Fairy Tail [ritme japonès]
+14
Nina-chan
Luffy
Natsu_Dragneel
Minamino Shuuichi
Gray Slimner
Akuma
Nury
Daichi
Shruikan
Mark Sànchez
Gruay
Sikanda
shira-chan
surreak
18 participantes
Pàgina 3 de 9
Pàgina 3 de 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Fairy Tail [ritme japonès]
El final de'n Makarov? Ho veig bastant probable xD
En Luxus? WTF?! No crec que sigui ell l'hereu del títol... Jo votaria pel paio contra qui va lluitar el Natsu a la prova per ser S-class.
P.D.: 500 missatges... Per fi...
En Luxus? WTF?! No crec que sigui ell l'hereu del títol... Jo votaria pel paio contra qui va lluitar el Natsu a la prova per ser S-class.
P.D.: 500 missatges... Per fi...
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Fa temps que no comentem la sèrie. De moment que us està semblant, aquesta saga? Trobeu que els Membres d'el Purgatori són uns enemics temibles o creieu que se'ls carregaran e mig segon? Algun personatge s'unirà a Fairy Tail (a cada saga sempre n'hi ha algún que ho fa)? I no és en Zeref la cosa més adorable del món?
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Doncs a mi m'està agradant força. Molt més que tot lo d'oración seis, que em va avorrir molt. Aquesta la trobo molt més suculenta. Això sí, està presentant el kin purgatory com la crème de la crème, i espero que no els sigui massa fàcil guanyar-los. De moment, no m'ha agradat gaire com en Natsu guanya el paio del foc god slayer, ja que semblava que estiguessin a nivells completament diferents, i en sec, pim pam pum, i en natsu ja és l'hòstia. Espero que els altres estiguin una mica més treballats, com tot lo del tema del capricorn, que m'ha agradat força. Si voleu és un anticlímax, perquè no lluiten gaire i tal, però argumentalment ho trobo molt més ric.
Ah, i em preocupa molt el per què l'Hades se n'ha anat al cantó fosc.
Ah, i em preocupa molt el per què l'Hades se n'ha anat al cantó fosc.
+1 a la Shruikan, no m'estranya que l'Urtear l'empaiti, jo també vull un Zeref per mi ò.ó
I em fa patir el que ha dit en Surreak, Oración Seis havia de ser la polla en vinagre i pim pam fora. I aquesta vegada serà semblant, segur. A mi el que em preocupa és la Mirajane. I vull sí o sí, un encreuament entre l'Urtear i en Gray i pel que es veu a venir, serà en Natsu, qui s'hi encarà... T_T Però bueno, l'estona segur que ens la fan passar
I em fa patir el que ha dit en Surreak, Oración Seis havia de ser la polla en vinagre i pim pam fora. I aquesta vegada serà semblant, segur. A mi el que em preocupa és la Mirajane. I vull sí o sí, un encreuament entre l'Urtear i en Gray i pel que es veu a venir, serà en Natsu, qui s'hi encarà... T_T Però bueno, l'estona segur que ens la fan passar
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Bé, bé, la cosa es posa interessant, no us sembla? En els últims capítols la Lucy ha mostrat el "gran" paper que té en aquesta serie (ensenyar pit i cuixa i ser feta servir com a tothom li dóna la gana) i sembla que els enemics van amb avantatge.
Jo ja no ho recordo, però és possible que la Ultear hagués sortit abans? No sé per què però tinc la sensació que o ella o la nena de les orelles estranyes s'uniràn a Fairy Tail (sempre s'hi acaba unint algú, així que per què no). Com no, m'agradaria que qui s'unís a Fairy Tail fos en Zeref però tinc el mal presentimen t de que no passarà d'aquesta saga. ¡_¡
En fi. A sobre una Juvia cabrejada. Això si que m'agrada. Juvia ruls.
Jo ja no ho recordo, però és possible que la Ultear hagués sortit abans? No sé per què però tinc la sensació que o ella o la nena de les orelles estranyes s'uniràn a Fairy Tail (sempre s'hi acaba unint algú, així que per què no). Com no, m'agradaria que qui s'unís a Fairy Tail fos en Zeref però tinc el mal presentimen t de que no passarà d'aquesta saga. ¡_¡
En fi. A sobre una Juvia cabrejada. Això si que m'agrada. Juvia ruls.
