Que esteu llegint ara mateix
+28
yoko_chi85
beauty_felurian
moddius
Arashino
Natsu_Dragneel
Sakuragi
Mortimer
Hanako
Rini
solde24
barretdepalla
shira-chan
Minamino Shuuichi
Akuma
itrebla
kyoraku
Redles
NahaUmiNayuu
surreak
oharu-chan
Manto-kun
tyrex
Shruikan
lostbrain
Gray Slimner
Ragna
Gruay
Choun
32 participantes
Pàgina 5 de 8
Pàgina 5 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Que esteu llegint ara mateix
Ja m'he acabat el petit príncep.
M'ha agradat molt, tot i que està clarament dirigit a un públic infantil (o això em sembla a mi), es fa mooolt amè. M'ha fet molta gràcia i intentar pensar què n'hauria pensat de petit.
Si el voleu llegir agafeu una edició amb els dibuixos de l'autor que són molt macos xD
M'ha agradat molt, tot i que està clarament dirigit a un públic infantil (o això em sembla a mi), es fa mooolt amè. M'ha fet molta gràcia i intentar pensar què n'hauria pensat de petit.
Si el voleu llegir agafeu una edició amb els dibuixos de l'autor que són molt macos xD
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Doncs jo estic esperant a que m'arribi l'estoig de Tolkien de 6 volums. Fa bastant temps que els volia llegir però mai pensava en comprar-los. L'estoig està compost de: El Hobbit, El señor de los anillos (els 3 llibres), El Silmarillion i Los Hijos de Húrin. Diguéssim que són els llibres que va dedicar a la Tierra Media.
Algú que se'ls hagi llegit, em pot dir l'ordre en que s'han de llegir o l'ordre correcte per entendreu tot??
Es què per internet, molta gent comença per un llibre diferent. I al final no sé per on començaré...
Algú que se'ls hagi llegit, em pot dir l'ordre en que s'han de llegir o l'ordre correcte per entendreu tot??
Es què per internet, molta gent comença per un llibre diferent. I al final no sé per on començaré...
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Jo els hijos de Hudin no l'he llegit, et diré sobre els altres.
Pots fer-ho per ordre cronológic de la ficció (Silmarilion, Hobbit, el Senyor dels Anells) o per ordre en el que l'autor els va escriure (Hobbit, Els Senyor dels Anells, Silmarilion). Si no m'equivoco, que ho estic dient de memòria i potser no és així.
Ara bé, ho et recomanaria aquest segon ordre molt per damunt de l'altre ja que el Silmarilion és una fricada amb tot els ets i els uts. El Hobbit és un llibre ràpid i amb aventures totes concentradetes. El Senyor dels Anells és lent però emocionant. El Silmarilion és lent i explica com a mítes (també parlo pel que tinc entès, d'aquest en vaig llegir unes pàgines i el vaig deixar per avorrit). Per això et recomanaria aquest ordre, no t'anessis a cansar abans d'hora i pleguis perdent-te els millors.
Pots fer-ho per ordre cronológic de la ficció (Silmarilion, Hobbit, el Senyor dels Anells) o per ordre en el que l'autor els va escriure (Hobbit, Els Senyor dels Anells, Silmarilion). Si no m'equivoco, que ho estic dient de memòria i potser no és així.
Ara bé, ho et recomanaria aquest segon ordre molt per damunt de l'altre ja que el Silmarilion és una fricada amb tot els ets i els uts. El Hobbit és un llibre ràpid i amb aventures totes concentradetes. El Senyor dels Anells és lent però emocionant. El Silmarilion és lent i explica com a mítes (també parlo pel que tinc entès, d'aquest en vaig llegir unes pàgines i el vaig deixar per avorrit). Per això et recomanaria aquest ordre, no t'anessis a cansar abans d'hora i pleguis perdent-te els millors.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20431
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Jo també me'ls he llegit tots, Silmarilion inclòs!
Has de començar com t'ha dir la Shira! Primer t'has de llegir El Hòbbit que és molt fàcil i en unes quantes hores el tindràs enllestit i, a més, ara faran la pel·lícula!!!!.
Després passa a El senyor dels Anells i, finalment i només si estàs MOLT motivat, agafa El Silmarilion i llegeix tres pàgines cada dia perquè... és insuportable! És com una espècie de bíblia èlfica que va intercalant com a històries mítiques a l'estil dels mites grecs, però també té reflexions filosòfiques bastant complexes... Encara no entenc com vaig tenir coratge d'acabar-lo!
Per cert, estic llegint Laura a la Ciutat dels Sants (un altre llibre no recomanable) si teniu un resum (i sobretot, cites extretes del llibre que m'evitessin el martiri d'haver-lo de rellegir) em salvaríeu la vida!!
Has de començar com t'ha dir la Shira! Primer t'has de llegir El Hòbbit que és molt fàcil i en unes quantes hores el tindràs enllestit i, a més, ara faran la pel·lícula!!!!.
Després passa a El senyor dels Anells i, finalment i només si estàs MOLT motivat, agafa El Silmarilion i llegeix tres pàgines cada dia perquè... és insuportable! És com una espècie de bíblia èlfica que va intercalant com a històries mítiques a l'estil dels mites grecs, però també té reflexions filosòfiques bastant complexes... Encara no entenc com vaig tenir coratge d'acabar-lo!
Per cert, estic llegint Laura a la Ciutat dels Sants (un altre llibre no recomanable) si teniu un resum (i sobretot, cites extretes del llibre que m'evitessin el martiri d'haver-lo de rellegir) em salvaríeu la vida!!
Gràcies per les respostes, noies. Així doncs, començaré pel Hobbit i aniré fent
Hanako, et deixo aquí tot el que vam fer nosaltres de Laura a la ciutat dels Sants:
http://www.mediafire.com/?hgnsi15strz24q4
Hi trobaràs 2 arxius d'informació del llibre i un doc amb les solucions del examen que ens van fer a nosaltres del llibre...
No em pregunteu com les he aconseguit... xD
Espero que et serveixi!
Hanako, et deixo aquí tot el que vam fer nosaltres de Laura a la ciutat dels Sants:
http://www.mediafire.com/?hgnsi15strz24q4
Hi trobaràs 2 arxius d'informació del llibre i un doc amb les solucions del examen que ens van fer a nosaltres del llibre...
No em pregunteu com les he aconseguit... xD
Espero que et serveixi!
lostbrain- Ex-fansuber
Puntuació : 7869
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
lost, em guardo això per la selectivitat.
Divendres em vaig acabar El nom del vent, i ara estic llegint-ne la continuació: El temor d'un home savi.
Us recomano la triologia a tots i totes, encara que el tercer no ha sortit encara.
Divendres em vaig acabar El nom del vent, i ara estic llegint-ne la continuació: El temor d'un home savi.
Us recomano la triologia a tots i totes, encara que el tercer no ha sortit encara.
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6979
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
I tant Rini, tot teu!
Jo el Temor d'un home savi me'l vaig llegir 3 dies després que sortís a la venta! xD O sigui per principi de Novembre!
No em va durar gens. I per Nadal vaig tornar a començar el nom del vent, per recordar algunes coses. Per mi són les millors novel·les fantàstiques que he llegit. I ja estic esperant el tercer, que probablement tindrà de títol: Les portes de pedra!! Quines ganes de que surti jaaa!!
I per descomptat també el recomano a tothom!
Jo el Temor d'un home savi me'l vaig llegir 3 dies després que sortís a la venta! xD O sigui per principi de Novembre!
No em va durar gens. I per Nadal vaig tornar a començar el nom del vent, per recordar algunes coses. Per mi són les millors novel·les fantàstiques que he llegit. I ja estic esperant el tercer, que probablement tindrà de títol: Les portes de pedra!! Quines ganes de que surti jaaa!!
I per descomptat també el recomano a tothom!
lostbrain- Ex-fansuber
Puntuació : 7869
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Doncs jo fa relativament poc, vaig acabar de llegir Joc de trons, finalment.
I ara m'estic llegint un llibre del Terry Pratchett de la sèrie del Mundodisco que m'està encantant titulat Regimiento Monstruoso. És tan plè d'ironies i sarcasmes i de mala baba que es una joia.
I ara m'estic llegint un llibre del Terry Pratchett de la sèrie del Mundodisco que m'està encantant titulat Regimiento Monstruoso. És tan plè d'ironies i sarcasmes i de mala baba que es una joia.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7413
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Mooooooooooltes gràcies Lost!!
