan escrigué:Hi ha molta tensió amb l'Ushio, jo n'espero força. També espero amb ganes la "batalla" Nancy vs Rui ^.^
Aquest el que està fent és tramar alguna cosa i força grossa xD
shira-chan escrigué:Avui publicaré el 126, a veure si aviat podem tornar al ritme que toca
Wonderful
Eudald- TCAMVK-Traducció
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3