Lluna Plena no Culebró
+15
Rini
hinamori
oharu-chan
danbo-17
Redles
Gose
Akuma
Daichi
surreak
Gray Slimner
Ragna
shira-chan
lostbrain
tyrex
Gruay
19 participantes
Pàgina 4 de 8
Pàgina 4 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Lluna Plena no Culebró
Redles escrigué:
Crec que això és lo màxim explícit possible, recordem que tenim menors ¬¬ Oharu i germana de l'Oharu.
I tu què, en tens 16!
Carai, quants rollets...
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Hahaha! L'escena amb l'Akuma i la noia ninja és genial!!
I jo sóc una cridanera que només em controla en Surri amb calentoines, eh... ja ho veig, ja...
I jo sóc una cridanera que només em controla en Surri amb calentoines, eh... ja ho veig, ja...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Jajajaja molt bó, quina gracia.
Només puc dir una cosa:
Només puc dir una cosa:
- Spoiler:
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Uiuiui!! Quin capítol més picant!! xD Jajaj molt divertit!! L'escena de l'Akuma...xD
L.B.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Jajajaja molt bó, molt bó... la frase final que diu l'Akuma és molt bonica :$ I quins reis! No me'ls imagino... xDD I per cert, com pots escriure "aquelles escenes" tant bé, eh? -.-' ¬¬ xD
I tu què, bonica, també ets menor. xPP jsjsj
I tu què, bonica, també ets menor. xPP jsjsj
oharu-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5974
Reputació : 4
Ubicació : Olesa de Montserrat
jajaja m'he quedat sense paraules*-* i a la Shira li agrada llençar la vaixella no?
i tu que redles, tu no ets menor??¬¬'
i tu que redles, tu no ets menor??¬¬'
hinamori- Nèstor
- Nombre de missatges : 30
Puntuació : 5163
Reputació : 0
Però... I tant imaginació d'on surt!? D:
(Volem més!! xD)
(Volem més!! xD)
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Reputació : 16
Ubicació : Barcelona
tyrex escrigué:Redles escrigué:
Crec que això és lo màxim explícit possible, recordem que tenim menors ¬¬ Oharu i germana de l'Oharu.
I tu què, en tens 16!
Bé no sé quina és la majoría d'edat al regne de la Lluna Plena.
Akuma on Fire!
Vaja, sent ambientat en l'edat Medieval... Podríem dir que als 10-11 anys ja són tots uns homes i dones fets de cap a peus...Manto-kun escrigué:
Bé no sé quina és la majoría d'edat al regne de la Lluna Plena.
tyrex- Ex-fansuber
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Desapareixo 24h i a l'arribar em trobo aixo?? xdd Molt bona escena Redless jajaja
Gruay no em desagrada el meu personatge, m'esperaba alguna cosa mooooooolt pitjor!
Gruay no em desagrada el meu personatge, m'esperaba alguna cosa mooooooolt pitjor!
Atram- Nèstor
- Nombre de missatges : 26
Puntuació : 5099
Deu nido redles! Quin capitol! L'akuma de moment que li ha sortit millor la cosa xD
Gose- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5814
Reputació : -1
LOL Epic chapter. L'Akuma i l'Atram planegen deixar escurat al garrepa d'en Sir Gruay i abandonar-lo com a un gos en una gasolinera! xDD Molt bé Redles, t'ha sortit genial
Aah, veig que el meu personatge comença a ser més digne del que era fins ara. És un casanova! Hia!
Per cert, Redles, t'has quedat a gust eh... Fins i tot m'estranya que no hi hagi gens de yuri. I, la shira i jo ho puc entendre, però l'Akuma i l'Atram? Ultrarandom, o és que m'he perdut alguna cosa, a les quedades? xD
Molt bé, nens, us esteu lluint amb la història
Per cert, Redles, t'has quedat a gust eh... Fins i tot m'estranya que no hi hagi gens de yuri. I, la shira i jo ho puc entendre, però l'Akuma i l'Atram? Ultrarandom, o és que m'he perdut alguna cosa, a les quedades? xD
Molt bé, nens, us esteu lluint amb la història
Ja es va dir q pasarien coses sense massa sentit. Lo important en si es la historia, una altra cosa es que ens sentim més o menys identificats amb el personatge xD.
De totes formes el fet que hi hagi un que es digui Akuma, fa que en el meu cas li tingui especial apreci xDDD.
De totes formes el fet que hi hagi un que es digui Akuma, fa que en el meu cas li tingui especial apreci xDDD.
Akuma- Ex-fansuber
Bé, bé, bon capítol Redles
Sempre em tires les mateixes pedres eh? xDDD
A la mínima que pugui faig el següent
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Ubicació : Artés
Gruay escrigué:Bé, bé, bon capítol Redles
Ho espero amb ganes.
A veure si els maceros aquests es donen pressa i te'l tornen ja.
Akuma- Ex-fansuber
He estat un pèl fora de combat però ara ja torno a poder comentar ^^
Els dos últims capítols són tots dos molt bons la cosa es complica i es torna cada cop més divertida, ja estic esperant el proper capítol !!
Els dos últims capítols són tots dos molt bons la cosa es complica i es torna cada cop més divertida, ja estic esperant el proper capítol !!
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
Gruaaay~~ volem més fanfic!! Aviam quan pots fer el següent capi... però sense pressió, eh xD
Això això en volem més que es troba a faltar! A veure si els inpresentables de l'apple store es decideixen a dir alguna cosa de bo i et tornen el mac d'una vegada que ja venen ganes d'anar allà i dir : I fins quant a de durar la broma?! ^^
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
Aaaaaish! Quants fans mare meva xDD
Jo també vull escriure però pel que sembla, el senyor steve jobs no vol que escrigui, quan em torni el mac podré escriure tant com volgueu xDD
Jo també vull escriure però pel que sembla, el senyor steve jobs no vol que escrigui, quan em torni el mac podré escriure tant com volgueu xDD
Gruay- TCNM-Correcció
Ets un Teme, m'havia fet il·lusions de veure que havia escrit en el post, i és per dir això només... Ara encara tinc més mono, vull un xute de culebróoooooo!
Akuma- Ex-fansuber
Gruay troll. Més que mai. Com posteges només per vanagloriar-te? Espero que la continuació, després de tants dies de descans, també sigui èpica...
tyrex- Ex-fansuber
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Aquest mac es fa esperar molt... Haurà de ser de ben interessant el pròxim capítol, perque has tingut molt de temps per trobar idees, no Gruay?¿ jeje, Jo també tinc mono de culebró!!!
L.B.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Jajajaja dient això de les idees m'enrecordo de l'Oda q aquest any s'ha fotut unes quantes setmanetes de festa per recollir idees.
Akuma- Ex-fansuber
Doncs no xD La veritat és que no hi he pensat gaire, m'he dedicat a llegir com un condemnat i a fer el vago xDDD
Gruay- TCNM-Correcció
Finalment! El capítol tant esperat!
Aviso que segurament no estarà gaire bé ja que tinc son i a més la primera part sense voler l'he borrat i hi he de tornar T.T
Capítol N:
Es va aixecar i a través de la finestra va veure com s'aixecava el sol a l'horitzó, donant lloc a un nou dia del senyor. Es va posar la sotana i va anar cap a la cuina de l'església, una monja li va dur l'esmorzar, com sempre havia d'esmorzar amb presses ja que havia de preparar la missa de les 8.
"Pa amb fuet, que original…" Va pensar en Paufiri. Va acabar d'esmorzar en un obrir i tancar d'ulls i va anar cap a la nau central. L'escolanet ja estava a punt per començar a preparar la missa. Es van posar a fer feina, "Espero que avui no vingui…" pensà en Paufiri. Es referia a la momo-chan, una dona que, segons ell, l'havia enviat el mateix Pere Botero per fer-lo caure cap al cantó del mal.
A mesura que s'acostaven les 8, l'església es va anar omplint de gent. Quan van ser les vuit, en Paufiri i l'escolà van entrar a la nau central finalment ja per començar la missa, en Paufiri va aixecar la vista i era allà, a la primera fila, com cada dia… Una esgarrifança li va recórrer l'esquena. Va començar a fer la missa i quan va arribar el moment de repartir les hòsties, sobretot quan va arribar el moment de donar-li l'hòstia a ella, va notar que alguna cosa li tibava la part inferior de la sotana. "Avui hauré de tornar a escriure a mon diari que he tornat a sucumbir a la natura… Casum de diable que envia les seves millors servents per fer-me pecar, però aguantaré, la meva fe no val tant poc…" pensà, i li donà l'hòstia, que ella va acceptar amb els seus llavis carnosos, "Quins llavis… No! No hi pensis, és el que vol aquesta mala dona!" es va dir en Paufiri mentre notava que la tibor augmentava.
Perdó per acabar així, però és que tinc son xD La Redles ja us compensarà amb un gran capítol per compensar el meu xD
Aviso que segurament no estarà gaire bé ja que tinc son i a més la primera part sense voler l'he borrat i hi he de tornar T.T
Capítol N:
Es va aixecar i a través de la finestra va veure com s'aixecava el sol a l'horitzó, donant lloc a un nou dia del senyor. Es va posar la sotana i va anar cap a la cuina de l'església, una monja li va dur l'esmorzar, com sempre havia d'esmorzar amb presses ja que havia de preparar la missa de les 8.
"Pa amb fuet, que original…" Va pensar en Paufiri. Va acabar d'esmorzar en un obrir i tancar d'ulls i va anar cap a la nau central. L'escolanet ja estava a punt per començar a preparar la missa. Es van posar a fer feina, "Espero que avui no vingui…" pensà en Paufiri. Es referia a la momo-chan, una dona que, segons ell, l'havia enviat el mateix Pere Botero per fer-lo caure cap al cantó del mal.
A mesura que s'acostaven les 8, l'església es va anar omplint de gent. Quan van ser les vuit, en Paufiri i l'escolà van entrar a la nau central finalment ja per començar la missa, en Paufiri va aixecar la vista i era allà, a la primera fila, com cada dia… Una esgarrifança li va recórrer l'esquena. Va començar a fer la missa i quan va arribar el moment de repartir les hòsties, sobretot quan va arribar el moment de donar-li l'hòstia a ella, va notar que alguna cosa li tibava la part inferior de la sotana. "Avui hauré de tornar a escriure a mon diari que he tornat a sucumbir a la natura… Casum de diable que envia les seves millors servents per fer-me pecar, però aguantaré, la meva fe no val tant poc…" pensà, i li donà l'hòstia, que ella va acceptar amb els seus llavis carnosos, "Quins llavis… No! No hi pensis, és el que vol aquesta mala dona!" es va dir en Paufiri mentre notava que la tibor augmentava.
Perdó per acabar així, però és que tinc son xD La Redles ja us compensarà amb un gran capítol per compensar el meu xD
Editat per darrera vegada per Gruay el Dl 28 Mar 2011, 14:06, editat 1 cop en total
Gruay- TCNM-Correcció
Per fi, després de molt temps, el tros tan esperat! Ja era hora eh Gruay xdd
Pobre Paufiri... acabarà sucumbint al pecat? xdd Avera com continua ara la Redles
Pobre Paufiri... acabarà sucumbint al pecat? xdd Avera com continua ara la Redles
Editat per darrera vegada per Atram el Dl 28 Mar 2011, 00:30, editat 1 cop en total
Atram- Nèstor
- Nombre de missatges : 26
Puntuació : 5099
Pàgina 4 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8