Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Fairy Tail [ritme japonès]

+14
Nina-chan
Luffy
Natsu_Dragneel
Minamino Shuuichi
Gray Slimner
Akuma
Nury
Daichi
Shruikan
Mark Sànchez
Gruay
Sikanda
shira-chan
surreak
18 participantes

Pàgina 9 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Tauburn Dt 19 Maig 2015, 19:01

Jo també he flipat amb l'últim capítol, de sobte ha explicat més coses que en tots els capítols d'aquest any junts XD No crec que ningú imaginès això, principalment perquè suposo que tothom pensava que Dragneel venia d'Igneel.

Que no poguessin passar les runes segurament era perquè portaven els seus respectius dracs a dins no? Així que això sí que havia d'estar planejat de fa temps. A més si només volia tornar a la vida al seu germà, no tindria sentit que els altres dragon slayers fossin gent ressuscitada també.
Per una altra banda quin serà l'objectiu de l'Acnologia (que per cert té el mateix aspecte que en Zancrow XD)? El Zeref li ha dit que té suficient poder per fer el que vulgui així que no entenc quin era el seu objectiu les vegades que ha aparegut.
No trobeu també que el Natsu s'ha fet massa fort? Ha tombat un déu d'un sol cop i també va derrotar fàcilment el Bluenote, un dels enemics que va plantar cara al Guildarts.

I finalment, quina feinada això de fer dos capítols durant 4 setmanes. Això serà iniciativa pròpia o els obliguen? Sigui com sigui només puc dir una cosa, APRÈN TOGASHI!!!!!

Tauburn
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 09/02/2015

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Shruikan Dt 19 Maig 2015, 19:25

Jo esperaba que el passat d'en Zeref fos més obscur i més épic, he de dir. :v Tan hype, tan "el mag més poderós de tots els temps", per al final que es redueixi tot a una obsessió malsana amb un germà mort. M'ha decepcionat una mica, la veritat, sobretot comptant amb les expectatives que tenia posades en el personatge.

Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Fecha de inscripción : 13/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  josocelteupare Dc 20 Maig 2015, 01:08

ami mha molat el pasat del zeref, ja feia dies q s'havia d'explicar el seu pasat (desde que es va dir que en natsu era el llibre de END), i tot i que aquet lio entre en zeref i l'acnologia pot ser epic a veure com ho desenvolupa.
josocelteupare
josocelteupare
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 16
Puntuació : 4658
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 09/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  shira-chan Dc 20 Maig 2015, 10:56

A mi m'ha agradat. M'agrada que els malotes tinguin motius realistes per ser com són.
Per mi, que en Natsu sigui l'únic que pot matar en Zeref ja justifica que s'estigui tornant tan fort. RES ha pogut matar en Zeref, si en Natsu potencialment pot, s'haurà de fer més fort que tot.
També m'agrada el final, batalla èpica a la vista. Ara bé, sisplau, que sigui l'última batalla de la sèrie... Que s'acabi ja Fairy Tail i ens faci alguna altra cosa, en Mashima... M'agrada molt, eh, Fairy Tail, però quan s'allarguen massa algunes coses van decaient i és trist... per això jo crec que això d'en Zeref s'ho ha tret de la màniga quan ha esgotat lo dels dracs, que era el que conduïa l'argument de fons de la sèrie. Per mi ho ha fet bé, és prou potent això de la batalla entre germans, però amb això ja estaria bé...
Que en Zeref ho expliqui ell així a la babalà aquí mig fa que nosaltres, lectors, sapiguem més coses que els de Fairy Tail. És un bon recurs, ara estarem pendents de quan ho descobreix en Natsu. Sí que ho ha fet de manera molt xapussera... però què hi farem. És força xapussero, en Mashima...
I certament, quin currasso!! Quants capítols! (pobres fansubs...)
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20231
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 9 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 9 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum