Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Que esteu llegint ara mateix - Página 8 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Que esteu llegint ara mateix - Página 8 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Que esteu llegint ara mateix - Página 8 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Que esteu llegint ara mateix - Página 8 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Que esteu llegint ara mateix - Página 8 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Que esteu llegint ara mateix - Página 8 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Que esteu llegint ara mateix - Página 8 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Que esteu llegint ara mateix - Página 8 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Que esteu llegint ara mateix - Página 8 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Que esteu llegint ara mateix

+28
yoko_chi85
beauty_felurian
moddius
Arashino
Natsu_Dragneel
Sakuragi
Mortimer
Hanako
Rini
solde24
barretdepalla
shira-chan
Minamino Shuuichi
Akuma
itrebla
kyoraku
Redles
NahaUmiNayuu
surreak
oharu-chan
Manto-kun
tyrex
Shruikan
lostbrain
Gray Slimner
Ragna
Gruay
Choun
32 participantes

Pàgina 8 de 8 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Que esteu llegint ara mateix - Página 8 Empty Re: Que esteu llegint ara mateix

Missatge  lostbrain Ds 22 Jun 2013, 00:10

Un cop acabada la novel·la de Battle Royale (brutal), començo amb una sèrie de llibres sobre relats i contes de mitologia japonesa, samurais, fantasmes... De moment moolt interessants!
Que esteu llegint ara mateix - Página 8 Spd7

lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi Dg 23 Jun 2013, 13:10

lostbrain escrigué:Un cop acabada la novel·la de Battle Royale (brutal), començo amb una sèrie de llibres sobre relats i contes de mitologia japonesa, samurais, fantasmes... De moment moolt interessants!
Que esteu llegint ara mateix - Página 8 Spd7

Òndia, que xulos!! On els has comprat? Crec que me'ls apuntaré a la llista de pendents...

Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain Dg 23 Jun 2013, 13:30

Jo els vaig comprar al Norma de Lleida. Els hi vaig dir que m'interessaven i me'ls van demanar. Suposo que a qualsevol botiga especialitzada en comics o llibreria els pots demanar. Són de l'editorial Quaterni.
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7869
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi Dg 23 Jun 2013, 14:43

lostbrain escrigué:Jo els vaig comprar al Norma de Lleida. Els hi vaig dir que m'interessaven i me'ls van demanar. Suposo que a qualsevol botiga especialitzada en comics o llibreria els pots demanar. Són de l'editorial Quaterni.

Si al Norma de Lleida els tenen, segur que al de Barcelona també. Doncs ja preguntaré, que el dels Samurais m'ha cridat l'atenció. Merci lost Wink
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Puntuació : 6707
Reputació : 35
Ubicació : 魔界 - Makai

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Dj 04 Jul 2013, 20:16

Doncs bé, amb el que va d'estiu jo m'he acabat dos totxos de "cuidao": El temor d'un home sabi per un cantó, i Xoc de Reis per l'altre. Tots dos m'han tingut amb l'ai al cor, però al final totes les coses dolentes han passat a Xoc de Reis. La de gent que s'arriba a morir en aquest llibre. I el que em va costar que no m'espoilegessin les Noces Roges!
En contraposició, El temor d'un home sabi és com un conte. És agradable i entretingut i emocionant i no deixa de sorprendre amb cada capítol i vols saber què passarà després.
I bé, ara a buscar alguna altra cosa per llegir. M'agradaria trobar El Corb d'Edgar Alan Poe, o bé aprofitar per acabar Dràcula o El senyor dels Anells, que ja comença a ser hora.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7413
Reputació : 29
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi Ds 10 Ago 2013, 12:34

Ara mateix, m'estic llegint "Las sucias calles del cielo" de Tad Williams. Rsulta que el senyor aquest és un habitual dels cercles de fantasia i ciència-ficció, però jo no en tenia ni idea. Whatever. Dimecres passat vaig llegir una ressenya sobre el llibre a ElPeriòdico i vaig pensar que el llibre podria estar bé. Així que dijous mateix, va caure a les meves mans. I m'està agradant força. Sobretot la traducció; és molt bona. Les adaptacions i els recursos més aviat informals són brutals.

Bé, el llibre: a grans trets, va sobre un àngel advocat de les ànimes mortes que, sense saber com, acaba de merda fins les aixelles. I ell no ha fet res de res. El cas és que, sense ni adonar-se'n, es troba amb l'apocalipsi trucant a la porta de casa seva... o la dels motels on s'allotja.

Aquí teniu info sobre el llibre: http://www.tadwilliams.com/ (aneu amb compte, que hi ha segona part i no voldreu fer-vos spoiler, com jo... tot i que ja m'ho esperava xD) i una entrevista a l'autor: http://www.literatura-fantastica.es/entrevista-a-tad-williams/
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Puntuació : 6707
Reputació : 35
Ubicació : 魔界 - Makai

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado