Lluna Plena no Culebró
+15
Rini
hinamori
oharu-chan
danbo-17
Redles
Gose
Akuma
Daichi
surreak
Gray Slimner
Ragna
shira-chan
lostbrain
tyrex
Gruay
19 participantes
Pàgina 6 de 8
Pàgina 6 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Lluna Plena no Culebró
Oh, pobre Paufiri. Està sent posat a prova per Déu, a veure si realment té fe. I això de que en Ragna sigui un gran mag que no sap què és l'amor, m'agrada, m'ha fet riure molt. xD
Però... i quan sortirà el meu nom escrit en aquesta història? Tots els personatges tenen el nom reconegut menys jo... Injusticia.
Per cert, avui he tingut una idea. Al començament la gent deia que estaria bé fer una història conjunta entre tots, però com que em sembla que això és bastant difícil, que us semblaria si es fes un concurs de relats?
Però... i quan sortirà el meu nom escrit en aquesta història? Tots els personatges tenen el nom reconegut menys jo... Injusticia.
Per cert, avui he tingut una idea. Al començament la gent deia que estaria bé fer una història conjunta entre tots, però com que em sembla que això és bastant difícil, que us semblaria si es fes un concurs de relats?
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Are you crazy? xD Saps lo que costa escriure? xDDD Jo segurament acabaria copiant algun conte del Monzó xDDDShruikan escrigué:Per cert, avui he tingut una idea. Al començament la gent deia que estaria bé fer una història conjunta entre tots, però com que em sembla que això és bastant difícil, que us semblaria si es fes un concurs de relats?
P.D.:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr brr brrrrrrrrrr brtyrex escrigué:PD: Gruay, brrrr.
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Però una cosa curta, home. D'un sol capítol. I escriure no costa tant, que et recordo que qui té una història de més de 100 pàgines escrites sóc jo. ¬¬Gruay escrigué:
Are you crazy? xD Saps lo que costa escriure? xDDD Jo segurament acabaria copiant algun conte del Monzó xDDD
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Shruikan escrigué:Però una cosa curta, home. D'un sol capítol. I escriure no costa tant, que et recordo que qui té una història de més de 100 pàgines escrites sóc jo. ¬¬Gruay escrigué:
Are you crazy? xD Saps lo que costa escriure? xDDD Jo segurament acabaria copiant algun conte del Monzó xDDD
A mi m'agrada la idea del concurs. Jo si es fa participo encantat, que tot i que no se escriure massa, pot fer gracia jejeje.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Està molt bé el capítol Redles! tot i que pobre Ragna...
Jo penso que la idea de fer un concurs de relats no es tan esbojarrada, sempre es té algun moment lliure i aprofites per escriure, tot i que jo no em considero gaire bo escrivint es podria provar ^^
Edit: Senyor Akuma has enviat el post quan jo estava escrivint aquest gairebé em prens les paraules de la boca XD
Jo penso que la idea de fer un concurs de relats no es tan esbojarrada, sempre es té algun moment lliure i aprofites per escriure, tot i que jo no em considero gaire bo escrivint es podria provar ^^
Edit: Senyor Akuma has enviat el post quan jo estava escrivint aquest gairebé em prens les paraules de la boca XD
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
Doncs sí, trobo que seria molt bona idea fer un concurs de relats, de temàtica lliure no?
Jo tampoc soc un Miquel Martí i Pol escrivint, però home és pot fer alguna cosa, tot sigui plasmar emocions en el processador de textos.
Jo tampoc soc un Miquel Martí i Pol escrivint, però home és pot fer alguna cosa, tot sigui plasmar emocions en el processador de textos.
Perque no! Es molt bona idea! Serien relats curtets, suposo, i tothom té una mica de temps lliure!
L.B.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Doncs endavant! Qui vulgui encetar-lo, té el meu permís i crec que el d'en Surreak també. Amb el que li agrada escriure dubto que digui que no
El que jo demanaria és que el plaç i tal fos ben lluny de Sant Jordi, que amb el que estem preparant, crec que hi haurà gent ressacosa de feina (jo inclosa) i no escriurà.
El que jo demanaria és que el plaç i tal fos ben lluny de Sant Jordi, que amb el que estem preparant, crec que hi haurà gent ressacosa de feina (jo inclosa) i no escriurà.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Vacances after-Sant Jordi FTW xDDDD
La ressaca serà mortal, per tant, doneu temps, unes 3 o 4 setmanes mínim que m'hauré de posar al dia amb FT...
La ressaca serà mortal, per tant, doneu temps, unes 3 o 4 setmanes mínim que m'hauré de posar al dia amb FT...
Gruay- TCNM-Correcció
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Woo! M'he trobat aquest tema per casualitat i he decidit fer una capítol xDDD Nah, és broma, poma!
El que passa és que estava d'exàmens i clar lo primer és lo primer xD
Capítol:
Els mesos havien anat passant i ja s'acostava l'hivern, els hiverns al regne de LlunaPlena eren hiverns durs i cruents... Tot i els esforços dels reis i dels senyors feudals per protegir els seus subdits del perillós hivern, cada any morien varis vassalls seus.
"Això no pot continuar així" parlà en Tyrex "l'any passat va morir una família degut al fred!"
"Et penses que només t'afecta a tu el fred o què?" contestà amb mala gana en Gruay el Guai, encara estava molest per la derrota "L'any passat vaig perdre una parella de vassalls que eren molt productius i a més moltes pèrdues de collita i de bestiar, però no podem fer-hi gaire més del que fem, ajudar a les famílies que tenen problemes greus i ja està."
"Com pots parlar així dels teus subdits?! Són la teva gent, els hauries de valorar més!" li etzibà en Tyrex.
"Et penses que no m'importen? Evidentment que estic preocupat per l'hivern, però tampoc no hi podem fer gaire més, encaparrar-nos amb això no servirà de res!" Contestà en Gruay.
"Prou!" Cridà en Surreak "Prou de discutir a taula! Aquests sopars són per unir-nos i parlar, no per a que ens barallem entre nosaltres, entesos?!"
"En Surri té raó, estem aquí per ajudar-nos i resoldre els problemes, no per crear-ne."
"Aquest cop som aquí per tractar un problema gros que se'ns acosta a marxes forçades." Digué el Surreak "Parlo de…"
A veure com continuarà això... xD
Ara intentarem seguir un ritme més bo que no fins ara, perdó pel retràs
El que passa és que estava d'exàmens i clar lo primer és lo primer xD
Capítol:
Els mesos havien anat passant i ja s'acostava l'hivern, els hiverns al regne de LlunaPlena eren hiverns durs i cruents... Tot i els esforços dels reis i dels senyors feudals per protegir els seus subdits del perillós hivern, cada any morien varis vassalls seus.
"Això no pot continuar així" parlà en Tyrex "l'any passat va morir una família degut al fred!"
"Et penses que només t'afecta a tu el fred o què?" contestà amb mala gana en Gruay el Guai, encara estava molest per la derrota "L'any passat vaig perdre una parella de vassalls que eren molt productius i a més moltes pèrdues de collita i de bestiar, però no podem fer-hi gaire més del que fem, ajudar a les famílies que tenen problemes greus i ja està."
"Com pots parlar així dels teus subdits?! Són la teva gent, els hauries de valorar més!" li etzibà en Tyrex.
"Et penses que no m'importen? Evidentment que estic preocupat per l'hivern, però tampoc no hi podem fer gaire més, encaparrar-nos amb això no servirà de res!" Contestà en Gruay.
"Prou!" Cridà en Surreak "Prou de discutir a taula! Aquests sopars són per unir-nos i parlar, no per a que ens barallem entre nosaltres, entesos?!"
"En Surri té raó, estem aquí per ajudar-nos i resoldre els problemes, no per crear-ne."
"Aquest cop som aquí per tractar un problema gros que se'ns acosta a marxes forçades." Digué el Surreak "Parlo de…"
A veure com continuarà això... xD
Ara intentarem seguir un ritme més bo que no fins ara, perdó pel retràs
Gruay- TCNM-Correcció
Un problema ben gros! No et preocupes de la teva gent!
Quin serà aquest problema tan important?
Quin serà aquest problema tan important?
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Bé, he de dir q m'ha decepcionat una mica. Després de tanta espera se m'ha fet massa curt, casi insustanciós.
M'agrada lo dels temes importants però. A veure que passa al regne (al menys la cara pública)!
M'agrada lo dels temes importants però. A veure que passa al regne (al menys la cara pública)!
Akuma- Ex-fansuber
A mi m'ha decebut molt. I què, que es morin de fred? Que s'escalfin tocant-se més, ale! Que així hi haurà marro!!
Gruay, més marro, home!!
Gruay, més marro, home!!
Sou una colla de trolls tots, jo sóc l'autor, jo decideixo quan hi ha marro i quan no, jo vull fer una història amb una mica de tot encara que es digui culebró no ha de ser tot marro, coi(t)!
Gruay- TCNM-Correcció
Bueno, bueno. Has posat més intrigues de les que hi han amb aquest problema tan gros!! A veure si continua d'aquí poc i sabem quin es aquest problema!! Però volem més substància!!
P.D.: Super matí de rafting! estic petadíssim!! i demà barranquisme!!xd mentres vosaltres sereu al salo del còmic..
L.B.
P.D.: Super matí de rafting! estic petadíssim!! i demà barranquisme!!xd mentres vosaltres sereu al salo del còmic..
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
Em sap molt de greu el retard! TT gomen... Espero que us agradi! ^^
"Som aquí per parlar del Drac" va dir molt seriós el rei. "Ja estic fart de que tots els cavallers que enviem per matar-lo acabin morts!" cridà en Surreak alhora que donava un cop a la taula.
Tots els allí presents van abaixar la mirada, sempre que s'acostaven aquestes dates passava el mateix. El rei s'enfadava, estava tota la setmana de mal humor i si obria la boca només era per remugar.
"Rei Surreak, està exagerant. Sempre que s'acosta el 23 fa el mateix." digué en Gruay. "Va, tinguem la festa en pau".
"Vols callar!" digué en Surreak. "No tens cap dret a dir-me què haig de fer! I menys tu, que no has ni intentat matar-lo! Tant que fanfarroneges de que ets un gran cavaller, de que ets el millor, de que ets Guai, mata el Drac i demostra'm que t'alimento i et dono protecció per alguna cosa! Perquè no estic precisament per llençar posts."
"Està parlant seriosament, sa majestat?" digué en Gruay una mica esporuguit.
El rei s'aixecà de la cadira i es posà cara a cara amb el cavaller. "Ja vaig perdre una filla per culpa del Drac perquè no va aparèixer cap maleït cavaller amb la suficient valentia per enfrontar-s'hi. Així que, no tornis a entrar en aquest castell fins que no et vegi amb el cap d'aquella bèstia a les mans."
Tots els presents estaven espantats, el rei no acostumava a enfadar-se tant. Van veure com Sir Gruay s'aixecava i marxava per la porta acompanyat d'Akuma.
La donzella Redles en sentir la discussió va marxar corrents. L'havia d'avisar. Havia d'avisar al drac de a qui s'hauria d'enfrontar.
----------------------------------------------------------------
La Redles es va posar la capa, va agafar alguns queviures i va sortir del castell per la porta sud, la qual donava al bosc. Va agafar un dels cavalls de la quadra, i va anar galopant fins endinsar-se en les profunditats del bosc. Després de 20min a lloms del cavall, va arribar a una clariana on hi havia una cabanya de fusta. La cabanya estava recoberta d'heura i altres matolls, hi havien tantes males herbes que amb prou feines se'n distingia la porta d'entrada. De la finestra en sortien petits feixos de llum, que donaven a entendre que algú vivia allí.
La Redles va baixar del cavall i va entrar dins la cabanya, no era molt gran, tenia la grandària suficient per a què hi cabés un llit, una taula plena d'ampolles amb líquids de diversos colors, una cadira i una estanteria plena de llibres. La noia va deixar els queviures damunt la taula, després va agafar el llit, que no era més que un munt de palla cobert amb una manta de llana, i el va apartar cap un costat, deixant al descobert una trapa. La va obrir i va baixar fins arribar a uns túnels rocosos, el quals conduïen a una cova. Una cova amb un drac.
El drac, semblava adormit. La seva respiració era tranquil·la i pausada. Era una bèstia enorme, negra, amb algunes escates roges, sobretot les de la cua, unes banyes corbades endavant i molt afilades. La sala feia olor a sofre, estava il·luminada per espelmes.
La Redles va avançar en direcció al drac, va fer unes passes i el drac va obrir els ulls. Segurament havia notat la seva presència. Els ulls del drac eren color ambre, eren uns ulls inquiets, d'aquells que mai saps on miren, d'aquells que sedueixen, d'aquells que mai oblides.
Ella va anar avançant fins estar a dos centímetres de la bèstia, va tancar els ulls i li va fer un petó.
El drac va començar a brillar i es va transformar en una noia... una noia de cabells vermells.
Au, ara ja no pots queixar-te de que no surts! XD
"Som aquí per parlar del Drac" va dir molt seriós el rei. "Ja estic fart de que tots els cavallers que enviem per matar-lo acabin morts!" cridà en Surreak alhora que donava un cop a la taula.
Tots els allí presents van abaixar la mirada, sempre que s'acostaven aquestes dates passava el mateix. El rei s'enfadava, estava tota la setmana de mal humor i si obria la boca només era per remugar.
"Rei Surreak, està exagerant. Sempre que s'acosta el 23 fa el mateix." digué en Gruay. "Va, tinguem la festa en pau".
"Vols callar!" digué en Surreak. "No tens cap dret a dir-me què haig de fer! I menys tu, que no has ni intentat matar-lo! Tant que fanfarroneges de que ets un gran cavaller, de que ets el millor, de que ets Guai, mata el Drac i demostra'm que t'alimento i et dono protecció per alguna cosa! Perquè no estic precisament per llençar posts."
"Està parlant seriosament, sa majestat?" digué en Gruay una mica esporuguit.
El rei s'aixecà de la cadira i es posà cara a cara amb el cavaller. "Ja vaig perdre una filla per culpa del Drac perquè no va aparèixer cap maleït cavaller amb la suficient valentia per enfrontar-s'hi. Així que, no tornis a entrar en aquest castell fins que no et vegi amb el cap d'aquella bèstia a les mans."
Tots els presents estaven espantats, el rei no acostumava a enfadar-se tant. Van veure com Sir Gruay s'aixecava i marxava per la porta acompanyat d'Akuma.
La donzella Redles en sentir la discussió va marxar corrents. L'havia d'avisar. Havia d'avisar al drac de a qui s'hauria d'enfrontar.
----------------------------------------------------------------
La Redles es va posar la capa, va agafar alguns queviures i va sortir del castell per la porta sud, la qual donava al bosc. Va agafar un dels cavalls de la quadra, i va anar galopant fins endinsar-se en les profunditats del bosc. Després de 20min a lloms del cavall, va arribar a una clariana on hi havia una cabanya de fusta. La cabanya estava recoberta d'heura i altres matolls, hi havien tantes males herbes que amb prou feines se'n distingia la porta d'entrada. De la finestra en sortien petits feixos de llum, que donaven a entendre que algú vivia allí.
La Redles va baixar del cavall i va entrar dins la cabanya, no era molt gran, tenia la grandària suficient per a què hi cabés un llit, una taula plena d'ampolles amb líquids de diversos colors, una cadira i una estanteria plena de llibres. La noia va deixar els queviures damunt la taula, després va agafar el llit, que no era més que un munt de palla cobert amb una manta de llana, i el va apartar cap un costat, deixant al descobert una trapa. La va obrir i va baixar fins arribar a uns túnels rocosos, el quals conduïen a una cova. Una cova amb un drac.
El drac, semblava adormit. La seva respiració era tranquil·la i pausada. Era una bèstia enorme, negra, amb algunes escates roges, sobretot les de la cua, unes banyes corbades endavant i molt afilades. La sala feia olor a sofre, estava il·luminada per espelmes.
La Redles va avançar en direcció al drac, va fer unes passes i el drac va obrir els ulls. Segurament havia notat la seva presència. Els ulls del drac eren color ambre, eren uns ulls inquiets, d'aquells que mai saps on miren, d'aquells que sedueixen, d'aquells que mai oblides.
Ella va anar avançant fins estar a dos centímetres de la bèstia, va tancar els ulls i li va fer un petó.
El drac va començar a brillar i es va transformar en una noia... una noia de cabells vermells.
Au, ara ja no pots queixar-te de que no surts! XD
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
L'espera ha valgut la pena! Molt bona idea això d'incloure el tema del drac de Sant Jordi. No m'esperava que fos la noia de cabells vermells, quina sorpresa!
Atram- Nèstor
- Nombre de missatges : 26
Puntuació : 5099
Reputació : 0
Ubicació : Barcelona
Seps, ha estat molt bé! Gran sorpresa!
Això que no m'agrada anar manant de matar dracs... Sort que és ficció.
Això que no m'agrada anar manant de matar dracs... Sort que és ficció.
Home, això és una altra cosa, capítol nou, i dels bons. És curiós, la mateixa noia de la taverna és el drac? Això és posa interessant.
Gràcies pel capitol .
Gràcies pel capitol .
Akuma- Ex-fansuber
Quina sorpresa! La noia pèl-roja resulta que és el drac! :O Està molt bé i cada vegada més interessant ^^ Gràcies pel capítol =)
oharu-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5974
Reputació : 4
Ubicació : Olesa de Montserrat
Molt interessant, o sigui que la noia de cabells vermells es el drac... Bé, bé! A veure com continua això, que està molt bé ara!
Merci pel capítol!!!
L.B.
Merci pel capítol!!!
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
Mare meva!! xD Això és un capitol com cal i no la merdeta del penúltim xDDD
Bona feina coautora
Si puc, aquest vespre escriuré el següent.
Bona feina coautora
Si puc, aquest vespre escriuré el següent.
Gruay- TCNM-Correcció
Sí senyor, m'ha agradat molt i molt. Sobretot el final i que aquest parell de noies es portin alguna cosa entre mans. Ara va de lila, però...
Brrr... Zoofilia yuri. <3
Va, va, que està interessant! No ho esguerris, eh, Sir Gruay el Guai? ¬¬ Que volem un final feliç.
Va, va, que està interessant! No ho esguerris, eh, Sir Gruay el Guai? ¬¬ Que volem un final feliç.
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Fuck yeah!! Volem sang, morts, traïció, drama i tensió!! Que es matin i que hi hagi set de venjança!!
Gran capítol, Redles, m'ha agradat molt.
Gran capítol, Redles, m'ha agradat molt.
On és el següent ??? Va va que la cosa ha quedat molt apunt per fumbre canya!
La veritat és que ha quedat molt bé a veure si es comencen a resoldre enigmes i hi comencen a haver enfrontaments oberts ^^
La veritat és que ha quedat molt bé a veure si es comencen a resoldre enigmes i hi comencen a haver enfrontaments oberts ^^
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
Pàgina 6 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8