Vaig agafar una versió de Laura a la Ciutat dels Sants de la biblioteca que estava tota subratllada i amb anotacions pel marge (muahahaha, feina fetaaa!!!) i, amb això i el que m'has passat... em posaran un 10!!
Després he de llegir n'Espriu
Vaig agafar una versió de Laura a la Ciutat dels Sants de la biblioteca que estava tota subratllada i amb anotacions pel marge (muahahaha, feina fetaaa!!!) i, amb això i el que m'has passat... em posaran un 10!!
Després he de llegir n'Espriu
Jo estic llegint els jocs de la fam no es una meravella pero no esta malament
Mortimer- Castafiore
- Nombre de missatges : 234
Puntuació : 5091
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès
Iep gent, ja m'he acabat de llegir Joc de trons, m'ha agradat molt, però se m'ha fet molt llarg per llegir-lo només als curts periodes de temps lliure que tinc.
Em recomaneu algun tipus de lectura "lleugera"?
Em recomaneu algun tipus de lectura "lleugera"?
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7324
Reputació : 32
He començat a llegir Dracs de Tardor (1r de Cròniques de Dragonlance) que fa bastant temps que el vaig llegir i ja no me'n recordo de res. Cal dir que la traducció incorpora moltes faltes d'ortografia tipus: tan/tant, per el, de que, etc; però per sort és molt fluid i entretingut.
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5443
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa
Després de avaluar que fer, al final m'he posat a llegir el tercer llibre de la saga 1Q84. Realment ha començat més normal del que va acabar el segon. Els que l'hagueu llegit el segon, "you know what I mean..." xD
Em fa gràcia aquest autor, perque tot i escriure de forma tan descriptiva, m'agrada com escriu, i això que la novela tan descriptiva a mi de vegades em fa avorrir. Quan l'acabi ja us diré que m'ha semblat ;D
Em fa gràcia aquest autor, perque tot i escriure de forma tan descriptiva, m'agrada com escriu, i això que la novela tan descriptiva a mi de vegades em fa avorrir. Quan l'acabi ja us diré que m'ha semblat ;D
Akuma- Ex-fansuber
Tot just m'he acabat avui "Joc de Trons"... igual que la sèrie! M'ha encantat i en quan pugui, em compro el segon; li tinc unes ganes. A més, com ja han estat tot cinc traduïts al català... em fa una il·lusió; sento que és com tornar a tenir un llibre de Harry Potter a les mans; no per la temàtica, evidentment, sinó per l'emoció de poder llegir en la meva llengua novel·la fantàstica i de qualitat >w<
Ostres Minamino, no m'havia adonat que ja havia sortit el 5è en català (i abans que en castellà!)! Ara toca esperar a que se'l compri en tyrex, i li prendré mentre dorm...
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6979
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
xD... quina mala llet, Rini! Jajajaja. Doncs si, resulta que el 5è ja està. Quan vaig comprar el primer, hi havia com un díptic promocional on s'anunciava que els tres últims llibres estarien a punt per a la primavera del 2012... i ja som a la primavera del 2012!! A més, menys amb el primer llibre, els altres quatre conserven la portada americana... no com en castellà que, pel que m'han dit, són un gran spoiler.
Rini escrigué:Ostres Minamino, no m'havia adonat que ja havia sortit el 5è en català (i abans que en castellà!)! Ara toca esperar a que se'l compri en tyrex, i li prendré mentre dorm...
Doncs un cop axcabi el que tinc, n'hi ha un que fa temps que vull llegir: "Balzac i la jove cosidora Xinesa", ara no recordo l'autor però m'han dit que és bastant bó tot i ser antic.
Ja ens explicaràs que tal quan te l'hagis llegit ^^.
Jo per la meva part ja m'he cabat el tercer llibre de la saga 1Q84. Hi ha hagut moments de tot, però ha estat poru entretingut.
Jo per la meva part ja m'he cabat el tercer llibre de la saga 1Q84. Hi ha hagut moments de tot, però ha estat poru entretingut.
