Lluna Plena no Culebró
+15
Rini
hinamori
oharu-chan
danbo-17
Redles
Gose
Akuma
Daichi
surreak
Gray Slimner
Ragna
shira-chan
lostbrain
tyrex
Gruay
19 participantes
Pàgina 5 de 8
Pàgina 5 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Lluna Plena no Culebró
Finalment! El capítol tant esperat!
Aviso que segurament no estarà gaire bé ja que tinc son i a més la primera part sense voler l'he borrat i hi he de tornar T.T
Capítol N:
Es va aixecar i a través de la finestra va veure com s'aixecava el sol a l'horitzó, donant lloc a un nou dia del senyor. Es va posar la sotana i va anar cap a la cuina de l'església, una monja li va dur l'esmorzar, com sempre havia d'esmorzar amb presses ja que havia de preparar la missa de les 8.
"Pa amb fuet, que original…" Va pensar en Paufiri. Va acabar d'esmorzar en un obrir i tancar d'ulls i va anar cap a la nau central. L'escolanet ja estava a punt per començar a preparar la missa. Es van posar a fer feina, "Espero que avui no vingui…" pensà en Paufiri. Es referia a la momo-chan, una dona que, segons ell, l'havia enviat el mateix Pere Botero per fer-lo caure cap al cantó del mal.
A mesura que s'acostaven les 8, l'església es va anar omplint de gent. Quan van ser les vuit, en Paufiri i l'escolà van entrar a la nau central finalment ja per començar la missa, en Paufiri va aixecar la vista i era allà, a la primera fila, com cada dia… Una esgarrifança li va recórrer l'esquena. Va començar a fer la missa i quan va arribar el moment de repartir les hòsties, sobretot quan va arribar el moment de donar-li l'hòstia a ella, va notar que alguna cosa li tibava la part inferior de la sotana. "Avui hauré de tornar a escriure a mon diari que he tornat a sucumbir a la natura… Casum de diable que envia les seves millors servents per fer-me pecar, però aguantaré, la meva fe no val tant poc…" pensà, i li donà l'hòstia, que ella va acceptar amb els seus llavis carnosos, "Quins llavis… No! No hi pensis, és el que vol aquesta mala dona!" es va dir en Paufiri mentre notava que la tibor augmentava.
Perdó per acabar així, però és que tinc son xD La Redles ja us compensarà amb un gran capítol per compensar el meu xD
Aviso que segurament no estarà gaire bé ja que tinc son i a més la primera part sense voler l'he borrat i hi he de tornar T.T
Capítol N:
Es va aixecar i a través de la finestra va veure com s'aixecava el sol a l'horitzó, donant lloc a un nou dia del senyor. Es va posar la sotana i va anar cap a la cuina de l'església, una monja li va dur l'esmorzar, com sempre havia d'esmorzar amb presses ja que havia de preparar la missa de les 8.
"Pa amb fuet, que original…" Va pensar en Paufiri. Va acabar d'esmorzar en un obrir i tancar d'ulls i va anar cap a la nau central. L'escolanet ja estava a punt per començar a preparar la missa. Es van posar a fer feina, "Espero que avui no vingui…" pensà en Paufiri. Es referia a la momo-chan, una dona que, segons ell, l'havia enviat el mateix Pere Botero per fer-lo caure cap al cantó del mal.
A mesura que s'acostaven les 8, l'església es va anar omplint de gent. Quan van ser les vuit, en Paufiri i l'escolà van entrar a la nau central finalment ja per començar la missa, en Paufiri va aixecar la vista i era allà, a la primera fila, com cada dia… Una esgarrifança li va recórrer l'esquena. Va començar a fer la missa i quan va arribar el moment de repartir les hòsties, sobretot quan va arribar el moment de donar-li l'hòstia a ella, va notar que alguna cosa li tibava la part inferior de la sotana. "Avui hauré de tornar a escriure a mon diari que he tornat a sucumbir a la natura… Casum de diable que envia les seves millors servents per fer-me pecar, però aguantaré, la meva fe no val tant poc…" pensà, i li donà l'hòstia, que ella va acceptar amb els seus llavis carnosos, "Quins llavis… No! No hi pensis, és el que vol aquesta mala dona!" es va dir en Paufiri mentre notava que la tibor augmentava.
Perdó per acabar així, però és que tinc son xD La Redles ja us compensarà amb un gran capítol per compensar el meu xD
Editat per darrera vegada per Gruay el Dl 28 Mar 2011, 14:06, editat 1 cop en total
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Per fi, després de molt temps, el tros tan esperat! Ja era hora eh Gruay xdd
Pobre Paufiri... acabarà sucumbint al pecat? xdd Avera com continua ara la Redles
Pobre Paufiri... acabarà sucumbint al pecat? xdd Avera com continua ara la Redles
Editat per darrera vegada per Atram el Dl 28 Mar 2011, 00:30, editat 1 cop en total
Atram- Nèstor
- Nombre de missatges : 26
Pobre Paufiri. Tan excitat i tan masoca. Sí que les passa magres... el "pobre".
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Jo vull tema amb l'escolanet, no amb la momo-chan!!
De tota manera, no m'estranya, qui pot estar-se d'una dona sexy?
De tota manera, no m'estranya, qui pot estar-se d'una dona sexy?
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Per fi ha arribat el nou capítol !!! no està gens malament Gruay i més contant amb el que has dit !!
Ai ai el Paufiri aquest cardenal que pillin que és XDD
Va Redles ara et toca a tu a veure com continua, que amb els salts de personatges i argument que hi ha és impossible imaginar-ho ^^
Ai ai el Paufiri aquest cardenal que pillin que és XDD
Va Redles ara et toca a tu a veure com continua, que amb els salts de personatges i argument que hi ha és impossible imaginar-ho ^^
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
Pobre escolanet... xD
Està bé el capítol, molt... "suggerent" tot plegat.. el pa amb fuet també ajuda xD
Està bé el capítol, molt... "suggerent" tot plegat.. el pa amb fuet també ajuda xD
Isildur- Nèstor
- Nombre de missatges : 19
Puntuació : 5161
Reputació : 2
Ubicació : Barcelona
Home, aquests són els efectes d'escriure quan és tenen ganes d'anar a dormir d'una vegada xDDD
En pau es un fervorós consagrat.
Sort de la sotana i de la gravetat. (Tot lo q puja acaba baixant, tranquil) XD
Sort de la sotana i de la gravetat. (Tot lo q puja acaba baixant, tranquil) XD
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
UO! El paufiri cau en la tentació
Esperant el capítol de la redles!
Esperant el capítol de la redles!
Gose- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5814
Reputació : -1
Pobre Paufiri! :'( Quin personatge XD Si fins i tot els capellans tenen tentacions carnals! Pa amb fuet... i el tomàquet què? Doncs està força bé Gruay, esperant el teu Redles Gràcies!
oharu-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5974
Reputació : 4
Ubicació : Olesa de Montserrat
oharu-chan escrigué:Pobre Paufiri! :'( Quin personatge XD Si fins i tot els capellans tenen tentacions carnals! Pa amb fuet... i el tomàquet què? Doncs està força bé Gruay, esperant el teu Redles Gràcies!
No tenen prou posts per comprar tomaquet xD
Akuma- Ex-fansuber
En aquesta època els tomàquets van cars! XDD I el fuet, si no n'hi ha, sempre es poden fer servir altres coses XDD
El següent capítol no se si el podré posar aquesta nit TT Ma mare s'ha posat a estudiar a la UOC i és molt possible que entre avui i dimecres acapari l'ordinador XDD (Intentarem robar-li muahaha)
El següent capítol no se si el podré posar aquesta nit TT Ma mare s'ha posat a estudiar a la UOC i és molt possible que entre avui i dimecres acapari l'ordinador XDD (Intentarem robar-li muahaha)
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
Per fi la continuació!!! Esta força bé! Ja vull més culebró que fa dies que no en tenim!! Vinga redles, sort amb l'ordinador!xd
L.B.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Bé doncs, suposo que hem de continuar i tirar endavant. Ja no sé ni per quin capítol anem TT
PD: Algú sap com es canvia el contrast de la pantalla de l'ordinador? (El brillo no, el contrast) és que no sé com el tinc massa clar, i em brilla tot.
Capítol X
"Sabeu què? Sabeu què? Diuen que el el cardenal Paufiri ho ha tornat a fer!"
"No pot ser!"
"Però que deu tenir aquesta dona que no tinguem les altres? Mai no diu res, i sempre va descalça! Fixa't si és pobre!"
"A més, no hi toca gaire. Diuen que de petita va viure captiva amb un bruixot, i que aquest se n'aprofitava!"
"No m'estranya que ara no digui mai res, segur que sons pares la devien vendre com esclava al bruixot!"
"Quina mena de pares poden fer això?!"
"No ho sé filla, però per si de cas, jo no m'hi acosto. No vull que em llanci algun malefici o alguna d'aquestes bruixeries!"
"I si és una bruixa? Els nostres fills corren perill!"
"Potser ho hauríem de dir amb algú!"
"I a qui vols avisar? Si fins i tot el cardenal no pot controlar-se!"
"Deu ser per això! Ara ho entenc!"
"El què?"
"El cardenal! Ja deia jo que no podia ser que una persona tan creient, catòlica i devota pogués fer tals barbaritats en públic. Segur que és la dona aquesta que l'embruixa!"
"Tens raó!"
"Si voleu veniu aquesta tarda a casa per fer safareig i parlem del tema."
Després d'escoltar la conversa que havien tingut aquelles detestables dones del mercat (la pitjor de totes la peixatera, sempre igual), la momo-chan, va sortir corrents amb llàgrimes als ulls.
--------------------------
"Diuen que somiar és gratis, diuen que en aquest món de somnis i fantasies podem ser qui vulguem, fer el que ens plagui. Creieu que és cert?
Hi ha altres coses que ens manipulen, que ens fan somiar el que somiem, que ens fan ser qui som, que ens fan actuar de certa manera. Aquest factor desconegut li podem dir inconscient, la voluntat de Déu, ... què més dóna com es digui!
Però, què passaria si ho poguéssim controlar? Estimat lector, estàs a punt de saber com fer-ho."
Va tancar el llibre de cop, ja estava cansat. Era el tercer cop que se'l llegia. Era dels millors que existien, gràcies a ell havia après tota la màgia negra que coneixia. Ni el llegendari mag Merlí podria fer-li front.
Tot i això, li faltava alguna cosa, per molta màgia que sabés hi havia un factor que se li escapava, que li era desconegut, un factor que ni la màgia podia controlar, un factor el qual en Ragna portava anys estudiant: l'amor.
Ho sento, avui no tinc molta inspiració... TT En el pròxim ja posaré més marro, que això és lo que interessa
PD: Algú sap com es canvia el contrast de la pantalla de l'ordinador? (El brillo no, el contrast) és que no sé com el tinc massa clar, i em brilla tot.
Capítol X
"Sabeu què? Sabeu què? Diuen que el el cardenal Paufiri ho ha tornat a fer!"
"No pot ser!"
"Però que deu tenir aquesta dona que no tinguem les altres? Mai no diu res, i sempre va descalça! Fixa't si és pobre!"
"A més, no hi toca gaire. Diuen que de petita va viure captiva amb un bruixot, i que aquest se n'aprofitava!"
"No m'estranya que ara no digui mai res, segur que sons pares la devien vendre com esclava al bruixot!"
"Quina mena de pares poden fer això?!"
"No ho sé filla, però per si de cas, jo no m'hi acosto. No vull que em llanci algun malefici o alguna d'aquestes bruixeries!"
"I si és una bruixa? Els nostres fills corren perill!"
"Potser ho hauríem de dir amb algú!"
"I a qui vols avisar? Si fins i tot el cardenal no pot controlar-se!"
"Deu ser per això! Ara ho entenc!"
"El què?"
"El cardenal! Ja deia jo que no podia ser que una persona tan creient, catòlica i devota pogués fer tals barbaritats en públic. Segur que és la dona aquesta que l'embruixa!"
"Tens raó!"
"Si voleu veniu aquesta tarda a casa per fer safareig i parlem del tema."
Després d'escoltar la conversa que havien tingut aquelles detestables dones del mercat (la pitjor de totes la peixatera, sempre igual), la momo-chan, va sortir corrents amb llàgrimes als ulls.
--------------------------
"Diuen que somiar és gratis, diuen que en aquest món de somnis i fantasies podem ser qui vulguem, fer el que ens plagui. Creieu que és cert?
Hi ha altres coses que ens manipulen, que ens fan somiar el que somiem, que ens fan ser qui som, que ens fan actuar de certa manera. Aquest factor desconegut li podem dir inconscient, la voluntat de Déu, ... què més dóna com es digui!
Però, què passaria si ho poguéssim controlar? Estimat lector, estàs a punt de saber com fer-ho."
Va tancar el llibre de cop, ja estava cansat. Era el tercer cop que se'l llegia. Era dels millors que existien, gràcies a ell havia après tota la màgia negra que coneixia. Ni el llegendari mag Merlí podria fer-li front.
Tot i això, li faltava alguna cosa, per molta màgia que sabés hi havia un factor que se li escapava, que li era desconegut, un factor que ni la màgia podia controlar, un factor el qual en Ragna portava anys estudiant: l'amor.
Ho sento, avui no tinc molta inspiració... TT En el pròxim ja posaré més marro, que això és lo que interessa
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
Ai, pobre Ragna... El que no sap és que ningú controla el factor amor.
tyrex- Ex-fansuber
Doncs a mi m'ha agradat el capítol, sobretot la primera part, bona feina coautora
Aquest vespre tindreu el següent capítol si tot va bé.
Aquest vespre tindreu el següent capítol si tot va bé.
Oooooooooh! Que boniiiiiic.................... Nena.tyrex escrigué:El que no sap és que ningú controla el factor amor.
Gruay- TCNM-Correcció
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Sí, he de dir que no avança gaire amb la història però que està molt ben escrit i fa servir recursos molt bons! Ets una gran escriptora, Redles!!
Però jo vull més xixa! ò.ó Què li ha fet, en públic, en Paufiri a la momo-chan? O és que la peixatera s'ha adonat de la trampera?
Però jo vull més xixa! ò.ó Què li ha fet, en públic, en Paufiri a la momo-chan? O és que la peixatera s'ha adonat de la trampera?
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Mmmm jo si he de dir la veritat m'agradava quan no hi havia magia pel mig, semblava més una historia a lo rollo tirant lo blanc.
Però bé, ara vull saber que pasarà. En ragna un casanova? O.o
Però bé, ara vull saber que pasarà. En ragna un casanova? O.o
Akuma- Ex-fansuber
...Interessant... ara que apareix la màgia... a veure com segueix! Què pasarà amb la momo-chan? >.< L'han fet plorar Ò.ó :'(
Està molt bé redles! Queda bé com està escrit el troç de llibre que apareix pel mig ^^ tsi tsi
Està molt bé redles! Queda bé com està escrit el troç de llibre que apareix pel mig ^^ tsi tsi
oharu-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5974
Reputació : 4
Ubicació : Olesa de Montserrat
Interesant. Però no m'ha arribat a la punta del nas! en vull mes!
PD: Tyrex controla la teva tonteria una mica xD
Gose- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5814
Reputació : -1
? Hagués comentat igual fa 3 mesos abans que araGose escrigué:
PD: Gruay, brrrr.
tyrex- Ex-fansuber
Màgia màgia! La màgia ho arregla tot!
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Bon capítol! Pobre Ragna Ragna, no sap que és l'amor... Ja tinc ganes de més! Va Gruay, a escriure!
Per cert, molt maco el que has dit Tyrex xdd
Per cert, molt maco el que has dit Tyrex xdd
Atram- Nèstor
- Nombre de missatges : 26
Puntuació : 5099
Reputació : 0
Bé, m'he quedat amb ganes de més! A veure si tenim la continuació aviat! El capítol està força bé, tot i que com diu la shira, falta teca, xixa.. Trobo a faltar els personatges principals, que fa molt que no surten! Però està bé, així anem descobrint personatges nous!
L.B.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Oh, pobre Paufiri. Està sent posat a prova per Déu, a veure si realment té fe. I això de que en Ragna sigui un gran mag que no sap què és l'amor, m'agrada, m'ha fet riure molt. xD
Però... i quan sortirà el meu nom escrit en aquesta història? Tots els personatges tenen el nom reconegut menys jo... Injusticia.
Per cert, avui he tingut una idea. Al començament la gent deia que estaria bé fer una història conjunta entre tots, però com que em sembla que això és bastant difícil, que us semblaria si es fes un concurs de relats?
Però... i quan sortirà el meu nom escrit en aquesta història? Tots els personatges tenen el nom reconegut menys jo... Injusticia.
Per cert, avui he tingut una idea. Al començament la gent deia que estaria bé fer una història conjunta entre tots, però com que em sembla que això és bastant difícil, que us semblaria si es fes un concurs de relats?
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Are you crazy? xD Saps lo que costa escriure? xDDD Jo segurament acabaria copiant algun conte del Monzó xDDDShruikan escrigué:Per cert, avui he tingut una idea. Al començament la gent deia que estaria bé fer una història conjunta entre tots, però com que em sembla que això és bastant difícil, que us semblaria si es fes un concurs de relats?
P.D.:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr brr brrrrrrrrrr brtyrex escrigué:PD: Gruay, brrrr.
Gruay- TCNM-Correcció
Puntuació : 9670
Pàgina 5 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8