Lluna Plena no Culebró
+15
Rini
hinamori
oharu-chan
danbo-17
Redles
Gose
Akuma
Daichi
surreak
Gray Slimner
Ragna
shira-chan
lostbrain
tyrex
Gruay
19 participantes
Pàgina 7 de 8
Pàgina 7 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Lluna Plena no Culebró
Fuck yeah!! Volem sang, morts, traïció, drama i tensió!! Que es matin i que hi hagi set de venjança!!
Gran capítol, Redles, m'ha agradat molt.
Gran capítol, Redles, m'ha agradat molt.
On és el següent ??? Va va que la cosa ha quedat molt apunt per fumbre canya!
La veritat és que ha quedat molt bé a veure si es comencen a resoldre enigmes i hi comencen a haver enfrontaments oberts ^^
La veritat és que ha quedat molt bé a veure si es comencen a resoldre enigmes i hi comencen a haver enfrontaments oberts ^^
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Això, això, que en Gruay va dir q al vespre faria el següent...
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Encara no us havia comentat! Capítol guai, i un drac negre com l'Shruikan, de genet Galbatorix. Ara ja no et podràs queixar, Shruikan I ara, aquí hi ha marro, amb la Redles... El yuri i yaoi està poblant el regne de Lluna Plena ja!
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Això, això on és el següent¿? Gruay!!! Que l'esperem impacients aquest capítol, que la redles ho va deixar molt bé!! A veure si el tenim aviat!! Tinc ganes d'aventures, acció...
L.B.
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Ja teniu l'onzè capítol, que pesats eh? xDDD
"Redles, quant de temps!" exclamà la Shruikan. Atrapant la Redles per la cintura i apropant-se-la.
"No tens gaire temps, has de fugir…" digué la Redles intentant separar-se’n en va “Que vénen a matar-te...”
“Doncs que vinguin, me’ls cruspiré d’una mossegada, com a tu...” digué la Shruikan mentre mossegava l’orella a la Redles.
En una badada de la Shruikan la Redles aconseguí escapar-se dels seus braços i s’allunyà “He dit que ara no! El que ve a matar-te no és com els xitxarel·los que han vingut fins ara... Aquest cop ve en Sir Gruay el Guai, el Senyor Feudal més fort d’aquestes contrades.”
“Qui? No em sona haver-ne sentit a parlar” respongué la Shruikan “Estàs segura que és tan important? I és tan fort perquè no l’havien enviat abans?”
“Perquè fins ara el rei no s’havia posat tan seriós...” digué la Redles “Aquest any sembla que realment vol acabar amb tu...”
“I per què no em deixes anar a palau i cremar-ho tot, reis inclosos?” preguntà la Shruikan “Seria molt més fàcil i acabaríem amb el merder de matar-me i tota la pesca...”
“Ja t’ho he dit moltes vegades, perquè si fessis això, esclataria una guerra per al tron” respongué la Redles, l’autèntica raó era que la Redles es posava malalta només de pensar en una filla matant els seus pares...
“Podria matar a tothom i així podríem ser les reines de Lluna Plena”
“Ja t’he dit que no suporto que matis gent que no t’ha fet res” contestà la Redles. “Tal com t’he dit, aquest cop no et serà gens fàcil vèncer el Gruay i sobretot, passi el que passi, no el pots matar, si el matessis en Tyrex no dubtaria ni un moment ha atacar-te amb tot i segurament demanaria ajuda a amics seus i la cosa podria acabar malament, has d’aconseguir que la lluita acabi però sense baixes per cap dels dos bàndols.”
Espero que us hagi agradat xD
"Redles, quant de temps!" exclamà la Shruikan. Atrapant la Redles per la cintura i apropant-se-la.
"No tens gaire temps, has de fugir…" digué la Redles intentant separar-se’n en va “Que vénen a matar-te...”
“Doncs que vinguin, me’ls cruspiré d’una mossegada, com a tu...” digué la Shruikan mentre mossegava l’orella a la Redles.
En una badada de la Shruikan la Redles aconseguí escapar-se dels seus braços i s’allunyà “He dit que ara no! El que ve a matar-te no és com els xitxarel·los que han vingut fins ara... Aquest cop ve en Sir Gruay el Guai, el Senyor Feudal més fort d’aquestes contrades.”
“Qui? No em sona haver-ne sentit a parlar” respongué la Shruikan “Estàs segura que és tan important? I és tan fort perquè no l’havien enviat abans?”
“Perquè fins ara el rei no s’havia posat tan seriós...” digué la Redles “Aquest any sembla que realment vol acabar amb tu...”
“I per què no em deixes anar a palau i cremar-ho tot, reis inclosos?” preguntà la Shruikan “Seria molt més fàcil i acabaríem amb el merder de matar-me i tota la pesca...”
“Ja t’ho he dit moltes vegades, perquè si fessis això, esclataria una guerra per al tron” respongué la Redles, l’autèntica raó era que la Redles es posava malalta només de pensar en una filla matant els seus pares...
“Podria matar a tothom i així podríem ser les reines de Lluna Plena”
“Ja t’he dit que no suporto que matis gent que no t’ha fet res” contestà la Redles. “Tal com t’he dit, aquest cop no et serà gens fàcil vèncer el Gruay i sobretot, passi el que passi, no el pots matar, si el matessis en Tyrex no dubtaria ni un moment ha atacar-te amb tot i segurament demanaria ajuda a amics seus i la cosa podria acabar malament, has d’aconseguir que la lluita acabi però sense baixes per cap dels dos bàndols.”
Espero que us hagi agradat xD
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Sóc molt solidari amb el Gru!
Curt però intens! Ja podies haver escrit més...
tyrex- Ex-fansuber
Aishhh Estem sempre igual xDDDD Algun dia us fotré un capítol que us cagareu en tottyrex escrigué:
Gruay- TCNM-Correcció
M'agrada el capítol coautor ^^
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
Bueno.... Esta força bé, curtet i simple, però bé! M'ha agradat força. A veure que ens portarà la Redles al següent!! Esperant el pròxim!!
P.D.: Gruay, tinc unes ganes terribles de que ens portis aquest capítol que dius que ens cagarem en tot! Però unes ganes!!!! xd Que no vegis... jaja
Seguiu així que va molt bé això!
L.B.
P.D.: Gruay, tinc unes ganes terribles de que ens portis aquest capítol que dius que ens cagarem en tot! Però unes ganes!!!! xd Que no vegis... jaja
Seguiu així que va molt bé això!
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
Està molt bé !!! Tot i que la intensitat del capítol et deixa ganes de més (traduint: massa curt XD). Va al següent segur que hi ha llenya ja que la cosa es posa seriosa !! ^^
Ragna- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5564
Reputació : 5
Ubicació : Vic - Barcelona
A mi m'ha agradat molt. Ja tinc ganes de veure que s'enpescaran per sortir il·lesos els dos bàndols.
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Gruay escrigué:“Ja t’ho he dit moltes vegades, perquè si fessis això, esclataria una guerra per al tron” respongué la Redles, l’autèntica raó era que la Redles es posava malalta només de pensar en una filla matant els seus pares...
Gruay, no he entès això =S Que m'he perdut algu? XD
Doncs està bé el capítol. Gràcies! ^^ Intens... Et deixa amb ganes del següent! Aggh XDD A veure que passa........
oharu-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5974
Reputació : 4
Ubicació : Olesa de Montserrat
Un capìtol interesant. Curt però interesant deixant les coses interesant per la redles
Gose- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5814
Reputació : -1
Ubicació : Barcelona
LOL. Que mala persona que sóc, no? xD Segur que en aquesta història poso cares com aquesta:
Muahaha! Moireu tots a les meves mans! Temeu-me!
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
El sir Tyrex & company t'empaitaran. Ja em pots témer, ja, t'estaré vigilant d'aprop.Shruikan escrigué:
tyrex- Ex-fansuber
Això al final acabarà com algunes pel·lis del Van Damme: morirán tots i el prota s'emportarà la noia.
Bé, Sir Gruay va fer un capítol curtet i just quan estava interessant
Dotzè Capítol
Sir Tyrex va esternudar. “A veure si ara m’hauré refredat” va pensar. El sopar ja s’havia acabat. El rei s’havia tancat a la seva habitació i no volia que el molestés ningú, tot i això, Sir Tyrex anà a fer-li una visita.
“Endavant” digué el rei. Sir Tyrex entrà molt a poc a poc, intentant no fer cap soroll.
“Sa majestat, sóc aquí per demanar-vos un favor” digué Sir Tyrex molt tímidament. El Rei, que estava d’esquena a ell, es girà i el mirà fixament.
“No estic de bon humor avui, ja m’ho demanaràs un altre dia, tot i que es curiós que sabent que jo els favors me’ls cobro, me’n demanis un” digué pensatiu el rei.
“Si no fos important, no us ho demanaria. Veureu altesa, em preocupa molt Sir Gruay, l’heu enviat a matar un drac molt poderós i em preocupa que en surti malparat”
“Si que és important per tu, aquest fanfarró. Vull que em demostri el que val, i si mor en l’intent no és el meu problema, només demostrarà que era un mentider!” bramà el rei.
“Tot i això, em permeteu que l’ajudi en aquesta missió?” pregunta Sir Tyrex.
“Això no m’ho has de preguntar a mi, això has de dir-li a Sir Gruay. No crec que t’ho permeti, però si ho vols intentar, no m’hi oposaré pas” sentencià sa majestat. “Però recorda, que em deuràs un favor... i espero que sigui aviat”
“Sí, majestat” i Sir Tyrex marxà de la cambra. Al sortir, va veure com la reina corria passadís avall i entrava a la seva habitació. Sir Tyrex començà a caminar en aquella direcció.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
“No t’estaran buscant al castell?” va preguntar la Shruikan mentre tornava a agafar a la Redles per la cintura. La Redles se’n va intentar desfer, però aquest cop no va poder.
“No ho crec, ara mateix la filla deu estar dormint, la reina o està plorant a la seva habitació o està amb el cavaller que sempre entra, “molt” silenciosament, a la seva habitació, i el rei... aquest ja et dic jo que en la última cosa en que pensaria seria en mi”
“Doncs així, podries passar la nit aquí” va dir amb un somriure la Shruikan, mentre començava a desfer el vestit de la Redles.
“No...hauria de tornar al castell...”
“Sht, sempre igual. Deixa’ls estar en aquella gent, te’n preocupes massa, ni que fossin la teva família. Si ni et troben a faltar! Ja es podrien morir tots, i ens estalviaríem tants maldecaps!” exclamà irritada la Shruikan.
“Va, ara no te m’enfadis... em sap greu... ja em quedo.” i acte seguit li va fer un petó a la Shruikan. “Millor?” preguntà la Redles amb un somriure.
“S’ha de perfeccionar, però d’això se n’aprèn amb la pràctica. Què et sembla si aquesta nit en fem un curset intensiu?” preguntà amb un somriure.
Dotzè Capítol
Sir Tyrex va esternudar. “A veure si ara m’hauré refredat” va pensar. El sopar ja s’havia acabat. El rei s’havia tancat a la seva habitació i no volia que el molestés ningú, tot i això, Sir Tyrex anà a fer-li una visita.
“Endavant” digué el rei. Sir Tyrex entrà molt a poc a poc, intentant no fer cap soroll.
“Sa majestat, sóc aquí per demanar-vos un favor” digué Sir Tyrex molt tímidament. El Rei, que estava d’esquena a ell, es girà i el mirà fixament.
“No estic de bon humor avui, ja m’ho demanaràs un altre dia, tot i que es curiós que sabent que jo els favors me’ls cobro, me’n demanis un” digué pensatiu el rei.
“Si no fos important, no us ho demanaria. Veureu altesa, em preocupa molt Sir Gruay, l’heu enviat a matar un drac molt poderós i em preocupa que en surti malparat”
“Si que és important per tu, aquest fanfarró. Vull que em demostri el que val, i si mor en l’intent no és el meu problema, només demostrarà que era un mentider!” bramà el rei.
“Tot i això, em permeteu que l’ajudi en aquesta missió?” pregunta Sir Tyrex.
“Això no m’ho has de preguntar a mi, això has de dir-li a Sir Gruay. No crec que t’ho permeti, però si ho vols intentar, no m’hi oposaré pas” sentencià sa majestat. “Però recorda, que em deuràs un favor... i espero que sigui aviat”
“Sí, majestat” i Sir Tyrex marxà de la cambra. Al sortir, va veure com la reina corria passadís avall i entrava a la seva habitació. Sir Tyrex començà a caminar en aquella direcció.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
“No t’estaran buscant al castell?” va preguntar la Shruikan mentre tornava a agafar a la Redles per la cintura. La Redles se’n va intentar desfer, però aquest cop no va poder.
“No ho crec, ara mateix la filla deu estar dormint, la reina o està plorant a la seva habitació o està amb el cavaller que sempre entra, “molt” silenciosament, a la seva habitació, i el rei... aquest ja et dic jo que en la última cosa en que pensaria seria en mi”
“Doncs així, podries passar la nit aquí” va dir amb un somriure la Shruikan, mentre començava a desfer el vestit de la Redles.
“No...hauria de tornar al castell...”
“Sht, sempre igual. Deixa’ls estar en aquella gent, te’n preocupes massa, ni que fossin la teva família. Si ni et troben a faltar! Ja es podrien morir tots, i ens estalviaríem tants maldecaps!” exclamà irritada la Shruikan.
“Va, ara no te m’enfadis... em sap greu... ja em quedo.” i acte seguit li va fer un petó a la Shruikan. “Millor?” preguntà la Redles amb un somriure.
“S’ha de perfeccionar, però d’això se n’aprèn amb la pràctica. Què et sembla si aquesta nit en fem un curset intensiu?” preguntà amb un somriure.
Redles- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 395
Puntuació : 5518
Reputació : 7
Ubicació : Mota de polvo
Feia temps que no teniem cap episodi, però aquest ha sigut molt bo!! M'ha agradat molt Redles!!
Ai aquest Sir Tyrex...xD
Ara a pel pròxim, vinga Gruay!!!
L.B.
Al sortir, va veure com la reina corria passadís avall i entrava a la seva habitació. Sir Tyrex començà a caminar en aquella direcció.
............
o està amb el cavaller que sempre entra, “molt” silenciosament, a la seva habitació
Ai aquest Sir Tyrex...xD
Ara a pel pròxim, vinga Gruay!!!
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
Caram, caram...
tyrex- Ex-fansuber
Per fi per fi! Per fi entra a la meva habitació un cavaller fet i dret!! I hi ha més marro amb la serventa traïdora i la dragona!! Mooola!! Jo vull més història encara!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Nah, és que en aquella direcció hi ha els lavabos xDDDDshira-chan escrigué:Per fi per fi! Per fi entra a la meva habitació un cavaller fet i dret!!
Per què sempre és el Tyrex el que queda com una bona persona i jo no?! T.T Amb lo que m'esforço jo per desprestigiar-lo ¬¬ xDDD
Bon capítol noia, a veure que faig amb el següent xD
Gruay- TCNM-Correcció
Molt bon capítol. En Tyri és tot un galant xD
De debò, que cada cop que llegeixo això, no puc evitar pensar en Tirant lo Blanc.
De debò, que cada cop que llegeixo això, no puc evitar pensar en Tirant lo Blanc.
Rini- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6976
Ubicació : Barcelona
Tyrex lo Blanc(a) xDDDDRini escrigué:Tirant lo Blanc.
Gruay- TCNM-Correcció
Gruay escrigué:
Tyrex lo Blanc(a) xDDDD
Brrr Brrr Brrrrrrrrrrrrrrrr. I mira que evitava fer comentaris d'aquests, però m'has obligat...
P.D.: Gens original.
tyrex- Ex-fansuber
Gruay escrigué:
Per què sempre és el Tyrex el que queda com una bona persona i jo no?! T.T Amb lo que m'esforço jo per desprestigiar-lo ¬¬ xDDD
Bon capítol noia, a veure que faig amb el següent xD
No et queixis tant que al menys surts.
Molt mono, però esteu jugant a casa vostra, massa bonic, massa tendre... ostres potser és que a mi m'agrada que hi hagi més problemes, ho vec tot molt bonic, Va Shruikan carrega't algun castell o algo! Hahaha ^^
+10 per en Manto! xDD Llum, foc, destrucció!! Muahahahaha xDManto-kun escrigué:Molt mono, però esteu jugant a casa vostra, massa bonic, massa tendre... ostres potser és que a mi m'agrada que hi hagi més problemes, ho vec tot molt bonic, Va Shruikan carrega't algun castell o algo! Hahaha ^^
Pàgina 7 de 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8