Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Traducció de One Piece EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Traducció de One Piece EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Traducció de One Piece EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Traducció de One Piece EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Traducció de One Piece EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Traducció de One Piece EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Traducció de One Piece EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Traducció de One Piece EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Traducció de One Piece EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Traducció de One Piece

+2
shira-chan
victor_v
6 participantes

Ir abajo

Traducció de One Piece Empty Traducció de One Piece

Missatge  Jordi Dj 08 Mar 2018, 13:40

Hola,  
escric perquè em vull unir a la traducció del manga de One Piece, i ja he vist la feina que heu fet (molt bona, per cert) i heu penjat a TuMangaOnline. Però els meus coneixements d'edició no van més enllà del Paint de l'ordinador (porto els dos primers capítols) i tampoc coneixo altres programes. Pel que fa a la traducció, coneixo un parell de pàgines que tenen una traducció fiable.
Gràcies

P.D.: abans ho he penjat a "Afiliacions" per error, però ja ho he arreglat
Jordi
Jordi
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 4
Puntuació : 2257
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/03/2018
Edad : 24
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Traducció de One Piece Empty Re: Traducció de One Piece

Missatge  victor_v Dv 09 Mar 2018, 00:47

Abans que res... Benvingut!

Per aprendre a editar, netejar i tota la pesca, no hi ha problema -potser el més complicat és traduir, corregir, que si no hi ha una formació externa és difícil- però en el meu cas n'he après aquí amb els recursos que tenim al fòrum intern i amb les indicacions de la resta de l'equip, no passis pena!

Jo fa poc que rondo pel fansub, així que tampoc t'ho puc dir amb precisió, però diria que ara mateix el projecte de One Piece està congelat o cancel·lat o no sé com en diríem... en tot cas si no se m'escapa res ara mateix ningú hi treballa; jo no he seguit mai One Piece però veig que molta gent s'hi interessa, qui sap, potser es pot reactivar el tema Neutral Neutral l'opinió dels que hi han estat treballant serà més aclaridora, segur! Wink
victor_v
victor_v
TCNRM - Manga
TCNRM - Manga

Nombre de missatges : 555
Puntuació : 3024
Reputació : 44
Fecha de inscripción : 04/10/2017
Edad : 35
Ubicació : Mayoruka

Tornar a dalt Ir abajo

Traducció de One Piece Empty Re: Traducció de One Piece

Missatge  shira-chan Dj 15 Mar 2018, 14:37

Sí... segurament algun dia ho farem públic, però està cancel·lat i com més temps passa des de l'aturada, menys probable és que la tornem a agafar perquè els capítols s'acumulen sense parar...
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20219
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Traducció de One Piece Empty Re: Traducció de One Piece

Missatge  Jordi Dj 15 Mar 2018, 22:58

Una llàstima que s'hagi cancel·lat la traducció de One Piece, espero que junts la comencem de nou. Podríem fer un salt fins al capítol 897, i mentre n'esperem un de nou, anar traduint al nostre ritme els que hi ha des de l'últim que es va traduir fins aquest.
De totes maneres, jo ja he començat a traduir pel meu compte, ja que m'ho passo bé i ara que vaig a la uni tinc més temps per fer-ho (faig primer de química a la UdG, però de tant en tant tinc pràctiques a les tardes i no tinc tant de temps).
Faig tot el procés de traducció jo sol, i la part més fàcil, em sembla, es traduir, ja que tinc facilitat amb la paraula (em sembla que només escrita XD), i considero la neteja i l'edició com els més complicats pel llarg procés que es necessita amb l'ordinador.

Així que gràcies per respondre i ja em direu com acaba la cosa (si us plau).
Jordi
Jordi
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 4
Puntuació : 2257
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/03/2018
Edad : 24
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Traducció de One Piece Empty Re: Traducció de One Piece

Missatge  surreak Dg 18 Mar 2018, 10:59

Hola, company!

El problema de One Piece és que és moltíssima lletra, i és una feinada per tot l'equip. Fins ara, el problema principial era la neteja i l'edició, que sempre ens faltava personal, però va arribar un punt que jo tampoc podia seguir amb les traduccions, així que no hi va haver més remei que cancel·lar-la. Jo segueixo sense poder dedicar-m'hi, així que si ho vols tirar endavant, per a mi cap problema. Necessitaràs un corrector, un netejador i un editor, així que a totes, i molts ànims! Per qualsevol dubte que tinguis en la traducció, estic aquí pel que necessitis.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16652
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Traducció de One Piece Empty Re: Traducció de One Piece

Missatge  Jordi Dg 18 Mar 2018, 16:29

Bones!

Jo aniré traduint One Piece, i si algú es vol unir a mi, que ho faci. Però mentrestant, jo ja faré tot el procés sol (no tinc més remei). El que si vull saber és el que he de fer quan hagi acabat el capítol, no sé on l'he de penjar ni si tinc la autorització per fer-ho.

Estaré a l'espera de més notícies.
Gràcies!!
Jordi
Jordi
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 4
Puntuació : 2257
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/03/2018
Edad : 24
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Traducció de One Piece Empty Re: Traducció de One Piece

Missatge  lizgon Dg 18 Mar 2018, 19:56

Hola Jordi benvingut!  Adéu

Jo també vaig acabar aqui perquè volia col·laborar amb One Piece i va ser una decepció saber la cancel·lació Sad  . En el meu cas m'interessava i m'interessa tenir els capítols del manga fins l'episodi 516 de l'anime, ja que només està el primer volum en català. Jo m'estic dedicant a l'edició (d'altres mangues), i segurament també acabi agafant feina de neteja. Veig que tu estàs més interessat en l'actualitat del manga, espero que en un futur es "descancel·li" i poder tenir també el manga en català  Salt  (ilús de mi  Cop de martell ). Jo ara mateix no et podria donar un cop de mà, tinc masses coses començades (per compte propi i aqui) i vull treure'm aquest "lastre", no vull afegir-me cap més.

Les teves traduccions sempre les pots guardar en un baúl a l'espera de tenir neteja, correcció i edició en un futur.  Visca!

PD: I si ho fas pel teu compte i ho vols publicar sempre ho pots fer lliurement pel teu compte (obrint un tema a animelliure per exemple) Pensatiu

lizgon
M - Manga
M - Manga

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 2468
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 11/10/2017
Edad : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Traducció de One Piece Empty Re: Traducció de One Piece

Missatge  Jordi Dg 18 Mar 2018, 23:59

Hola!

Gràcies per les ganes d'unir-te, però si no tens temps no passa res. Jo estic obert a col·laborar amb qui sigui i quan sigui, amb tot aquell que en tingui ganes. El meu fort és la traducció i la correcció, així que la millor ajuda que puc rebre és la edició i, en segon lloc, la neteja, que m'espavilo com puc però me'n surto.

Jo tenia pensat traduir des de l'episodi 897 fins a l'últim que es va traduir al català (852), en ordre invers (em fa il·lusió, no sé per què) i després començar des del principi, però sense deixar de traduir els nous que surtin (molta feina, ja ho sé).

Mentrestant, ja aniré anotant i passant a l'ordinador les traduccions que faci, i així reduir la feina i que no s'acumuli tant, ja que segons sembla aquesta acumulació és el motiu de la cancel·lació d'aquest projecte.

Jordi
Jordi
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 4
Puntuació : 2257
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/03/2018
Edad : 24
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Traducció de One Piece Empty Re: Traducció de One Piece

Missatge  Intervención Dj 19 Jul 2018, 11:57

Hola Jordi! Segueixes interessat?
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6432
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Traducció de One Piece Empty Re: Traducció de One Piece

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum