Que esteu llegint ara mateix
+28
yoko_chi85
beauty_felurian
moddius
Arashino
Natsu_Dragneel
Sakuragi
Mortimer
Hanako
Rini
solde24
barretdepalla
shira-chan
Minamino Shuuichi
Akuma
itrebla
kyoraku
Redles
NahaUmiNayuu
surreak
oharu-chan
Manto-kun
tyrex
Shruikan
lostbrain
Gray Slimner
Ragna
Gruay
Choun
32 participantes
Pàgina 7 de 8
Pàgina 7 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Que esteu llegint ara mateix
Et compres el primer i ja està! Serà per això!
A mi m'encanta la saga, li tinc unes ganes al 3r... Crec que s'està convertint en la meva saga preferida. Si més no, ja ocupa una alta posició en el rànking.
Jo estic llegint això :3 :
M'està agradant força, tot i que encara és aviat per tenir veredicte...!
L'he folrat i tot, que no es despunti
A mi m'encanta la saga, li tinc unes ganes al 3r... Crec que s'està convertint en la meva saga preferida. Si més no, ja ocupa una alta posició en el rànking.
Jo estic llegint això :3 :
- Spoiler:
M'està agradant força, tot i que encara és aviat per tenir veredicte...!
L'he folrat i tot, que no es despunti
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
O.O No fotis que el Surreak se'ns ha fet escriptor!!? Què m'he estat perdent, tot aquest temps!?
Què més m'heu estat amagant!!? T_T_T
Ara en sèrio, Surri... Jo també el vull llegir
Però si me'l va donar allà davant de tots, tot just quan vaig arribar... Ai, que no estem al cas, eh? xD
Rini- Ex-fansuber
Puntuació : 6979
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
Ep, això interessa llibre del jefecito això mola, ja em diràs que tal =)
Min3- N - Neteja
- Nombre de missatges : 948
Puntuació : 5187
Reputació : 31
Ubicació : Tarragona/Barcelona
No sabeu la il·lusió que fa sortir esmentat en un tema que parli de literatura...
I Rini, que em fas posar vermell i tot. Folrat com els llibres de l'escola! Això ja és categoria!
I Rini, que em fas posar vermell i tot. Folrat com els llibres de l'escola! Això ja és categoria!
El Gray i el seu món xDGray Slimner escrigué:O.O No fotis que el Surreak se'ns ha fet escriptor!!? Què m'he estat perdent, tot aquest temps!?
En va repartir dos a la quedada!!
Els hi prenen de les mans!! Es venen com a xuuuuurros
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9673
Ubicació : Artés
Joder Gra, no vas veure com traficaven llibres l'altre dia?
No t'adones de na' de na' xD
No t'adones de na' de na' xD
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6644
Reputació : 53
Devia estar xerrant amb algú... O simplement al meu món :S
Però el llibre m'interessa molt eh! Surreak, tingue'n un de preparat, que passat vacances et faré una visita! xD
Però el llibre m'interessa molt eh! Surreak, tingue'n un de preparat, que passat vacances et faré una visita! xD
Com que l'estiu passat (aquest no, l'altre), vaig aprendre a folrar llibres a base d'estar-m'hi 4h cada dia durant un mes... Ara tots els que m'agraden els vaig folrant si veig que hi ha d'haver millora en la conservaciósurreak escrigué:
I si no, pregunta a en Tyrex, que té tots els de joc de trons folradets hihihihi
Quan me l'hagi acabat i els altres en tingueu una còpia, obrirem un fil per comentar-lo, eh?
I no hi haurà compassió a l'hora de les crítiques!
Rini- Ex-fansuber
Surreak, podries publicar una còpia digital aquí al forum =)
Min3- N - Neteja
- Nombre de missatges : 948
Puntuació : 5187
Reputació : 31
Ubicació : Tarragona/Barcelona
Sí home! Compreu-li, garrepes, que només són 20€, i l'ajudeu, home!Min3 escrigué:Surreak, podries publicar una còpia digital aquí al forum =)
Rini- Ex-fansuber
Jelou!
Fa temps ara que no llegia, res que no fos coses de programar i informàtica en general, però m'he començat el segon llibre de la saga del mago negro "La aprendiz de mago" i realment m'està agradant.
El primer fa un temps me'l vaig llegir i weno, no estava mal, però aquest m'està agradant més.
Fa temps ara que no llegia, res que no fos coses de programar i informàtica en general, però m'he començat el segon llibre de la saga del mago negro "La aprendiz de mago" i realment m'està agradant.
El primer fa un temps me'l vaig llegir i weno, no estava mal, però aquest m'està agradant més.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7324
Reputació : 32
Jo per fi m'he acabat el llibre de Xoc de Reis. Ja ha costat, ja. :/ Un pel massa ecabrós comparat amb el primer, pel meu gust, però ei, mola igual.
Ara tinc una llista molt llarga de llibres per llegir: tres del Mundodisco, el Senyor dels Anells i el Temor d'un home sabi. A veure per quin començo. xD
Ara tinc una llista molt llarga de llibres per llegir: tres del Mundodisco, el Senyor dels Anells i el Temor d'un home sabi. A veure per quin començo. xD
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7413
Reputació : 29
Ubicació : Artés
A mi em faria molt de pal llegir el senyor dels anells. La prosa de Tolkien es dura dura jajaja.
Jo segurament començi la setmana vinent amb el tercer llibre de la saga de cançó de gel i foc. En quant m'acabi el que estic llegint ara mateix.
Jo segurament començi la setmana vinent amb el tercer llibre de la saga de cançó de gel i foc. En quant m'acabi el que estic llegint ara mateix.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7324
Reputació : 32
Shruikan, comença el Temor!
Doncs ja he acabat Les cireres de Caront, molt xuli, m'ha agradat, i m'ha fet els viatges al tren molt amens, amb alguna que altra anècdota al metro xD
Jo us el recomano, molt català el llenguatge, i bé, que és del Surreak, que us agradarà sí o sí! Té un toc nostàlgic, com si tornés a llegir llibres per a l'institut.
Ara estic llegint aquest:
Molt interessant, ben resumit, i bé, li tenia ganes així que l'altre dia em vaig decidir a comprar-lo.
Hi ha històries molt perturbadores sense sentit, estan ben bojos els japonesos (Per exemple: Un home agafa com a esposa la dona més bella blablabla. Té gelos (de ningú!) i la noia no ho pot suportar i crema una cabanya, i d'entre les flames en surten 3 nens. Ahà, molt lògic tot.)
Doncs ja he acabat Les cireres de Caront, molt xuli, m'ha agradat, i m'ha fet els viatges al tren molt amens, amb alguna que altra anècdota al metro xD
Jo us el recomano, molt català el llenguatge, i bé, que és del Surreak, que us agradarà sí o sí! Té un toc nostàlgic, com si tornés a llegir llibres per a l'institut.
Molt interessant, ben resumit, i bé, li tenia ganes així que l'altre dia em vaig decidir a comprar-lo.
Hi ha històries molt perturbadores sense sentit, estan ben bojos els japonesos (Per exemple: Un home agafa com a esposa la dona més bella blablabla. Té gelos (de ningú!) i la noia no ho pot suportar i crema una cabanya, i d'entre les flames en surten 3 nens. Ahà, molt lògic tot.)
Rini- Ex-fansuber
Akuma escrigué:A mi em faria molt de pal llegir el senyor dels anells. La prosa de Tolkien es dura dura jajaja.
LOL, doncs fliparás amb Tempesta d'espases xD, vigila amb les bodes jajajaja :B
You, sir, are S. man. S for Spoiler.intervención escrigué:Akuma escrigué:A mi em faria molt de pal llegir el senyor dels anells. La prosa de Tolkien es dura dura jajaja.
LOL, doncs fliparás amb Tempesta d'espases xD, vigila amb les bodes jajajaja :B
Rini- Ex-fansuber
Rini escrigué:Shruikan, comença el Temor!
Vaig estar a punt a punt de demanar-lo per Nadal. AL final, però, vaig triar aquest altre:
- Spoiler:
Hi ha un munt de yokai per a descobrir! És super xulo. Si algú està veient o ha vist Nurarihyon no Mago, segur que li agrada.
Doncs ara mateix estic llegint Battle Royale, la novel·la de Koushun Takami que per fi, després de 14 anys de la seva publicació, s'han decidit a traduir-la a l'espanyol. (Tot i que en català estaria genial... a veure si s'animen...)
I que més tard va sorgir les pelis, el manga...
- Spoiler:
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7869
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
lostbrain escrigué:Doncs ara mateix estic llegint Battle Royale, la novel·la de Koushun Takami que per fi, després de 14 anys de la seva publicació, s'han decidit a traduir-la a l'espanyol. (Tot i que en català estaria genial... a veure si s'animen...)
- Spoiler:
Ah, sí, n'he sentit a parlar d'aquesta historia... coi de nena u.u quina por
intervención escrigué:lostbrain escrigué:Doncs ara mateix estic llegint Battle Royale, la novel·la de Koushun Takami que per fi, després de 14 anys de la seva publicació, s'han decidit a traduir-la a l'espanyol. (Tot i que en català estaria genial... a veure si s'animen...)
- Spoiler:
Ah, sí, n'he sentit a parlar d'aquesta historia... coi de nena u.u quina por
Nena? Parles de la Nevada-tan? xD
Rini- Ex-fansuber
Això mateix pensava preguntar! Però ull, que la Nevada-tan no forma pas part de la història! És una llegenda urbana sorgida a partir d'un fet –presumptament– real *saberut face* xDRini escrigué:intervención escrigué:Ah, sí, n'he sentit a parlar d'aquesta historia... coi de nena u.u quina por
Gray Slimner escrigué:Això mateix pensava preguntar! Però ull, que la Nevada-tan no forma pas part de la història! És una llegenda urbana sorgida a partir d'un fet –presumptament– real *saberut face* xDRini escrigué:intervención escrigué:Ah, sí, n'he sentit a parlar d'aquesta historia... coi de nena u.u quina por
Eh.. si, la noia aquesta... no sé si es real o no però igualment fa cague xd
Les fotos que corren d'ella i tal són falses, el cas de que una nena matés a una companya seva amb un cúter em sembla que sí que és real. Venia a dir lo del llibre, però ho he relacionat amb això i... Bah.
Ja paro l'off-topic xD
Ja paro l'off-topic xD
Rini- Ex-fansuber
Un cop acabada la novel·la de Battle Royale (brutal), començo amb una sèrie de llibres sobre relats i contes de mitologia japonesa, samurais, fantasmes... De moment moolt interessants!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7869
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
lostbrain escrigué:Un cop acabada la novel·la de Battle Royale (brutal), començo amb una sèrie de llibres sobre relats i contes de mitologia japonesa, samurais, fantasmes... De moment moolt interessants!
Òndia, que xulos!! On els has comprat? Crec que me'ls apuntaré a la llista de pendents...
Pàgina 7 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pàgina 7 de 8
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan
» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan
» M'agradaria unir-me