Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Que esteu llegint ara mateix - Página 6 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Que esteu llegint ara mateix - Página 6 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Que esteu llegint ara mateix - Página 6 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Que esteu llegint ara mateix - Página 6 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Que esteu llegint ara mateix - Página 6 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Que esteu llegint ara mateix - Página 6 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Que esteu llegint ara mateix - Página 6 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Que esteu llegint ara mateix - Página 6 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Que esteu llegint ara mateix - Página 6 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Que esteu llegint ara mateix

+28
yoko_chi85
beauty_felurian
moddius
Arashino
Natsu_Dragneel
Sakuragi
Mortimer
Hanako
Rini
solde24
barretdepalla
shira-chan
Minamino Shuuichi
Akuma
itrebla
kyoraku
Redles
NahaUmiNayuu
surreak
oharu-chan
Manto-kun
tyrex
Shruikan
lostbrain
Gray Slimner
Ragna
Gruay
Choun
32 participantes

Pàgina 6 de 8 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent

Que esteu llegint ara mateix - Página 6 Empty Re: Que esteu llegint ara mateix

Missatge  Akuma Ds 04 Ago 2012, 11:09

Gràcies per la recomanació Surreak, quan acabi el que estic llegint miraré a veure si el trobo per fer-hi una ullada.

By the way, el que m'estic llegint jo ara és aquest: http://tienda.cyberdark.net/el-gremio-de-los-magos-cronicas-del-mago-negro-1-n17888.html

La veritat és que no esperava res del llibre, però em té força enganxat per la prosa que es fa servir, i la història esta prou bé fins on he arribat. És de fàcil digestió, molt menys dens que Cançó de gel i foc, tot i que no és difícil em sembla xDDD.

Crec que també es una trilogia.

Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Kvothe Ds 04 Ago 2012, 13:26

Akuma, jo em vaig llegir les Crónicas del mago negro (que és una trilogia, sí), i em va agradar molt. Pot semblar la típica història de fantasia, però per com està escrit (enganxa molt i es llegeix ràpid) és molt entretingut. A més passa en un món ben creat amb personatges creïbles. A mi em va encantar, en general recomano els llibres a tothom que li agradi la fantasia.

Jo ara m'acabo de començar Llegat, el 4t i últim llibre de la saga d'Eragon. Us l'heu llegit? No vull spoilers, però és un final digne? study

Kvothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 74

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Ds 04 Ago 2012, 14:34

surreak escrigué:Jo m'acabo de començar la triologia de La Matèria Obscura, de Philip Pullman. Va tenir força boom fa uns quants anys, i recordo que en va fer la (o les) pel·lícula/es.

Algú se l'ha llegit? Alguna opinió?
Jo em vaig llegir tota la trilogia fa molt de temps, probablement quan encara era massa petit per entendre-la del tot. De totes maneres, em va agradar força. Suposo que sí, que te la recomano xD

El que no em va quedar clar en cap moment va ser que coi era la pols aquella. I sí, els daimonis (o com se diguin) molaven caxo Very Happy
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9264
Reputació : 40

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak Ds 04 Ago 2012, 16:41

Daimonis, daimonis. Porto poc llegit, encara, per entendre com funcionen Razz Però mola tenir un animal al costat sempre (i a sobre, que es pugui transformar).
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16864
Reputació : 89
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Ds 04 Ago 2012, 22:33

Kvothe escrigué:
Jo ara m'acabo de començar Llegat, el 4t i últim llibre de la saga d'Eragon. Us l'heu llegit? No vull spoilers, però és un final digne? study

Depèn del que entenguis per digne. xD La meva opinió és que et pot agradar més o menys, però tenint en compte tot el que passa, el final és força llògic. O sigui que sí, em sembla un final digne.
Tot i així, i encara que té unes quantes escenes una mica "clichés", el llibre val la pena llegir-se'l, ni que sigui per saber d'una vegada com és en Galbatorix. xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7413
Reputació : 29
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi Dg 05 Ago 2012, 13:12

Akuma escrigué:Gràcies per la recomanació Surreak, quan acabi el que estic llegint miraré a veure si el trobo per fer-hi una ullada.

By the way, el que m'estic llegint jo ara és aquest: http://tienda.cyberdark.net/el-gremio-de-los-magos-cronicas-del-mago-negro-1-n17888.html

La veritat és que no esperava res del llibre, però em té força enganxat per la prosa que es fa servir, i la història esta prou bé fins on he arribat. És de fàcil digestió, molt menys dens que Cançó de gel i foc, tot i que no és difícil em sembla xDDD.

Crec que també es una trilogia.

Ostres Akuma, doncs a mi em van semblar força dolents, la veritat. Vaig agafar la trilogia amb moltes ganes però... no sé, personalment, l'últim llibre està ple de clichés. No era tant com m'esperava.

Així doncs, Shru, el final de la saga Eragon li fa justícia, no? Encara me l'haig de llegir... però pel poc que recordo de l'últim, la cosa estava que bullia entre els germans!! Personalment, en Murtagh m'agrada moltíssim... i en Glaedr també ^^. Espero amb ànsies poder tenir el llibre a les meves mans; li presagio pocs dies de lectura, mwahaha!! xD
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6707
Reputació : 35
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Reng Dc 08 Ago 2012, 00:41

A principis de Juliol vaig comprar per Amazon.es les 6 primeres noveles d'Spice & Wolf (en anglès). És una sèrie que vaig descobrir gràcies a aquest lloc, i quan la vaig veure, em va quedar. Vaig trobar que era una història única, i ara per ara, diria que és la millor sèrie que he vist mai, incloent-hi Bola de Drac, Naruto, bleach, etc, etc. He vist les dues temporades (la primera la vostra versió), i després d'assaventar-me que amb les dues temporades només havien cobert 4 de les 17 novel·les que formen la història, vaig decidir que me les compraria. Ara només he d'anar mirant un cop o dos a l'any per amazon per comprar els que vagin sortint (Yen Press va treure el 7è als EUA fa poc, i tarden una mica a arribar a Europa).

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5415
Reputació : 2

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dj 16 Ago 2012, 09:55

jo també vaig llegir-me la matèria obscura ara fa força anys. quasi alhora que van treure l'1 d'eragorn. te la recomano molt, surri, sobretot amb el tipus de coses que t'agraden a tu;) no és del tot bàsica, la història, però això encara la fa millor. jo sí que l'he llegit tota, la.trilogia i cada llibre em va agradar més que l'anterior tot i.que cadascun és força diferent dels altres. igualment mantenen ela personatges i la trama eh Wink ja.diràs què et va semblant!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20431
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Ds 18 Ago 2012, 20:04

Ja sé que vaig dir que em llegiria un tou de llibres que han sortit per aquí, però tenint la biblioteca tancada, m'he hagut d'espavilar i buscar alguna cosa per casa. I he trobat una cosa la mar d'interessant: l'Epopeia d'en Gilgamesh, la novel·la escrita més antigua que es conserva. Pensava que tal com passa amb altres llibres antics com la Ilíada o la Odissea, seria més carregosa de llegir, però al ser en vers la veritat és que se m'ha fet lleugera. I és que la història és un "cachondeo" constant. L'únic problema són els fragments que s'han perdut i que falten en alguns trossos, però no suposen un problema gaire greu pel seguiment complet de l'epopeia.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi Dg 19 Ago 2012, 12:31

Hum així que la recomanes, Shru? Fa uns mesos que, buscant llibres sobre llegendes i mites, el vaig veure i, pels comentaris que en feia la gent, no n'estava gaire convençuda. Ara, si dius que es prou entretinguda (tot i que jo i el vers no som precisament gaire amics), potser m'animo i el busco.

I passant a les lectures pròpies, m'estic llegint un recull de relats "de por", Felices Pesadillas. Ni fan por ni fan res, i us ho dic jo que sóc la més cagueta del món. N'hi ha de vampirs (però no vampirs Crepusculars, eh! xD), morts vivents, fantasmes, morts que no estan tant morts com sembla... i fenòmens inexplicables per l'estil. Com a entreteniment pel metro està bé, ara, com a lectura perquè si... doncs no la recomano, la veritat, tot i que alguna de les històries està molt currada.
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Dc 22 Ago 2012, 17:28

M'imagino que depèn molt, sobretot, de l'edició que trobis. Pot ser que te la llegeixis en un llibre de llegendes antigues o d'escrits antics, o ves a saber què, i també depèn molt dels fragments que s'escullin per traduir de la història, com ho facis, etc. Jo per exemple, el llibre que tinc és una traducció d'una altra traducció francesa que té una introducció perquè sàpigués de què t'estan parlant a la història i no et perdis, i dues versions de l'epopeya la moderna/babilònica i la antiga/ninivita. Jo sincerament trobo que és una molt bona edició.
I la història... bé, suposo que depèn del que t'esperis. Molt èpica no és, ho reconec. Però té els seus moments divertits, si t'ho agafes amb coña. xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi Dt 20 Nov 2012, 16:43

