Que esteu llegint ara mateix
+28
yoko_chi85
beauty_felurian
moddius
Arashino
Natsu_Dragneel
Sakuragi
Mortimer
Hanako
Rini
solde24
barretdepalla
shira-chan
Minamino Shuuichi
Akuma
itrebla
kyoraku
Redles
NahaUmiNayuu
surreak
oharu-chan
Manto-kun
tyrex
Shruikan
lostbrain
Gray Slimner
Ragna
Gruay
Choun
32 participantes
Pàgina 2 de 8
Pàgina 2 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Que esteu llegint ara mateix
Ara mateix he començat amb un llibre una mica vell "Últimas tardes con Teresa" de Juan Marsé, és una mica vell però el tenia per casa i em van venir ganes de llegir-me un clàssic de la literatura castellana de les ultimes dècades.
Doncs jo, ara només llegeixo Drames Rurals de Víctor Català pel cole! No està malament, però no es per fer salts d'alegria de lo bo que es.
I també, per mi, m'estic llegint molts llibres curts d'anglés. Per millorar una mica.
L.B.
I també, per mi, m'estic llegint molts llibres curts d'anglés. Per millorar una mica.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Jo ara estic llegint el "Símbolo Perdido" de Dan Brown, l'autor de "El Código Da Vinci" i "Ángeles y Demonios", m'encanta aquest autor, tots els seus llibres són enigmàtics i t'atrapen.
NahaUmiNayuu- Nèstor
- Nombre de missatges : 178
Puntuació : 5117
Reputació : 0
No me'ls he llegit, pro les pel·lícules em van agradar força XP
Ara he començat Dràcula de Bram Stoker, feia temps que tenia pendent llegir-lo, és un dels clàssics de vampirs així que no pot faltar
PD: També m'estic llegint Sakura ò.ó que des de que he descobert que hi ha Yuri m'interessa XD (a l'anime la Tomoyo no se si ho deia tan clar com al manga)
Ara he començat Dràcula de Bram Stoker, feia temps que tenia pendent llegir-lo, és un dels clàssics de vampirs així que no pot faltar
PD: També m'estic llegint Sakura ò.ó que des de que he descobert que hi ha Yuri m'interessa XD (a l'anime la Tomoyo no se si ho deia tan clar com al manga)
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5521
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
Doncs jo m'acabo de llegir l'últim de la saga "Cróniques perdudes de Dragonlance" ( es diu "la Torre Wayreth") i avui mateix començaré amb "Les cróniques de Dragonlance", ho he fet al reves però no vaig trobar la primera saga enlloc xD
kyoraku- AK-Anime
- Nombre de missatges : 282
Puntuació : 5251
Reputació : 4
Ubicació : Mataró
Jo ara mateix estic llegit la saga de mart de Edgar Rice exactament el segon llibre que es diu "Dioses de Marte" i a l'hora estic acabant les "Cròniques de la Dragonlace" per poder començar la següent trilogia que són les "Llegendes de la Dragonlace" ^^
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5567
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
Ara mateix estic llegint El elfo oscuro de R.A. Salvatore. M'està agradant bastant i em sembla que continuaré amb la següent trilogia.
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5443
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa
Jo estic llegint Pro PHP and Jquery, una lectura recomanable i lleugera xD
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7324
Reputació : 32
He començat a rellegir Harry Potter, i realment m'agrada tant com el primer com que vaig llegir el primer llibre hahaha.
Akuma- Ex-fansuber
Ara mateix... massa coses vull llegir xD. Però justament avui he començat el quart llibre d'una col·lecció que es diu "Los secretos del Inmortal Nicolás Flamel". El llibre és "El Nigromante".
Fa uns dies, quan passejava per l'FNAC (si, gent, jo passejo per l'FNAC no pel carrer XD) vaig estar mirant els llibres de la col·lecció "Canción de Fuego y Hielo", què tal? Estava pensant en llegir-me el primer però no se... a mi la fantasia ja m'agrada, però una opinió més mai està de més!
Per cert, si no heu llegit "Memòries d'Idhun", us el recomano molt ferventment!! És una trilogia genial!
Fa uns dies, quan passejava per l'FNAC (si, gent, jo passejo per l'FNAC no pel carrer XD) vaig estar mirant els llibres de la col·lecció "Canción de Fuego y Hielo", què tal? Estava pensant en llegir-me el primer però no se... a mi la fantasia ja m'agrada, però una opinió més mai està de més!
Per cert, si no heu llegit "Memòries d'Idhun", us el recomano molt ferventment!! És una trilogia genial!
Canción de hielo y fuego està molt bé. Està inacabada, però. No perquè ho hagi deixat l'autor, sinó que està en procés, com quan seguíem harry potter
És una saga absolutament de fantasia, amb un món propi creat per l'autor i diverses històries parale·les. Cada capítol és el punt de vista d'un personatge diferent. És bastant crua, per cert, és a dir no està pensada per un públic juvenil a l'estil crepúsculo.
