Que esteu llegint ara mateix
+28
yoko_chi85
beauty_felurian
moddius
Arashino
Natsu_Dragneel
Sakuragi
Mortimer
Hanako
Rini
solde24
barretdepalla
shira-chan
Minamino Shuuichi
Akuma
itrebla
kyoraku
Redles
NahaUmiNayuu
surreak
oharu-chan
Manto-kun
tyrex
Shruikan
lostbrain
Gray Slimner
Ragna
Gruay
Choun
32 participantes
Pàgina 3 de 8
Pàgina 3 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Que esteu llegint ara mateix
jo m'estic llegint eragon,el primer,i també el hombre del traje gris
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Ahir mateix vaig començar El temor de un hombre sabio!! La segona part del Nombre del Viento!
Genial!!
Genial!!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Una companya de classe també se l'està llegint, aquest. Diu que portava més de dos anys esperant-lo. xD
Jo per la meva part m'estic llegint Juego de Tronos. Epic llibre, sí senyor.
Jo per la meva part m'estic llegint Juego de Tronos. Epic llibre, sí senyor.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7413
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Doncs ara mateix res, però quan acabi la setmana i els exàmens tinc pensat de començar "El descontrol de Haruhi Suzumiya" o "La divina comedia"
solde24- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 250
Puntuació : 5164
Reputació : 1
La continuació del nombre del viento és brutal, jo després d'esperar més d'un any em vaig comprar la versió anglesa.
Tb volia començar el de juego de tronos, però no trobo temps llegint altres llibres. Jo ara estic llegint com aprendre a fer un CMS amb PHP. No us el recomano. Està en anglés i és un rotllo patatero. Això si, espero aprendre força xDDD
Tb volia començar el de juego de tronos, però no trobo temps llegint altres llibres. Jo ara estic llegint com aprendre a fer un CMS amb PHP. No us el recomano. Està en anglés i és un rotllo patatero. Això si, espero aprendre força xDDD
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7324
Reputació : 32
Laura a la ciutat dels sants, on em sento totalment identificada amb la protagonista. Sí sí, un llibre digne d'admirá!
Ara de debò, suposo que potser li donaré una enèssima oportunitat a Brisingr si en tyrex me'n dóna permís, perquè ja que s'acaba la saga, he de saber com acaba la parella :/
Ara de debò, suposo que potser li donaré una enèssima oportunitat a Brisingr si en tyrex me'n dóna permís, perquè ja que s'acaba la saga, he de saber com acaba la parella :/
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6979
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Laura a la Ciutat dels Sants?? Que en tens un resum?? Jo me l'he de rellegir per la Universitat!! xDD
Doncs jo ara llegeixo (per classe ) La filla del Mar (Àngel Guimerà) o poemes d'en Carles Riba ... però si he de llegir per gust i no per obligació... el darrer llibre que em vaig llegir va ser Egosurfing de Llúcia Ramis. Personalment, no em va agradar gens (xD) però hi ha gusts per tot!
Doncs jo ara llegeixo (per classe ) La filla del Mar (Àngel Guimerà) o poemes d'en Carles Riba ... però si he de llegir per gust i no per obligació... el darrer llibre que em vaig llegir va ser Egosurfing de Llúcia Ramis. Personalment, no em va agradar gens (xD) però hi ha gusts per tot!
Te... Te l'has de REllegir?
Bé... Molta sort, de debò. No és que sigui un llibre dolent, però és molt lent de llegir.
Si vols te'n faig cinc cèntims, però la veritat és que no tinc cap resum fet... Això sí, si vols et passo com una mena d'anàlisi que ens va donar el professor, potser et serveix...
Bé... Molta sort, de debò. No és que sigui un llibre dolent, però és molt lent de llegir.
Si vols te'n faig cinc cèntims, però la veritat és que no tinc cap resum fet... Això sí, si vols et passo com una mena d'anàlisi que ens va donar el professor, potser et serveix...
Rini- Ex-fansuber
Segur que algú ha treballat en ell abans que vosaltres. Heu mirat a rincon del vago? xD
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7324
Reputació : 32
Sí, el vaig haver de llegir a l'Institut i se'm va fer mooooolt pesat... i ara em fan tornar-lo a llegir!! Però bé... suposo que el professor ens donarà una anàlisi paraula per paraula que serà quasi tan llarg com el llibre xD així que, potser, puc fer la feina sense rellegir-me'l...
Crec que seguiré el teu consell, Akuma i miraré que si trobo cap resum...
Crec que seguiré el teu consell, Akuma i miraré que si trobo cap resum...
Doncs ara començaré "Tòquio Blues" de Haruki Murakami. ^^ Ara que he acabat "El Quinto Jinete" en castellà, molt bó aquest últim, però probablement amb un final massa assajat. De fet és tracta d'una investigació.
En ragna m'ha regalat Joc de Trons, sí, sí, en català!
Així que ara estic llegint Joc de Trons xD
Així que ara estic llegint Joc de Trons xD
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9673
Tu sí que en saps!
El problema és que si t'agrada i vols continuar la saga, és probable que t'hagis de passar al castellà, perquè em penso que només han traduït l'u i el dos, en català T_T
El problema és que si t'agrada i vols continuar la saga, és probable que t'hagis de passar al castellà, perquè em penso que només han traduït l'u i el dos, en català T_T
L'u i el dos, ja? No pensava que només havien traduït mig de l'u...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20431
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Ah, doncs no, m'he equivocat. El 2 encara no està disponible, però l'u sencer sí, i sembla que aniran a molt bon ritme!
http://www.racocatala.cat/forums/fil/151841/tota-cicle-llibres-joc-trons-disponible-leditorial-alfaguara
I aquí trobareu el primer llibre ^^
http://www.racocatala.cat/forums/fil/151841/tota-cicle-llibres-joc-trons-disponible-leditorial-alfaguara
I aquí trobareu el primer llibre ^^
Castellà? No, gràcies. Els tinc en anglès xD
Gruay- TCNM-Correcció
Doncs ara m'acabo de posar amb The Shadow of the Hegemon, el 2n llibre de la saga d'Ender's Shadow que feia temps que el tenia pendent
Gruay- TCNM-Correcció
Jo m'estic llegint Marina de Carlos Ruiz Zafon graaaaan llibre de moment m'esta encantant
Mortimer- Castafiore
- Nombre de missatges : 234
Puntuació : 5091
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès
Oh, és un grandíssim llibre!
Me'l vaig llegir a 3r d'ESO i em va encantar *_*
Me'l vaig llegir a 3r d'ESO i em va encantar *_*
Gruay- TCNM-Correcció
Mare meva jo que aquests dies no em trobo gaire bé em passo gran part si no tot el matí al llitet llegit "tormenta de espadas" i cada cop està més interessant encara no entenc com s'ho fa aquest home per fer sagues tan i tan llargues i que com més avança més vols llegir és com una droga XDDD
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5567
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
doncs si gruay es un d'aquells llibres que posen a tot arreu a 3r d'ESO i es genial de moment es molt gran hi ha cops que pares de llegir i et quedes amb unes ganes de mes brutals
Mortimer- Castafiore
- Nombre de missatges : 234
Puntuació : 5091
Reputació : 3
Ubicació : Castellar del Vallès
Fa uns dies he acabat de lletgir Maus d'Art Spigelman (per l'institut), no em va agradar gaire...
I ara, crec que ens faran lletgir Persèpolis.
I ara, crec que ens faran lletgir Persèpolis.
Sakuragi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 266
Puntuació : 5090
Ubicació : Palma
Jo a català he començat Laura a la ciutat dels sants, a veure que tal estarà. I a castellà, Tres sombreros de copa.
Per l'altra banda ja estic a punt d'acabar el Temor de un hombre sabio!! Està super interessant!!
Per l'altra banda ja estic a punt d'acabar el Temor de un hombre sabio!! Està super interessant!!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7869
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
lost, Laura a la ciutat dels sants és un rotllàs El tres sombreros de copa me'l llegiré pel següent trimestre...
Per la meva part, ara m'hauria de començar ja "Drames rurals", que m'han dit que és bastant avorrit , tot i que ara m'estic llegint "Sé el que estàs pensant"
Per la meva part, ara m'hauria de començar ja "Drames rurals", que m'han dit que és bastant avorrit , tot i que ara m'estic llegint "Sé el que estàs pensant"
Rini- Ex-fansuber
Ahir mateix vaig acabar el de "1600 Sekigahara: The Final Struggle for Power". Efectivament, sóc molt friki i m'he llegit un llibre sobre una de les batalles més decisives sobre la història del Japó... i tot per culpa de Sengoku Basara i en Kazuya Nakai xD.
Ara mateix, començo Selected Tales, de Poe. Espero no passar gaire por, jujujuju... xD
Ara mateix, començo Selected Tales, de Poe. Espero no passar gaire por, jujujuju... xD
Jo estic llegint Skulldugery Pleasant y los sin rostro (És el únic que encara no ha sortit en català, almenys quan jo el vaig comprar) tot i que fa temps que el tinc abandonat, i no sé perquè, perquè agradarme, m'agrada! I per l'insti estic llegint Sense adreça coneguda de Xavier Vernetta.
La piramide Roja
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6098
Pàgina 3 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pàgina 3 de 8
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan