Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Forat al desconegut - Página 6 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Forat al desconegut - Página 6 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Forat al desconegut - Página 6 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Forat al desconegut - Página 6 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Forat al desconegut - Página 6 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Forat al desconegut - Página 6 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Forat al desconegut - Página 6 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Forat al desconegut - Página 6 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Forat al desconegut - Página 6 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Forat al desconegut

+15
surreak
oharu-chan
Rini
Daichi
Vitus
Sherry
Gose
Gruay
Shruikan
tyrex
Manto-kun
lostbrain
Atram
shira-chan
Akuma
19 participantes

Pàgina 6 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Manto-kun Dc 20 Jul 2011, 20:42

surreak escrigué:Ep! Aquests de la federació són molt sospitosos! Vols dir que m'he equivocat, tenint en compte el meu currículum, o és una trampa? He de creure'm el que diu la federació i abaixar el cap humilment (que és el que tocaria si fos veritat que l'he cagat) o rebel·lar-me?
Haha, per moltes hipòtesis que faci, ja m'he venut. Absolució? Sí. Doncs cap dins.

Al mateix temps que creus que és una trampa i la indecisió que presentes pot ser que et neguis a participar, per tant el xantatge pot ser una idea força útil per que facis el que et diuen.

Això és una enganyifa dels de dalt!


Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Fecha de inscripción : 09/05/2010

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Gray Slimner Ds 23 Jul 2011, 02:35

Manto-kun escrigué:Això és una enganyifa dels de dalt!
Hahaha, ja ho pots ben dir, Manto!

Hmmm... Jo si fos en Surreak potser hagués trucat a la consulta abans d'anar a la seu de la Federació... Sigui com sigui, bon capítol, en volem més!!

Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Fecha de inscripción : 11/01/2011

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  surreak Ds 23 Jul 2011, 10:08

Queixeu-vos a l'autor, que jo sóc un manat. Rolling Eyes
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16667
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Akuma Ds 23 Jul 2011, 18:50

Jajaja molt cert, se'm va passar posar que havia trucat al final xD gomen gomen.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7127
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Akuma Dt 26 Jul 2011, 19:44

Ieeeeeeep, que tal porteu les vacances? Jo agoviat de feina com sempre, i per descansar una mica he pensat en fer aquest capítol de forat amb el que arribem a les dues desenes. Not bad. Espero que us agradi a tots i que comenteu.

Era l’hora de dinar i tots els escollits per la missió estaven reunits al menjador, fent-la petar mentre esperaven ordenadament fent cua en cadascuna de les tres terminals de menjar. En Tyrex era el que havia arribat primer. Fer esport sempre li obria la gana, i aquell matí havia fet un entrenament força exhaustiu amb en Gose i en Vitus. Calia posar-se al dia amb tot l’armament d’última generació que els havia deixat la federació. Altrament si hi havia algun imprevist, podria resultar fatal.
- Vinga Tyrex, espavila i decideix-te d’una vegada, que els altres també tenim gana! – va dir en Gose, qui després d’una estona veient en Tyrex indecís mirant la pantalla i remenant el dit ja començava a acabar-se-li la paciència.
- Ostres noi, es que no sé que escollir. Tot el que hi ha m’agrada...
- Pues deixa passar als altres mentre tu fas el panotxa pensant en que coi vols menjar!
- No, espera. Ja m’he decidit! – va dir en Tyrex tot pitjant el menú d’hamburgueses amb ceba, pebrot verd i patates fregides.
- Ja era hora. Tanta estona per acabar escollint menjar de Burguer?
- Estàs insinuant que el meu menjar és el que pots menjar en un restaurant de pa sucat amb oli? – va preguntar en Ragna, que va escoltar el comentari del Gose tot i estar a una de les altres cues esperant per al seu torn.
- No, home, jo no v...
- Tu no què? – va tallar-lo en Ragna. Et tinc clissat noi. Més val que no em facis enfadar, o et ficaré tot un pot del meu picant especial! – tots van esclatar a riure menys en Gose, que la nit anterior per sopar ja havia tingut la seva primera experiència amb aquell picant especial fet per en Ragna expressament. Tot i l’advertència d’aquest, en Gose, gran amant del picant va tastar la cosa més picant que havien provat els seus llavis, i en comptes de posar-hi una o dues gotes, se n’havia ficat una cullerada sencera al bistec que havia demanat. El resultat va ser el d’un soldat plorant com una magdalena de la coïssor, corrent per buscar aigua.
- N-no res... – va dir en Gose envermellit després de recordar la escena que ell mateix va protagonitzar.
- Això està millor. – va contestar en Ragna a qui se li va escapar un somriure.
Després de demanar, en Gose i en Tyrex van anar a seure a una de les taules rodones del menjador, on s’hi van unir la resta de soldats. La última en unir-se va ser la Redles. Tots van començar a menjar sense dir res. Des del moment en que es van trobar en Tyrex, el Gose i en Vitus amb la Redles, es respirava un ambient tens quan s’ajuntaven. Però en Fhenrirch els havia reunit a la taula per parlar sobre l’equipament militar de la nau, i veure com repartir les tasques.
- Em sembla que algú s’ha guanyat un enemic. – va dir la Redles amb un to que intentava ser amable per trencar el gel, però que va sonar a burla.
- I això ho diu la senyoreta miss simpatia? – va dir en Gose a l’acte.
“Ja l’he tornat a pifiar” – va pensar la Redles, qui tot i que de vegades era una mica barroera dient les coses, sabia del cert, que era important tindre una bona relació amb el màxim nombre de gent possible. Especialment en una missió com aquella. – Home no t’emprenyis, no volia dir-ho així...
- Ja, és clar... – va tornar-li en Gose després d’empassar-se una patata del seu plat. – Mira, vull deixar una cosa clara. Sé que no et caic bé, i tu a mi tampoc, per tant deixem la nostra relació al marge de la feina si et sembla bé.
- Com que aquestes tenim?
- Prou! – va deixar anar en Fhenrirch en veu alta al mateix temps que va picar amb el puny a la taula. – Ja n’hi ha prou vosaltres dos. No sé que carai us passa, però aquesta no és l’actitud que han de tindre dos soldats. En un camp de batalla és necessari confiar les vides als nostres companys, i per fer-ho cal conèixer als nostres companys, per tal de compenetrar-se el màxim possible. – En Fhenrirch va fer una pausa per a que els dos es tranquil•litzessin. – Mireu, us havia reunit per a parlar sobre les funcions que tindrà cadascun de nosaltres durant la missió, però crec que serà millor que en lloc d’això, anem tots cap a la sala d’entrenament ara mateix.
- Senyor, al menys ens deixarà acabar el nostre plat, oi? – va dir en Tyrex, que es mirava el plat on encara quedava la meitat de l’hamburguesa, i la meitat de les patates.
- No! Vinga, ja podeu desfilar!
Tots cinc es van aixecar, en Tyrex va girar-se un moment abans de passar per la comporta que portava cap a la sala d’entrenament, veient com el robot de neteja s’emportava el seu plat.
Quan tots tres van arribar a la sala, van posar-se en formació davant d’en Fhenrirch.
- Com ja us he dit, no acabo de percebre l’ambient que és necessari per a treballar en conjunt, i per fer-ho farem un entrenament especial. A veure si d’aquesta forma, se us treu la tonteria. La idea és senzilla. Fareu dos grups, un estarà format per en Tyrex i en Vitus, i l’altre per en Gose i la Redles.
- Però senyor... – va començar a dir en Gose.
- No hi ha discussió possible! – va tallar-lo en Fhenrirch, que aquella tarda semblava especialment dur.
- I en que consistirà l’exercici senyor? – va preguntar en Vitus.
- Bona pregunta. L’exercici consistirà en un duel entre els grups. Carregareu les armes amb munició aturdidora, i l’equip que perdi s’encarregarà de fer el manteniment de totes les armes de la nau.
- Què?! – va fer en Tyrex. – Però si n’hi ha moltes!
- Vols fer-ho tot sol? – va amenaçar en Fhenrirch.
- N-No senyor... – va deixar en Tyrex en mig d’un esbufeg, pensant que si perdia, a més de no haver pogut menjar-se el seu plat, hauria de fer tota aquella feinada.
- Molt bé, doncs teniu 10 minuts per preparar-vos. A partir d’aquell moment començarà el duel. Que guanyi el millor! – va dir en Fhenrirch, que va ficar una alarma que comptava el temps.
A l’acte, els dos grups, van anar a per la munició que més els convenia. En Tyrex ràpidament va agafar un subfusil. La seva especialitat era la llarga distància, i allò era perfecte per a l’espai reduït en el que farien la competició. En Vitus per la seva banda, preferia les armes de petit calibre, i va agafar una pistola. Un cop van haver carregat les armes amb la munició especificada, van començar a comentar la millor estratègia possible.
Per la seva banda, en Gose va escollir una ballesta aturdidora, i una porra eléctrica. La Redles, en canvi va optar per un parell de granades commocionadores i per una pistola. Mentre carregaven les armes, la Redles va trencar el silenci:
- Escolta’m Gose, crec que tinc una bona idea per atrapar-los.
- No em parlis amb aquest to tan familiar, ja t’he dit que no et puc sofrir. A més, ja sé el que he de fer. – un cop dit això, en Gose va sortir corrents cap a les caixes de munició pesada per a les torretes i els canons de gran calibre.
- Espera tanoca! Es tracta d’un exercici en que ens hem de sincronitzar bé, sinó tot s’haurà acabat en un tres i no res! – va cridar la Redles. Immediatament es va preparar per seguir el seu pla. Amb en Gose o sense ell la paraula derrota no constava al seu diccionari.
Després d’un parell de minuts va sonar l’alarma, que donava el tret de sortida per a la competició.
En Tyrex es trobava estirat a sota d’un dels bancs de reparació d’armes, en una situació privilegiada que permetia seguir els moviments del seu company i donar foc de cobertura per a que es pogués acostar cap els enemics.
En Vitus li va fer un senyal al Tyrex, que va fer que si amb el cap. I va començar a avançar poc a poc per les caixes que arribaven fins l’altra banda de la sala. Sense cap mena de dubte era el millor lloc per on poder avançar sense, ja que li permetia cobrir-se dels atacs si l’enemic el veia. Per tant seguint amb el pla, va avançar, llançant-se ràpidament cap al següent grup de caixes, per tal de no ser objectiu fàcil.
Aquest moviment va fer que li passés xiulant una fletxa paralitzant per sobre del cap. “Merda, en Gose s’ho ha pres seriosament...” – va pensar en Vitus.
En Gose es va posar a carregar la ballesta a l’acte, però en Tyrex ja l’havia vist, i una bala li va passar fregant l’orella just en el moment en que s’amagava per carregar l’arma. “Que cabró en Tyrex, hi va fort.” – va pensar en Gose, que es va moure de lloc. Era el millor ara que ja l’havia localitzat en Tyrex. En el moment que en Gose anava a fer el seu moviment, li va tornar a aparèixer una altra bala per davant dels seus nassos.
- Collons Tyrex! Em vols matar o què? – va cridar en Gose, però no va sentir cap resposta. “Ja ho crec que va de debò. Sap de sobres que si cridés desvelaria el seu amagatall.”
Just en aquell moment va veure la Redles, que li feia uns gestos, va aixecar 3 dits, que va assenyalar cap a la part d’on venien els trets d’en Tyrex, i acte seguit un dit que el va assenyalar a ell, i va fer una indicació ràpida en un moviment de dalt cap baix. En Gose ho va entendre perfectament, i va fer que si amb el cap.
Acte seguit, la Redles va fer tres trets cap a on va suposar que venien els trets. Això va fer que en Gose pogués sortir del lloc on s’havia ficat.
Però en aquell moment, en Vitus va començar a disparar cap al lloc on havia vist la Redles, cosa que va agafar a aquesta desprevinguda, i en mirar d’esquivar l’atac, va fer que entreposés i caigués de cul.
Quan la Redles es va tornar a posar en posició va veure que en Gose li feia senyes. Li indicava la porra, i el lloc cap on devia estar en Vitus. Després la va senyalar a ella, i el cinturó, on tenia les granades.
Fent que si, es va equipar una d’aquestes a la mà, i la va tirar cap a on estava en Vitus. Amb l’enlluernament que va provocar la explosió, en Gose va aprofitar per anar cap a les caixes i colpejar en Vitus amb la porra, deixant-lo estabornit al terra. Amb això anaven 1 a 0. “No és pas tan dolent aquesta noia. Li hauré de donar una oportunitat.” va pensar en Gose, que va començar a avançar cap a la posició d’en Tyrex.
Quan aquest en Gose havia de creuar l’espai en buit per poder anar cap a l’altra banda, la Redles va disparar novament cap on ho havia fet el primer cop, i en Gose va aprofitar el moment per creuar. Però en el moment en que saltava, va rebre l’impacte d’una de les bales del subfussil, que el va deixar estirat al terra automàticament.
“Merda, es deu haver mogut!” – va pensar la Redles, que no havia vist cap moviment cap on havia estat observant.
- Ja només quedem nosaltres dos! Què penses fer ara? – va cridar en Tyrex.
- Incorrecte, quedem tres encara! – va dir en Fhenrirch, que va disparar cap al lloc d’on havia vingut la veu del Tyrex, fent que la bala li passés molt aprop del seu braç dret.
- Considera-ho un avís. La propera no fallaré! – es va sentir la veu d’en Fhenrirch que venia de la part superior de la sala.
“Que cabró, això no m’ho esperava!” – va pensar en Tyrex que es va posar a cobert. - “Suposo que això dona més joc a la competició, però no crec que sent tan jove com és, i tenint la graduació que té sigui fàcil de guanyar. Sol no tinc cap oportunitat de guanyar. Merda!”
En Tyrex es va quedar uns moments pensant, quan de cop li va caure una peça prop d’on era. Era un cargol de mètric 12, que tenia una nota enganxada a aquest. En Tyrex el va agafar, i va llegir el contingut del missatge:
“Més val que cooperem per enganxar-lo, sinó no tindrem cap oportunitat. Et cobriré per a que surtis d’allà on ets, i et puguis posicionar millor. Si acceptes tira el cargol cal al mig del camp.”
En Tyrex es va quedar pensatiu uns moments. Pot ser era una trampa i lo que volia la Redles era tindre’l al punt de mira. D’altra banda, pot ser també volia atrapar en Fhenrirch. Després d’uns breus instants de dubte, es va sentir el cargol que tocava contra el terra. “M’hi hauré d’arriscar.” – va pensar en Tyrex.
Automàticament, la Redles va començar a disparar cap a la plataforma superior cap on creia que devia estar en Fhenrirch. En aquell mateix moment, en Tyrex va sortir d’on era, i es va acostar fins a les escales gràcies al foc de cobertura que li havia proporcionat la Redles.
En el moment en que en Tyrex arribava al segon pis, va veure com la Redles quedava estesa a causa d’una de les bales d’en Fhenrirch. “Merda, no fa broma! Més val que pugui ràpidament!” – va pensar.
Finalment va pujar els dos esgraons que li quedaven per arribar a la segona planta. Per sort, hi havia unes caixes que el protegien d’un atac a distància, i que li permetrien veure qualsevol moviment. Amb això podria detectar on estava en Fhenrirch, i amb sort fotre-li el cul enlaire gràcies a l’ajuda de la Redles.
En Tyrex es va posar a buscar amb la mirada, però no detectava cap moviment. Va estar una bona estona observant, però no va veure cap moviment. Va pensar que pot ser en Fhenrirch esperava que cometés qualsevol error, per acabar amb ell. Per tant, va posar més atenció que abans a qualsevol moviment que vingués de l’altra banda de la passarel•la.
En el moment que passava la mirada cap a la cantonada dreta, on hi havia un parell de caixes, va notar un fort impacte a l’esquena, que el va fer perdre el sentit. “He perdut.” – va pensar en Tyrex mentre perdia la consciència.
Després d’una estona, quan tots quatre van recobrar la consciència, en Fhenrirch els mirava amb un ample somriure. - Ben fet nois, heu treballat en equip, que era del que es tractava, i ho heu fet força bé. – va dir.
- Al final has perdut? - li va preguntar la Redles a en Tyrex, qui va fer que si amb el cap.
- Va home, no cal que estigueu deprimits. Lo important era que fóssiu una mica més amics i que us avinguéssiu millor, i crec que ha funcionat força bé.
- Això vol dir que no cal que fem el manteniment de les armes? – va preguntar en Vitus.
- No, noi això vol dir que ho fareu de més bon rotllo jajajaja. No us deixeu res eh? Quan acabeu em podeu anar a buscar al menjador. – va dir en Fhenrirch, que va sortir per la porta en direcció cap a la sala.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7127
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Rini Dt 26 Jul 2011, 20:14

Un altre un altre!

Molt bon capítol, així, que es portin bé... Però...
Spoiler:
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6782
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  lostbrain Dt 26 Jul 2011, 21:17

Molt bon capítol!! Em volem més!
M'ha agradat força aquest entrenament! Very Happy

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7672
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Akuma Dt 09 Ago 2011, 09:53

Yoh! TFT, LED, LCD, (o lo que sigui) no mai no minna! Us porto un nou chapter del ralat. Sé que no donaré molta publicitat amb el que diré, però és un capítol de transició força fluixet. De totes formes és necessari. Apali, a llegir!

En Surreak estava a l’infermeria fent un inventari de tot el que hi havia, ja que tot i que el suposat responsable de la missió li havia dit que no calia que es preocupés per l’accident de la clínica, no parava de donar-hi voltes, i li havia semblat que d’aquesta forma deixaria de donar-hi tantes voltes al tema. En tot cas, ni tan sols fent l’inventari li havien marxat els nervis.
Mentre repassava l’armari d’analgèsics, va sonar el transmissor d’en Surreak, que el va agafar immediatament.
- Digui?
- Bon dia. Parlo amb en Surreak? – va dir la veu de l’auricular.
- Sí, amb qui parlo?
- Sóc l’inspector BLA, ja vaig parlar amb vostè. El truco pel tema de l’accident que va ocórrer ahir mateix a la seva consulta.
En Surreak es va posar blanc. Tot i que la federació li havia dit que no calia que patís per res, estava clar que havia passat alguna cosa, i ell era el principal responsable, cosa que el deixava en mala situació.
- Vostè dirà. – va dir en Surreak amb un fil de veu.
- En primer lloc em voldria disculpar amb vostè pel meu to ahir quan vam parlar.
- No pateixi.
- En segon lloc, voldria informar-lo sobre els recents esdeveniments. L’empresa elèctrica ens ha informat que hi va haver un tall elèctric a la clínica. Cosa que va provocar que la màquina on estava connectat el pacient es desprogramés, i com a resultat, va fer que no pogués sortir de la màquina a l’hora que s’hauria especificat. Encara sort que la infermera va arribar i va poder treure el pacient, i tot va acabar bé.
- Vaja, això són bones notícies. – va dir en Surreak, que seguia pensant si tot allò havia estat tal com li havia comentat l’inspector, o per el contrari la federació se les havia fet vindre bé per a que la empresa elèctrica informés d’aquest “tall elèctric”. Fos com fos, ja havia confirmat la seva unió a la missió espacial a la federació.
- Doncs amb l’afer resolt, en queda lliure de culpa, ja que la empresa elèctrica n’ha acceptat totes les responsabilitats. Que passi un bon dia.
- Igualment.
En Surreak es va quedar uns segons pensatiu al mig d’un dels passadissos de la nau. Realment el tema no l’havia esquitxat fens ni mica. Tot plegat feia pudor de socarrim. Estava clar que algú havia ficat cullerada en tot plegat, i aquest algú era la federació. Novament va pensar que era millor tindre la federació com amiga que com a enemiga.
En aquell mateix instant, en Surreak va notar un cop a l’espatlla. Que el va fer girar-se.
- Bon dia doctor Surreak.
- Oh, bon dia Fhenrirch. Sembla que la nafra ja gairebé s’ha curat. Li recomano que passi per la consulta més tard per acabar de fer les darreres cures. De totes formes tampoc tinc res millor que fer ara per ara.
- Ah, molt bé, així ho faré. Ara anava a menjar alguna cosa, que m’he entretingut amb els nanos. Són un grup força interessant, tot i que encara els queda força per aprendre. Per cert, no sé si ha menjat alguna cosa, en cas contrari, em vol acompanyar a fer un mos?
- El cert és que no he tingut temps encara. – va mentir en Surreak, que no havia menjat pels nervis. Però ara que s’havia tancat el cas de la consulta havia recuperat la gana de cop.
- Doncs apa, anem cap al menjador. Per cert, em pots parlar de tu.
- D’acord. Tu em pots seguir parlant de vostè. - En Fhenrirch se’l va quedar mirant amb cara interrogativa. – Era broma, parla’m de tu també.
Un cop van arribar al menjador, van veure que només hi havia en Ragna i s’hi van acostar.
- Bon dia. –va fer en Surreak.
- Bon dia nois. – va contestar en Ragna. – Com va la cosa? Ara veniu a dinar?
- Doncs sí, es que ens hem entretingut, i ara hem vingut a fer un mos. – va contestar en Fhenrirch.
- Bé, bé. Jo ara començava. Serviu-vos vosaltres mateixos, que dinarem junts. Us recomano el plat del dia si us agrada l’ànec. Els he anat a comprar aquest matí, i amb la salsa de minerva, especialitat meva, ha quedat molt bo. Llàstima que la gent només pensi en hamburgueses. De debò, que no entenc a la gent...
- Vaja, sembla que li has dedicat esforços, oi? – va dir en Surreak, que no deixava de mirar el plat d’en Ragna preguntant-se què podia ser allò.
- Això mateix. Ara encara estem a la Lluna, i podem menjar fresc, però d’aquí a poc no crec que puguem menjar tan fàcilment. Per això volia fer una mica de bon menjar abans de marxar.
- Doncs jo seguiré el teu consell. – va dir en Surreak, que va anar cap a la màquina de selecció de menjar, d’on va sortir el plat d’ànec, amb una amanida i un got d’aigua. Acte seguit va anar a seure allà on estava en Ragna.
- Així m’agrada home, algú que sap lo que és bo. – va dir en Ragna quan va veure el plat del Surreak.
- Hehehe. Recomanació teva. Si no m’agrada te’n donaré les culpes, perquè mai havia provat la salsa de “menerva”.
- Ah bé, ni tu ni ningú em sembla. És una salsa especial que vaig inventar. La havia tastat jo únicament, però volia que algú la tastés i em digués que tal. Endavant, tasta-ho i em dius que. Sense por, eh? Que sinó no la podré millorar.
En Surreak va agafar la forquilla i el ganivet, i va tallar un tros de l’ànec amb salsa de menerva, que es va ficar a la boca. El que va sentir a continuació va ser una barreja de gustos. No era dolç ni salat. No hauria sabut dir que portava aquella salsa, però el tros de carn se li va desfer a la boca. – Està boníssim això, Ragna.
- Vaja home, gràcies. Així t’agrada?
- I tant, aquesta salsa que li has ficat és boníssima, i la carn es desfà a la boca. Un 10.
En aquell moment va arribar en Fhenrirch, que també portava un plat d’ànec amb patates. Quan se’n va posar un tros a la boca, va sentir com si mai hagués tastat una cosa tan bona com aquella. – Carai, m’hi podria acostumar a menjar així de bé.
Tots tres van riure i van estar xerrant una estona. Finalment en Surreak es va atrevir a preguntar. – I escolta Ragna, això què menges que és? Al menú no he vist que hi aparegués aquest plat.
- Vaja, que observador. En efecte, aquest plat no hi és a la màquina, però té una raó de ser. Un cuiner abans de donar a menjar un plat l’ha de tastar. És un nou plat que he inventat. El problema és que no sé quin nom posar-li.
- I què és? – va preguntar en Fhenrirch.
- Hmm em sap greu, però no us ho diré, de moment encara és secret professional. Precisament vosaltres dos ho hauríeu d’entendre.
- Bé, jo ho deia per ajudar-te a escollir el nom, però sí, tens raó, ho entenc.
- Ja et vindrà algun nom al cap. – va dir en Surreak.
- Quan el tingui acabat ja us el deixaré tastar. Crec que us sorprendrà.
- Ja friso per tastar-lo. – va dir en Fhenrirch, que es mirava atentament el plat.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7127
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Gruay Dt 09 Ago 2011, 11:08

Fuah, m'hauria de posar al dia amb això xDDD
Hi ha alguna manera d'aconseguir tot el text seguit? És que em fa molta mandra anar-lo recopilant xDDD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9476
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Akuma Dt 09 Ago 2011, 11:33

Home, si voleu faig el recull i el penjo. De totes formes no m'aniria malament tindre tot el recull junt. Després us el penjo.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7127
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Gruay Dt 09 Ago 2011, 12:18

Moltes gràcies noi!
Llavors el llegiré tot d'una tirada Wink
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9476
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Akuma Dt 09 Ago 2011, 12:59

Deixo aqui el link. L'he posat al meu compte de megaupload. No haurieu de tindre problemes, però si en teniu ja avisareu. El deixo així per escrit per a que no ens diguin res de foroactivo, tot i que en tenim els drets de tot.... www.megaupload.com/?d=HRYLVYT5
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7127
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  lostbrain Dt 09 Ago 2011, 21:07

Bon capítol, ja feia dies que no en teniem cap!! En volem més!! Very Happy

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7672
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Akuma Dc 10 Ago 2011, 20:06

Ieeeeeep. Us porto un altre capítol. Espero que us agradi.

Capítol 21:

- Noi, portes un parell de dies molt pansit. Què et balla pel caparró? – va preguntar-li en Choun al Daichi. Després de uns instants sense rebre cap resposta, va continuar. – Tan malament va anar la cita? – Amb aquestes paraules en Daichi va girar el cap on era en Choun amb una cara plena d’ira. – Vaja, ara sembles més humà. No em penses explicar què va passar l’altre dia? Pensava que teníem més confiança...
- Calla d’una vegada! – va cridar en Daichi, molt fort, de forma que la única cosa que va trencar el seu crit va ser el sanglot que va vindre a continuació.
Després d’una estona, quan en Daichi es va haver calmat en Choun va pensar que alguna cosa greu hauria passat, ja que en Daichi no reaccionava així per qualsevol fotesa. Tot i lo jove que era, era un noi força madur.
- Escolta Daichi. Ja sé que em deus veure com el teu cap i prou. Però fa temps que treballem plegats. Per mi ets com un fill, encara que no t’ho sembli. – es va fer una pausa – Veuràs, em sembla que no t’he explicat mai això, però jo vaig estar casat, i vaig tindre un fill amb la meva dona. Malauradament, els dos van morir a causa d’una explosió en un atemptat terrorista. Ara rai, que hi ha aquestes màquines que ho curen tot ràpidament. – es va fer un altre silenci – El meu fill ara tindria 2 anys més que tu si fa no fa. I bé, després del temps que hem estat treballant plegats, suposo que m’ha fet veure’t com si fossis ell. En tot cas, vull que sàpigues que si necessites parlar del que sigui amb algú, pots parlar amb mi. De fet, m’agradaria que ho fessis. Les coses que ens cremen per dins no són bones, i no cal portar la càrrega tot sol. Per això hi ha els amics i la gent que ens estima.
Amb aquestes paraules es va fer un silenci que no va durar gaire.
- Em... sap greu Choun... – va dir en Daichi entre sanglots.
- Sí, a mi també. – va dir en Choun, que es va acostar cap en Daichi i li va posar la mà a l’espatlla. Cosa que va provocar un seguit de crits i plors del noi.

Quan es va haver calmat, en Daichi li va explicar tot el que havia passat a en Choun.
- Sembla que les coses dolentes sempre els hi passin a les bones persones. – va maleir en Choun. – I com està la teva xicota?
- N...No ho sé....
- Com que no ho saps? Que no has anat a veure com es troba a l’hospital?
- A...Això mateix...
- I què coi fas aquí? En dos dies marxem cap a vés a saber on, i no sabem ni si podrem tornar. De debò vols deixar així la cosa? Ves cap on hagis d’anar. Ja ho acabaré jo això.
- Però no serviria de res. Jo marxaré, i ella es quedarà aquí. No vull que tot plegat sigui més dolorós del que ja ho és.
- Què collons t’empatolles? No és la dóna que estimes? El que has de fer es anar a veure-la.
En Daichi va mirar en Choun amb cara de badoc, "realment és com si fos un pare" va pensar per a ell. – Pot ser tens raó. Ara hi vaig! – i va marxar corrents.

Quan en Daichi va arribar a l’hospital on van ingressar a la Dejiko, va anar directe cap al mostrador i va preguntar per ella. Li van dir que es trobava a la sala 218b, cap a on hi va anar amb pas decidit. Quan va obrir la porta de l’habitació, hi havia un metge que parlava amb ella, que estava estirada al llit, amb una bena al cap.

En Daichi va esperar que el doctor acabés de parlar amb ella, i quan sortia de la habitació, li va preguntar per l’estat de la noia.
- Bé, físicament es troba força bé. Gràcies al tractament que ha rebut, el traumatisme cranial ja gairebé s’ha curat. Però per alguna raó sembla que amb el cop que va rebre li va esdevindre amnèsia.
En Daichi va fer cara de sorprès. Allò no podia ser! No el recordaria! Què faria si...
El metge va trencar el fil dels seus pensaments. – És vostè un familiar o amic?
- Sí, bé, un amic... – va dir en Daichi que no volia complicar més les coses.
- Ahh, entenc. No sé si el recordarà. En tot cas, per què no la va a veure? Pot ser amb vostè recuperi la memòria. Després d’un trauma tan sever mai se sap.
- D’acord doctor. – va dir, i va entrar a la habitació.

Quan la va mirar va veure que seguia sent tan preciosa com sempre.
- Hola Dejiko.
Ella se’l va mirar de la cara als peus, per tornar a pujar cap a la cara.
- Hola. Ens coneixem?
Aquelles paraules van fer que en Daichi sentís una punxada forta al pit, com si li haguessin clavat un ganivet.
- No em reconeixes? – va dir ell.
- No... Em sap greu... – va dir ella, que va abaixar el cap.
- No cal que te’n sàpiga. El doctor diu que com a conseqüència del cop, tens amnèsia. Ha pensat que si un amic et feia una visita, pot ser recobraries els records, però sembla que no. – va dir en Daichi que ara era ell el que havia mirat cap abaix, incapaç de mirar-la als ulls. "Tot plegat és culpa meva! No ho vaig poder evitar!".
- Així ets un amic meu? – va preguntar ella. Són per mi les flors que portes? Són molt boniques.
- Ahh, sí, són per tu. Mentre venia cap aquí les he comprat al parc. Em vas dir que eren les teves favorites. I he pensat que...
- Moltes gràcies. – el va tallar ella. – Em sap greu no poder-me enrecordar de tu, de debò.
- No cal que pateixis, de debò. – va dir el Daichi acostant-li les flors.
- Moltes gràcies. Per cert, de que ens coneix...

En aquell precís instant van entrar un dona corrents cap al llit d’ella, i li va agafar la mà.
- Dejiko, estàs bé, filla meva?! – el metge ens ha trucat i ens ho ha explicat tot. Hem vingut tan ràpid com hem pogut, però no hi havia vols lliures des de la Terra fins avui i...

En Daichi va aprofitar el rebombori per sortir de la habitació. Murmurant - Adéu Dejiko, sigues feliç. - Pensant que era millor deixar-ho d'aquella forma, i fer les coses menys doloroses.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7127
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  lostbrain Dc 10 Ago 2011, 20:59

M'ha encantat, un capítol trist però molt bo. Estaria bé, que mentres que en Daichi i la resta estan en l'expedició aquesta, la Dejiko recuperi la memòria i es poses a buscar-lo. I al tornar del viatge es tornessin a trobar. A veure com continua això!! Very Happy

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7672
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Akuma Dj 11 Ago 2011, 12:42

Nou capítol, divisible per 1,2,11 i 22 (Capítol 22). Espero que us agradi.

En Gruay va entrar a la sala de manteniment, on va trobar l’Akuma concentrat en alguna cosa. La habitació estava plena de plànols pel terra. I l’Akuma es trobava assegut a la taula amb unes ulleres, i uns raigs que espatarraven de davant seu.
- Ei mestre, què hi fas aquí? – va preguntar-li en Gruay.
L’Akuma es va girar cap a ell i es va treure les olleres fosques que duia posades. Ara en Gruay veia més clar el que devia estar fent.
- Collons Akuma, sembles una mosca amb aquestes olleres de soldador. De debò que no entenc per què no te’n compres unes de més modernes.
- Bé, ja t’ho he explicat alguna vegada. Aquestes olleres van ser del meu mestre. I tenen un valor sentimental molt gran per mi. A més, em permeten fer la feina, per tant ja va bé.
- Sí, sí, el que tu diguis, però sembles una mosca hahaha. Per cert, t’he vingut a buscar, per que ahir no vas vindre a sopar, i ja ha passat l’hora de dinar, i no has vingut tampoc.
- Que em trobes a faltar o què? Em pensava que després del que m’havies explicat del que t’havia passat amb aquella noia estaries amb ella provant d’estrènyer la relació...
- Va, calla! Això no té res a veure amb això. A més, et volia fer una pregunta sobre una cosa. Però primer em podries dir què és el que t’absorbeix tant de temps?
- Això! – va dir l’Akuma, aixecant una mena de polsera que tenia a la taula.
- Una polsera? – va dir en Gruay. – En això has estat tot aquest temps? Que passa, t’has enamorat del nendroid i li vols regalar una polsera?
- Però que dius? Bé, si que té uns quants botonets, em pregunto quin tipus de motor reactiu li poder haver...
- M’adormo Akuma. Ves al grà i digues què és això.
- Bé, sí. És una polsera de transport.
- Una polsera de transport?
- Li estava fent els útils ajustaments. Crec que ja hauria de funcionar. Anem a provar-ho si et sembla. Crec que ho entendràs millor si ho veus funcionant.

L’Akuma es va posar la polsera al canell esquerre, i va a apuntar amb la part plana cap a les caixes d’eines. Immediatament va fer un moviment a la part circular de la polsera, i va pitjar un botó, fent que en sortís una llum blava que va incidir sobre les caixes d’eines, fent desapareguessin a l’instant.
- Més o menys és això. – va dir l’Akuma, que va veure la cara de sorpresa del Gruay.
- I què ha passat amb les eines? Les has volatilitzat?
- No. Les he guardat a la polsera.
- Em prens el pèl?
- No, mira.
Després de girar la part circular de la polsera, novament l’Akuma va enfocar la polsera cap al lloc on havien estat abans les caixes d’eines, i va pitjar un altre botó. I instantàniament va sorgir una llum de color blava, i van reaparèixer els estris.
- Val, crec que ja ho entenc. Funciona com les caixes de compressió, però en forma de versió portable. Sembla força útil. Però has dit que les eines les fiques a dins de l’andròmina aquesta. Deu pesar un colló, no?
- De fet no. He estat estudiant el sistema de hidrocompressió que fa servir la nau. He fet servir una combinació d’aquesta tecnologia, i la que es fa servir per a la compressió de materials sòlids, i he fet aquesta polsera. Realment redueix el tamany i el pes dels objectes que s’hi insereixen, fent que pesin com un caramel. Però té dues pegues. La primera és que hi ha una limitació en el nombre d’objectes que es pot portar, sent 7 aquest límit. Per altra banda, els objectes han de tindre un volum suficientment reduït per a que hi càpiguen als petits tancs d’emmagatzemament del rellotge. Per tant coses com vehicles, edificis o coses per l’estil queden forma del rang.
- Jo hi veig una altra pega.
- Quina?
- El nom. Polsera de transport? En serio? Deixa que Gruay el Guay escolleixi un nom com déu mana. – va rumiar uns instants, i de cop, va cridar – Rellotge multidimensional!
L’Akuma se’l va quedar mirant com si fos un cap perdut.
- I escolta? El raig de color és personalitzable? A mi m’agrada més el groc, i en vull un.
- No és personalitzable. Però si em convides a una bona copa no m’importaria fer-te un amb un raig de color groc.
- Tracte fet!
- De fet he pensat que els demanaré a la federació que ens faci un per a cadascú. Ens pot anar bé durant el viatge. La primera mostra va ser l’altre dia el merder dels dormitoris.
- Vols dir que ja ho podran fer en un parell de dies que queden per marxar?
- Hmm. No ho sé, però si els deixo els plànols haurien de poder. De totes formes els demanaré material per poder-ne fer de més, o poder-ne arreglar si algun s’espatlla.
- Podríem anar a dinar ara, no? – va dir en Gruay. – T’he estat esperant per dinar una bona estona i no has aparegut, o sigui que t’he buscat per tot arreu.
- Ah cert. Em buscaves per parlar d’alguna cosa, oi? Em sembla bé. Tinc un budell buit.