Shruuu!! Ja m'he llegit "Legado"... i què vols que et digui; crec que t'han donat poc protagonisme, la veritat. Jo m'esperava una micona més per part teva! No sé, potser arrasar un parell de viles o cruspir-te la meitat de l'exèrcit enemic, no?! Casum, has fet poca feina, jejeje.

Bromes a part,
Spoiler:
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lostbrain Dt 20 Nov 2012, 19:34

Ara mateix estic llegint "La sèrie de la teva vida" de Marc Zanni i Joan Sanz. Que molts d'aquí ja sabeu que són la veu d'en Goku i en Vegeta respectivament, entre altres.
El vaig comprar al Saló del Manga, on van fer la presentació. I bé, puc dir que es un llibre extraordinari ple d'anècdotes i històries del món del doblatge, no solament del Bola de drac. Per tant es un llibre molt recomanable per a tot aquell interessat en el doblatge, sobretot el doblatge d'anime en català. Parlen de One Piece, de Bleach... els inicis al doblatge dels actors...
Encara em queda un bon tros per llegir ja que vaig molt a poc a poc perquè no el vull acabar! xD Però suposo que no passarà d'aquest mes.

I el que deia, si us agrada aquest món o Bola de Drac li heu de donar una oportunitat perquè es un llibre fantàstic. A més el podeu tenir dedicat com jo, ja que no es ven en llibreries normals només el venen els actors en persona i pròximament volen fer una gira per tot Catalunya per presentar el llibre!
Ja tinc ganes que passin per Lleida per saludar-los altre cop!! Smile

lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7869
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Dt 20 Nov 2012, 21:12

Minamino Shuuichi escrigué:Shruuu!! Ja m'he llegit "Legado"... i què vols que et digui; crec que t'han donat poc protagonisme, la veritat. Jo m'esperava una micona més per part teva! No sé, potser arrasar un parell de viles o cruspir-te la meitat de l'exèrcit enemic, no?! Casum, has fet poca feina, jejeje.

Eh que sí, eh que sí? Jo esperava l'oportunitat de lluir-me i mostrar el que arribo a molar en aquest llibre, però no ha pogut ser. És el que dius, ni pobles arrassats ni cavallers menjats... Ni una trista frase guai! Indignant, indignant. ù____ú Espero que si el proxim llibre és un flashback d'algun personatge (presumptament de l'Àngela, segons l'autor) tingui més oportunitats de lluir-me!

Spoiler:
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi Dc 21 Nov 2012, 12:03

Spoiler:

Saps com he rigut amb això?!!! xD Jo m'hagués conformat amb una aparició més estel·lar. Vull dir
Spoiler:

Així que hi haurà un spin-off? No ho sabia, però no estaria malament que fos l'Àngela; aquesta dona és tot un misteri i jo em vaig quedar amb les ganes de saber-ne més. Bé, jo i tothom xD
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Dc 21 Nov 2012, 12:36

Minamino Shuuichi escrigué:
Saps com he rigut amb això?!!! xD Jo m'hagués conformat amb una aparició més estel·lar. Vull dir
Spoiler:

Spoiler:

I sí, el senyor autor em va dir quan el vaig veure per Sant Jordi que tenia pensat fer un 5è llibre sobre l'Àngela, però que abans voldria escriure alguna altra cosa de ciència ficció. Jo només espero que hi apareguin les Ombres que em van prometre per el 4t llibre. Mad
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi Dc 21 Nov 2012, 12:55

Shruikan escrigué:
Spoiler:

Spoiler:

I sí, el senyor autor em va dir quan el vaig veure per Sant Jordi que tenia pensat fer un 5è llibre sobre l'Àngela, però que abans voldria escriure alguna altra cosa de ciència ficció. Jo només espero que hi apareguin les Ombres que em van prometre per el 4t llibre. Mad

Et veig picada xD... ja veuràs com si que hi apareixeran les Ombres, dona! Segur que no ets la única que li ha demanat, jeje. Jo mentre aclareixi les ombres al voltant de l'Àngela, ja em va bé. Ara, pot ser una mica fluixet sense l'Eragon ni la Saphira.

La'ltre dia, amb això de refrescar la memòria sobre com era en Shru, vaig estar buscant-ne les imatges de la peli d'Eragon... i els ulls no els té blaus!! Blasfèmia! xD
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Shruikan Dc 21 Nov 2012, 13:38

La'ltre dia, amb això de refrescar la memòria sobre com era en Shru, vaig estar buscant-ne les imatges de la peli d'Eragon... i els ulls no els té blaus!! Blasfèmia! xD

Hi ha tantes blasfèmies en aquella peli que ja ni em sorprèn. xD Et recordo que el Galbatorix també surt calb quan no ho és. I els urgals no tenen banyes. I l'Eragon i l'Arya són rossos. I els Ra'zac són unes coses estranyes. I en Durza és lleig. Tot blasfèmies.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi Dc 21 Nov 2012, 15:14

Shruikan escrigué:

Hi ha tantes blasfèmies en aquella peli que ja ni em sorprèn. xD Et recordo que el Galbatorix també surt calb quan no ho és. I els urgals no tenen banyes. I l'Eragon i l'Arya són rossos. I els Ra'zac són unes coses estranyes. I en Durza és lleig. Tot blasfèmies.

Jajajajajajajaja!! Que gran, Shru, que gran. Si, com sempre, a totes les pelis adaptades dels llibres hi ha blasfèmies, mira sinó Harry Potter!! Buf, allò és una blasfèmia en si mateix xD
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Minamino Shuuichi Dg 30 Des 2012, 16:35

Estic "així, així" d'acabar 1Q84; Llibres 1 i 2... el tercer encara no el tinc.

Mare meva, si en Murakami ja m'agradava abans, ara més! És genail aquesta trilogia!! Vaja, els dos primers, segur. Si el ercer está en la mateixa línia, será una bomba.

Al principi, pot espantar una mica perqué és mega-enorme... però t'endinses enseguida en el llibre. Jo és que estic al·lucinant cogombres! Això sí, m'estic fent un tip de pensar i buscar analogies... però molt guai.
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Intervención Dg 30 Des 2012, 18:46

M'estic re-llegint El Hòbbit, haig de llegirme el 6 i 7 de Fushigi Yuugi: Genbu Kaiden i comenzar Love Hina, Kimagure Orange Road i Fushigi Yuugi: El Joc Misteriós.
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6644
Reputació : 53
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Akuma Dg 30 Des 2012, 22:21

Minamino Shuuichi escrigué:Estic "així, així" d'acabar 1Q84; Llibres 1 i 2... el tercer encara no el tinc.

Mare meva, si en Murakami ja m'agradava abans, ara més! És genail aquesta trilogia!! Vaja, els dos primers, segur. Si el ercer está en la mateixa línia, será una bomba.

Al principi, pot espantar una mica perqué és mega-enorme... però t'endinses enseguida en el llibre. Jo és que estic al·lucinant cogombres! Això sí, m'estic fent un tip de pensar i buscar analogies... però molt guai.

Sense el tercer no té sentit el segon des del meu punt de vista. Molt bons els llibres per lo enrravassats que son xD
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7324
Reputació : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dg 30 Des 2012, 23:55

A mi em van regalar el del temor d'un home savi en anglès, aquest Nadal. És la primera part de la trilogia? xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dl 31 Des 2012, 00:07

És el segon Wink

El primer és "El nom del vent"
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20431
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dl 31 Des 2012, 02:14

De puta mare, ma mare és un geni fent regals xDD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Rini Dl 31 Des 2012, 02:27

Et compres el primer i ja està! Serà per això!

A mi m'encanta la saga, li tinc unes ganes al 3r... Crec que s'està convertint en la meva saga preferida. Si més no, ja ocupa una alta posició en el rànking.

Jo estic llegint això :3 :
Spoiler:

M'està agradant força, tot i que encara és aviat per tenir veredicte...! bounce
L'he folrat i tot, que no es despunti Embarassed
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6979
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gray Slimner Dl 31 Des 2012, 02:35

O.O No fotis que el Surreak se'ns ha fet escriptor!!? Què m'he estat perdent, tot aquest temps!?
Què més m'heu estat amagant!!? T_T_T

Ara en sèrio, Surri... Jo també el vull llegir Embarassed
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Tornar a dalt Ir abajo