Akuma- Ex-fansuber
Doncs jo aquestes últimes setmanes he llegit un parell de llibres més de la saga del Mundodisco, aprofitant que vaig trobar el primer per euro i mig. Si bé aquest primer està bé però no mata, (sempre és alleuja comprovar que la saga, com els bons vins, millora amb el temps) l'altre, El Segador, m'ha tocat la fibra, nois. M'he emocionat llegint-lo, tot i que no és trist ni res, però és... entranyable. Una mostra de que la vida es pot presentar en tot el seu esplendor en qualsevol moment i sense avisar, en forma de carrets de la compra, quan ja ets vell, quan ja estàs mort, i fins i tot quan ets la mateixa Mort.
Jo també he trobat el primer per euro i mig i també el vaig comprar i també me l'estic llegint. Si dius que la cosa millora, encara em creuré que sigui tan i tan bo, en Terry Pratchett, perquè pel que fa de moment... No està mal, però tampoc per la fama que té...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20431
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Jo m'acabo de començar la triologia de La Matèria Obscura, de Philip Pullman. Va tenir força boom fa uns quants anys, i recordo que en va fer la (o les) pel·lícula/es.
Algú se l'ha llegit? Alguna opinió?
Algú se l'ha llegit? Alguna opinió?
Jop em vaig llegir el primer fa uns anys, abans de que en fessin la pel·lícula. I no em va semblar precisament una novel·la enfocada al públic infantil, tot i els seus aires de conte. La veritat és que em va agradar força, està molt ben ambientada i fa una bona combinació entre fantasia i ciència. A més, surten animals que parlen a tutiplén, què més es pot demanar?
O sigui que sí, jo la recomano, si més no el primer, no en tinc ni idea de com són el següents.
O sigui que sí, jo la recomano, si més no el primer, no en tinc ni idea de com són el següents.
Passa bastant, això que la societat infantilitza les històries... Sobretot si són dibuixos o llibres de fantasia.
Ja et diré el què, doncs, shru.
Ja et diré el què, doncs, shru.
Doncs ahir mateix vaig acabar Fausto Eric, del Pratchett y Mundodisco (molt gran... l'Infern mai havia estat tan organitzat xD).
Avui començaré un que es diu "Grotesque", de Kirino Natsuo. És novel·la negra policíaca... a veure què tal, ja us explicaré ^^
Avui començaré un que es diu "Grotesque", de Kirino Natsuo. És novel·la negra policíaca... a veure què tal, ja us explicaré ^^
Doncs si teniu ganes de riure, us recomano el llibre "Nirvana", de Pere Formiguera. Me'l vaig llegir al tren quan feia la carrera i més d'una vegada vaig cridar una mica l'atenció...
Gràcies per la recomanació Surreak, quan acabi el que estic llegint miraré a veure si el trobo per fer-hi una ullada.
By the way, el que m'estic llegint jo ara és aquest: http://tienda.cyberdark.net/el-gremio-de-los-magos-cronicas-del-mago-negro-1-n17888.html
La veritat és que no esperava res del llibre, però em té força enganxat per la prosa que es fa servir, i la història esta prou bé fins on he arribat. És de fàcil digestió, molt menys dens que Cançó de gel i foc, tot i que no és difícil em sembla xDDD.
Crec que també es una trilogia.
By the way, el que m'estic llegint jo ara és aquest: http://tienda.cyberdark.net/el-gremio-de-los-magos-cronicas-del-mago-negro-1-n17888.html
La veritat és que no esperava res del llibre, però em té força enganxat per la prosa que es fa servir, i la història esta prou bé fins on he arribat. És de fàcil digestió, molt menys dens que Cançó de gel i foc, tot i que no és difícil em sembla xDDD.
Crec que també es una trilogia.
Akuma- Ex-fansuber
Akuma, jo em vaig llegir les Crónicas del mago negro (que és una trilogia, sí), i em va agradar molt. Pot semblar la típica història de fantasia, però per com està escrit (enganxa molt i es llegeix ràpid) és molt entretingut. A més passa en un món ben creat amb personatges creïbles. A mi em va encantar, en general recomano els llibres a tothom que li agradi la fantasia.
Jo ara m'acabo de començar Llegat, el 4t i últim llibre de la saga d'Eragon. Us l'heu llegit? No vull spoilers, però és un final digne?
Jo ara m'acabo de començar Llegat, el 4t i últim llibre de la saga d'Eragon. Us l'heu llegit? No vull spoilers, però és un final digne?
Kvothe- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 74
Puntuació : 4585
Reputació : 0
Pàgina 5 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pàgina 5 de 8
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!