Com era d’esperar, quan van arribar al menjador, aquest estava buit. Van anar a les màquines de self-service, i van seure a una de les taules rodones.
L’Akuma havia escollit ànec amb salsa de minerva i amanida, mentre que en Gruay havia agafat un plat de pasta amb un bistec amb pebre.
- I doncs? Què em volies preguntar? – va dir l’Akuma.
- Bé, es sobre la federació. No et sembla estrany que hagin escollit a civils en comptes de gent del seu àmbit? És una missió important, però sembla que no vulguin tindre cap mèrit sobre aquesta.
- Home, no sé que dir-te. Tenim 5 militars a bord. Em sembla que no som tots civils...
- No, però vull dir, que a la federació també hi ha un grup de gent que es dedica a la investigació de la ciència i la tecnologia, en canvi ens han escollit a nosaltres. A més, a part d’en Fhenrirch, els altres nois semblen recent sortits de l’acadèmia.
- Però tot això és una bestiesa. Tots els científics i tecnòlegs escollits per la missió tenen un cert renom. Pot ser sigui només un tema de burocràcia, que no pas una altra cosa. A més, no tothom estaria disposat a aventurar-se en una missió com aquesta. La majoria de gent té família, i estar separats d’ells un temps indefinit no deu ser fàcil per ningú.
- Bé, en això tens raó. Pot ser ens han escollit precisament per això. No hi havia caigut, però és cert, tant tu com jo no tenim família. En Surreak em va dir que era solter, i bé, la Shruikan només tenia un germà amb qui no es parlava pel que em va comentar.
- Segurament sigui una missió sense retorn. I per això ens han escollit a nosaltres. De totes formes ens han donat la opció de dir que no.
- Sí, això és veritat. Pot ser li estava donant massa voltes a tot plegat.
I dit això els dos van començar a endrapar i a parlar de coses més mundanes.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7127
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  lostbrain Dj 11 Ago 2011, 15:12

Guai! Jo en vull una d'aquestes polseres! jeje
A veure a veure que porta entre mans la federació...

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7672
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Akuma Dj 11 Ago 2011, 17:07

Com que em sento inspirat avui. Us deixò dos capítols més de forat. Vull opinions. Com ja us vaig dir a partir d'ara tot el que digueu ho tindré en compte per a possibles coses que passin en el futur. Espero retroprocitat ;).

Capítol 23:

Quan l’Akuma i en Gruay van haver acabat de dinar. Es disposaven a anar a parlar amb els de la federació per fer la petició de la polsera. Quan van sentir una veu d’una dona per els sistemes de megafonia de la nau.
“ Atenció a tot el personal. Se’ls informa que a les 20:00 s’han de reunir al davant de l’edifici vèrtex.. Repeteixo, a les 20:00 davant de l’edifici vèrtex. Siguin puntuals. Gràcies per la seva atenció.”
- Carai, sembla que no ens volen dir de què va la cosa. – va dir en Gruay.
- Això sembla. Ens voldran donar els últims detalls de la missió pot ser. Tot i que em pensava que després de les sessions d’aprenentatge d’aquests dies això no passaria....
- Mira, es deuen haver oblidat alguna cosa. Et tot cas millor ser puntuals. No sigui cas que ens perdem alguna cosa important. Bé, et deixo, que vull anar a mirar una cosa a la biblioteca abans de les 8. Fins ara!
- Fins ara.
En Gruay va anar en direcció cap a la biblioteca mentre que l’Akuma es va dirigir cap a l’edifici vèrtex per donar una còpia dels plànols per a construir els rellotges.
Quan va sortir de l’edifici, sorprès que li diguessin que no hi hauria cap problema amb les polseres, li va esdevindre tot el cansament dels darrers 3 dies en que gairebé no havia dormit; com a conseqüència de les sessions formatives i del “rellotge multidimensional”.
Quan va arribar va trobar en Tyrex i en Gose.
- Buff. Estic rebentat Tyrex. Avui s’ha passat el maleït Fhenrirch. I encara sort del teu tret al darrer moment. Sinó ja em veia enllustrant TPG’s-21 fins al final dels meus dies...
- Bona tarda nois. – va saludar l’Akuma.
- Ei Akuma. Com va això? – va dir en Tyrex, que es va deixar caure a la seva llitera.
- Tan cansat com vosaltres sembla. – i també s’anava a deixar caure a la seva llitera quan va veure que hi havia una bossa. – Ei nois, aquesta bossa és vostra?
- Ui, sí. És meva. Perdona, es que m’he posat a buscar una cosa i se m’ha oblidat recollir-ho després. – va respondre en Gose.
- Ets un cas... – va dir en Tyrex.
- Em sap greu, però es que el lloc del que disposem tampoc és que sigui per tirar coets. – es va queixar en Gose.
- Ahh, però això té solució. – va dir l’Akuma, que va apuntar cap a la bossa i la va fer desaparèixer amb un flash blau que venia de la polsera que duia posada.
- Ohh! – van fer en Gose i en Tyrex. – Això és una passada!
- Té, per tu. Així ja tindràs lloc on posar totes les teves andròmines.
- De debò que me’l dones? – va preguntar el Gose.
- Sí. De totes formes demà ens en donaran un a cadascú. Pel que m’han comentat al vèrtex. Després ja et comentaré com funciona.
- Vaja, doncs moltes gràcies va dir en Gose tot content.
- Això sí, tinc una condició. – va dir l’Akuma.
- Digues. – va fer en Gose.
- Vull que em despertis a temps per a la reunió aquesta davant del vèrtex. Que em vull fer una migdiada, i amb la son que tinc no se si hi haurà prou amb el so del despertador per aixecar-me.
- Tracte fet! – va sentir que deia en Gose, mentre notava que li pesaven les parpelles i que s’enfosquia tot.

Capítol 24:

A les 8 ja estaven tots reunits al lloc que els havien indicat. Tots estaven en silenci de tan nerviosos que estaven. La preocupació es deixava notar a la seva cara. Després de tot pot ser estaven a punt de començar el que possiblement fos un viatge sense retorn.
Quan va arribar la hora acordada, va aparèixer la figura d’un home ben vestit, amb els cabells arreglats i ben afaitat.
- Bona tarda. – va dir l’home. Tots van identificar la veu de l’home. Era la mateixa veu que la que van sentir el primer dia que van arribar a les instal•lacions. A continuació, sense esperar cap resposta del públic, que seguia mut, va començar el seu discurs.
- Benvolguts tripulants. Segurament ja deuen haver associat la meva cara a la veu misteriosa que els va parlar el primer dia. El meu nom és Guiru, i sóc el principal responsable del que tenen a les seves esquenes. – va dir en Guiru assenyalant amb la mà oberta la meravellosa nau. - Com ja saben tots, els queda un dia i mig abans no surtin a explorar el vast univers. No cal dir que FRE, i tots els seus membres hi ha dedicat molts diners i esforços en aconseguir l’èxit de la missió. Però per descomptat, la feina de la federació no acaba aquí, ja que els seguirem aconsellant i guiant durant la travessa per tal de portar a bon rumb l’objectiu de trobar un noi lloc al que anomenar llar.
Com bé deuen saber pel temps que han tingut per conèixer-vos durant aquests dies de convivència; així com per el que vam esmentar el dia que van arribar, la tripulació de la nau estarà formada per els homes i dones que estan aquí mateixos, especialitzats en diferents matèries, entre les que destaquen algunes grans personalitats en aquestes.
No cal dir que entenem i agraïm els esforços que han dedicat durant aquests dies en la seva preparació i adaptació a la magnífica meravella tecnològica en la que hauran de fer el viatge. I per això mateix, hem mirat de posar a la seva disposició totes aquelles coses que ens han demanat, i els en dono la meva paraula que demà mateix ja les tindran totes a la nau, juntament amb la resta de material que nosaltres creiem convenient que portin.
Finalment, hem cregut que l’esforç que hi ha dedicat necessita una recompensa. Per això, la federació els donarà la oportunitat de tindre un dia per a vosaltres amb totes les despeses pagades. No cal dir que poden anar i fer el que vulguin, durant aquest temps amb la condició que estiguin aquí 8 hores abans del llançament. Per això mateix se’ls assignarà un xofer que els portarà i pagarà tot el que necessitin, i que els portarà a temps.
Un cop dit això espero que passin una bona estona i que aprofitin el temps el millor que puguin. Gràcies per la seva atenció.

Després d’aquelles paraules tots els membres estaven atònits. No esperaven que la federació els donaria aquella llibertat durant les hores prèvies al llançament. I molt menys que tindrien totes les despeses cobertes. Cosa que va provocar un xivarri d’exaltació. Tots començaven a barrinar el que farien durant aquelles 24 hores que els donaven de llibertat; quan van arribar 16 vehicles de luxe de la marca Chopper.

- Vaja, o sigui que anava de debò això! Ei Akuma, tu que fas, vens o vas pel teu compte? – va cridar en Gruay.
- Vinc, vinc. – va fer aquest, que va anar corrents cap al cotxe on estava pujant ja en Gruay.

La resta dels membres van anar enfilant per grups o en solitari fins que només va quedar en Fhenrirch.

- Vostè no hi vol anar? – va preguntar-li en Guiru.
- No. Jo em quedaré aquí acabant de fer els últims preparatius per estar totalment operatius demà.
- Com vulgui. Tot i que esbargir-se una mica mai va malament. Sigui com sigui compto amb vosté. – I va agafar i va entrar cap a l’edifici vèrtex.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7127
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  lostbrain Dj 11 Ago 2011, 22:25

OOh, dos capítols brutals! Aquestes 24h s'han d'aprofitar molt bé (que se'n vagin de festa tots) xd A veure que faran en aquest últim dia que els hi queda. Very Happy
I la federació tant sospitosa com sempre, aquest tal Guiru fa mala pinta... xd

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7672
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Akuma Dj 18 Ago 2011, 23:16

Us deixo amb el capítol 25. Espero comentaris.

- Segur que no t’importa que vagi amb tu? – va preguntar-li el Daichi al Choun.
- No, home, no. Anirem a un lloc que conec. T’agradarà.
- Ja em fas por... I no em pots dir on anem?
- No. És una sorpresa.
Després de gairebé mitja hora la limusina es va aturar i es va abaixar el vindre enfosquit que donava a la cabina, on l’home vestit amb smoking i ulleres de sol els va dir que ja havien arribat al seu destí.
- Carai, ja hi hem arribat? Que ràpid! – va dir en Choun. - Tu també vens? – li va preguntar en Choun al conductor, qui va pujar i baixar el cap afirmativament.
- M’he d’assegurar que tornin a l’estació a temps.
Van baixar del cotxe. Primer en Choun i després en Daichi. Quan aquest últim va sortir del luxós cotxe va veure que es trobaven davant del que devia ser un d’un club d’alterna. En Daichi es va posar vermell com un tomàquet en veure els llums de neó que il•luminaven l’entrada.
- E-És aquí on em volies portar Choun? – va preguntar en Daichi amb el cap baix.
- Exactament. Aquest és un lloc on vinc algunes vegades. Crec que t’agradarà el que hi ha a dins. Vinga, som-hi!
- Escolta Choun. El cert és que no estic d’humor per aquest tipus de coses...
Quan en Daichi va apujar el cap va veure que en Choun estava entrant, i el conductor que ara duia un maletí que havia tret del darrere del vehicle esperava darrere seu.
- Ostres... Quins merders... Maleït Choun...
I van entrar seguint en Choun. El primer que van trobar va ser una dona vestida amb un vestit vermell llarg, molt elegant.
- Benvinguts senyors clients. – Els va dir, la dona acompanyant els braços amb una reverència assenyalant-los cap on havien d’anar. La doma va fer un somriure al Daichi quan va passar pel seu costat.
En Daichi va abaixar el cap i es va posar encara més vermell si era possible. Però va continuar redere d’en Choun.
Aviat en Choun va arribar a una porta, on es va aturar un segon per veure que els altres dos acompanyants el seguien.
- Bé, ja hi som. Escolta home de negre, tu t’encarregues de pagar tots els nostres desitjos, oi?
- Correcte.
- Bé, això volia sentir.
En Choun va obrir la porta i va entrar. Quan en Daichi va entrar, se li van obrir els ulls de bat a bat. El que va veure era magnífic. Es va fregar els ulls per comprovar que hi veia bé.
- Choun. Això és...
- És una passada, eh? Mira que grans són aquelles d’allà.
En Daichi va mirar cap on li va assenyalar en Choun. I encara va obrir més els ulls. Allà on es van aturar els seus ulls hi havia dos estands enormes on hi havia exposades com a la resta meravelles tecnològiques que encara no es venien al mercat o bé que s’havien deixat de fabricar per un motiu o un altre.
El que tenien d’especial aquelles dues era que hi havia peces de recanvi per Oxobots. Uns robots de sèrie antiga que es van deixar de fer al ser substituïts per la següent sèrie de nenbots, que van ser els predecessors als nendroids.
- Recordo que em vas dir que vas trobar un Oxobot tirant prop de casa teva fa un temps, i que l’havies provat d’arreglar. – li va dir en Choun a en Daichi. – També em vas dir que no trobaves un nucli de proteinització subatòmic, oi?
- És cert. A la tenda de la Dejiko no en van poder aconseguir cap. Tot i així vaig seguir anant a la tenda a comprar peces en part per reparar-lo en part perquè hi havia la Dejiko. – en Daichi va fer un silenci en el que va abaixar el cap un moment i va prosseguir. – El cas és que sabia que en aquella tenda no trobaria aquest component. I tenia la esperança que amb l’últim canvi que li vaig fer pot ser funcionaria.
- És un component molt car, oi? – va preguntar en Daichi.
- Sí. Per això vaig anar canviant els altres abans. Igualment està fora del meu abast. Hauria de guardar-me el sou de tot un any per comprar-lo.
- Bé. Per això tenim l’home de negre amb nosaltres, no? – va dir en Choun, que va fer un somriure murri mirant al conductor, qui simplement es va afanyar a afirmar amb el cap. – Apa nano. Agafa tot el que necessitis. Jo aniré a mirar una cosa que fa temps que em crida la atenció.
Quan en Choun es va girar per anar a buscar l’estand, va sentir que en Daichi el cridava.
- Choun!
Aquest es va girar.
- Gràcies!
Es va tornar a girar i va fer un gest amb la mà.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7127
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  lostbrain Dj 18 Ago 2011, 23:33

Bé, feia dies que no teniem un capítol.
Si que en sap en Choun. Quants diners deuen portar a sobre els homes de negre aquests...xd
A veure si tenim una altre capítol aviat! Very Happy

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7672
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Daichi Dv 19 Ago 2011, 00:20

Ja m'he posat al dia, genial, Akuma. Very Happy

A veure què compraran... Per cert, jo vull un home de negre... Crying or Very sad
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6285
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Manto-kun Dv 19 Ago 2011, 17:32

Bon capítol Akuma! Cada cop s'està posant més interesant!
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6605
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Akuma Dg 21 Ago 2011, 20:31

Us deixo el capítol 26. La veritat és que em va agradar més escriure l'anterior. Però a veure que opineu vosaltres. Espero comentaris com sempre! M'interessa opinions sobre personatge i tal tb, eh? xD

- Per què hem acabat anant tots junts? – va preguntar en Gose. - Jo volia anar a veure un partit de boxa on hi ha en joc el títol lunar.
- Bé, el cert és que us vull ensenyar un lloc que conec que crec que us agradarà. – va respondre la Redles.
- Va, dona, deixa’l estar. Sempre està igual. – va dir en Tyrex.
- I no ens pots dir on anem? – va preguntar en Vitus.
- Sí. Anem a una armeria que conec. Com que ens han dit que podem comprar qualsevol cosa he pensat que pot ser us agradaria anar-hi.
- Hmmm. Més armes? No en tenim prou a la nau? – va dir en Gose. – Si el mal partit d’en Fhenrirch ens torna a fer una jugadeta com la de l’altre dia el mato.
- Sí, a mi el cabró em va fer netejar el canó del VT 5 vegades abans no quedés satisfet. Crec que tot això li agrada. És un sàdic. – va dir en Vitus.
- De fet, és culpa nostra per haver perdut. – va argumentar en Tyrex.
- Ho miris com ho miris és un sense ànima. Ni tan sols ens va dir que ell hi participaria. – va contestar en Gose.
En aquell mateix instant el vehicles es va aturar. I el conductor els va avisar que havien arribat a la destinació.
Tots quatre van baixar del cotxe i van veure com el conductor agafava un maletí de la part posterior de la limusina. I es va reunir amb ells.
- Tu també vens, estirat? – va dir en Vitus.
- Això mateix. Són ordres. – va contestar el conductor.
- No veig per què ens han de fer de mainaderes. Som soldats. És el nostre deure tornar i ho farem sense cap excusa. – li va contestar en Vitus.
- Són ordres senyor. – va contestar el conductor.
- Què importa que vingui o que no? Tu ets el nostre paga fantes, oi? – va preguntar la Redles.
L’home va afirmar amb el cap.
- Doncs acompanya’ns, que no portem “suelto”. – li va etzibar.
Tots cinc van entrar a un carreró estret i poc il•luminat del centre comercial on hi havia una armeria. No hi havia cap rètol ni cap senyal indicant que allà hi havia una tenda.
Quan van entrar van veure que el que més abundava eren ganivets de cuina ben esmolats i espases de decoració i algunes escopetes de tir al plat.
- Bona nit. – va dir somrient un home rabassut i petit, que devia ser el gerent del lloc.
- Bona nit. – van respondre els quatre soldats alhora.
- Que se’ls ofereix? –va preguntar l’home.
- Quan el samurai desembeina l’espasa, corre la sang. – va dir la Redles.
- Segueixin-me si us plau. – va dir l’home rabassut, que els va portar cap a un dels mostradors on hi havia les espases de decoració. N’hi havia algunes en forma de katana, altres en forma de mandoble, altres recreant espases de l’època romana amb els escuts, etc.
Entre totes aquelles espases, l’home va agafar una baina buida que hi havia en un lateral i la va estirar. Allò va provocar un fort clac, i immediatament el mostrador es va moure cap a l’esquerra deixant veure una petita porta.
- Passi’n si us plau. – va dir l’home rabassut.
Tots cinc van entrar per la petita porta que portava cap a un passadís guiats per la Redles, que semblava que ja hi hagués estat algun cop.
Quan van arribar al final, tots van veure el que els volia ensenyar la Redles. On havien entrat era una tenda de venta clandestina d’armes perilloses, de tot tipus. A l’interior hi havia un parell de persones esperant per ser ateses. Una amb un pedaç a l’ull amb una cara de pocs amics, i un altre home que tenia tota la pinta de ser un caça recompenses.
Mentre l’home que hi havia a la sala secreta atenia els dos clients, els 4 soldats van mirar l’arsenal que hi havia allà dins. Hi havia coses que s’havien il•legalitat per la seva perillositat. Tot i que també hi havia armes per als cossos policials i militars. Qualsevol que hi fes una ullada arribaria a la conclusió que en aquell forat del món hi anava gent de tot tipus, i segurament aquella era la raó per la qual no la havien tancat.
En Vitus va veure que hi havia una zona d’armes cos a cos i s’hi va acostar per veure què hi havia.
- Ei Gose, vine cap aquí. – va cridar-lo en Vitus.
En Gose s’hi va atansar.
- Ostres, aquí hi ha algunes meravelles, eh? – va dir en Gose en veure l’arsenal que li havia assenyalat en Vitus.
- Mira aquesta d’aquí. És una Saber PX250. Te la podries canviar per la teva EF48.
- Ja us vaig dir que aquella arma té un valor sentimental afegit. No la substituiré per res del món! En canvi si que m’agafaré un escut d’estructura modelable i una MTR200S2. Diuen que es pot encertar a un meteó des de una distància de 200 metres.
- Bé, fes el que et roti, però anem a l’espai, i si donat el cas trobéssim un nou planeta on viure, pot ser hi hagi altres criatures que siguin perilloses. Jo no confiaria en que et funcionés per sempre la que tens ara.
- Ja, però de totes formes per mi és com una part més del cos. No me’n puc desfer com si res.
- Com vulguis, però després no val a canviar d’opinió. Jo si que me n’agafaré una. Diuen que té unes prestacions fantàstiques.
- Ja les encararem per veure quina es millor.
- D’acord, espero la ocasió.
En Tyrex per la seva banda mirava els fusells de precisió amb atenció. La federació els havia donat unes armes encara més esplèndides que les que podia trobar allà. Tot i que les mires telescòpiques que venien de sèrie no eren molt agraïdes. I va agafar un parell que milloraven la precisió; una d’elles fins i tot tenia les lents protegides contra reflexos del sol. Quan va acabar de mirar les mires, va pensar que agafaria una mica de munició contra escuts.
La Redles per la seva banda va agafar un canó iònic que pensava acoblar a la petita nau d’exploració. També va comprar munició explosiva i de cobertura.
Tots van sortir de la tenda parlant animadament sobre el que havien comprat. I sobre les ganes que tenien de enfrontar-se a criatures espacials.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7127
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  lostbrain Dg 21 Ago 2011, 20:49

Mmm, interessant... Abans en Choun i ara la Redles. Tots dos en saben molt...
Un, meravelles tecnològiques que encara no han sortit al mercat, i l'altra, venta d'armes il·legals. Deu n'hi do.
Esperem un altre capi!! Very Happy

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7672
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Daichi Dg 21 Ago 2011, 23:11

Haha, genial, estic desitjant que pugin a bord!
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6285
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Gray Slimner Dl 22 Ago 2011, 00:05

M'ha agradat molt, el capi, Akuma. Ha de molar un ou entrar en una armeria clandestina com aquesta xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9067
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Forat al desconegut - Página 6 Empty Re: Forat al desconegut

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 6 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum