Lluna Plena no Culebró
+15
Rini
hinamori
oharu-chan
danbo-17
Redles
Gose
Akuma
Daichi
surreak
Gray Slimner
Ragna
shira-chan
lostbrain
tyrex
Gruay
19 participantes
Pàgina 3 de 8
Pàgina 3 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Lluna Plena no Culebró
La primera part molt bona !!! A veure com reacciona el senyor Gruay el guai pot ser digne de veure, Shira vas forta amb aquests comentaris eh! Al final faràs que hi hagi una escena calenta a cada capítol XDD
Va va senyors de l'apple store que volem més història!!
Va va senyors de l'apple store que volem més història!!
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Està quedant molt be el fanfic! Ja tinc ganes de saber con el continuara en Gruay... qui sera aquella noia misteriosa?
La primera escena d'aquest capitol es molt... interessant jajaja
La primera escena d'aquest capitol es molt... interessant jajaja
Atram- Nèstor
- Nombre de missatges : 26
Bua, no vegis si és inquietant la primera part!! M'he quedat amb ganes de més!!
I la noia que arriba a la taverna!! Uiuiui! xD
Molt bé nois, esperant el pròxim!! Que està molt interessant això!
L.B.
I la noia que arriba a la taverna!! Uiuiui! xD
Molt bé nois, esperant el pròxim!! Que està molt interessant això!
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
shira-chan escrigué: "Hola guapíssim, acull-me a casa teva i et faré saber de debò què és ser un home" brrrr! M'encanten els rols de femme fatale... hehehe
Carmen de Mairena mode ON.
Manto-kun escrigué:shira-chan escrigué: "Hola guapíssim, acull-me a casa teva i et faré saber de debò què és ser un home" brrrr! M'encanten els rols de femme fatale... hehehe
Carmen de Mairena mode ON.
+1
Edit d'en Tyrex: Això és flood, pots posar +1, però digues alguna cosa . // M'has fet riure, Manto xD
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
T'entenc... A sobre de dolent... Ara aixòsurreak escrigué:A mi m'inquieta especialment.
I Shira, ha quedat impactant la teva resposta
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Manto-kun escrigué:[...]
Dios xDDD
Ho has acabat d'arrodonir xDD
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
uauuu!! cada vegada m'engantxaa més!! <3<3
hinamori- Nèstor
- Nombre de missatges : 30
Puntuació : 5163
Reputació : 0
Això ho dic jo però segurament és opinió compartida per la coautora:
Moltes Gràcies a tots pels ànims
Ara mateix com molts sabeu, no tinc mac, per tant, no puc escriure correctament (m'agrada més fer-ho amb el meu mac ), així que us haureu d'esperar fins que torni a tenir el mac per poder llegir el següent capítol. Però que sapigueu que tampoc m'estic rascant la panxolina, estic pensant idees noves i ja en tinc de bones
Moltes Gràcies a tots pels ànims
Ara mateix com molts sabeu, no tinc mac, per tant, no puc escriure correctament (m'agrada més fer-ho amb el meu mac ), així que us haureu d'esperar fins que torni a tenir el mac per poder llegir el següent capítol. Però que sapigueu que tampoc m'estic rascant la panxolina, estic pensant idees noves i ja en tinc de bones
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Ubicació : Artés
Ahà, o sigui que era aquest el vostre super projecte secret? xD Mola mil. Gruay el Guai... T'hi has matat amb el sobrenom, eh? xD
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Benne, benne!
Finalment he decidit fer el capítol sense tenir el mac, perquè ja estic cansat de fer EEE... Si no queda tan bé, culpa de que no tinc el mac xDD
Cinquè capítol:
La cara d'estupefacció del Sir Gruay no tenia preu, no va poder reaccionar ni dir res mentre la noia va girar cua i va marxar del local. Potser al cap i a la fi no havia sigut un dia tan dolent, això li recordà la seva derrota davant del baliga-balaga d'en Tyrex i es va posar de mala llet. "Com pot haver millorat tant en tan poc temps?" va murmurar, "Ho he de descobrir", per saber-ho sabia perfectament a qui hauria de contractar i sabia també que no li seria barat.
Així que va beure's el que li quedava al got d'un sol cop, va deixar els diners al taulell i va tornar al seu castell.
L'endemà, després d'esmorzar cridà al seu fidel company.
"Bon dia tingui senyor." va dir l'Akuma "Com ha dormit avui?"
"Deixa't d'òsties!" bramà en Gruay "Posa't amb contacte amb qui ja saps, la vull d'aquí a una hora a la meva cambra, tinc una feineta per a ella."
"Sap que ens costarà car, oi?" es va atrevir a recordar l'Akuma. Però Sir Gruay el va ignorar i marxà a la seva cambra.
"Què ha passat aquest cop?" va preguntar la reina per sobre el soroll del plor.
"La senyoreta s'avorreix i diu que no vol veure més joglars" s'apressà a dir la Redles.
"Doncs que crida la Hinamori, és l'única que la pot fer tranquilitzar-se." ordenà la Shira.
"Ara mateix." digué la Redles mentre corria a buscar la Hinamori. La Hinamori era una noia que vivia als voltants del castell, tenia 15 anys i sempre havia estat amb la princesa des que aquesta havia nascut, així que l'Oharu li tenia especial apreci, en realitat la princeseta feia més cas a la Hinamori que a la Redles, el Surreak i fins i tot més que a la Shira.
En veure la Hinamori, l'Oharu es va començar a tranquilitzar i va començar a baixar el to, fins el punt que quan la Hinamori estava al seu costat ja no plorava sinó que somreia.
"Mira que arribes a ser capritxosa, eh Oharu?" la Hinamori li parlava de tu a la princesa tot i la desaprovació de la Redles que sempre li deia que li tingués més respecte.
"Vols fer el favor de tenir més respecte?!" la va renyar la Redles, igual que sempre.
"Tu calla! Pot fer el que vulgui!" cridà l'Oharu. Això va provocar un somriure burleta a la Hinamori i la Redles en veure-ho va marxar.
"Sembla que s'ha enfadat però és igual, ja tornarà, què vols que fem ara?" va preguntar la Hinamori a la princesa.
Sir Gruay el Guai sabia perfectament qui era abans de dir que entrés, només una persona tocava la porta així. "Pasa" va dir-li.
Va entrar una figura encaputxada baixeta. "M'ha cridat, senyor?" va dir una veueta des de sota la caputxa.
"A que ve això? Saps perfectament que t'he cridat Atram, així que deixa't de romanços i anem al gra." digué sense embuts en Gruay "Tinc una missió per a tu, com deus haver deduit."
"Què és aquest cop? Matar algú? Espiar algú? Necessita draps bruts d'algú?" preguntà l'Atram.
"Ahir vaig perdre un duel contra en Tyrex, bé no sé perquè t'ho dic si segurament ja ho saps, sempre ho saps tot..." va fer una pausa esperant alguna resposta però com que no en va rebre continuà "El Tyrex em va apallissar d'una manera massa brutal, ha d'haver fet algun tipus de màgia, o algun tipus d'entrenament especial o alguna cosa, aquesta és la teva missió, descobreix què va fer que en Tyrex em pogués derrotar tan fàcilment tot i la evident diferència de poder que hi ha entre ell i jo."
"D'acord doncs, voldré diners, 10.000 posts (els posts eren la moneda del regne) per avançat i 20.000 un cop acabada." Digué l'Atram.
"Ja m'ho esperava, d'acord tindràs els diners, però si no te n'ensurts faré que et pengin." digué en Gruay per tal d'intentar imposar-se una mica.
"Li he fallat mai jo?" Preguntà retòricament l'Atram "Per tant, no cal que em vingui tan xulet, rebrà notícies meves. Adéu-siau i els diners els vull demà mateix al lloc de sempre." I va marxar de la sala.
Sir Gruay cridà l'Akuma "Prepara 10.000 posts i dóna'ls-hi a l'Atram com sempre."
I fins aquí el capítol. OMG! M'ha quedat llarguíssim T.T Perdó Redles xDDDD
Espero que us agradi
Finalment he decidit fer el capítol sense tenir el mac, perquè ja estic cansat de fer EEE... Si no queda tan bé, culpa de que no tinc el mac xDD
Cinquè capítol:
La cara d'estupefacció del Sir Gruay no tenia preu, no va poder reaccionar ni dir res mentre la noia va girar cua i va marxar del local. Potser al cap i a la fi no havia sigut un dia tan dolent, això li recordà la seva derrota davant del baliga-balaga d'en Tyrex i es va posar de mala llet. "Com pot haver millorat tant en tan poc temps?" va murmurar, "Ho he de descobrir", per saber-ho sabia perfectament a qui hauria de contractar i sabia també que no li seria barat.
Així que va beure's el que li quedava al got d'un sol cop, va deixar els diners al taulell i va tornar al seu castell.
L'endemà, després d'esmorzar cridà al seu fidel company.
"Bon dia tingui senyor." va dir l'Akuma "Com ha dormit avui?"
"Deixa't d'òsties!" bramà en Gruay "Posa't amb contacte amb qui ja saps, la vull d'aquí a una hora a la meva cambra, tinc una feineta per a ella."
"Sap que ens costarà car, oi?" es va atrevir a recordar l'Akuma. Però Sir Gruay el va ignorar i marxà a la seva cambra.
----------------------------
Des del castell de ses majestats se sentia el plor de la princesa."Què ha passat aquest cop?" va preguntar la reina per sobre el soroll del plor.
"La senyoreta s'avorreix i diu que no vol veure més joglars" s'apressà a dir la Redles.
"Doncs que crida la Hinamori, és l'única que la pot fer tranquilitzar-se." ordenà la Shira.
"Ara mateix." digué la Redles mentre corria a buscar la Hinamori. La Hinamori era una noia que vivia als voltants del castell, tenia 15 anys i sempre havia estat amb la princesa des que aquesta havia nascut, així que l'Oharu li tenia especial apreci, en realitat la princeseta feia més cas a la Hinamori que a la Redles, el Surreak i fins i tot més que a la Shira.
En veure la Hinamori, l'Oharu es va començar a tranquilitzar i va començar a baixar el to, fins el punt que quan la Hinamori estava al seu costat ja no plorava sinó que somreia.
"Mira que arribes a ser capritxosa, eh Oharu?" la Hinamori li parlava de tu a la princesa tot i la desaprovació de la Redles que sempre li deia que li tingués més respecte.
"Vols fer el favor de tenir més respecte?!" la va renyar la Redles, igual que sempre.
"Tu calla! Pot fer el que vulgui!" cridà l'Oharu. Això va provocar un somriure burleta a la Hinamori i la Redles en veure-ho va marxar.
"Sembla que s'ha enfadat però és igual, ja tornarà, què vols que fem ara?" va preguntar la Hinamori a la princesa.
----------------------------
*Toc, toc, toc, pum*Sir Gruay el Guai sabia perfectament qui era abans de dir que entrés, només una persona tocava la porta així. "Pasa" va dir-li.
Va entrar una figura encaputxada baixeta. "M'ha cridat, senyor?" va dir una veueta des de sota la caputxa.
"A que ve això? Saps perfectament que t'he cridat Atram, així que deixa't de romanços i anem al gra." digué sense embuts en Gruay "Tinc una missió per a tu, com deus haver deduit."
"Què és aquest cop? Matar algú? Espiar algú? Necessita draps bruts d'algú?" preguntà l'Atram.
"Ahir vaig perdre un duel contra en Tyrex, bé no sé perquè t'ho dic si segurament ja ho saps, sempre ho saps tot..." va fer una pausa esperant alguna resposta però com que no en va rebre continuà "El Tyrex em va apallissar d'una manera massa brutal, ha d'haver fet algun tipus de màgia, o algun tipus d'entrenament especial o alguna cosa, aquesta és la teva missió, descobreix què va fer que en Tyrex em pogués derrotar tan fàcilment tot i la evident diferència de poder que hi ha entre ell i jo."
"D'acord doncs, voldré diners, 10.000 posts (els posts eren la moneda del regne) per avançat i 20.000 un cop acabada." Digué l'Atram.
"Ja m'ho esperava, d'acord tindràs els diners, però si no te n'ensurts faré que et pengin." digué en Gruay per tal d'intentar imposar-se una mica.
"Li he fallat mai jo?" Preguntà retòricament l'Atram "Per tant, no cal que em vingui tan xulet, rebrà notícies meves. Adéu-siau i els diners els vull demà mateix al lloc de sempre." I va marxar de la sala.
Sir Gruay cridà l'Akuma "Prepara 10.000 posts i dóna'ls-hi a l'Atram com sempre."
I fins aquí el capítol. OMG! M'ha quedat llarguíssim T.T Perdó Redles xDDDD
Espero que us agradi
Gruay- TCNM-Correcció
Ohhh, segueix pujant el nivell això.
M'agrada la moneda del regne xDDD
M'agrada la moneda del regne xDDD
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
M'ha agradat molt!! Molt divertit!! A veure quina en farà l'Atram per descobrir que va fer en Tyrex!!
I la moneda del regne els posts!! Boníssim!
A veure que passarà al pròxim!
L.B.
I la moneda del regne els posts!! Boníssim!
A veure que passarà al pròxim!
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Molt bon capítol, seguiu així.
Isildur- Nèstor
- Nombre de missatges : 19
Puntuació : 5161
Reputació : 2
Molt guai i pleníssim de misteris!!! Que fort! Aneu-los descobrint ja, coi!!! Per això no em mola seguir els mangues setmanalment... grrr...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Però nosaltres som millors xD Nosaltres en fem més d'un en una setmana xDDD
Moltes Gràcies a tots
Moltes Gràcies a tots
Gruay- TCNM-Correcció
Força bó, tot i així l'he trobat una mica fluix aquesta vegada, necessito més tensió i aventura. Ànims pel proper!
M'inquieta especialment ara... Redles, fes la 2na part ja!
tyrex- Ex-fansuber
mola el nom de la monedaa >< i contineu axiii!! àims amb el següent capítol
hinamori- Nèstor
- Nombre de missatges : 30
Puntuació : 5163
Reputació : 0
30.000 posts? Quina burrada!!!
En Sir Gruay el guai és un corrupte. Quin bon senyor feudal
En Sir Gruay el guai és un corrupte. Quin bon senyor feudal
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Està molt bé, però trobo a faltar personatges de molta importància dins del fansub com en Natsu, en Manto, en Lostbrain o en Cano, entre d'altres. Suposo que ja aniran sortint xD Bona feina! ^^
Editat per darrera vegada per Gray Slimner el Dg 13 Mar 2011, 00:50, editat 1 cop en total
Faltes tu!Gray Slimner escrigué:Està molt bé, però trobo a faltar personatges de molta importància dins els fansub com en Natsu, en Manto, en Lostbrain o en Cano, entre d'altres, Suposo que ja aniran sortint xD Bona feina! ^^
tyrex- Ex-fansuber
tyrex escrigué:Faltes tu!Gray Slimner escrigué:Està molt bé, però trobo a faltar personatges de molta importància dins els fansub com en Natsu, en Manto, en Lostbrain o en Cano, entre d'altres, Suposo que ja aniran sortint xD Bona feina! ^^
I falto jo! Imperdonable! xD
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Venjança Gruay? ¬¬ Bé, bé. Per aquest cop t'ho deixo passar (ara ho arreglem XD).
Sisè capítol
"Akuma... oh... feia molt que no ens veiem..."
"Tens raó..." digué l'escuder Akuma, després de besar-la.
Ella va treure's la caputxa mentre l'Akuma li besava el coll. Poc a poc va desfer-se el cordill que li aguantava la capa, la qual va deixar caure al terra. Va agafar l'Akuma i el va tirar contra la pila de palla. La noia s'anava traient la roba.
"No recordava que tinguessis tanta força" digué l'Akuma mentre es treia la cota de malles. "Quant feia que no ens veiem, 3 mesos?"
Ella, ja nua, es va anar acostant a l'Akuma, el qual jeia damunt d'una pila de palla, o més ben dit, damunt del seu llit. Sir Gruay no era precisament generós, però l'Akuma li devia molt, així que no es podia queixar.
La noia es posà damunt de l'escuder, i l'ajudà a treure's les mitges.
"Sí, 3 mesos. Però ja saps que no em puc quedar molt de temps en un sol lloc. He de guanyar-me la vida" digué la noia a cau d'orella a l'Akuma. Ell li va acariciar els pits amb les puntes dels dits, els va besar, i va anar recorrent el seu cos amb besos i carícies.
"Ah!... Akuma!..."
"Shht! Que ens sentirà el meu amo." digué l'escuder tot nerviós.
"Sempre li pots preguntar si es vol unir"
"No, només vull una persona, i aquesta ets tu, Atram"
I al castell de Lluna Plena...
"Fuig de la meva vista, faldiller! Fora!" cridava sa majestat, la reina Shira.
"Calma't! Deixa de llençar la vaixella! Aquesta és la segona que ens va regalar el rei Danbo!" digué en Surreak.
"Més igual la vaixella, diable! De veritat que no t'entenc! Tens la dona feta una fera, i l'únic que et preocupa és la vaixella! Increïble!" digué desesperada la reina.
"Dona, és que és d'un bon amic" digué el rei amb un riure maliciós "A més, no voldràs haver de menjar amb les mans! Va dona calma't i diguem què et molesta"
"D'acord..." digué la Shira més calmada "Vols saber què em preocupa? Tot el poble sap el què em preocupa. Tots aquests rumors que diuen que m'ets infidel. Que te'n vas amb qualsevol cortesana. Això és el que m'agradaria que m'expliquessis." digué la reina quasi a punt de plorar.
El rei Surreak s'apropà a la reina i l'abraçà. Va agafar-la en braços i la va portar damunt del llit.
"Qu-Què fas?"
"Demostrar-te que aquests rumors són falsos" digué en Surreak.
"No estic d'humor per això ara, Surri"
"M'has dit Surri, això és una bona senyal" digué el rei, mentre posava la mà per sota del vestit de la Shira.
"Surri..." digué molesta la reina.
"Va dona, que te'n mors de ganes" digué en Surreak i li picà l'ullet.
"Arg, em fa ràbia que sempre tinguis raó" digué la reina amb un somriure.
Dit això, la Redles va tancar la porta.
Crec que això és lo màxim explícit possible, recordem que tenim menors ¬¬ Oharu i germana de l'Oharu.
Sisè capítol
"Akuma... oh... feia molt que no ens veiem..."
"Tens raó..." digué l'escuder Akuma, després de besar-la.
Ella va treure's la caputxa mentre l'Akuma li besava el coll. Poc a poc va desfer-se el cordill que li aguantava la capa, la qual va deixar caure al terra. Va agafar l'Akuma i el va tirar contra la pila de palla. La noia s'anava traient la roba.
"No recordava que tinguessis tanta força" digué l'Akuma mentre es treia la cota de malles. "Quant feia que no ens veiem, 3 mesos?"
Ella, ja nua, es va anar acostant a l'Akuma, el qual jeia damunt d'una pila de palla, o més ben dit, damunt del seu llit. Sir Gruay no era precisament generós, però l'Akuma li devia molt, així que no es podia queixar.
La noia es posà damunt de l'escuder, i l'ajudà a treure's les mitges.
"Sí, 3 mesos. Però ja saps que no em puc quedar molt de temps en un sol lloc. He de guanyar-me la vida" digué la noia a cau d'orella a l'Akuma. Ell li va acariciar els pits amb les puntes dels dits, els va besar, i va anar recorrent el seu cos amb besos i carícies.
"Ah!... Akuma!..."
"Shht! Que ens sentirà el meu amo." digué l'escuder tot nerviós.
"Sempre li pots preguntar si es vol unir"
"No, només vull una persona, i aquesta ets tu, Atram"
-----------------------------------------------------------------------
I al castell de Lluna Plena...
"Fuig de la meva vista, faldiller! Fora!" cridava sa majestat, la reina Shira.
"Calma't! Deixa de llençar la vaixella! Aquesta és la segona que ens va regalar el rei Danbo!" digué en Surreak.
"Més igual la vaixella, diable! De veritat que no t'entenc! Tens la dona feta una fera, i l'únic que et preocupa és la vaixella! Increïble!" digué desesperada la reina.
"Dona, és que és d'un bon amic" digué el rei amb un riure maliciós "A més, no voldràs haver de menjar amb les mans! Va dona calma't i diguem què et molesta"
"D'acord..." digué la Shira més calmada "Vols saber què em preocupa? Tot el poble sap el què em preocupa. Tots aquests rumors que diuen que m'ets infidel. Que te'n vas amb qualsevol cortesana. Això és el que m'agradaria que m'expliquessis." digué la reina quasi a punt de plorar.
El rei Surreak s'apropà a la reina i l'abraçà. Va agafar-la en braços i la va portar damunt del llit.
"Qu-Què fas?"
"Demostrar-te que aquests rumors són falsos" digué en Surreak.
"No estic d'humor per això ara, Surri"
"M'has dit Surri, això és una bona senyal" digué el rei, mentre posava la mà per sota del vestit de la Shira.
"Surri..." digué molesta la reina.
"Va dona, que te'n mors de ganes" digué en Surreak i li picà l'ullet.
"Arg, em fa ràbia que sempre tinguis raó" digué la reina amb un somriure.
Dit això, la Redles va tancar la porta.
Crec que això és lo màxim explícit possible, recordem que tenim menors ¬¬ Oharu i germana de l'Oharu.
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
Redles escrigué:
I tu què, en tens 16!
Carai, quants rollets...
tyrex- Ex-fansuber
Hahaha! L'escena amb l'Akuma i la noia ninja és genial!!
I jo sóc una cridanera que només em controla en Surri amb calentoines, eh... ja ho veig, ja...
I jo sóc una cridanera que només em controla en Surri amb calentoines, eh... ja ho veig, ja...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Pàgina 3 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8