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Sí, L'Urtear surt a 2 llocs més, a lo de l'illa de la Lluna, que anava disfressada de xaman i lluita contra en Natsu i amb la traició d'en Sieg Rain, era una de les 10 magues del consell. I quan es parla de l'Ur es diu que tenia una filla. I l'Urtear, amb aquest nom, es veu d'una hora lluny que té relació amb l'Ur. A més a més que en Gerald comenta a l'Urtear que sa mare era una gran maga. Espero haver-te fet recordar!!
M'encanta la Jubia en l'estat que està!! I JA ERA HORA que hi hagués l'encontre Gray-Urtear!!
M'encanta la Jubia en l'estat que està!! I JA ERA HORA que hi hagués l'encontre Gray-Urtear!!
Seh! L'encontre Gray - Urtear havia de caure, i per fi ha arribat el moment. Tinc ganes de veure com es resol, perquè és clar, hi ha l'excusa que diuen que en Gray va matar l'Ur. Així que ja vorem.
+1 al Surreak, es veia a venir, està destinat a guanyar-la segurament, a no ser que se n'encarregui el Natsu, ara de moment toca veure la zombie-juvia en acció xD
Gruay- TCNM-Correcció
Puntuació : 9670
Reputació : 16
*Snif, Snif* Això fa olor a Hidan xDDD
Nah, ara en sèrio, capítol normalet, no és brutal.
A comentar:
Aquesta nena, ben bé, quina màgia va dir que tenia? És que no me'n recordo i trobo que n'ha fet de molt variades no?
A veure com s'alliberen del vincle aquest abans no sigui massa tard.
(Spoiler de Naruto xD)
Nah, ara en sèrio, capítol normalet, no és brutal.
A comentar:
Aquesta nena, ben bé, quina màgia va dir que tenia? És que no me'n recordo i trobo que n'ha fet de molt variades no?
A veure com s'alliberen del vincle aquest abans no sigui massa tard.
(Spoiler de Naruto xD)
- Spoiler:
- Abans no es clavi una punxa al cor, per exemple xD
Gruay- TCNM-Correcció
Doncs a mi m'ha simplement encantat. S'ha de dir que li veig un caire molt femení, molt romàntic i dramàtic. Que si et fan mal, el teu enamorat també rebi mal, és un lligam molt íntim. I això que al final també s'hi lligui la dolenta, jolin! Com seguirà!
Per no esmentar que m'agrada cada com més com dibuixa la Jubia i que en Gray està molt bo.
Per no esmentar que m'agrada cada com més com dibuixa la Jubia i que en Gray està molt bo.
Finalment s'han salvat d'una manera una mica poc guai xD Jo em pensava que descobriria la manera de matar la nena sense que es morissin ells i va i al final la converteix al lado brillante de la fuerza...
I jo no m'empasso que la Ultear sigui bona, segur que és un tripijoc de la paia aquesta...
I jo no m'empasso que la Ultear sigui bona, segur que és un tripijoc de la paia aquesta...
Gruay- TCNM-Correcció
Aquest capítol a mi m'ha agradat, la pàgina doble a color és molt xula.
El capítol en si també està bé, apareix el paio de la gravetat que serà un boss bastant duret de pelar.
L'Erza (*_* com mola al capítol xD) ja té enemic i és el que té pinta de guai, ara els que estan fotuts són els del campament que són un gat i dues noies que tenen pinta a dèbils així que hauran de fer: "LES FORCEEEEEES!" i guanyar-lo.
El tema de l'Ultear: blabla, es veia a venir que diria això, a veure quina una en diu...
I sobre lo del final, no tinc res a comentar, simplement flipant una mica per lo de que brilli, suposo que el dolent que la busca tindrà alguna cosa a veure amb la tumba i per això reacciona o algo així.
El capítol en si també està bé, apareix el paio de la gravetat que serà un boss bastant duret de pelar.
L'Erza (*_* com mola al capítol xD) ja té enemic i és el que té pinta de guai, ara els que estan fotuts són els del campament que són un gat i dues noies que tenen pinta a dèbils així que hauran de fer: "LES FORCEEEEEES!" i guanyar-lo.
El tema de l'Ultear: blabla, es veia a venir que diria això, a veure quina una en diu...
I sobre lo del final, no tinc res a comentar, simplement flipant una mica per lo de que brilli, suposo que el dolent que la busca tindrà alguna cosa a veure amb la tumba i per això reacciona o algo així.
Gruay- TCNM-Correcció
He d'aplaudir en Mashima per aquest capítol. M'ha agadat molt, no m'ho esperava això de la Cana. I això que els últims capítols m'estaven defaudant una mica, però el meu interés ha remuntat. Bravo, Mashima! Tu sí que en saps i no em portes un disgust rere l'alre com d'altres (Kishimoto) ¬¬
Quin serà quest super nou poder que ara no recordo com se diu? Aconseguirán derrotar el paio aquest tan difícil de mirar que controla la gravetat? L'Ultear es lligarà en Gray? Es despertarà en Zeref d'una vegada i començarà a sembrar el caos i el terror com se suposa que ha de fer?
Qui sap, qui sap...
Quin serà quest super nou poder que ara no recordo com se diu? Aconseguirán derrotar el paio aquest tan difícil de mirar que controla la gravetat? L'Ultear es lligarà en Gray? Es despertarà en Zeref d'una vegada i començarà a sembrar el caos i el terror com se suposa que ha de fer?
Qui sap, qui sap...
Gildarts!!!!! Kyaaaaaaah! xD Últimate power until the end! La Cana una mica inútil, eh? Una de les 3 màgies més fortes i tal i resulta que és manca i no la pot fer servir com cal xDDD
Gruay- TCNM-Correcció
Gruay escrigué:Gildarts!!!!! Kyaaaaaaah! xD Últimate power until the end! La Cana una mica inútil, eh? Una de les 3 màgies més fortes i tal i resulta que és manca i no la pot fer servir com cal xDDD
Què esperaves? És una tia. En aquesta serie l'única noia que encara fa algo útil és l'Erza i encara gràcies. I a sobre amb fanservice. T_T
Però el culebró del Gildartz i la Cana m'interessa. Espero que es carreguin ja el paio aquest lleig amb cara de coala, expliquin tot el que han d'explicar, i que torni a sortir en Zeref que se'l trova a faltar.
Ho repetiré les vegades que faci falta: odio el fanservice de l'Erza. T_T
Però bé, apart d'això la saga està molt interessant. La cosa pinta xunga pels de Fairy Tail ara que s'han quedat sense poder. I dubto que l'Erza que amb prou feines ha pogt guanyar al paio dels arbres es carregui a tots els altres del purgatori+el senyor coala+l'Hades. El Natsu em sembla que encara estava inconscient...
En fi, què en penseu? Jo diria que ara per fi sortiran en Gray i la Urtear dient-se el que s'hagin de dir.
Però bé, apart d'això la saga està molt interessant. La cosa pinta xunga pels de Fairy Tail ara que s'han quedat sense poder. I dubto que l'Erza que amb prou feines ha pogt guanyar al paio dels arbres es carregui a tots els altres del purgatori+el senyor coala+l'Hades. El Natsu em sembla que encara estava inconscient...
En fi, què en penseu? Jo diria que ara per fi sortiran en Gray i la Urtear dient-se el que s'hagin de dir.
Acabo de tornar a agafar el ritme i bé, de moment només diré que la Shruikan és una exagerada xD Hi ha fanservice però tampoc tant...
Gruay- TCNM-Correcció
En Gray és idiota.
No more coments...
I bé, hi ha molt fanservice, sí. Però l'Erza sempre està guapa. hehehe
No more coments...
I bé, hi ha molt fanservice, sí. Però l'Erza sempre està guapa. hehehe
Si parlem de fanservice, Fairy Tail és un constant. No només amb l'Erza, sinó amb TOTES les ties.
La imatge de tots empenyent a l'Erza per guanyar ha molat, però xec, estic molt cansat d'en Gerard. No sé perquè, tu, però aquest personatge em fot molt nerviós, i em cansa. A més, que ja no sé si és el Gerard, el Jerald, en Siegrain o com se digui, si és bo o dolent... M'he perdut completament, amb això.
Em fot molt nerviós notar tantíssim que Mashima s'inventa les històries sobre la marxa... sucks.
La imatge de tots empenyent a l'Erza per guanyar ha molat, però xec, estic molt cansat d'en Gerard. No sé perquè, tu, però aquest personatge em fot molt nerviós, i em cansa. A més, que ja no sé si és el Gerard, el Jerald, en Siegrain o com se digui, si és bo o dolent... M'he perdut completament, amb això.
Em fot molt nerviós notar tantíssim que Mashima s'inventa les històries sobre la marxa... sucks.
Per fiiii! Al proper capítol!! El que tenia taaantes ganes que passés!! Gray vs Urtear! aviam aviam!! Aquí està el meu Gray!!
Era evident que la Urtear en estava enganyant. ò.ó Urtear embustera, mala persona... Tandebò en Gray li doni la pallissa que es mereix. I ha rescatat la Lluvia, ho haveu vist? *w* Rescata també en Zeref, Gray!
Toca't els nassos. El tio súper increïble de la gravetat, a qui ningú se li podia acostar, una cosa tope invencible... I el Gildart se'l carrega amb un cop de puny. De debò que no sé per què segueixo llegint el Mashima dels pebrots.
Doncs no ho facis més, Surreak! Ningú t'hi obliga! A més, Son Goku, Bleach i One Piece no són pas gaire diferents, eh...pel que fa a guanyar malos malíssimos perquè sí... I en Gildart mola mil. Des de bon principi es veia, que estaven al mateix nivell el de la gravetat i ell...
xD, ja sabia jo que et picaries... No és cap atac personal. Tinc una relació d'amor/odi amb en Mashima. I em fan molta ràbia algunes de les coses que fa.
A veure, sí, es veia que estaven igualats, però no ho ha demostrat en cap moment. En Gildarts no ha fet res absolutament. Res.
A veure, sí, es veia que estaven igualats, però no ho ha demostrat en cap moment. En Gildarts no ha fet res absolutament. Res.
Primer de tot: Shruikan m'has fet spoiler ¬¬ He llegit sense voler: "Era evident que la Urtear en estava enganyant." Maleïda!!
Segon: Per què la Urtear està dibuixada de manera tan estranya en aquest capítol? Fa por xDDD
Tercer: Capítol previsible, molt previsible, però a mi m'ha agradat xD
I per últim: a la traducció anglesa hi havia aquesta vinyeta (http://cl.ly/0z3h0K0I1c1Z1c21071Q) que m'ha fet molta gràcia ja que li diu: t'ensenyaré modals i abans li acaba de dir puta xDD
Segon: Per què la Urtear està dibuixada de manera tan estranya en aquest capítol? Fa por xDDD
Tercer: Capítol previsible, molt previsible, però a mi m'ha agradat xD
I per últim: a la traducció anglesa hi havia aquesta vinyeta (http://cl.ly/0z3h0K0I1c1Z1c21071Q) que m'ha fet molta gràcia ja que li diu: t'ensenyaré modals i abans li acaba de dir puta xDD
Gruay- TCNM-Correcció
Dude fail total... acaba la saga igual a la saga dels oracion Seis.
Com a minim em conegut al Zeref, però vaja despres d'acabar aquesta saga (si en Natsu peta al lider) se'm
passen per el cap idees extranyes.
M'agradaria que fo el mestre Makarov o algu altre qui acabes el combat... per reduir el protagonisme d'en Natsu
Foc+electricitat
Com a minim em conegut al Zeref, però vaja despres d'acabar aquesta saga (si en Natsu peta al lider) se'm
passen per el cap idees extranyes.
M'agradaria que fo el mestre Makarov o algu altre qui acabes el combat... per reduir el protagonisme d'en Natsu
Foc+electricitat
Al-Vhandrel- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7716
Reputació : 28
Bé nanus, ja he arribat al ritme japonés. Suposo que aneu pel del manga.
Estic d'acord amb l'Al. Jo preferiria que fos algú altre que no pas en Natsu. De fet a mi m'hagués agradat que fos en Luxus. En tot cas encara està per veure com acaba la cosa. Tampoc crec que en Natsu pugui guanyar així com així contra algú que ha derrotat en Makarov. Tot i que ja hem vist impossibles d'en Natsu en més d'una ocasió.
Estic d'acord amb l'Al. Jo preferiria que fos algú altre que no pas en Natsu. De fet a mi m'hagués agradat que fos en Luxus. En tot cas encara està per veure com acaba la cosa. Tampoc crec que en Natsu pugui guanyar així com així contra algú que ha derrotat en Makarov. Tot i que ja hem vist impossibles d'en Natsu en més d'una ocasió.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Pàgina 3 de 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9