Memòries d'Idhun la tinc a la llista!
És una saga absolutament de fantasia, amb un món propi creat per l'autor i diverses històries parale·les. Cada capítol és el punt de vista d'un personatge diferent. És bastant crua, per cert, és a dir no està pensada per un públic juvenil a l'estil crepúsculo.
Memòries d'Idhun la tinc a la llista!
Jo vaig llegir el primer i em va encantar. Vaig llegir el segon i em va agradar. El tercer no el vaig poder acabar. Em va ser impossible, i mira que ho vaig intentar. La veritat és que em va saber greu, perquè ara, quan penso en aquesta trilogia, em ve a la ment el mal record de l'últim llibre, i és injust pels dos anteriors, però què hi farem xDMinamino Shuuichi escrigué:Per cert, si no heu llegit "Memòries d'Idhun", us el recomano molt ferventment!! És una trilogia genial!
Doncs jo te'ls recomano molt ^^ Ara, que potser no tenim uns gustos similars... després d'això de Memòries d'Idhun ja no ho tinc gens clar :S xDMinamino Shuuichi escrigué:Fa uns dies, quan passejava per l'FNAC (si, gent, jo passejo per l'FNAC no pel carrer XD) vaig estar mirant els llibres de la col·lecció "Canción de Fuego y Hielo", què tal? Estava pensant en llegir-me el primer però no se... a mi la fantasia ja m'agrada, però una opinió més mai està de més!
Nah, però seriosament, a mi aquesta saga m'encanta. Diria que és la que més m'ha agradat de totes les que he llegit (i això que no està acabada). Al principi no té gaire fantasia. És ben bé com diu el títol del primer llibre: un joc de trons. Més endavant comença a aparèixer la màgia i els éssers fantàstics, però no és la part essencial de l'obra. És més, diria que si hi sobra algun element (que no és el cas), és aquest xDD
Arg, en Gray se m'ha avançat!! Bé, igualment hi dic la meva
Tan si t'agrada llegir com si no i tan si t'agrada la fantasia com si no, t'has de llegir Cançó de Gel i Foc. No diria que és una obra mestríssima però és molt bo. Es llegeix bé i et manté amb les ganes d'anar seguint. Els personatges són molt rodons i ben elaborats i de seguida et sents a gust amb ells. A part, la història mola molt. El món que crea es fa familiar de seguida i les intrigues i males passades que hi ha contínuament et fan agafar ganes de seguir les aventures dels personatges.
Jo, en aquests moments, vaig pel segon volum i m'està encantant.
Hi ha la sèrie de la primera temporada, te'n deixo l'òpening perquè mola molt, però si tens l'opció de llegir primer el llibre, com sempre diuen, millor el llibre que no pas la sèrie. Tot i que està molt ben aconseguida i és molt fidel al llibre.
Tan si t'agrada llegir com si no i tan si t'agrada la fantasia com si no, t'has de llegir Cançó de Gel i Foc. No diria que és una obra mestríssima però és molt bo. Es llegeix bé i et manté amb les ganes d'anar seguint. Els personatges són molt rodons i ben elaborats i de seguida et sents a gust amb ells. A part, la història mola molt. El món que crea es fa familiar de seguida i les intrigues i males passades que hi ha contínuament et fan agafar ganes de seguir les aventures dels personatges.
Jo, en aquests moments, vaig pel segon volum i m'està encantant.
Hi ha la sèrie de la primera temporada, te'n deixo l'òpening perquè mola molt, però si tens l'opció de llegir primer el llibre, com sempre diuen, millor el llibre que no pas la sèrie. Tot i que està molt ben aconseguida i és molt fidel al llibre.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20431
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Hum... doncs ja tinc regal de Nadal ^^. La veritat, ja feia temps que li anava al darrera, però mai m'acabava de decidir. Ja sabia que estava "inacabada" però no per tancament de xiringuito... és una saga llarga, això ja es veu. Suposo que si me la llegiré perquè aquest tipus de coses m'encanten, de fet, vaig tenir el valor de llegir "El Senyor dels Anells"... que menys que "Cançó de Foc i Gel", no?
Per cert Gray... si vas arribar a llegir el tercer d'Idhun, vas cometre un sacrilegi tal com demanar pa amb tomàquet i que t'ho portin tot per separat xD... jajajaja. El tercer és molt bo, per a mi, el millor de tots i no només per ser el final, sinó per en Kirtash i en Jack: claven el seu paper, el borden... a més, passen un parell de coses ben interessants, jujuju.
Una altra col·lecció que recomano és "Mundodisco" de Terry Pratchet. Per ara, només he llegit el primer, però és hilarant! Molt divertit.
I si voleu riure, llegiu-vos "Buenos Presagios" de Neil Gaiman i Terry Pratchet. Boníssim.
Per cert Gray... si vas arribar a llegir el tercer d'Idhun, vas cometre un sacrilegi tal com demanar pa amb tomàquet i que t'ho portin tot per separat xD... jajajaja. El tercer és molt bo, per a mi, el millor de tots i no només per ser el final, sinó per en Kirtash i en Jack: claven el seu paper, el borden... a més, passen un parell de coses ben interessants, jujuju.
Una altra col·lecció que recomano és "Mundodisco" de Terry Pratchet. Per ara, només he llegit el primer, però és hilarant! Molt divertit.
I si voleu riure, llegiu-vos "Buenos Presagios" de Neil Gaiman i Terry Pratchet. Boníssim.
Doncs què vols que t'hi digui, a mi no m'ho va semblar gens, de bo.Minamino Shuuichi escrigué:Per cert Gray... si vas arribar a llegir el tercer d'Idhun, vas cometre un sacrilegi tal com demanar pa amb tomàquet i que t'ho portin tot per separat xD... jajajaja. El tercer és molt bo, per a mi, el millor de tots i no només per ser el final, sinó per en Kirtash i en Jack: claven el seu paper, el borden... a més, passen un parell de coses ben interessants, jujuju.
- Spoiler:
- Ja no recordo gaire bé la història, però no oblidaré el "tostón" que em suposava haver d'aguantar cada 2 pàgines a la Victòria aquella pretenent fer peneta perquè li agradaven dos tios supermolons i no sabia per quin decidir-se. Apassionant, de debò ¬¬
Estic segur que a molta gent li encanta això, però a mi no. M'agradava més quan tallaven sargantanes humanes d'aquelles per la meitat xD
Ah sí, la saga de Mundodisco també me l'han recomanada, però em van dir que tenia la tira i mitja de volums :S i últimament no he tingut temps ni d'acabar una merdeta de novel·la de 200 pàgines de l'Agatha Christie, ho sigui que ho veig pelut xD
Gray, no parlo pas de la Victòria...
... però l'entrecreuament de camins entre en Kirtash i en Jack, com els dos van creixent i canviant, ajudant-se (va, si, fins a cert punt) l'un a l'altre em va semblar genial. I per cert, no són llangardaixos!! Són serps alades... i ben maques!!! De debò, no sabria pas què triar, la veritat...
... No sé ^^U
- Spoiler:
- El rotllo que es portava de "ara en Christian, ara en Jack" era com bastant pesat al final
... però l'entrecreuament de camins entre en Kirtash i en Jack, com els dos van creixent i canviant, ajudant-se (va, si, fins a cert punt) l'un a l'altre em va semblar genial. I per cert, no són llangardaixos!! Són serps alades... i ben maques!!! De debò, no sabria pas què triar, la veritat...
- Spoiler:
- En Kirtash té el seu punt quan és un shek, sobretot després d'haver vist la il·lustració que se'n va fer pel llibre... però un drac també té estil!!!
... No sé ^^U
Si no m'has de convèncer de res. No em va agradar el primer cop, li vaig donar una segona oportunitat i encara em va agradar menys. No passa res, cadascú té els seu gustos xD
- Spoiler:
- D'això que dius d'en Kirtash i en Jack no me'n recordo pas. Potser no hi vaig arribar. El que recordo és que el Kirtash m'agradava com a dolent, perquè era fred i odiós (vaja, almenys a mi em queia fatal, a tu sembla que no xD), però quan es va tornar "bo", la cosa es va desvirtuar u.u
No hi havia uns llangardaixos humans? No em refereixo als Sheks, sinó als seus soldats, que n'hi havia un fotimer.
Jeje, no estic intentant convèncer a ningú de res, només et donava la raó amb el tema Victòria.
- Spoiler:
- Si que hi havia uns llangardaixos "humanitzats". I si, en Kirtash m'encanta... però mai es va fer bo del tot, simplement, una mica més tolerant... si s'hagués fet "bo", s'hauria destrossat el personatge.
Doncs jo fa poc vaig acabar de llegir-me el quart volum de les Cròniques Vampíriques de l'Anne Rice, el Ladron de cuerpos. He de dir que se'm va fer pesat al principi, però per allà a la meitat o així se'm va fer més tolerable. Jo l'he trobat diferent dels anteriors, ja que en general hi ha més acció i menys monòleg. I també ha estat més divertit. xD I més fastigós segons en quins moments.
I ara m'he d'acabar el llibre de Tiempos interessantes de la saga del Mundodisco del Terry Pratchet, i l'últim d'Artemis Fowl que ara no recordo com es diu.
Per cert, a mi el llibre de Memories d'Idhun que em va agradar més va ser el primer. Tot i que els altres també molen molt. Kirtash for the win.
- Spoiler:
- És desagradable com en Lestat va descrivint totes les coses que fa en un cos humà. Totes. Fins i tot quan va al lavabo. Quan es posa a descriure colors, textures i olors és mortal. xD Però em va encantar l'escena del principi en què en Lestat acaba de tornar del desert del Gobi, tot socarrimat, despullat, i va casa en David i s'estira a sobre la seva pell de tigre. xD Només imaginar-m'ho em feia riure.
I ara m'he d'acabar el llibre de Tiempos interessantes de la saga del Mundodisco del Terry Pratchet, i l'últim d'Artemis Fowl que ara no recordo com es diu.
Per cert, a mi el llibre de Memories d'Idhun que em va agradar més va ser el primer. Tot i que els altres també molen molt. Kirtash for the win.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7413
Reputació : 29
Ubicació : Artés
En uns dies, començaré la segona part de "El Nombre del Viento", el coneixeu? Està molt bé, molt ben escrit (i traduït, és clar). Enganxa des del primer moment.
Explica les vivències d'en Kvothe: des de la seva infància fins a l'edat "adulta", que és quan el trobem relatant la seva història. De fet, tot l'argument gira al voltant d'una trobada fortuïta i nefasta per a ell, una trobada que, literalment, li canvia la vida. El relat de la seva vida el fa en tres dies, per atnt, tres llibres.
El segon encara no ha estat editat ni en català ni en castellà... però com no podia esperar, me l'han regalat en anglès xD... 900 i pico de pàgines per llegir!! >w<
... la que m'espera...
Explica les vivències d'en Kvothe: des de la seva infància fins a l'edat "adulta", que és quan el trobem relatant la seva història. De fet, tot l'argument gira al voltant d'una trobada fortuïta i nefasta per a ell, una trobada que, literalment, li canvia la vida. El relat de la seva vida el fa en tres dies, per atnt, tres llibres.
El segon encara no ha estat editat ni en català ni en castellà... però com no podia esperar, me l'han regalat en anglès xD... 900 i pico de pàgines per llegir!! >w<
... la que m'espera...
Jo l'estic acabant (obviament en anglés). Està molt bé. Igual que la primera part. Tot i que és més adult aquest :P
Akuma- Ex-fansuber
Ara estic llegint "El Quinto Jinete" és una frenética investigació sobre l'hipotètic cas de que s'amagués una bomba atòmica a Nova York tenint com a hostatges a 10 milions de persones. Està escrit l'any 1979, en plena guerra freda.
Molt bó.
Molt bó.
Ostres, aquest el tinc de les primeres edicions que van fer, de fet era del meu avi. Ja li faré un cop d'ull quan tingui temps.
itrebla- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5443
Reputació : 3
Ubicació : Tremp/Terrassa
Minamino Shuuichi escrigué:En uns dies, començaré la segona part de "El Nombre del Viento", el coneixeu? Està molt bé, molt ben escrit (i traduït, és clar). Enganxa des del primer moment.
Quèee?? Jo em moro per llegir-me la segona part! *.* Però esperaré a que surti la traducció al català, que quan vaig veure ho gruixut que era, quasi em caic de cul XD Si no me l'hauria llegit en anglès! M'encanta el Kvothe!! Ja direu que tal està (segur que genial però >.<)
Ahir per la nit em vaig acabar el llibre de Love Story. No sé si el coneixereu, potser per la pel·lícula. Si us agraden els llibres d'amor, aquest està genial. Mare meva, vaig plorar com una magdalena! I això que a mi em costa molt plorar. X) Només té unes 120 pàgines, però té molt de sentiment i emoció.
I, per últim, ja està XD m'he llegit Els jocs de la Fam (the hunger games). No sé si us els heu llegit, són tres, i a principis de l'any vinent treuran la peli.
A mi aquesta trilogia m'ha agradat molt. Si a algú li ha cridat l'atenció el títol (o s'ha llegit aquest post sencer, que deu costar XD ) millor que busqui l'argument a la wikipedia, perquè té una trama una mica complexa i difícil d'explicar.
oharu-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5977
Reputació : 4
Ubicació : Olesa de Montserrat
Doncs ara que parles de llibres d'amor, m'has fet pensar en un que em van regalar i que em va encantar. Es diu "Vés on et porti el cor", d'una autora italiana. És una conversa per carta entre una mare i una filla (o era una àvia i una neta? Ara no me'n recordo...), i és preciós.
jo m'estic llegint eragon,el primer,i també el hombre del traje gris
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6098
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Ahir mateix vaig començar El temor de un hombre sabio!! La segona part del Nombre del Viento!
Genial!!
Genial!!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7869
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Pàgina 2 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pàgina 2 de 8
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan